سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
هشت سال دفاع مقدس،هشت ماه دفاع مقدس

باز هم کینه توزی و خبر سازی دروغین رسانه وابسته به استعمار پیر

خبرنگار بي بي سي با انتشار ويديوئي مبهم از دكتر احمدي نژاد در حاشيه سفر نيويورك چنين القا كرده بود كه وي گفته است نمايندگان[...] خورده اند!
کد خبر : ۸۱۳۷۶
به گزارش سرویس وبلاگ صراط، هشت سال دفاع مقدس،هشت ماه دفاع مقدس در آخرین به روز رسانی خود نوشت:
 
توجيه تراشي شبكه بي بي سي براي جوسازي عليه رئيس جمهور كشورمان باعث انزجار و اعتراض حتي در ميان محافل ضد انقلاب شد.

در حالیکه خبرنگار بی بی سی برای چندمین بار در محلی خاص محمود احمدی نژاد را مورد سوال قرار داده و با شیطنت و با صدای بلند از او پرسید آقای احمدی نژاد هزینه هیئت همراه شما بسیار زیاد است و چرا اینقدر همراه دارید و مجلس هم همین مسئله را از شما پرسیده است، رئیس جمهور به صورت آرام پاسخ می دهد " جدی میگی! اوه اوه اوه " البته این کلمات نیز قابل شنیدن دقیق نیست. اما خبرنگار بي بي سي با انتشار ويديوئي مبهم از دكتر احمدي نژاد در حاشيه سفر نيويورك چنين القا كرده بود كه وي گفته است نمايندگان[...] خورده اند! همين شيطنت خبرنگار بي بي سي بلافاصله با ذوق زدگي انبوه رسانه هاي ضد انقلاب و حاشيه سازي گسترده روبرو شد. اما بي بي سي يك روز پس از آن كه شيطنت خبرنگارش لو رفت اقدام به توجيه شيطنت رسانه اي خود کرد.

در همين حال شبكه بالاترين كه با طناب بي بي سي به چاه رفته و براساس شيطنت بي بي سي مانور داده بود، در واكنشي قابل تأمل به نقل از يكي از كاربران خود نوشت: [...] اصلي را بي بي سي خورد به خاطر خبررساني معيوبش و متهم كردن كاربران شبكه هاي اجتماعي به سوءبرداشت از سخن احمدي نژاد به جاي عذرخواهي. اینجاست که بازهم آیه شریفه 54 سوره مبارکه آل عمران " وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين " به معنای واقعی کلمه مصداق می یابد.

این گونه اقدامات غیرحرفه ای و ضد اخلاقی ادامه کینه توزی و خبرسازی دروغین رسانه وابسته به استعمار پیر علیه دولت و ملت بزرگ ایران است.

بی تردید علت اصلی توسل به این دست اقدامات سطح پایین و مضحک حاکی از عمق کینه و عصبانیت آنان از موفقیتهای دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست بین الملل است. اینان به زعم خود در تلاش هستند تا مواضع ضد استکباری و ضد صهیونیستی احمدی نژاد را تحت الشعاع خبرسازی ها و ادعاهای کذب خود قرار دهند.

این رسانه مغرض در حالی مدعی بیان ادبیاتی نامناسب از سوی احمدی نژاد شده که رییس جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان، حتی در برخورد با مخالفین خود نیز به رعایت احترام و اخلاق مقید است.

در پاسخ به اینکه چرا رئیس جمهور اسامی 160 نفر را برای صدور ویزا ارسال کردند، شایان ذکر است با توجه به اینکه هر ساله ویزای تعداد زیادی از افراد معرفی شده هیات همراه رییس محترم جمهور به سازمان ملل صادر نمی شود و حتی ویزای برخی از افراد معرفی شده پس از اعزام هیات ایرانی صادر می گردد، لذا اسامی بیشتری معرفی می شوند تا در ترکیب تیم هیات همراه رییس جمهور محترم برای انجام ماموریتهای مختلف در این سفر، هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.