سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰

شالکه قدر پيروزي را ندانست

با يک تساوي هفته‌ ششم رقابت‌هاي فوتبال دسته اول باشگاه‌هاي آلمان آغاز شد. فورتونا دوسلدورف و شالکه امتيازهاي نخستين بازي هفته‌ را ميان خود تقسيم کردند.
کد خبر : ۸۱۲۰۵
"صراط ورزشی "- جمعه شب شالکه در دوسلدورف ميهمان تيم اين شهر بود که در پايان نتوانست از برتري دو بر صفر خود در پايان نيمه نخست دفاع کند. در پايان نتيجه‌ دو بر دو باعث شد تا هر يک از دو تيم به يک امتياز بازي بسنده کنند.

به گزارش ايسنا،شالکه در نيمه نخست با گلزني يان کلاس هونته‌لار، مهاجم هلندي‌اش در دقيقه 13 از ميزبان پيش افتاد. هفت دقيقه بعد ماتيپ برتري پادشاهان آبي پوش را دو برابر کرد. برتري دو بر صفر شالکه تا پايان نيمه نخست ادامه داشت، اما ميزبان نيمه دوم را اميدوارانه آغاز کرد. هنوز سه دقيقه از شروع اين نيمه نگذشته بود که شاهين يکي از گل‌هاي خورده تيمش را پاسخ داد. همين بازيکن با گلزني خود در هفتادوهفتمين دقيقه بازي، نتيجه‌ را به تساوي کشاند. به اين ترتيب شالکه به جاي سه امتياز تنها يک امتياز اين بازي را از آن خود کرد.

هفته‌ ششم بوندسليگا عصر شنبه با انجام شش ديدار زير دنبال مي‌شود:

برمن ـ بايرن‌

هوفنهايم ـ آوگسبورگ

هامبورگ ـ هانوفر

نورنبرگ ـ اشتوتگارت

لورکوزن ـ فورث

دورتموند ـ گلادباخ

اين هفته‌ از رقابت‌ها يکشنبه شب با دو ديدار به پايان مي‌رسد که در آنها فرانکفورت و ولفسبورگ به ترتيب پذيراي فرايبورگ و ماينتس خواهند بود.

در جدول بايرن‌ مونيخ با پنج پيروزي و 15 امتياز پيشتاز است. فرانکفورت با دو امتياز کمتر در جايگاه دوم ايستاده و شالکه با امتيازي که از بازي جمعه شب به دست آورد، 11 امتيازي شد و بالاتر از هانوفر و دوسلدورف در مکان سوم جدول جاي گرفت.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: شالکه صراط