سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴

پيغام تهديدآميز توزي براي استقلال

هافبك دورگه استقلال از سوئيس براي مديرعامل باشگاه پيامي تهديدآميز فرستاده است: «چون پول نداديد، قراردادم را فسخ مي‌كنم.»
کد خبر : ۸۲۹۳۱
" صراط ورزشی "- مشكلات مالي باشگاه استقلال هر روز شكل جدي‌تري به خود مي گيرد. همين موضوع باعث شده تا بازيكنان اين تيم پرطرفدار يكي يكي لب به اعتراض بگشايند و از مشكلات مالي خرده بگيرند.


بعد از حنيف عمران‌زاده و آرش برهاني حالا نوبت به رودريگو توزي رسيده تا پيغامي را به گوش مسئولان باشگاه استقلال برساند. توزي كه براي گذراندن تعطيلي به سوييس سفر كرده بود هنوز براي حضور در تمرين استقلال به ايران بازنگشته.


پيش از اين قرار بود اين هافبك تكنيكي و گلزن يكشنبه به ايران برگردد و در تمرين دوشنبه شركت كند اما عدم پرداخت مطالبات اين بازيكن باعث شد تا او در لوزان بماند و به تعطيلات خود ادامه دهد.


رودريگو توزي به مسئولان استقلال پيغام داده كه ديگر براي اين تيم بازي نخواهد كرد. در قراردادي كه ابتداي فصل توزي با باشگاه استقلال امضا كرد بندي گنجانده شد با اين مضمون كه اگر تنها يك ماه از موعد مقرر براي پرداخت مطالبات او زمان بگذرد مي‌تواند يكطرفه قراردادش را فسخ كند.


همين مساله حالا براي رودريگو توزي اتفاق افتاده. اين هافبك گلزن هنوز مبلغي از باشگاه استقلال دريافت نكرده و به همين خاطر پيغام داده كه براي بازي در اين تيم به ايران برنخواهد گشت البته به نظر مي‌رسد اين موضوع تنها تا وقتي پايدار باشد كه باشگاه استقلال مبلغي از قرارداد رودريگو توزي را پرداخت نكند البته توزي تنها خارجي ناراضي استقلال نيست.


گفته مي‌شود فابيو جانواريو و جي‌لويد ساموئل هم از عدم پرداخت مطالباتشان ناراضي هستند. حتي شنيده مي‌شد شايد ساموئل هم به ايران برنگردد اما او آمد تا در تمرين‌هاي استقلال شركت كند.


نكته جالب اينجا است كه باشگاه استقلال هنوز پولي به توزي، جانواريو و ساموئل پرداخت نكرده اما ليام ردي بخشي از مبلغ قراردادش را دريافت كرده. توزي و جانواريو كه جزو بازيكنان اصلي استقلال هستند پولي دريافت نكرده‌اند و ردي كه هرگز براي استقلال به ميدان نرفته بخشي از پولش را در زمان امضاي قرارداد در حساب خود ديده است.


همين مسائل باعث شده تا رودريگو توزي ساز مخالف بزند و براي حضور در تمرين استقلال به ايران برنگردد. او به دنبال فسخ قرارداد با استقلال است تا پيراهن تيم جديدي را در سوئيس به تن كند.


عجيب نيست اگر توزي را كه حالا به جمع ناراضي‌هايي مثل برهاني و عمران‌زاده پيوسته ديگر در لباس استقلال نبينيم. بازيكني كه هرچه از ابتداي فصل گذشت بيشتر در تركيب استقلال جا افتاد و حتي در بازي مقابل نفت آبادان گل زد تا از اميدهاي اصلي قلعه‌نويي براي كسب عنوان قهرماني ليگ دوازدهم لقب بگيرد.


بايد منتظر ماند و ديد آيا باشگاه استقلال مي‌تواند رضايت توزي را جلب كند يا اينكه او يكطرفه قراردادش را فسخ خواهد كرد.


چيزي كه مشخص است اينكه ظرف روزهاي آينده تكليف توزي و استقلال مشخص مي‌شود اما استقلالي‌ها در روزهايي كه فريدون زندي را از دست داده‌اند هرگز دوست ندارند توزي را هم جدا شده ببينند.

 

گفتني است فتح الله زاده با تاييد اين مطلب كه توزي مي تواند قراردادش را فسخ كند، گفته است: «در قرارداد توزي آمده است كه اگر نتوانيم به موقع قرارداد او را پرداخت كنيم و او هم نتواند حضور در استقلال را تحمل كند، مي‌تواند قراردادش را فسخ كند.»

منبع: جام نیوز