سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱

هدف ما قهرماني يا نائب‌قهرماني است

سعيد دقيقي، مهاجم گلزن تيم فوتبال سايپا معتقد است که تيمش استحقاق صدرنشيني در ليگ برتر را دارد و هدفش اين است که در پايان فصل جزو بالانشين‌ها باشد.
کد خبر : ۸۰۳۴۴

سعيد دقيقي در مورد صدرنشيني سايپا مي‌گويد: «تيم ما واقعاً مستحق صدرنشيني است و حتي در چند بازي هم مستحق باخت نبود. ما مي‌توانستيم در بازي با پيکان گل‌هاي بيشتري بزنيم، البته آنها بعد از اين که ما گل زديم 20 دقيقه خوب بازي کردند ولي ما در نيمه دوم کاملاً سوار بازي بوديم.»

دقيقي در پاسخ به اين سئوال که آيا سايپا مدعي قهرماني است خاطرنشان مي‌کند: «از حالا زود است در اين مورد حرف بزنيم ولي هدف ما از همان روز اول اين بود که در پايان فصل جزو بالانشين‌ها باشيم. ما اگر مي‌خواهيم به اين هدف برسيم بايد هدفي بالاتر از آن را مد نظر قرار دهيم و آن هم قهرماني در ليگ است.»


او تأکيد مي‌کند:‌ «ما به فکر قهرماني يا نائب‌قهرماني در ليگ هستيم و بايد تلاش کنيم. خوبي ليگ اين است که امسال قدرت بين تيم‌ها پخش شده و نمي‌توان پيش‌بيني کرد که چه تيمي قهرمان مي‌شود. فکر مي‌کنم ليگ امسال کمي عجيب است و چيزي قابل پيش‌بيني نيست. به عنوان مثال عبدالله ويسي يک عده جوان را در پيکان جمع کرده و خوب هم نتيجه گرفته است.»


دقيقي در پاسخ به اين سئوال که آيا امسال به فکر آقاي گلي هستي، خاطرنشان مي‌کند: «در اين سال‌ها هيچ وقت به فکر آقاي گلي نبودم چون هميشه براي موفقيت تيمم تلاش کردم. البته گلزني برايم مهم است چون وقتي خوب گل بزنم تيمم هم نتيجه مي‌گيرد.»

منبع: ورزش سه