سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
فاطمه رجبی سکوت اختیار می کند

خالق "معجزه هزاره سوم" به خاطره ها پیوست

نام فاطمه رجبی بیش از هر شخص دیگری در جمع مداحان دولت احمدی نژاد خودنمایی می کند. حال مشخص نیست که این تمجیدات وافر و تعریفات بیش از حد، در مدح و ثنای احمدی نژاد، از روی...
کد خبر : ۸۴۰۹۵
"صراط" - فاطمه رجبی دیروز به طور رسمی از فعالیت های سیاسی کناره گیری کرد و مشتاقان و خوانندگان متون آتشینش را ناکام گذاشت. دیگر نه معجزه هزاره سومی در کار است و نه همسر غلامحسین الهامی و نه دختر شیخ علی دوانی!
به گزارش سرویس سیاسی صراط، نام فاطمه رجبی بیش از هر شخص دیگری در جمع مداحان دولت احمدی نژاد خودنمایی می کند. حال مشخص نیست که این تمجیدات وافر و تعریفات بیش از حد، در مدح و ثنای احمدی نژاد، از روی خلوص نیت و صداقت بوده یا اینکه مقصود از ستایش های بی حد و حصر، انگیزه دیگری بوده است. البته اگر همسر فرد دیگری نیز بواسطه احراز سمت های مختلف، در جایگاه ابوالمشاغل دولت احمدی نژاد قرار می گرفت آنگاه تعریف و تمجید که سهل است، جانش را نیز به پای این دولت می گذاشت!
یادش بخیر زمانی که سرکار خانم رجبی، در معجزه هزاره اش اینگونه انتخاب شخص احمدی نژاد را با نهضت امام(ره) به قیاس مع الفارق می گذاشت: «در یک واقعیت عینی پدیده دکتر احمدی نژاد، هزاره سوم را غافلگیر کرد و آمار و ارقام، اطلاعات علمی و فناوری های تکنولوژیک در زمینه سیاسی / اجتماعی پیرامون مسائل ایران را فلج کرد. این امر تکرار حقیقی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود، که مورد اعتراف همگان است.» (احمدی نژاد معجزه هزاره سوم، ص9)



در جای دیگری از این مدح نامه می آید: «آرای احمدی نژاد به حقیقت آرای فاطمی بود و یک فریاد برائت آشکار. این آرا بیانگر تپش قلب های فاطمی بود که عدالت علوی و حقیقت نبوی را در شانزده سال گذشته لگدکوب چکمه های سرمایه داری و اباحه گری و سکولاریسم مرگبار، نظاره گر بودند. پس مبارک باد رأی فاطمیون به دولت فاطمی. مبارک باد قدرت و افتخار ایران اسلامی در عرصه های سیاست و اقتصاد و فرهنگ.» (احمدی نژاد معجزه هزاره سوم ، ص291)
ایشان که انقلاب خمینی را با انتصاب احمدی مقایسه می کنند آیا رفتارهای اخیر رئیس جمهور متبوعشان در مواجه با مسائل را نمی بینند تا در اینباره اظهار نظر کنند؟!
آیا پیشنهاد مذاکره با آمریکا توسط رئیس جمهور را هم سنگ با مواضع سختگیرانه امام(ره) در رابطه با آمریکا می دانند؟!
آیا شخصی را که در ارتباط با تهاجم فرهنگی گفته بود "اعتقادی به جنگ فرهنگی ندارم!" را مایه اقتدار فرهنگی کشور می دانتد؟!
آیا وضعیت اقتصادی فعلی کشور را شایسته انقلاب و مایه افتخار کشور می دانند؟!
آیا ولایتمداری احمدی نژاد را در سکوت 11 روزه ایشان تعبیر و تفسیر می کنند؟!
آیا می توان شخصی را که صراحتا بجای استعمال گل واژه "بیداری اسلامی" از عبارت موهوم "بیداری انسانی" استفاده می کند را مروج فرهنگ نبوی نامید؟!
بسیارند آیاها و سوالاتی که می بایست از نویسنده این کتاب پرسید و پاسخ آنها را جویا شد. چه بهتر بود که ایشان سکوت را جایز ندانسته و قبل از سکوت اختیار کردن با انتشار اندیشه هایشان و در مواجه با اینگونه سوالات جوابی درخور و شایسته می دانند.
این انتظار از ایشان می رفت که همانند کتاب "احمدی نژاد معجزه هزاره سوم" کتابی دیگر در ارتباط با ضعف های پرشمار این دولت در سالهای پایانی فعالیتش نیز می نوشتند تا به نوعی انصاف و اعتدال را در نوشته هایشان رعایت کرده باشند.
دوری از افراط و تفریط در تعریف یا نقد دولت های نهم و دهم می توانست بهترین خط مشی در اینگونه اظهار نظرها باشد چراکه نگارش از این دست کتابها هیچ اثری بر ذهنیت مردم از دولتمردانشان نخواهد گذاشت و آیندگان به قضاوت خواهند نشست که احمدی نژاد معجزه هزاره سوم بود یا اینکه ... !

نظرات بینندگان
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۲۴
۵
وقتی به تخصص واقعی توجه نمیکنیدحق شماهاست ایشون رئیس جمهوربشه چون تخصص ملاک سنجش علمی داره اماتعهدملاک سنجش علمی نداره.علت اصلی عقب ماندگی جوامع جهان سوم خصوصاایران اینه متملقین چاپلوسان وافرادبله قربان گوو بستگان حکومتی ونظام اجازه ارتقاءجهت احرازسمتهای اجرائی قوارودارندبه عبارتی دیگراینگونه افرادشعارگراهستندوبه افرادعملگرابهاداده نمیشه ازاول انقلاب تاالان. شهداءبزرگوارایران خوشابه حالتون که باسرافرازی تاریخ ایران رومعطرکردیدوغصه ام ازبابت حیات ایرانیان وایران بعدشهادت شمابزرگوارانست.سینه ام مالامال دردست ای دریغامرهمی.اشک اشک اشک اشک اشک اشک اشک امانم نمیده.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- یا فهمید پاشو از گلیمش درازتر کرده و طرف مال این تعریف و تمجیدا نبوده لذا زده کاراژ !
2- اگه فهمیده تعریفهاش نابجا بوده و اشتباه کرده ، اینکه عذرخواهی و اعلام برائت نکرده کار اشتباهی کرده و احتمالا اگه اعلام برائت میکرد و بروز 11 روز خانه نشینی از معجزه هزاره سوم رو غیرعادی توصیف میکرد .................!!

خجالت آوره ........!! معجزه هزاره سوم !!
راهیان کربلا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل تو هم جزو معجزه های هزاره سوم هستی! چون تنها آدم بیکاری که تو عمرم دیدم همه روزه از صبح تا شب تو سایت حضور داره جنابعالی هستی! جالبه که خودت رو حزب اللهی هم خطاب می کنی و دم از حضرت آقا و ولایت هم می زنی و بقیه از نگاهت یا منحرفند یا فتنه گر!

برادرعزیز؛ حضرت آقا سرباز بیکار و بی تحرک نمی خواد! حزب الله اهل کار و تلاش و پویایی و تحرک است نه وبگردی و بیکاری! آن هم به بهانه خوب بودن وضع مالی!!!

به احادیث که رجوع کنی حتما متوجه خواهی شد که اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آدم بیکار مخصوصا جوان بیکار و بی تحرک رو به شدت مورد مذمت و نهی خودشان قرار داده اند! اگر کار احمدی نژاد بد است و در بسیاری از موارد هم بنده مخالف حرکات و عملکرد احمدی نژاد هستم، بی کاری و بی تحرکی شما برای عمران و آباد ساختن مملکت اسلامی هم به مراتب زشت تر و بدتر است.

اصلا در سال 91؛ که از جانب ولی نعمت، هستی و نور چشم مان امام خامنه ای سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده است، جنابعالی به عنوان یک نیروی مدعی حزب اللهی و سینه چاک ولایت در کجای کار تولید ملی هستی؟ چه تحرک و قدمی غیر از کامنت گذاری مکرر و شبانه روزی، در جهت تحقق خواسته حضرت آقا برای تولید ملی این مملکت که یادگار هزاران شهید جان برکف است، برداشته ای؟!

آقا سرباز با نشاط و اهل کار می خواهد نه بیکار! حتی در حکومت آقا امام عصر (عج) حضرت از سرباز تنبل و بیکار گریزان است! می توانی از بزرگان دین و علمای مذهب بپرسید! خواهشا جواب منطقی بده نه اینکه بگویی من وضع مالی و اقتصادی ام خوبه پس احتیاجی به کار و تحرک ندارم! چون عذر بدتر از گناه خواهد شد. منتظر جوابت هستم.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
حامی معجزه هزاره سوم مااااال این حرفا نیستی که جوابتو بدم چون وقت اضافه ندارم !! فقط بهت بگم شکر خدا اوضاع اقتصادی ریدیفه ! تو فکر کن اینم کارمونه ! ترکوندن منحرف جماعت کارمونه ! تخصصمونه چه بصورت عملی و چه بصورت نظری ! تو هم لازم نکرده مثل آقای ............ ولایت ولایت کنی و آخر سر مثل اون سرت از دوستی با باستان و کوروش و اسراییل بزنه بیرون !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه قدر از نظرت لذت بردم راهیان کربلا خوب ترکوندیش این متحجر ،بی منطق و که خیلی هم ادعای ولایتی بودن داره دمت گرم دوباره از این نظرا بده ( داره از شدت عصبا نیت میسوزه دودشم بلند شده )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱۵۷
۲۱۳
(صراط با هیچ کس عقد اخوت نبسته است )جون خودت تو که مردی وراست میگی، بیشتر از همه داری تو میکوبی احمدی نزاد وخیلی هارم داری چه قدر بالا میبری صراط ریاکار ودروغگو
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱۲۲
۱۵
ایشان خودش هم میدونه که اشتباه بزرگی رو مرتکب شده و به همین دلیل بهترین راه برای فرار از این اشتباه سکوت است
Meek
|
Germany
اشتباه میکرده یا تخم در زمینی می پاشیده که حالا دیگر به حاصلخیز بودن آن زمین تردید جدی پیداکرده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۸
۲
ایول به آقای جوادی.قربون دهنت.صراط ببینم چکار میکنی.جالبه دفاع تمام قد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۸۰
۴
خودتان هم دست کمی از فاطمه رجبی ندارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۲۶
امان از حسادتها
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
این تظاهر به ریاکاری ودینداری چیست نیش پنهان مکن ای عقربک زیر حصیر حالا بعد از ان همه معجزه معجزه شدی میر نوروزی بعد از چهارشنبه سوری
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۵۲
۱
وقتی آدمای کوچیک روبزرگ کنیم وکارهای بزرک روبه دستشون بدیم وموجب فراری دادن آدمای بزرگ شویم وآدمای بزرگ روکوچیک کنیم دقیقاهمین عواقب روبدنبال داره وغافل ازاین هستیم که کوچکی یابزرگی آدماتوخونشون ریشه خانوادگیشون واصالت قومیشونه وغیرقابل تغییرست واین بزرگی کوچکی آدمای کوچیک وبزرگ مصنوغی وساختیگیست.ضرب المثلی دراستان فارس هست شاه گدابشه همان شاه هست وبوی پادشاهی ازش به مشام میرسه وگداشاه بشه همان گداست وبوی گدایی ازش به مشام میرسه.گدای آرمان شهداءهستیم وروزبه روز بیشترازقبل دست خالیترازقبل به خانه برمیگردیم.
سیاوش آقاجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۲۸
سلام بر فاطمه رجبی، ایشان آنگاه که برای احمدی نژاد می نوشت از خلوص نیت بود و اینک که از کارهای سیاسی کنار می کشد هم با خلوص نیت است، ایشان شاید به این نتیجه رسیده اند که در دنیای سیاست و شناخت سیاسیون ضعیف است و بهتر دیده است که با این ضعف بهتر بوده و هست که اظهارات دوباره ای نکند.
معصومی
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۶۴
ان الحق لا یعرف بالاشخاص اعرف الحق تعرف اهله
حقیقت با اشخاص شناخته نمی شود حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی
نگاهی گذرا به عکس العمل رسانه های بین المللی در زمان انتخابات دور اول نشان دهنده موضع صحیح خانم رجبی می باشد .
عمده ضعف های احمدی نژاد به دشمنی آمریکا و صهیونیسم با ایشان بر می گردد.وظیفه رهبری در دفاع از آرای مردم در تاریخ ثبت خواهد شد.
ما در عین اینکه انتقادهای زیادی به وی داریم همچنان وی را اصلح می دانیم.
قضاوت بر مبنای شرایط زمان و مکان از اصول تفکیک ناپذیر عدالت به شمار می رود.
اگر شرایط فعلی در زمان هاشمی و خاتمی اتفاق می افتاد یک شبه انقلاب را تقدیم دشمن می کردند.
ولایت فقیه تالی تلو معصوم است و آنچه انجام می دهدنه از روی هوای نفس بلکه اجرای مصالح امت و خواست حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد.
الا لا یحمل هذا العلم الا اهل العلم و البصیره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۵۳
۳
يه روزي خود شما براي اين خانم به به و چه چه مي كرديد. حالا مقابلش جبهه گرفتيد .
كار شما دور از انصاف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چرا ناراحتی حتما تو را قراره معجزه هزاره هشتم کنن
مملی
|
Germany
|
۲۳:۱۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۳۹
من الان هم انتخاب دولت نهم را نوعی معجزه میدانم وباز هم این دولت یعنی دئولت دهم را بزرگترین خائن به ارمانهای مظلومان. اگر باز انتخابات شود و همین چهار نفر باشند باز به احمدی نژاد رای میدهم اگرچه دیگر همان احمدی نژاد سابق نیست
ناشناس
|
Germany
شما معلومه حالت خوب نیست !!!!
ناشناس
|
Germany
خاک بر سرت مملی
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۳
خانم فاطمه رجبی:
قبول کن که یه مدت ...........................
حالا لطف کن اشتباهات خودت رو تصحیح کن تا اصالت نویسندگیت حفظ بشه و ارزش پیدا کنی.
هرچند که بعید میدونم شحاعت داشته باشی.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱۶
۱
این قضیه به ما می آموزد که وقتی جریانی مثل روی کار آمدن یک نظام یا دولت یا هر جریان دیگری شروع می شود در ابتدای کار در موردش قضاوت نکنیم و منتظر نتایجش باشیم. ما در جهان سوم عادت نداریم صبر کنیم و وقایع را تحلیل کنیم و کاملا احساسی برخورد می کنیم.
فکر می کنم کارل پوپر است که می گوید "حکومت دموکراتیک حکومتی نیست که مردم آن را سر کار بیاورند (چون هیتلر را هم مردم سر کار آوردند اما دیکتاتوری تشکیل داد) بلکه حکومت دموکراتیک حکومتی است که مردم بتوانند آن را برکنار کنند" به عبارت بهتر، آخر و عاقبت کار حکومت مهم است نه شروع کارش.
وقتی درختی را می کارید به میوه اش نگاه کنید تا مطمئن شوید درختی را که می خواسته اید کاشته اید. این کار نیاز به صبر کردن تا رسیدن میوه درخت دارد.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۶۹
۴
همه انانیکه از احمدی نژاد حمایت کردند باید توبه کنند وبا صدای بلند بگویند غلط کردیم واز ملت بزرگ وانقلابی ایران عذرخواهی کنند واستعفاء دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۱۴
۰
واقعا بها دادن الكي به بعضي افراد اين عوارضم داره!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۰۳
۳
صراط- یا نمی فهمی یا خودت را به نفهمی زده ای. به افراد توهین می کنی و انتظار داری مردم باور کنند که با کسی عقد اخوت نبسته ای. در واقع کسی با شما عقد اخوت نمی بندد. خانم فاطمه رجبی قطعاً معصومه نیست واشتباهاتی داشته است. خود ایشان نیز معتقد نیست که بی گناه و بدون اشتباه است. ولی اینگونه برخورد شما با کدام اصول منطبق است ما نمی دانیم. خانم فاطمه رجبی کسی بود که نسبت به انتخاب وزیر زن مقاله نوشت و به شدت با آن مخالفت کرد و استدلال نمود اینکار اشتباه است. یادتان هست یا خود را به جهالت می زنید.
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۰
چقدر قشنگ گفتی صراط جان ...
"البته اگر همسر فرد دیگری نیز بواسطه احراز سمت های مختلف، در جایگاه ابوالمشاغل دولت احمدی نژاد قرار می گرفت آنگاه تعریف و تمجید که سهل است، جانش را نیز به پای این دولت می گذاشت!"
.
این خانم برای جبران افراط کاری هاش می بایست یه جوالدوز هم به دولت دهم می زد تا شاید کفاره اون تعریف های بیش از حدش باشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۷
۰
بی چاره بصیرتی هایی که با طناب پوسیده امثال این خانم چهچه زنان تو چاه رفتند الان هم کسی نیست بگه ابولی خرت به چند؟؟؟
غدیر کشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
سلام ، بسیاری از حرف های نویسنده در مورد سال های اول دولت اول وی درست است فقط نویسنده نباید عقب می کشید بلکه از امروز احمدی نژاد هم باید می نوشت ، شاید هم عقب نشنی کرده که فرصت نوشتن حقایق جدید را داشته باشد انشاءالله .
خواننده خاموش
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۹
۲
سایت محترم صزاط بنده سالهاست نوشته های شما را دنبال می کنم آیا خود شما اظهارات گذشته تان را فرامئش کرده اید؟ روز هایی از گذشته که به پیش بینی کارشناسان تصور چنین روزهایی آسان بود و همینطور که مطالبتان را می حواندم بل خود می گفتم "اینان در آینده با چه رویی خواهند نوشت" و امروز شما روی سنگ پای قزوین را سفید می کنید! مواضع ساده لوحانه و حق فریبتان را بیاد آورید!
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۰
یکی از عوامل خود بینی جهل است . انسان نادان گمان می‌کند که از همه افراد بهتر درک می‌کند به همین دلیل اشتباهات خو را درک نمی‌کند و در صدد جبران بر نمی‌آید .خود بینی و عجب مانع از رشد انسان است .
عده‌ای نیز به واسطه نماز خواندن و یا روزه گرفتن بسیار خود را بهترین مردم می دانند و گمان می‌کنند بهترین عبادت را انجام می‌دهند امام صادق علیه السلام می‌فرمایند: دو نفر وارد مسجد شدند یکی عابد و دیگری فاسق هر دو از مسجد خارج شدند در حالی که مرد فاسق مؤمنی بود واقعی و در ایمانش راستگو و مرد عابد در عبادت خود گرفتار خودبینی شده بود و گمان می‌کرد که این عمل نجات بخش اوست ولی فاسق از خدا می‌خواست او را ببخشد و از گناهانش در گذرد.(الکافی ج 2ص314).
امام صادق علیه السلام نیز در حدیثی می‌فرمایند:هنگامی که آدمی به سه چیز مبتلا شوند دیگر باکی ندارد که چه عملی از او سر می زند زیرا دیگر هیچ یک از اعمالش مورد قبول نخواهد بود و آن سه چیز است: بزرگ شمردن عمل، فراموشی گناهان، وارد شدن خودبینی در قلب .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
امثال اینها با مجیز گویی کشور را خراب کرده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۲۲۱
۳۷
((مقام معظم رهبری تخریب دولت روی کار را حرام میدانند)) شما کجای این ماجرا قلم میزنید؟ انتقادی؟ یا تخریبی؟!
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا فقط ادعای ولایتی بودن دارند که ادعاشون هم گوش فلک رو کر کرده ،انتقاد بکنند ولی آخه اینا که انتقاد نیست عین تخریبه ذره ای هم انصاف تو حرفاشون نیست،حالا صراط جان تو واونایی که ادعاش رو دارند چه قدر به حرفهای مقام معظم رهبری بها میدید ایشون کی گفتند این دولت وطرفدارانش جریان انحرافی هستند کی میتونه متن سخنرانیشون رو در این باره برام بنویسه همون هایی که به ما میگید اهل کوفه شما میتونید ثابت کنید که ایشون همچین چیزی گفته باشن در ضمن هیچ چیز برام سنگین تر از این نیست که کسی به ناحق به من بگه تو انحرافی هستی واهل کوفه پس اون کسایی که این حرف رو بهم زدند بدونند که حلالشون نمیکنم ؟برام مهم نیست چاپش کنی خودت و دوستات بخونید برام کافیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
ببخشيد ايشان تخت گاز رفته موتور سوزوندند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
ولي يادمه كه مقام معظم رهبری مخالف اول دولت بني صدر را بودند.... !!!
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
با درود

حالا دیگه کم کم داره خس و خاشاک ها معلوم می شوند .ای کاش شهامت این را داشتند که عذر خواهی می کردند، حتی تو موارد هم از غربی های لادین و لامذهب کمترین !!چرا که آنها بارها به اشتباهاتشان اعتراف و عذر خواهی کردند .
گاندی : وقتی ارزشها عوض شوند ؛عوضیها با ارزش می شوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
خدا به همه ما عقل کافی عطا بفرماید. بلند بگو آمین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
هر دم از این باغ بری می رسد!