جمعه ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶

احتمال وقوع جنگ/ ما آماده ایم

فرمانده كل سپاه پاسداران از احتمال وقوع جنگ بين ايران و اسرائيل در آينده خبر داد و گفت: جنگي مانند جنگ تحميلي هشت ساله روي نخواهد داد اما جنگ ديگري پيش بيني مي‌شود كه در آينده رخ دهد و ما قطعاً مظلوميت دوران دفاع مقدس را در اين جنگ نخواهيم داشت.
کد خبر : ۸۰۱۱۲

سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در مراسم برگزاري نمايشگاه تخصصي توانمندي‌هاي بهداري در رزم نيروي زميني ارتش با بيان اين مطلب كه لطف و عنايت خداي متعال شامل حال ما بوده و به ما توفيق داده كه در عرصه‌هاي دفاعي انقلاب اسلامي و جنگ حضور پيدا كنيم، اظهار داشت: نتيجه درك ولايت، عشق به انقلاب اسلامي است.

وي با بيان اينكه تمام حوادث تاريخي در گذشته منتج به اين بوده كه انقلاب اسلامي رخ ندهد، گفت: هيچ نيرو و قدرتي تاكنون نتوانسته است مانع پيشرفت انقلاب اسلامي شود، چرا كه توسعه انقلاب يعني توسعه دين اسلام و نور الهي در زمين.

سرلشکر جعفري با بيان اينكه بايد قدر اين نعمت‌ها را بدانيم، افزود: نبايد در توسعه و پيشرفت كشور كم بياوريم و مانند آنهايي نشويم كه از كارهاي گذشته انقلابي خود پشيمان شده‌اند؛ دچار غرور نشويم و قدر كار را بدانيم.

فرمانده كل سپاه پاسداران با تأكيد بر اينكه حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، گفت: اگر دقت كنيم حوادث، امدادهاي الهي و دست غيب الهي در جاي جاي جبهه در آن دوران را مي‌بينيم و بايد تلاش كنيم آنها را به نسل امروز انتقال دهيم.

وي در ادامه با بيان اين كه امروز نيروهاي مسلح و بخصوص سپاه، از تجهيزات پيشرفته‌اي برخوردار هستند، گفت: اين نكته را بايد بدانيم كه شرايط در حال متحول شدن است و جنگي مانند تحميلي هشت ساله، روي نخواهد داد اما جنگ ديگري پيش بيني مي‌شود كه در آينده رخ دهد و ما قطعاً مظلوميت دوران دفاع مقدس را در اين جنگ نخواهيم داشت.

سرلشکر جعفري تصريح کرد: آن روز كه دستمان خالي بود نتوانستند با توان معنوي ما مقابله كنند چه به رسد به امروز؛ كسي جرأت حمله گسترده زميني به ايران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران از احتمال وقوع جنگ بين ايران و اسرائيل در آينده خبر داد و گفت: اين لكه ننگ و غده سرطاني كه در وسط كشورهاي اسلامي قرار گرفته بالاخره با ما سر جنگ خواهد داشت، ولي زمان آن معلوم نيست.

وي تصريح كرد: دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي‌دانند و فكر مي‌كنند اين امر به نفع آنها است، ولي آنقدر نفهم هستند که نمي‌دانند اگر كاري كه شروع كنند همان كار، نقطه نابودي و اتمام ماجراي آنها خواهد بود.

سرلشکر جعفري با بيان اينكه با فرصتي كه در اين 33 سال براي نيروهاي مسلح کشور بوجود آمده كسي نمي‌تواند با قدرت انقلاب اسلامي مقابله كند، اظهار داشت: تضميني براي عقلانيت اسرائيل وجود ندارد؛ ممكن است با ديوانگي صهيونيست‌ها جنگ رخ دهد و ما بايد براي آن آماده باشيم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ماهيت جنگ هشت ساله تحميلي با جنگ امروز را متفاوت دانست و گفت: ما با استفاده از تجريات هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ايم خود را با شرايط روز تطبيق دهيم؛ هرچند كه كار سختي بود اما با پايه قرار دادن تجربيات دفاع مقدس، بايد براي جنگ آينده آماده شد.

وي خاطرنشان كرد: جنگ آينده متفاوت با جنگ گذشته است و محور اصلي آن مجهز بودن سيستم‌هاست.

نظرات بینندگان
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۵۲۰
۱۹۷۰
ما آماده ایم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نیستیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از اولش هم نبودی و به حساب نمی اومدی
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
بله-خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی-به اندازه 3000000000000
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاد اندیش عزیز 3000000000 تومن!!
نوش جونتون !!!!!! با خاوری جونتون محشور بشین انشاالله که مث کنه چسبیدین یا مث سریش چسبوندنتون به پشت میزا...

- رونوشت: 1- تکنوکراتهای! آزاد اندیش(مترجم متون ...)
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان واقعا که بیکاری ، همش تلپی ...
کسی با شماها نبوده و نیست چون فقط فکتون (دست!!) میجنبه و دیگر هیچ!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شالله که جنگ نشه ولی اگه شد ما هم به عشق ایران آماده ایم.. زندگی بدون ایران یعنی زندگی سگی
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا به جهنم که نیستی ! اگرم باشی آماده استقبال از اونایی !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میلاد جون جنگ به همه مردم ایران مرتبط میشه و همه باید آماده باشند . افتاد ؟!؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال نورا مایه ی افتخار امریکاواسراییل هستند چو ن این افراد حاضرند به هرقیمتی زنده باشند حتی اگر کشورشان به دست امریکا بیفتد وماهم نیازی به این افرادنداریم ماخودمان باتمام وجوداز کشورمان دفاع میکنیم واسراییل رااز صفحه روزگار محو میکنیم
اص غر
|
Iran (Islamic Republic of)
اون بی دین و ایمونایی که تو بالاترین مینویسن مثل نورا بدونن که مردم میجنگن شما هم به دین مردم و عقیده ی مردم کاری نداشته باشین
کاش کسایی که تو فضای مجازی مینویسن و اولین نظر رو میدن هم برن بجنگن
شیمون پرز
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا دوستت دارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم جریان پشه و درخت را که شنیدی درخت ایرانه و پشه را خودت دیگر حدس بزن
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ آخ بچه ها دیدید چی شد نورا نیست! حالا چی کار کنیم؟!!! یادتونه تو 8 سال جنگ که نورااینا نبودن چی شد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که نیستیم
دخترک(طنین)
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه 3000 میلیاردی از کشور می ره بقیه ش هم خرج سفرای آقایون با اقوام میشه باقی مونده ش هم خرید سلاح، ما هم به چشم سرباز می بینن که بندازن جلو و حفظ قدرت کنن، چقد زیبا، من نمی خوام اینجوری بمیرم کوچکترین آسیب به عزیزانم منو نابود می کنه چرا ما حق یه زندگی با آرامش رو نداریم؟ اونم به واسطه قدرت طلبی یه عده بی کفایت که زندگیمون رو به این روز درووردن، واقعا که، شما جونتون و از سر راه آوردین به قول sss عشق شهادتین چرا نمی رین مناطق مرزی اینجا لاف می زنین فقط؟ من عاشق زندگیمم نمی خوام جونم بازیچه دست یه مشت دزد و قدرت طلب شه
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک اگه همه مثل تو باشن ، و دشمن بیاد توی شهر و خیابونتون بترکونه همتونو خوبه ؟ اینجوری حتما جون خودتو عزیزات حفظ می شه !!
ما
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترک فک کردی لیاقت سربازی داری!؟نترس ما نمیذاریم کار به اونجایی برسه که شما تفاله ها دست دشمن بیفتین.هرچند دشمن هم خوب میدونه که شماها ارزشش گلوله حروم کردن ندارین چون یه عده ترسوی بزدلین.
ماهستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۱۷۹
۸۳۸
و اسرائیل به خاک سیاه خواهد نشست
آزاد اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
من طرفدار اسرائیل نیستم و دلم هم نمی خواد که جنگ بشه و ما جوونامون رو از دست بدیم اما بیایید یه کم واقع بین باشیم.
سلاح هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار میده خیلی پیشرفته تر از سلاح هایی است که ایران داره.تازه اگه اسرائیل رو هم بتونیم شکست بدیم بازم با کشورهایی همچون آمریکا،فرانسه و کلا بگم با «ناتو» طرفیم.
حالا آیا واقعا ایران از پس این همه کشور بر میاد؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزاد اندیش
بله ایران از پس همشون بر میاد همونجور که تو جنگ هشت ساله بر اومد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل رو که شکست دادیم سیو میکنیم میریم مرحله بعد .. غول مرحله آخر یکم سخته.. لول..
آزاد اندیش جان درسته اونها از لحاظ تکنولوژی خیلی از ما جلو تر هستند ولی همه چیز فقط تکنولوژی نیست .. ایمان به هدف.. که البته این دو بخش میشه یک عده اسلام و یک عده ایران و میشه گفت یک عده هم به هردو که با این حساب سه بخش میشه.. قبول دارم که فیلم هندی نیست و شبیه فیلم آخرین ساورایی هم نمیشه و مسلما به پاکی و مظلومیت سپاه امام حسین(ع) هم نیستیم ولی در عوض به قلالت اونها هم نیستیم. من خودم شخصا هیچ علاقه ای به این دولت ندارم و فکر هم نمیکنم که روزی داشته باشم ولی چه این دولت و چه هر دولت دیگه ای سر کار باشه.. ایران ایرانه و ما هم بخشی از این خاک.. حقیقتی که نمیشه انکارش کرد و دلیل نمیشه به صرف اینکه از لحاظ تکنولوژی به گرد پای اونها هم نمیرسیم خودمون رو از پیش باخته تصور کنیم.. کی فکرشو میکرد که ژاپن کوچولو بتونه روسیه ی تزاری رو با اون همه دبدبه و کبکده در جنگ منچوری 1904 خورد و خاکشیر کنه؟ مسلما راده ی اون ژاپن رو هم نداریم و حتی متاسفانه از اختلافات داخلی فراوانی هم برخورداریم ولی باز هم اینها دلیل بر سرخوردگی نیست .. نورای عزیز شاید حق داشته باشه که میگه اماده نیستیم ولی حتی امثال بنده و ایشون هم وقتی به چشم خود ببینند که راست راستی داره به خاکمون تجاوز نظامی میشه تکونی به خود خواهیم داد. چه چیزی مقدس تر از ایران؟ الان بعضی ها گله میکنند چشم ..و چه چیزی با ارزش تر از اسلام؟(البته بایست واقعا مسلمون باشیم تا بتونیم از این یکی واقعا دفاع کنیم) هموطن گرامی ما چه بخواهیم و نخواهیم اونها در فکر حمله هستند و اصلا همش تقصیر سیاست های بیجا و بی حساب این دولت ولی کاریه که داره میشه و بیخیال دولت کشور در خطره ما که نمیتونیم بگیم آقا کشور مال شما چون ما از این دولت بدمون میاد
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاداندیش 8 سال جنگ رو ملت داشتن با عمه ی تو میجنگیدن یا با کل دنیا ؟
سربدار
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آزاد اندیش عزیز فرمایشات شما متین و صحیح .
درسته که اونا یه چیزایی دارن که ما نداریم ولی غافل نشید ما هم یه اصولی داریم که اونها هنوز نتونستند حتی در موردش فکر کنند .
تاریخ 8 سال دفاع مقدس به روشنی هرچه تمام تر نشان داده که فقط قدرت مادیات باعث غلبه نمیشه! روح جهاد گری آنقدر بالاست که آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه حتی فکر دستیابی به اون رو هم نمیکنند چه برسد به اجرای آن ...
در جنگ ایران و عراق (تمام دنیا) تقریبا ما هیچ چیز نداشتیم به جز «ایمان» که همان هم باعث پیروزی ما شد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من درجواب ازاد اندیش میگویم ما خداراداریم امام زمان پشت سر این کشوراست پس اگرهمه ی قدرت جهان به ایران حمله کنند حریف ایران نمیشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آزاداندیش اگه اینطوره که شما می گید پس چطور تو جنگ 22 روزه از حماس که بجز 4 تا موشک ابتدایی چیزی نداشت شکست خورد؟!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط دلیل حذف خبر من چی بود؟
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مجتبي عزيز
در جواب مهدي،محمد ممل و... ميگم كه در 8سال دفاع مقدس فقط عراق جلوي ما بود و آمريكا به طور مستقيم با ما درگير نشد و اونوقت سلاح هاي الآن رو نداشت.

به هر حال حرف شما هم محترمه و شايد هم درست باشه.
ياحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاد اندیش راست میگه
تو جنگ تحمیلی هم که ما یک وجب از خاکمون رو ندادیم بخاطر این بود که تجهیزات ما از عراقی بروز تر بود تازه فرانسه به ما هواپیما میدادو آمریکا و انگلیس کمک میکردند آلمان بمب شیمیایی میدادبه عراقی ها بزنیم
وگرنه ما که عرضه نداشتیم از خودمون دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مواظب خودت باش هوا نری
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم خطاب به ازاداندیش
که گفتی مادرهشت سال جنگ فقط با"عراق"میجنگیدیم"!!!!!!!
بهت توصیه میکنم بری وتاریخ جنگ رامطالعه کنی چون کاملا مشخصه که هیچی ازش نمیدونی
فقط برای اینکه کمی روشنت کنم بعدازعملیات"بیت المقدس" که خرمشهر ازادشد به پیشنهاد ومشاوره امریکائی ها کلا استراتژی جنگیدن عراقی ها تغییر کرد.اسنادش هست که بطور میانگین روزانه حداقل 40 تا 50 تریلی محموله های مختلف نظیر تانک-توپ-مهمات وسایر ملزومات جنگی از طریق مرز کویت وارد خاک عراق میشد.توی عملیات "رمضان" که حدود بیست روز بعد ازازادی خرمشهر شروع شد بچه های ما دریک شب حدود 400 تا تانک دشمن رازدن!گفتیم خب!! دیگه کمر این لشکر عراقی شکست وصبح نمیتونه با پاتک هاش اذیتمون کنه!! هفت صبح نشده دیدیم دشت سیاهی میزنه ازتانک!!!!هر روز وهر ساعت براش میاوردن.خاکریزهای مثلثی منطقه را که بهش میگفتیم"مثلثهای شوم"طراحی وپیشنهادش را امریکا وشوروی به صدام دادن..اون موقع مسئولین کشور هر"یک عدد" گلوله آر پی جی را4000تومن میخریدن اون هم زورکی وباهزارکلک وترفند ولی 26 کشور مثل نقل ونبات به عراق همه چیز میدادن اون هم مجانی وبلاعوض و.... خیلی چیزای دیگه.پس نتیجه میگیریم که ما"فقط باعراق"نمیجنگیدیم .. مطالعه کن جانم!! مطالعه کن.
بسیجیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۹۱
۵۲۸
در سبقتها با هم می جنگیم اما رفیق راهیم در انتها یه رنگیم. ای رهبر آزاده آماده ایم آماده . بسیجیان پایگاه مقاومت امام رضا (ع) حوزه امام حسین (ع) 5 شهری و کانون فرهنگی هنری شهید فرشید بشیری به فرماندهی برادر ع پ رشت . بلوار شهید انصاری.
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر آنجا ساندیس خیرات نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بیا برات پاکت تکدانه میارم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمق کسیه که در فکر کپک زده اش است که جان در برابر دفاع از ایران عزیز ربطی به ساندیس داره
نی ساندیسو از تو تخم چشمت درآر بچه کور شدی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدای احد و واحد قسم دروغ میگویی و اگر خدای نکرده جنگ شود تو اولین نفری که از ایران خارج میشوی
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حجالت نکش sss شما که بلدید بگو اونجا هم ساندیس می دن!!! اگه آبروی عقلت نمی رفت می گفتی اونجا هم ساندیس می دن!!! گرچه تا الانم رفته.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۱۹
۴۵۴
خدا کنه مارو هم ببرن به جنگ.چقدر دلمون واسه شهدای عزیز تنگ شده.بخدا شهیدان از ما جز تقوا و پایبندی به آرمان های نظام هیچی نمیخان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا کنه زودتر شرت کم بشه نوکر مزدور
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو خفه شو
تو این مملکت هرکی به اسلام و نظام و رهبر شهدا فحش بده میگن روشن فکره و آزاده که حرف و منطقشو بزنه ولی اگه یکی اسلام رهبر و ... دفاع کنه میگن مزدوره
صد البته خدا آدمای مزدور رو لعنت کنه اما به شرط اینکه مزدور باشه هیشکی هم از فساد خواهها مزدورتر نیس
خدا نادونا رو دانش و احمق ها و نفهم ها رو شفا بده
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر نیازی به آرزو نیست در مرزهای کشور خصوصاً ناحیه شرق درگیری با اشرار وفور نعمت وجود دارد آرزوی درگیری و شهادت دارید بسم ا... تشریف ببرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوکر مزدور تویی بدبخت خدا کند زودتر ماازدست تو اوامثال وطن فروشهایی مثل توراحت شویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آمریکایی
توی .....که بد تری مگینین به عقاید ما احترام بذارین و فلان و بسار و بهمان بعدش به عقاید میلیون ها تن احترام نمیذاری
اف بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشرار خود را شر نمی دانند که هیچ برای مخلصان و پاکان تعیین تکلیف هم می کنند!!!
ناشناس با پرچم دشمن نگاهی به خود کثیفت بنداز به چه دردی میخوری؟؟؟
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان چرا ناراحت می شید؟! بله ما مزدوریم اما نه مزدور امریکا و انگلیس و اسرائیل، ما مزدور خداییم. برای او کار می کنیم مزدمونم از خودش می گیریم. مزدمونم یا شهادت یا پیروزی و در آخرت هم بهشت برین و همجواری با معصومین.
بله ما مزدوریم و شما هم مزدور اما این کجا و آن کجا؟!! تفاوت از زمین تا آسمان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بر ......... کامنت نویس فتنه گر که برای وطنش مدام جفتک پرونی می کنه لعنت .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۵۷۱
۴۸۵
ای خدا یعنی میشه.کاش ما رو هم ببرن. شواهد نشون از جنگ میدن. کار اسرائیل به ماه نمیکشد که محو می شود.جای امام خالی. جای شهدا خالی.
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان در مرزهای کشور منتظر دیدن رشادتهای شما جز در اینترنت هستیم. تشریف ببرید نیازی به آرزو و انتظار هم ندارد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب sss شما مثل اینکه از وجود و حضور امثال اقا مجید در اینتر نت و فضای مجازی خیلی دلخورید و یه جایی تون خیلی میسوزه بنده و امثال اقا مجید هر جا لازم باشه حضور خواهیم داشت از مرزهای شرقی و غربی گرفته تا مرزهای فلسین اشغالی و خطوط مقدم فضای مجازی!! تا کور شه هر کی ....
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
نه برادر، آخه دیدم آرزو دارید گفتم تشریف ببرید دفاع از وطن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسان و مجید یکین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تری اس که یک اس هم نیستی!
نوبت شیفت توئه که یه تنه جواب کاربران عاشق ایران و اسلام را بدهی؟؟؟؟
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
ماه چیه به روز نمی کشه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسان!
بر خرمگس معرکه لعنت!!!
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۱۰
۳۴۳
صراط چند وقت پیش یه خبری گذاشته بود درباره ی پایان دنیا و پیش گویی نستراداموس و تقویم مایایی و این چیزا که همش حرفای صهیونیستاست و هالیوودم یه فیلم به اسم 2012 دربارش ساخته که طبق اون فیلم و تحلیل های یهودی که اون فیلم از روش ساخته شده دنیا آذر همین امسال تموم می شه و می شه اینطوری برداشت کرد که یهود امثال تموم می شه
چون تقویم اوناست دلیل نداره تاریخ ما رو نشون بده
مورچه اگه یه قطره آب بیافته تو لونش داد می زنه که واییی چرا خوابیدین دنیا رو آب برد حالا حکایت صهیونیستاست
بزار حماقت کنید جیگرهای بی عقل
حمله کنید تا پیشگویی های نستراداموستان به حقیقت بپیوندند یه وقت خیطی بالا نیاد
خانواده ی دو نفره ی ما هم آمادست
با تمام توان جلوی تمام کفر خواهیم ایستاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر نوستراداموس این پیشگوی بزرگ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم مژگان
.
در ضمن ناشناس خان، نوستروداموس هیج خری نیس
اگه 21 دسامبر 2012 دنیا تموم شد که هیچ ولی اگه تموم نشد میفهمی چقد خودتو گول میزدی
درضمن امریکا واسه ی ناسا و برنامه های فضاییش+ جنگنده های ارتشش+ میزبانی جام جهانی و المپیک و... واسه ی آینده برنامه ریزی کرده که بعضی هاش حتی به سال 2035 میرسه (منظورم جنگنده های مدل B-3 و... از این قبیله)
اگه دنیا 2012 تموم میشه چرا خود امریکایی ها بهش اعتقاد ندارن؟؟؟؟؟؟؟
چرا نمیخوای بفهمی اونا خودشون برنامه ریزی میکنن بعد برنامه های خودشونو به اسم پیشگویی مطرح میکنن و وقتی به برنامه هاشون عمل کردن میگن: دیدین پیشگوییمون راست بود؟
.
فقط خدای بزرگ و بلند مرتبه از همه چیز خبر داره و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاها . مثال مورچه خیلی باحال بووود :)
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۶۳
۲۰۸
نورا : لطفا یک راه به ما نشان بدهید تا ما به محض شروع جنگ به سوراخ بخزیم و بعد از اتمام آن از سوراخهایمان بیرون بیاییم و از آزادی برایتان سخنرانی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا باید به این نظر چند میلیارد مثبت داد
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جان خیلی از بزرگان امروز که خودشون را همه کاره انقلاب و کشور میدونند و کاملاً حق به جانب از خون شهدا هزینه می کنند چنین تجربه ای را دارند.بهتره از ایشان کمک بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درد و بلای تو هم بریزه تو سر نورا و همه نوکرای اسرائیل! الهی آمین
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر این فعلاً برادران و شوهران ارزشی شما هستند خواهر که با استفاده از انواع و اقسام سهمیه ها و کارت ها از رفتن به خدمت مقدس سربازی جیم می شوند این نعمت را دو دستی و با زور به مابقی افراد جامعه تقدیم می کنم.
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم یه عمر تو سوراخ بودی چیزی ندیدی جنگ بشه از سوراخ میای بیرون خیلی چیزا واست روشن میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تری اس که یک اس هم بیشتر نیستی!
خدا حالتو گرفته بدجور
الحمدلله رب العالمین که تخم چشمت از چیزی بجز نی ساندیس در اومده!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
من خواهر یک عده وطن فروش و ضد ولایت نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم من با جنگ موافقم به شرطی که هر کی جنگ دوست داره -از جمله خودت- همون اول بره جلوی بمباران و موشک پرانی دشمن و شهید بشه بعد هم جنگ تموم بشه چون دیگه همه جنگ طلبها شهید شدند !
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر ارزشی معنی آن خواهر با آن چیزی که تو فرض کرده ای فرق دارد.
خوش به حالتان که با این همه نعمت هایی که برای مردم آورده اید خود را وطن فروش که هیچ نابودگر ارزشی نمی دانید، ماشاا... گرانی، ارز، خودرو، کاغذ، مرغ، و ...... راستش چیزی نیست که فاتحه آن را نخوانده باشید. بعید می دانم نیازی به جنگ باشد با این روند ارزشمداری که در پیش گرفته اید.
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود خدا بر شیر زنانی چون "مریم" و... که این چنین با درایت و با فکر جواب دشمنان بی ضرافت اسلام و انقلاب و ارزش ها را می دهند

جنگ اصولا چیز خوبی نیست، اما جنگی که برای نابودی کفر باشه اون ارزشمند و مقدسه
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
حماقت و کینه توزی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی و شهدا در کلمه به کلمه افرادی چون نورا و مزدک وناشنااس ها مشهوده و این گویای اینه که خیلی خیلی دردشون اومده و دارن میسوزن . البته حدیثی از معصوم علیه السلام خوندم که میفرمود این جماعت به اربابانشون شبیه ترند تا به پدرانشون . دقت کنید جزع و فزعی که این جماعت میکنند درست شبیه همون ارباباشونه و جز این هم توقعی از اینا نمیره .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جان جنگ که بشه سربازان متخاصم چنان سوراخ هایی ایجاد میکنند که نیاری به گشتن به دنبالشان نیست!!!پس نگران نباش!!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
sss جان! سهمیه سربازی :
سربازی یعنی خدمت به وطن در عرصه های مخصوصا دفاعی وفرهنگی و...
فرزندان جبهه رفته ها اصلا نباید سربازی برن چه برسه به تخفیف ، مثل سه برادری که خدمت کردن و دیگری معاف میشه (که این قانونم مث تخفیف جبهه رفته ها باهم! ملغی شدن،الحمدولله!) و...
2.سربازی بسیجیا :
اگه 5 سال فعالیت کنی و فعال باشی بعد 5 سال عادی و هزارتا آموزش ببینی و هزارتا کار فرهنگی و سابقه داشته باشی و راکد نباشی اصلا و به مملکت خدمت کنی سقفش و نهایتش 6 ماه تخفیفه مثل تخفیفای مدرک تحصیلی و... (بسیج شجره طیبه ای که 34 ساله جلوی هر نوع تهاجم به اسلامو ایران وایساده اعم از تهاجم فیزیکی یا فرهنگی بسیجی که بدون چشم داشت حتی کرایه ماشین میرن اردوهای جهادی واسه روستیی ها و اخیرا زلزله زده های شهر خودم تبریز خونه مسازن و خیلی چیزای دیگه)
3.سهمیه دانشگاه :

الف : پدر (منبع مالی و معنوی و حامی همه جانبه بچه) وقتی در راه حفظ و تحصیل همین دانشگاه و دانشجو جونشو داده نباید فرزندش با سهمیه بره بلکه بدون کنکور باید از امکانات دانشگاه به طور رایگان استفاده کنه، معامله خوبی هست بجای پدرش؟!!!!!!!!!!!!!!

ب : سهمیه !!!!!!!!!!! وقتی قبول میشی اونم از شبانه خدا تومنی واسه یک خانواده بدون سرپرست میگن باید از ایثارگران نامه بیاری،وقتی مراجعه میکنی به ایثارگران میگن شرمنده! سهمیه ما 2% از دانشگاه شما هست اونم تموم شده ببخشید...! (دادنش به بردر و خواهر اختلاسی یا خاندانهای سلطنتی!!)

پ : وقتی افرادی مث شما وجود خارجی دارن با این شخصیت خود فروخته و وطن ستیز که توجه ندارن اینجور برخوردهای متکبرانه و خودخواهانه امنیت کشورشو (چه جمهوری اسلامی چه جمهوری غیر اسلامی) به خطر میندازن فرزندان شهدا و جانبازهای عزیز و تاج سر متاسفانه خجالت میکشن بجای افتخار بگن فرزند کسی هستم که با جونش بخاطر ناموس و اسلام و وطنش کف دستش با عشقو افتخار گرفت و مثل پروانه شمع سوخت... و نتیجتا از اون 2% کزایی هم استفاده نمیکنن بلکه استفاده 100% شو اون اختلاس کننده هایی میکنن که یه سه داره هزار تا صفر!
یا کسی که بیخیال .

ج : سهمیه داشتن فرزندان ایثارگر و.. در کنکور نه تنها بی عدالتی محسوب نمی شود بلکه راهی برای تجلیل از زحمات این عزیزان می باشد، تجلیل از افرادی که از جان خود مایه گذاشتند تا این آرامش کنونی بدست ما برسد، درست است که این افراد در پیشگاه خداوند اجر و پاداش خود را دارند ولی ما نیز در قبال این عزیزان وظیفه ای داریم : «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر این اساس تشکر و قدردانی از عزیزان ایثارگر و خانواده های آنها شکر گذاری خداوند محسوب می گردد. سهمیه دادن به این افراد و خانواده های آنهاو کارهایی از این قبیل اثرات جامعه شناختی فراوانی در جامعه دارد و باعث رواج فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه می گردد و آنرا تقویت می نماید .
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
در جوابت میلاد جان همین بس همین بس که هنوز نمی دانی چرا نتایج کنکور سراسری اینقدر دیر اعلام می شود.
کار فرهنگی مثل همین کارها؟ خدا خیراتان دهد برادر، یا تظاهرات فحشی، یک روز درود یک روز فحش.
نه آخه برادر دیدم عاشق پیوستن به خیل شهدا هستید و هی آرزو می کنید "خدایا میشه جنگ بشه یعنی ما را هم می برند وای افتخار شهادت" در جوب خدمت تان عرض کردم کشور بوستان گل و بلبل نیست برای دفاع از وطن و امکان پیوستن به شهدا تشریف ببرید مرز درگیری با اشرار به جای کار فرهنگی، به قول معروف آنجا "در باغ شهادت باز باز است".
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
sss عزیز تو جوابت مطلب مستندی ندیدم که جوابتو بدم جز چند عدد ! ادعا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا جواب من به sss رو منتشر نمیکنی؟اه
مهدي رك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۵۷۸
۴۲۷
من آماده‌ام.

بي صبرانه منتظرم. انشاء الله خدا اين افتخار و سعادت بزرگ به من هم عنايت كنه.

اللهم عجل لوليك الفرج
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن فروشا چرا منفی میدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون دوست ندارند جنگ بشه . مثل همه انسان های عاقل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا که منفی می دن اصلا وطن ندارن! می دونید چرا؟! اینا 2 تا بهائین. بهائیام ایرانو وطن خودشون نمی دونن! به جای اربابشونم منفی میدن! می دونید قبله شون رو به اسرائیله؟! تو جنگ 8 ساله هم وقتی صدام حمله می کرد جشن می گرفتن!! این حرفا همه مستنده.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
من بهایی نیستم و منفی میدم چون دوست ندارم جنگ بشه.
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
"امیر" جان
هیچ عقل سلیمی آرزومند و دوستدار خون ریزی و جنگ نیست و هر جنگی در هر سطحی تبعات منفی دارد
امــــــا
جنگی که منجر به نابودی سگ ها پاسبان و بی شرف بشه، جنگی که باعث زمینه سازی ظهور منجی باشه، هر قدر هم تلفات و تبعات منفی داشته باشه ارزشمنده!

به امید نابودی کفر، صهیونیست، وهابیت و مخالفان ولایت فقیه همگی با هم ییهو و یکباره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۱۹
۵۱۳
دیگه راه قدس از کربلا نمیگذره. مستقیم میریم بیت المقدس. با پرچم یا مهدی ادرکنی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مستقیم میری جهنم
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خداکنه ناشناس خودت بری جهنم........
مهدی آنتی ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
این ناشناس یا نفهمه یا خودشو به نفهمی زده یا مزدوره یا کافر یا غرب زده
.
داش مجید ایشالا ایشالا کاری رو که پیامبر عزیزمون میخواست انجام بده ولی شیاطینی از جنس انسان(درخیلی از مواقع یهودی) نذاشتن به هدفش برسه ما راهشو ادامه میدیم
به امید خوندن نماز شکر پیروزی در مسجدالاقصی
آمین
در ضمن هموطنان عزیزمن مسجدالاقصی رو با قبه الصخره (همونی که گنبدش زرد طلاییه) اشتباه نگیرین چون خیلی ها اطلاعات اشتباه دارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو می روی به قبرستان است (نه ساندیس سرا)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به حرف sss سیاهه بارون نمیاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تری اس که یک اس بیشتر نیستی
جقوق مزدوری تو به دلار میگیری که اینقدر پرکارشدی؟
مرگ بر وطن فروش
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
اما مثل این که این ره که شما sssمی روی به ساندیس سراست!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
نه این راهی که sssمیره به طرف دکترای افتخاری ازدست کاخ سفیده.چون بیمارهای ایران علاقه زیاد به بوسیدن دستاهی یهود دارن
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
این ساندیس چقدر اونجات رو سوزونده sss نسبتا نامحترم!
فک کنم بچه بودی ساندیس می خواستی، نرسید بهت عقده ای شده
عیبی نداره عمو، بیا من بهت می دم بخوری!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم رو سگ بگیره جو نگیره!!!
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول
و نورا
بسیار بزدل ! و حال بهم زن هستید!
برید تحقیق کنید که ترکه تان چه کرده اند که اینجوری شده اید.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط رو جو بگیره سگی مثل فلانی نگیره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی!کی گفته هر کی شهید بشه میاد پیش تو؟!!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۴۱۲
۴۶۵
به امید خدا ما آماده ایم، آقای ما سید علی فرمان بده تا این دشمنان امام زمان(عج) را نابود کنیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۹
۲۸۵
واقعا که!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه ترسیدی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رنگت چرا پریده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا را شکر زبان دراز الکن شده و فقط میگه واقعا که!!!
فرزند امام خامنه اي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۵۲
۵۳۶
آي اسراييل آي سگ نگهبان آمريكا از اينجا بهت هشدار ميديم بخدا قسم اگه بما حمله كني چنان بلايي بسرتون ميارييم كه روزي هزار بار آرزوي مرگ كنيد به مادرم فاطمه زهرا قسم ما جووناي ايران كي مثل كشور هاي ديگه هستيم اين دفعه ديگه به لطف خداي عزيز طومار حياتتون رو بهم مي پيچيم وبراي هميشه از روي زمين محوتون ميكنيم خوبه همتونم يه جا هستيد زحمت ما رو كم كرديد يه دفعه نابودتون ميكنيم خلاصه فكر نكنيد كسي هستيد ما مثل كشوراي عربي نيستيم كه ازتون بترسيم ميخاي ببيني راست ميگيم اگه مردي حمله كن تا پدر صاحبت آمريكا رو هم دراريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینطوری که گفتی منم ازت ترسیدم
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم ا... چرا منتظرید تشریف ببرید نابودشان کنید. ما را راحت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تری اس که یک اس بیشتر نیستی
خطاب به اس را ئیل گفتند که اگر به ما حمله کنی چنان بلایی به سرتون میاریم که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنید
کامنتها را تا پایان بخوان تا حماقت آمیز نظر ندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی
چند سالته ؟
گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
به سن نیست، به یه چیز دیگه است که ما بهش می گیم "جیــــگر"!!!!!!

صد البته امثال sss و دیگر دوستانش فاقد این قسمت هستند (منظورم همون جیگر هستش!)
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی سی سال است هر اتفاقی بدی و نابسامانی که در کشور رخ می دهد به گردن نمی دانم استکبار و صهیونیسم جهانی می اندازید خوب دیگر باید چه کار کنند که رگ به اصطلاح غیرت تان جز در اینترنت در عالم واقع هم حرکت کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۴۷۱
۳۷۳
ای لشگر صاحب زمان آماده باش.یاعلی .ما آماده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۷۰
۱۲۷
این طوری نیس که حالا بدویید بریم جنگ و ..
جنگ اون مدلی دیگه نیس
حالا شاید تو مناطق مرزی یه مقداری باشه!!
الان جنگ موشکیه!!
یه موشک اسرائیل !!
یه موشک ایران!!
اون وقته که همه با هم شهید شیم !!
بدون هیچ زحمتی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش همه شهید شیم شاید نسل بعدی ما روی خوش ازادی رو دید.تو این 30 سال که هیچ کس ازادی نداشت حداقل بعدیا داشته باشن.
زنده باد ازادی
مهدی آنتی ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
هنو اسرائیل موشک نزده ایران صدتا موشک بهش میزنه
تا حالا هزار بار گفته حمله میکنه هر دفعم گفته این دفعه با دفه های قبل فرق میکنه این دفه جدیه ولی هیچ وقت جدی نبوده
هیچ سیاستمداری قبل از حمله به اون کشور بهش اطلاع نمیده
دقیقا همون موقعی که حواسش نیس و غافله بهش حمله میکنه
خدا فهم و قدرت درک به همتون بده
آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل سگ کی باشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون یه موشک اسراییل قد هزار تا موشک ایران خسارت میزنه
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
جنگ هر جوری که باشه پیروز میدان ماییم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۲۲
۲۲۴
نورا ترسیده بچه ها...... هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم انسان عاقلی از جنگ نمی ترسه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورااااااا! من اسرائیلم! می خورمت! هوووووووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید شدیداعلاقمند به شهادت و رفتن به پیش حوریان بهشتیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا-نوید-sss منم عزرائیلم میبرمتون
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس اول کسی آدم عاقلی از جنگ نمی ترسه که برای هدفی بالاتر جان می جنگه. ضمنا با این وجود ما هرگز آغازگر جنگ نبودیم و نیستیم مثل پیشوایانمان.
ناشناس
|
Poland
|
۱۸:۰۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۴۹۱
۴۷۴
برای نابودی اسراییل و طرفداراش تو ایران لحظه شماری میکنم.
ناشناس
|
Poland
ما از اسراییل و جنگ هر دو متنفریم ...
گرا
|
Poland
از اسرائیل متنفریم
از جنگ هم متنفریم
اما از جنگی که باعث بشه اسرائیل نابود بشه استقبال میکنیم!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۶۷
۶۹
ناشناس درست میگی یا . ولی سردار سلیمانی تو مصاحبه با العربیه کفت . قراره به سه کشور همزمان حمله بشه و و باز گفت ما تو لبنان و سوریه نیرو داریم. پس نیروی زمینی لازمه.در آخر موشک باران باید نیروی زمینی عملیات انجامبده. صحبت های سردار رو دیپلماسی ایرانی رو سایتش قرار داد
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۶۲
۸۱
امیدوارم لیاقت شهادتو داشته باشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز انشاءالله لیاقتشو داری اما مسئله اینه که اسرائیل به اونجا نمی کشه که تو رو راهی بهشت کنه! تا بیاد به خودش بجنبه یهو چشم وا می کنه می بینه همسایه یزید شده!
جنگ زده
|
Switzerland
|
۱۹:۴۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۷۰
۵۰۶
یعنی یک نسل باید چندتا جنگ ببینه و چقدر از تاثیرات منفی اش متاثر بشه؟ چرا نمیزارید زندگی کنیم؟چرا اینهمه فشار و استرس ایجاد میکنید؟ شماهایی که اینجا یا مهدی ادرکنی می گویید و ادعا می کنید که بی صبرانه منتظر شهادتید اولین کسایی هستید که پشت به دشمن رو به میهن فرار رو به قرار ترجیح می دید.توی جنگ آقازاده ها نبودند. توی جبهه ها فرزندان مجلسیان و وزیران و وکیلان نبودند. نقل است که فردی مکررا در دعای شب از خدا می خواست تا وی را در صحرای کربلا با امام حسین (ع) محشور کند تا در رکابش شهید شود. شبی در خواب دید که امام سوار بر اسب به سوی او می آید و می فرماید ای فلانی تو دعا کردی در کربلا با ما محشور شوی. خداوند متعال دعای تو را مستجاب نمود. برخیز و شمشیر بر کف گیر. وی به ناگه از خواب پرید و شروع به بستن بقچه اسباب و اثاثیه اش نمود. همسرش سراسیمه پرسید تو را چه می شود؟ وی پاسخ داد ای زن تعجیل کن. برخیز تا جان خود نجات دهیم.اگر نه عنقریب بی شوهر شوی!
بگذارید زندگیمان را بکنیم. اینهمه فشار گرانی و مشکلات دیگر بس نیست که با استرس و نگرانی جنگ باید تلخ ترشان کنید؟ یعنی یکبار بس نبود کل خانه و زندگیمان در آبادان سوخت و خاکستر شد؟ یعنی انهمه آورگی و سختی بس نبود؟
رهایمان کنید. شمایی که براحتی از جنگ می گویید تا به حال آنرا تجربه نکرده اید تا بدانید که نه افتخاری در جنگ است نه اقتداری. نه شرفی نه انسانیتی. کشتار است و از بین رفتن خوی انسانی. بوی گوشت سوخته است و ضجه دردناک انسان های رو به مرگ. ناله و نفرین است و بس.
ناشناس
|
Switzerland
خب معلومه تو هم از جنگ فراری بودی
سعید
|
Switzerland
مگه ما میخوایم با آنها جنگ کنیم؟
دوستان این یکی از عملیات روانی صهیونیستهاست که با ادبیات جنگ زده ترسو میخوان اون رو جا بندازن
کور خوندید که رهبرمون رو تنها بگذاریم
ناشناس
|
Switzerland
برو آمریکا یا اروپا
ناشناس
|
Switzerland
جنگ زده الان چند نفر میان بهت میگن تو چقدر دموکراتی
ناشناس
|
Switzerland
شما چندتا تجربه جنگ داشتین که اسم با مصمای "جنگ زده" رو انتخاب کردین؟!
میلاد
|
Switzerland
من مسلمانم و آیینم اسلام و کتابم قران...

وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يحِبُّ الْمُعْتَدِينَ(البقرة/190)
و در راه خدا، با کساني که با شما مي‌جنگند، نبرد کنيد! و از حد تجاوز نکنيد ، که خدا تعدي‌کنندگان را دوست نمي‌دارد!
وَاقْتُلُوهُمْ حَيثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ(البقرة/191)
و آنها را [= بت پرستاني که از هيچ گونه جنايتي ابا ندارند] هر کجا يافتيد، به قتل برسانيد! و از آن جا که شما را بيرون ساختند [= مکه‌]، آنها را بيرون کنيد! و فتنه (و بت پرستي) از کشتار هم بدتر است! و با آنها، در نزد مسجد الحرام (در منطقه حرم)، جنگ نکنيد! مگر اينکه در آن جا با شما بجنگند. پس اگر (در آن جا) با شما پيکار کردند، آنها را به قتل برسانيد! چنين است جزاي کافران!
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ(البقرة/193)
و با آنها پيکار کنيد! تا فتنه (و بت پرستي، و سلب آزادي از مردم،) باقي نماند؛ و دين، مخصوص خدا گردد. پس اگر (از روش نادرست خود) دست برداشتند، (مزاحم آنها نشويد! زيرا) تعدي جز بر ستمکاران روا نيست.
كُتِبَ عَلَيكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيئًا وَهُوَ خَيرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(البقرة/216)
جهاد در راه خدا، بر شما مقرر شد؛ در حالي که برايتان ناخوشايند است. چه بسا چيزي را خوش نداشته باشيد، حال آن که خير شما در آن است. و يا چيزي را دوست داشته باشيد، حال آنکه شر شما در آن است. و خدا مي‌داند، و شما نمي‌دانيد.
وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ(البقرة/244)
و در راه خدا، پيکار کنيد! و بدانيد خداوند، شنوا و داناست.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يرْزَقُونَ(آل عمران/169)
(اي پيامبر!) هرگز گمان مبر کساني که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزي داده مي‌شوند.
فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيهِمْ وَلَا هُمْ يحْزَنُونَ(آل عمران/170)
آنها بخاطر نعمتهاي فراواني که خداوند از فضل خود به ايشان بخشيده است، خوشحالند؛ و بخاطر کساني که هنوز به آنها ملحق نشده‌اند [= مجاهدان و شهيدان آينده ]، خوشوقتند؛ (زيرا مقامات برجسته آنها را در آن جهان مي‌بينند؛ و مي‌دانند) که نه ترسي بر آنهاست، و نه غمي خواهند داشت.
يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِيعًا(النساء/71)
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! آمادگي خود را (در برابر دشمن) حفظ کنيد و در دسته‌هاي متعدد، يا بصورت دسته واحد، (طبق شرايط هر زمان و هر مکان،) به سوي دشمن حرکت نماييد!
وَإِنَّ مِنْكُمْ لَمَنْ لَيبَطِّئَنَّ فَإِنْ أَصَابَتْكُمْ مُصِيبَةٌ قَالَ قَدْ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَي إِذْ لَمْ أَكُنْ مَعَهُمْ شَهِيدًا(النساء/72)
در ميان شما، افرادي (منافق) هستند، که (هم خودشان سست مي‌باشند، و هم) ديگران را به سستي مي‌کشانند؛ اگر مصيبتي به شما برسد، مي‌گويند: «خدا به ما نعمت داد که با مجاهدان نبوديم، تا شاهد (آن مصيبت) باشيم!»
وَلَئِنْ أَصَابَكُمْ فَضْلٌ مِنَ اللَّهِ لَيقُولَنَّ كَأَنْ لَمْ تَكُنْ بَينَكُمْ وَبَينَهُ مَوَدَّةٌ يا لَيتَنِي كُنْتُ مَعَهُمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِيمًا(النساء/73)
و اگر غنيمتي از جانب خدا به شما برسد، درست مثل اينکه هرگز ميان شما و آنها دوستي و مودتي نبوده، مي‌گويند: «اي کاش ما هم با آنها بوديم، و به رستگاري (و پيروزي) بزرگي مي‌رسيديم!»
فَلْيقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يشْرُونَ الْحَياةَ الدُّنْيا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ يقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيقْتَلْ أَوْ يغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا(النساء/74)
کساني که زندگي دنيا را به آخرت فروخته‌اند، بايد در راه خدا پيکار کنند!و آن کس که در راه خدا پيکار کند، و کشته شود يا پيروز گردد، پاداش بزرگي به او خواهيم داد.
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا(النساء/75)
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکاني که (به دست ستمگران)تضعيف شده‌اند، پيکار نمي‌کنيد؟! همان افراد (ستمديده‌اي) که مي‌گويند: «پروردگارا! ما را از اين شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بيرون ببر! و از طرف خود، براي ما سرپرستي قرار ده! و از جانب خود، يار و ياوري براي ما تعيين فرما!
الَّذِينَ آمَنُوا يقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِياءَ الشَّيطَانِ إِنَّ كَيدَ الشَّيطَانِ كَانَ ضَعِيفًا(النساء/76)
کساني که ايمان دارند، در راه خدا پيکار مي‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت [= بت و افراد طغيانگر]. پس شما با ياران شيطان، پيکار کنيد! (و از آنها نهراسيد!) زيرا که نقشه شيطان، (همانند قدرتش) ضعيف است.
أَينَمَا تَكُونُوا يدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ كُنْتُمْ فِي بُرُوجٍ مُشَيدَةٍ وَإِنْ تُصِبْهُمْ حَسَنَةٌ يقُولُوا هَذِهِ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَإِنْ تُصِبْهُمْ سَيئَةٌ يقُولُوا هَذِهِ مِنْ عِنْدِكَ قُلْ كُلٌّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ فَمَالِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَا يكَادُونَ يفْقَهُونَ حَدِيثًا(النساء/78)
هر جا باشيد، مرگ شما را درمي‌يابد؛ هر چند در برجهاي محکم باشيد! و اگر به آنها [= منافقان‌] حسنه (و پيروزي) برسد، مي‌گويند: «اين، از ناحيه خداست.»و اگر سيئه (و شکستي) برسد، مي‌گويند: «اين، از ناحيه توست.» بگو: «همه اينها از ناحيه خداست.» پس چرا اين گروه حاضر نيستند سخني را درک کنند؟!
وَدُّوا لَوْ تَكْفُرُونَ كَمَا كَفَرُوا فَتَكُونُونَ سَوَاءً فَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ أَوْلِياءَ حَتَّى يهَاجِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ وَلِيا وَلَا نَصِيرًا(النساء/89)
آنان آرزو مي‌کنند که شما هم مانند ايشان کافر شويد، و مساوي يکديگر باشيد. بنابر اين، از آنها دوستاني انتخاب نکنيد، مگر اينکه (توبه کنند، و) در راه خدا هجرت نمايند. هرگاه از اين کار سر باز زنند، (و به اقدام بر ضد شما ادامه دهند،) هر جا آنها را يافتيد، اسير کنيد! و (در صورت احساس خطر) به قتل برسانيد! و از ميان آنها، دوست و يار و ياوري اختيار نکنيد!.
سَتَجِدُونَ آخَرِينَ يرِيدُونَ أَنْ يأْمَنُوكُمْ وَيأْمَنُوا قَوْمَهُمْ كُلَّ مَا رُدُّوا إِلَى الْفِتْنَةِ أُرْكِسُوا فِيهَا فَإِنْ لَمْ يعْتَزِلُوكُمْ وَيلْقُوا إِلَيكُمُ السَّلَمَ وَيكُفُّوا أَيدِيهُمْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأُولَئِكُمْ جَعَلْنَا لَكُمْ عَلَيهِمْ سُلْطَانًا مُبِينًا(النساء/91)
بزودي جمعيت ديگري را مي‌يابيد که مي‌خواهند هم از ناحيه شما در امان باشند، و هم از ناحيه قوم خودشان (که مشرکند. لذا نزد شما ادعاي ايمان مي‌کنند؛ ولي) هر زمان آنان را به سوي فتنه (و بت پرستي) بازگردانند، با سر در آن فرو مي‌روند! اگر از درگيري با شما کنار نرفتند و پيشنهاد صلح نکردند و دست از شما نکشيدند، آنها را هر جا يافتيد اسير کنيد و (يا) به قتل برسانيد! آنها کساني هستند که ما براي شما، تسلط آشکاري نسبت به آنان قرار داده‌ايم.
لَا يسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا(النساء/95)
(هرگز) افراد باايماني که بدون بيماري و ناراحتي، از جهاد بازنشستند، با مجاهداني که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، يکسان نيستند! خداوند، مجاهداني را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [= ترک‌کنندگان جهاد] برتري مهمي بخشيده؛ و به هر يک از اين دو گروه (به نسبت اعمال نيکشان،) خداوند وعده پاداش نيک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظيمي برتري بخشيده است.
وَمَنْ يهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يجِدْ فِي الْأَرْضِ مُرَاغَمًا كَثِيرًا وَسَعَةً وَمَنْ يخْرُجْ مِنْ بَيتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا(النساء/100)
کسي که در راه خدا هجرت کند، جاهاي امن فراوان و گسترده‌اي در زمين مي‌يابد. و هر کس بعنوان مهاجرت به سوي خدا و پيامبر او، از خانه خود بيرون رود، سپس مرگش فرا رسد، پاداش او بر خداست؛ و خداوند، آمرزنده و مهربان است.
يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ(المائدة/35)
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! از (مخالفت فرمان) خدا بپرهيزيد! و وسيله‌اي براي تقرب به او بجوئيد! و در راه او جهاد کنيد، باشد که رستگار شويد!
يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا زَحْفًا فَلَا تُوَلُّوهُمُ الْأَدْبَارَ(الأنفال/15)
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! هنگامي که با انبوه کافران در ميدان نبرد روبه‌رو شويد، به آنها پشت نکنيد (و فرار ننماييد)!
وَمَنْ يوَلِّهِمْ يوْمَئِذٍ دُبُرَهُ إِلَّا مُتَحَرِّفًا لِقِتَالٍ أَوْ مُتَحَيزًا إِلَى فِئَةٍ فَقَدْ بَاءَ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ وَمَأْوَاهُ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ(الأنفال/16)
و هر کس در آن هنگام به آنها پشت کند -مگر آنکه هدفش کناره‌گيري از ميدان براي حمله مجدد، و يا به قصد پيوستن به گروهي (از مجاهدان) بوده باشد- (چنين کسي) به غضب خدا گرفتار خواهد شد؛ و جايگاه او جهنم، و چه بد جايگاهي است!
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يوَفَّ إِلَيكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ(الأنفال/60)
هر نيرويي در قدرت داريد، براي مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازيد! و (همچنين) اسبهاي ورزيده (براي ميدان نبرد)، تا به وسيله آن، دشمن خدا و دشمن خويش را بترسانيد! و (همچنين) گروه ديگري غير از اينها را، که شما نمي‌شناسيد و خدا آنها را مي‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقويت بنيه دفاعي اسلام) انفاق کنيد، بطور کامل به شما بازگردانده مي‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
يا أَيهَا النَّبِي حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِنْ يكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يغْلِبُوا مِائَتَينِ وَإِنْ يكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يفْقَهُونَ(الأنفال/65)
اي پيامبر! مؤمنان را به جنگ (با دشمن) تشويق کن! هرگاه بيست نفر با استقامت از شما باشند، بر دويست نفر غلبه مي‌کنند؛ و اگر صد نفر باشند، بر هزار نفر از کساني که کافر شدند، پيروز مي‌گردند؛ چرا که آنها گروهي هستند که نمي‌فهمند!
إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَئِكَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يهَاجِرُوا مَا لَكُمْ مِنْ وَلَايتِهِمْ مِنْ شَيءٍ حَتَّى يهَاجِرُوا وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيكُمُ النَّصْرُ إِلَّا عَلَى قَوْمٍ بَينَكُمْ وَبَينَهُمْ مِيثَاقٌ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ(الأنفال/72)
کساني که ايمان آوردند و هجرت نمودند و با اموال و جانهاي خود در راه خدا جهاد کردند، و آنها که پناه دادند و ياري نمودند، آنها ياران يکديگرند؛ و آنها که ايمان آوردند و مهاجرت نکردند، هيچ گونه ولايت [= دوستي و تعهدي‌] در برابر آنها نداريد تا هجرت کنند! و (تنها) اگر در (حفظ) دين (خود) از شما ياري طلبند، بر شماست که آنها را ياري کنيد، جز بر ضد گروهي که ميان شما و آنها، پيمان (ترک مخاصمه) است؛ و خداوند به آنچه عمل مي‌کنيد، بيناست!
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ(التوبة/20)
آنها که ايمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهايشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ و آنها پيروز و رستگارند!
يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انْفِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الْأَرْضِ أَرَضِيتُمْ بِالْحَياةِ الدُّنْيا مِنَ الْآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَياةِ الدُّنْيا فِي الْآخِرَةِ إِلَّا قَلِيلٌ(التوبة/38)
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! چرا هنگامي که به شما گفته مي‌شود: «به سوي جهاد در راه خدا حرکت کنيد!» بر زمين سنگيني مي‌کنيد (و سستي به خرج مي‌دهيد)؟! آيا به زندگي دنيا به جاي آخرت راضي شده‌ايد؟! با اينکه متاع زندگي دنيا، در برابر آخرت، جز اندکي نيست!
انْفِرُوا خِفَافًا وَثِقَالًا وَجَاهِدُوا بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ذَلِكُمْ خَيرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ(التوبة/41)
(همگي به سوي ميدان جهاد) حرکت کنيد؛ سبکبار باشيد يا سنگين بار! و با اموال و جانهاي خود، در راه خدا جهاد نماييد؛ اين براي شما بهتر است اگر بدانيد!
فَرِحَ الْمُخَلَّفُونَ بِمَقْعَدِهِمْ خِلَافَ رَسُولِ اللَّهِ وَكَرِهُوا أَنْ يجَاهِدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَقَالُوا لَا تَنْفِرُوا فِي الْحَرِّ قُلْ نَارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَوْ كَانُوا يفْقَهُونَ(التوبة/81)
تخلف‌جويان (از جنگ تبوک،) از مخالفت با رسول خدا خوشحال شدند؛ و کراهت داشتند که با اموال و جانهاي خود، در راه خدا جهاد کنند؛ و (به يکديگر و به مؤمنان) گفتند: «در اين گرما، (بسوي ميدان) حرکت نکنيد!» (به آنان) بگو: «آتش دوزخ از اين هم گرمتر است!» اگر مي‌دانستند!
وَإِذَا أُنْزِلَتْ سُورَةٌ أَنْ آمِنُوا بِاللَّهِ وَجَاهِدُوا مَعَ رَسُولِهِ اسْتَأْذَنَكَ أُولُو الطَّوْلِ مِنْهُمْ وَقَالُوا ذَرْنَا نَكُنْ مَعَ الْقَاعِدِينَ(التوبة/86)
و هنگامي که سوره‌اي نازل شود (و به آنان دستور دهد) که: «به خدا ايمان بياوريد! و همراه پيامبرش جهاد کنيد!»، افرادي از آنها [= گروه منافقان‌] که توانايي دارند، از تو اجازه مي‌خواهند و مي‌گويند: «بگذار ما با قاعدين [= آنها که از جهاد معافند] باشيم!»
لَيسَ عَلَى الضُّعَفَاءِ وَلَا عَلَى الْمَرْضَى وَلَا عَلَى الَّذِينَ لَا يجِدُونَ مَا ينْفِقُونَ حَرَجٌ إِذَا نَصَحُوا لِلَّهِ وَرَسُولِهِ مَا عَلَى الْمُحْسِنِينَ مِنْ سَبِيلٍ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ(التوبة/91)
بر ضعيفان و بيماران و آنها که وسيله‌اي براي انفاق (در راه جهاد) ندارند، ايرادي نيست (که در ميدان جنگ شرکت نجويند،) هرگاه براي خدا و رسولش خيرخواهي کنند (؛و از آنچه در توان دارند، مضايقه ننمايند). بر نيکوکاران راه مؤاخذه نيست؛ و خداوند آمرزنده و مهربان است!
وَلَا عَلَى الَّذِينَ إِذَا مَا أَتَوْكَ لِتَحْمِلَهُمْ قُلْتَ لَا أَجِدُ مَا أَحْمِلُكُمْ عَلَيهِ تَوَلَّوْا وَأَعْينُهُمْ تَفِيضُ مِنَ الدَّمْعِ حَزَنًا أَلَّا يجِدُوا مَا ينْفِقُونَ(التوبة/92)
و (نيز) ايرادي نيست بر آنها که وقتي نزد تو آمدند که آنان را بر مرکبي (براي جهاد) سوار کني، گفتي: «مرکبي که شما را بر آن سوار کنم، ندارم!» (از نزد تو) بازگشتند در حالي که چشمانشان از اندوه اشکبار بود؛ زيرا چيزي نداشتند که در راه خدا انفاق کنند (و با آن به ميدان بروند)
إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يسْتَأْذِنُونَكَ وَهُمْ أَغْنِياءُ رَضُوا بِأَنْ يكُونُوا مَعَ الْخَوَالِفِ وَطَبَعَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يعْلَمُونَ(التوبة/93)
راه مؤاخذه تنها به روي کساني باز است که از تو اجازه مي‌خواهند در حالي که توانگرند؛ (و امکانات کافي براي جهاد دارند؛) آنها راضي شدند که با متخلفان [= زنان و کودکان و بيماران‌] بمانند؛ و خداوند بر دلهايشان مهر نهاده؛ به همين جهت چيزي نمي‌دانند!
يعْتَذِرُونَ إِلَيكُمْ إِذَا رَجَعْتُمْ إِلَيهِمْ قُلْ لَا تَعْتَذِرُوا لَنْ نُؤْمِنَ لَكُمْ قَدْ نَبَّأَنَا اللَّهُ مِنْ أَخْبَارِكُمْ وَسَيرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيبِ وَالشَّهَادَةِ فَينَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ(التوبة/94)
هنگامي که بسوي آنها (که از جهاد تخلف کردند) باز گرديد، از شما عذرخواهي مي‌کنند؛ بگو: «عذرخواهي نکنيد، ما هرگز به شما ايمان نخواهيم آورد! چرا که خدا ما را از اخبارتان آگاه ساخته؛ و خدا و رسولش، اعمال شما را مي‌بينند؛ سپس به سوي کسي که داناي پنهان و آشکار است بازگشت داده مي‌شويد؛ و او شما را به آنچه انجام مي‌داديد، آگاه مي‌کند (و جزا مي‌دهد!)»
سَيحْلِفُونَ بِاللَّهِ لَكُمْ إِذَا انْقَلَبْتُمْ إِلَيهِمْ لِتُعْرِضُوا عَنْهُمْ فَأَعْرِضُوا عَنْهُمْ إِنَّهُمْ رِجْسٌ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ جَزَاءً بِمَا كَانُوا يكْسِبُونَ(التوبة/95)
هنگامي که بسوي آنان بازگرديد، براي شما به خدا سوگند ياد مي‌کنند، تا از آنها اعراض (و صرف نظر) کنيد؛ از آنها اعراض کنيد (و روي بگردانيد)؛ چرا که پليدند! و جايگاهشان دوزخ است، بکيفر اعمالي که انجام مي‌دادند.
يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِينَ يلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَلْيجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ(التوبة/123)
اي کساني که ايمان آورده‌ايد! با کافراني که به شما نزديکترند، پيکار کنيد! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزديک غافل نکند!) آنها بايد در شما شدت و خشونت (و قدرت) احساس کنند؛ و بدانيد خداوند با پرهيزگاران است!
وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ مِلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمِينَ مِنْ قَبْلُ وَفِي هَذَا لِيكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ وَاعْتَصِمُوا بِاللَّهِ هُوَ مَوْلَاكُمْ فَنِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيرُ(الحج/78)
و در راه خدا جهاد کنيد، و حق جهادش را ادا نماييد! او شما را برگزيد، و در دين (اسلام) کار سنگين و سختي بر شما قرار ندارد؛ از آيين پدرتان ابراهيم پيروي کنيد؛ خداوند شما را در کتابهاي پيشين و در اين کتاب آسماني «مسلمان» ناميد، تا پيامبر گواه بر شما باشد، و شما گواهان بر مردم! پس نماز را برپا داريد، و زکات را بدهيد، و به خدا تمسک جوييد، که او مولا و سرپرست شماست! چه مولاي خوب، و چه ياور شايسته‌اي!
فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا(الفرقان/52)
بنابر اين از کافران اطاعت مکن، و بوسيله آن [= قرآن‌] با آنان جهاد بزرگي بنما!
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أُولَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ(الحجرات/15)
مؤمنان واقعي تنها کساني هستند که به خدا و رسولش ايمان آورده‌اند، سپس هرگز شک و ترديدي به خود راه نداده و با اموال و جانهاي خود در راه خدا جهاد کرده‌اند؛ آنها راستگويانند.
مهدی آنتی ماسون
|
Switzerland
اولا توی جنگ خود شخص رئیس جمهور وقت (که الان رهبره) جنگ رفته ، اتفاقا وزیر شهید هم داریم
دوما اینکه وزیر و وکیل و مجلسی به جنگ نمیرن مال غربی هاس اتفاقا اونان که وقتی جنگی رو که حتی خودشون راه انداختن نمیرن
سوما درسته که آقا زاده و مسئولای بیشعور و بیسواد و بی عرضه تو مملکت کم نیستن ولی اصل کشور و نظام و مسئولین نظامی بیسته بیستن.
تمام تاریخ انقلاب اینو نشون داده
چه تو جنگ چه تو تحریم چه تو قضیه ی دستگیری کماندوهای انگلیسی چه تو نشوندن پهباد و ...
خداوند این کشور را از خشکسالی،دروغ،دشمن،فساد، تفرقه،فتنه خود باختگیو همه نوع شیاطین جنی و انسی حفظ کند
آمین
مهدی آنتی ماسون
|
Switzerland
در ضمن میلادجان دمت گرم
ناشناس
|
Switzerland
آهای جنگ زده این شما ها نبودید که میگفتید دوران جنگ خیلی بهتر از الان بوده .خوب ما هم میخواهیم اون دوران برگرده ..
ناشناس
|
Switzerland
یه نگاه به پرچما بنداز می فهمی کی در رفته کی وایساده جنگیده
ناشناس
|
Switzerland
بابا میلاد چه کردی!!!
بچه آبادانی
|
Switzerland
آها شما که اسم جنگ زده رو خودت گذاشتی مو بچه ابادانم همو آبادانی که وقتی جنگ شد بچه های نه ساله هم توش ماندند و هم عزت پیدا کردند و هم شرف ...... افتخارشان و ما هم این بود و هست که نگذاشتیم آبادان لب مرز با وجود محاصره و هشت سال آتش باری اشغال بشه و دشمن بتونه به آن دست درازی کنه نمیدونم جنگ زده کجائی شاید مث جنگ زده های وضعیت سریال وضعیت سفید باشی یا شایدم از اونا که رفتید پشت سرتان را هم نگاه نکردید فقط هر جا رسیدید برا مظلوم نمائی و ننه من غریبم بازی گفتید جنگ زده اید و بعد از جنگ هم برگشتید تنها برای گرفتن هزینه بازسازی و خانه هایتان را مخروبه رها کردید برگشتید شهرهای پدریتان و بازم دم از جنگ زده بودن دارید نه عزیز من شما فقط جنگ زده نشدید دیگر رفته اید و آن جنگ عوارضش برای ما ابادانیها هنوز هست اما چون غیرت و شرافت داریم هرگز اگر بازم جنکی رخ بدهد به دشمن اجازه سر کشی نمیدیم لطف کن دیگر ترس و خفت خودت را به نام تمام جنگ زده ها ثبت نکن .
راستی بچه کدام شهری ؟ چند سالت بود که جنگ زده شدی اصلن خون به اندازه یم استکان دیده ای ؟ من همه اش را دیده ام از مجروجیت و شهادت دوستانم تا مجروحیت خودم و عوارضش که هنوز در وجودم هست و افتخارم این است که هم در ابادان ماندم و هنوز هم هستم .......غیرت و شرافت را دارندگانش قدر میدانند و برای نگه داشتنش همت دارند ...........
امیر
|
Switzerland
بچه آبادانی تو کامنتاتم آبادانی صحبت میکنی؟این فیلم بازی کردنا قدیمی شده یره.بچه مشدم و برادر شهید.فک میکنی تو آبادان فقط آبادانیا میجنگیدن؟پر بچه های اهوازی و شیرازی . تهرانی و مشدی و... بود جبهه ابادان.ما هم تهران بودیم اون موقع بچه بودم هرروز محله مون بمب میخورد.هرروز یه شهید.جنگ چی داره جز کثافت و ویرانی؟
ناشناس
|
Switzerland
بچه آبادانی حالا چون تو جنگ رو دوست داری اکثریت مردم که از جنگ نفرت دارند و عاقلند باید بیافتند توی مخمصه ؟ این چه منطقیه شما ترمز بریده دارید ؟ خوب جنگ دوست داری برو لبنان و فلسطین بجنگ . ما رو چرا با خودتون می کشید ته دره ؟!
حمیده
|
Switzerland
درود بر بچه آبادانی مسلمان صدها و هزاران درود بر غیرت تو
اص غر
|
Switzerland
بچه آبادان ایول
اونایی که ادعای جنگ زدگی میکنن به نظرم تو شهرایی بودن که اصلا بمب و موشک نمیومده ایول
ناشناس
|
Switzerland
برادران جنگ زده حول ورشون نداره کسی واسه جنگ جونش در نمیره و عاشق خونریزی نیست ولی اگه حمله کردن مثل شماها بی رگ نیستیم...
ببخشید رک گفتم، بلاخره حقیقتو باید گفت .
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۸۱
۲۶۲
اسرائیل پدرتو در میاریم
سربندهای خاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۵۰
۱۱۶
ای لشگر صاحب زمان آماده باش.یاعلی .ما آماده ایم
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۵۰
۴۸
نورا چه کسی از آدمی!! مثل تو انتظار داره امثال تو همونهایی هستند که موقع جنگ فرار کردند رفتند در اروپا و آمریکا و...
بعد اومدند گفتتند جان فدای ایران
مهدی آنتی ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین کوروش
زدی به خال
دقیقا
همونایی که تو ادعا و ادا اطفار و کنفرانس های سرکلاس و از اینطورچیزا دم از ملی گرایی و جانم فدای ایران و... میزنن همونایین که یه موش میبینن فرار میکنن و میگن اووووووووووه اه اه چندشمون شد یا جیغ میزنن و فرار میکنن یا چندتا تیر یا صدای فشنگ که میشنون سکته میزنن . خیلی از این طور آدما موقع جنگ مثه چی از مملکت فرار میکنن بعد میان و از این چرتا میگن
این کشور رو خدای بزرگ نجات داد اما با اسلام گراها، نه با ملی گراها.
اتفاقا اونی جونشو میده که بی ادعاس(منظورم خودم نیستم.من خیلی کوچیکتر از این حرفام)
دنیا دو روزه ولی آخرت بی نهایت
پس ای روشن فکرای واقعی بی نهایت و جاودانگی رو به دو روز نفروشین
جانم فدای الله اونهم بانیت رضای خدا و در صراط مستقیم الله باد
آمین
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۳۱۰
۱۳۷
احتمالا تو این جنگ سی میلیونی کشته داشته باشیم
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا از کسایی پشت اسمای مقدس مث بسیج قایم میشن و نظر شخصی میدن متنفرم ازش و نیز از صراط! که تاییدش میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه.سی میلیون نمیشه.جمعیت اسراییل خیلی کمتره ما هم که نمیخوایم کشتار عمومی راه بندازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کمتر فیلم اکشن ببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اسرائیلیا همش چند نفرن که سی میلیونشون کشته بشن؟! هه هه هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خواستید از توهم خارج بشید تواناییهای نظامی اسراییل رو سرچ کنید . حتی اگه همه اش هم واقعیت نداشته باشه حتی یک دهمش هم کافیه که ما نگران مردم و کشور باشیم . تازه اگر اسراییل به تنهایی وارد جنگ بشه ممکنه اوضاع به ضررش بشه ولی اگه یک ائتلاف بین المللی وارد جنگ بشه واویلاست .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
در تایید ! ناشناس غیر متوهم ! :
رفتیم سرچ کردیم نوشته بود ارتش پیشرفته اسراییل در جنگ 34 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه شکست سختی از حزب الله خورد .

" فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ " (المائدة/56)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب میلاد ایرانی تو دهنی خیلی قشنگی بود کیف کردم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۰۲
۱۴۳
نورا و نوید و آزاد اندیش!!! سریع تر برید در سوراخ موش قایم بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسن خیلی حال کردم
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابت رو دادم ولي صراط منتشر نكرد
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۶۱۶
۲۸۲
رمز عملیات:
الی بیت المقدس
ای لشکر صاحب زمان آمده باش آماده باش
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
مهدی آنتی ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی میخوامت کوروش جان
به سرافرازی اسمت قسم که خیلی حال کردم با نظرت
درود اهورا پروردگارجهانیان خداوند بزرگ یگانه بخشنده و مهربان بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در توهمات آخر زمانی تان فرو رفتید و با همین توهمات همه ما رو به ته پرتگاه خواهید انداخت .
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت احسنت
مهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۵۵
۳۰۲
ما جوانان مهریز تاآخرین قطره خون برای دفاع از کشور ایران اسلامی ایستاده ایم کافی سردارعزیز ومحترم دستور صادر فرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از خودت مایه بذار چرا پای ما رو وسط می کشی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا ما علاقه ای به نابودی مملکت و باقی موندن یه خرابه نداریم . شما هم از هپروتت بیا بیرون . کسی جنگ رو می بره که تسلیحات پیشرفته تر داشته باشه و ما نداریم . از توهم بیایید بیرون . مملکت رو به نابودی نکشیذ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۱۹
۲۵
نورا و نوید سریعتر برید در سوراخ موش یا مثل زمان جنگ برید اروپا و آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا فکر کردن اسرائیل جونشون که بیاد میاد دونه دونه می پرسه ببخشید شما؟! بعد که ببینه اینا نوید و نورا هستن می گه خوب شما دو تا برین اونور تر ما بقیه رو بکشیم!!! هه هه هه هو هو هو ها ها ها
علی مددی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۹۲
۱۴۵
بی صبرانه منتظریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتطر باش تا علف زیر پات سبز شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۲۱۱
۵۳
نورا و نوید و ناشناس با پرچم بیگانه
سریعتر برید در سوراخ موش و یا مثل زمان جنگ برید در اروپا و آمریکا
دقیقا عیاشها و رقاصه ها ... زمان جنگ فرار کردند و بعد سالها بعد شعار جانم فدای ایران!!! سر دادند
شما جماعت که چه به جان دادن برای
ایران اسلامی شما برید بی بی سی نگاه کنید و از هیلاری کلیتون 40 میلیون دلار بگیرید و بیان براشون تبلیغ کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره ایران باستان! امپراطوری هخامنشی! کوروش کبیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ آدم عاقلی جنگ نمی خواد . حجالت بکشید . مملکت رو جهنم نکنید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس برو آمریکا
جنگ زده
|
Switzerland
|
۲۲:۴۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴
۲۱۱
یعنی یک نسل باید چندتا جنگ ببینه و چقدر از تاثیرات منفی اش متاثر بشه؟ چرا نمیزارید زندگی کنیم؟چرا اینهمه فشار و استرس ایجاد میکنید؟ شماهایی که اینجا یا مهدی ادرکنی می گویید و ادعا می کنید که بی صبرانه منتظر شهادتید اولین کسایی هستید که پشت به دشمن رو به میهن فرار رو به قرار ترجیح می دید.توی جنگ آقازاده ها نبودند. توی جبهه ها فرزندان مجلسیان و وزیران و وکیلان نبودند. نقل است که فردی مکررا در دعای شب از خدا می خواست تا وی را در صحرای کربلا با امام حسین (ع) محشور کند تا در رکابش شهید شود. شبی در خواب دید که امام سوار بر اسب به سوی او می آید و می فرماید ای فلانی تو دعا کردی در کربلا با ما محشور شوی. خداوند متعال دعای تو را مستجاب نمود. برخیز و شمشیر بر کف گیر. وی به ناگه از خواب پرید و شروع به بستن بقچه اسباب و اثاثیه اش نمود. همسرش سراسیمه پرسید تو را چه می شود؟ وی پاسخ داد ای زن تعجیل کن. برخیز تا جان خود نجات دهیم.اگر نه عنقریب بی شوهر شوی!
بگذارید زندگیمان را بکنیم. اینهمه فشار گرانی و مشکلات دیگر بس نیست که با استرس و نگرانی جنگ باید تلخ ترشان کنید؟ یعنی یکبار بس نبود کل خانه و زندگیمان در آبادان سوخت و خاکستر شد؟ یعنی انهمه آورگی و سختی بس نبود؟
رهایمان کنید. شمایی که براحتی از جنگ می گویید تا به حال آنرا تجربه نکرده اید تا بدانید که نه افتخاری در جنگ است نه اقتداری. نه شرفی نه انسانیتی. کشتار است و از بین رفتن خوی انسانی. بوی گوشت سوخته است و ضجه دردناک انسان های رو به مرگ. ناله و نفرین است و بس.
سعید
|
Switzerland
مگه ما میخوایم با آنها جنگ کنی
این تاکتیکها قدیمی شده
دوستان این یکی از عملیات روانی
صهیونیستهاست که با ادبیات جنگ زده ترسو میخوان اون رو جا بندازن
کور خوندید که رهبرمون رو تنها بگذاریم
یکی
|
Switzerland
شما که ایران نیستی حرف نزن!
تا مبارزه هست؛ مـــــا هستیم!
ناشناس
|
Switzerland
یا مرگ یا پیروزی ..
شما نمی خواد نگران گرونی باشی با جنگ همش خودبه خود حل میشه .
اص غر
|
Switzerland
ایشون از جوانهای بالاترینیه!هههههه
به نظرم اهل آذربایجان هم باشه
ناشناس
|
Switzerland
تو که اونور آبی کسی بهت کار نداره
ناشناس
|
Switzerland
200 بار یه حرفو نمیگن که
ناشناس
|
Switzerland
برادر سعید. بنده نه عامل موسادم نه فرستاده سی آی ای . من یک آواره جنگ تحمیلی ام. نه تاکتیکی در کار است نه چیز دیگری. تجربه ای تخلخ است از جنگی که همه چیز ما را گرفت. از خانه و زندگی گرفته تا پدر و برادر. من حرف شما رو می فهمم. چون می دونم که شما نمیدونی جنگ زده بودن یعنی چه. من درک می کنم که خیلی ها فکر میکنن جنگ مثل بازی میمونه و ما قهرمانان و نقش اول های این بازی. ولی به خدای متعال قسم وقتی جنگ شروع میشه انسانیت مسلمان بودن و خیلی چیزهای مهم دیگه فراموش میشه. سخته مردن عزیزانتو ببینی. سخته ببینی پدر برای اینکه دخترش به دست دشمن نیفته خودش با دستای خودش جگرپاره اش رو بکشه. شماها هیچی از جنگ نمیدونین. جنگ چیزی که تلویزیون یا فیلم های هالیوودی نشون میده نیست. جنگ کشتار است و کشتار. و هر دو طرف بر باطلن. سلاخی خوی انسانیت تنهای نتیجه جنگ هستش.
حمیده
|
Switzerland
این جمله ناشناس چهارم که
"وقتی جنگ شروع میشه انسانیت مسلمان بودن و خیلی چیزهای مهم دیگه فراموش میشه"
واقعا عجیبه!!!
ما بزرگترین و زیباترین تجلی مسلمانی و انسانیت رو در همین جنگ شاهد بودیم.
مسلمانی و ایثاری هویداتر از صحنه عاشورا سراغ دارید؟!!!
ناشناس
|
Switzerland
اص غر منم بچه آذربایجان و فرزند ایرانم و جانم فدای اسلام ... جخالت بکش
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۳۷
۶۶
اگه هاشمي و خاتمي و كروبي و موسوي چراغ سبز نشون نميدادن كسي جرات اين غلط كردنها رو نداشت
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا تا دولت يه ...ميزنه به اينا ربطش ميدن
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
ازاد انديش
تا حالا انديشيده اي پس چرا هركي تا يه ...ميزنه به دولت ربطش ميده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین پسرک دقیقا درست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا! اگرم خون از دماغ کسی بیاد این چهار تا باید در پیشگاه الهی جوابگو باشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۳
۲
کلاً
خوشحالم از این همه
سرباز
فقط یک ساوال میمونه
واقعاً
میاین
میدون؟؟؟
مهدی آنتی ماسون
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دادا ایشالا که میایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نگرد نیست.حد اقل از تو این سایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه همه این هایی که مینویسن
میاییم
واقعاً بیان
خوش به حال اسلام
و شاد باشد
تا ابد ........
دل
مولا حجت ابن الحسن العسگری (ع)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۲۵۳
چرا ميخواهيد بجاي يك ملت تصميم بگيريد؟ما ديگر جنگ نميخواهيم و هر آنچه كه از بهترين سرمايه هاي ملت از كف رفته است كافي است!آيا هيچ ملت ديگري در دنيا آزاده تر از شمانيست؟چرا خود را برتر ازهمه ميدانيد و اينگونه ديوانه وار با دشمن هجمه لفظي ميكنيد؟ما نيز شيعه حسينيم اما بي تدبيري شما در جنگ را چه كنيم؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو اروپا گردی وقت کردی هم آمریکا برو
در مورد ملت شهید پرور ایران هم صحبت نکن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
شیعه حسین و پذیرفتن خفت و خواری هیچ مناسبتی با هم ندارند یعنی میفرمایید باید نوکر بی چون و چرای اسراییل و آمریکا بود و بعد هم ادعای شیعه حسین بودن داشت
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم جنگ نمی خوایم اما اگر جنگ به سراغ ما بیاد تمام قد ایستاده ایم.
شما اگر از جنگ می ترسید این پیام صلحتون رو به اسرائیل بدید!
شعار شیعه حسین این است: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و هیهات منا الذلة
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد شما ملت هستید ها ؟ ببخشید ما نمیدونستیم که برای دفاع کردن از دین وطن و نوامیس این کشور باید از شما اجازه گرفت .
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عمو کشکتو بساب...میشه بگید شما توی این جنگ تحمیلی چه سرمایه ای از دست دادید ؟ مطمئنا اون موقع هم جزء همان هایی بودی که نق میزدند و تو سوراخ موش پنهان شده بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۰
خدا به دور ...
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دشمنان بچه مسلمونهای ایرانی
خدا به دور و بلا به پیش
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۳۶
۶۳
بچه ها اینو فقط برا آزاد اندیش می نویسم. آژاد اندیش عزیزم . گوش کن . خوب بخون. چشماتو باز کن.نوشتی که سلاح اسرائیلی . آمریکایست. یعنی پیشرفته است. چند سالته . سال 2000 مگه یادت نیست حزب الله لبنان . میشناسیشون؟ جنوب لبنان رو از اسرائیل پس گرفت. یا سال 2006یادت نیست جنگ 33 روزه رو . مرکاوا میدونی چیه؟. مارون الرس میدونی کجاست؟ سلاح ایرانی میدونی چیه؟ تو جنگ 33روزه سالح آمریکایی جنگید با سلاح ایرانی. سلاح های مادی ما خیلی قوی هستن. و یه سلاح ته دلمونه اسمش ایمانه که تو نداری . چون ترسیدی .جنگ 22روزه یادته؟ سردار سلیمانی رو میشناسی.؟ نمیشناسی دیگه. از ناتو میترسی . یعنی تو نمیدونی آمریکا و ناتو جرات این کار رو ندارن. این اسرائیل احمقه که میخواد بجنگه. برید سوراخ موش زودتر. راستی دیشب صحبت های سردار سلامی رو گوش دادی. شبک1 ؟. برید زودتر. گم شید. صراط این نظر رو بزاریا .دمت جیلیز وبیلیز
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
1-يه كم ادب داشته باش

2-سال2000كجا و سال2012كجا

3-جواب بعضي ها رو نوشتم اما صراط سانسور كرد

4-من بخاطر ايران ميرم جبهه نه بخاطر بعضي آدم رياكار حكم ران.
ياحق
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین مجید جان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۳۶
۶۱
این ناشناسه چه درودی بر آداموس میفرسته. ..... بهت پیشنهاد میکنم بری قشنگ. زیرو بمش رو در بیاری این یهودی الاصل فرانسوی رو. میدونی فریب خوردی. 14 سالم بود که آداموس رو زیرو رو کردم. خیلی عقبی. زیاد . به روز باش. بهت پیشنهاد میکنم بجای پیشگویی های آداموس که دزدی هم هست. بری سرآغ احادیث شیعه. چون خیلی کمکت میکنه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۸۳
۱۶
میدونید جنگ زده چی میگه؟ منظورش اینه اسرائیل حمله کرد ما ساکت بشینیم. آخه گرونیه. فکر کنم ستون پنجمی باشه. ما ترسو نیستیم. جنگ بشه تا آخرش هستیم. همونطوری که الان تو گردانهای بسیج. . تمام تکنیک های نظامی رو از تئوری تا عملی یاد میگریم. روز شماری میکنیم برای نابودی اسرائیل . شما برو ارپا . تموم شد بیا بالا جنازه ما برقص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من بسیجی نیستم یعنی لیاقتشو ندارم اما اگه جنگ بشه منم هستم واسه ترکوندن مخ پوک نتانیاهو!
mohammad
|
United States of America
|
۱۰:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۷۴
۹۴
بدون شک اگر جنگی بین ایران و اسرائیل صورت بگیره تبدیل به جنگ جهانی سوم می شه که پیروز این جنگ ایران و متحدانش هست
دلیل دست دست کردن اسرائیل هم اینه که می دونه ایران لبنان و فلسطین نیست ایرانی هر چقدر هم مشکلات و سختی داشته باشه در زمانی که لازم باشه پا به عرصه میزاره و بزرگترین وظیفه انسانی و الهی که جهاد در راه خداست رو انجام می ده
همیشه توی یک جنگ سلاح مهم نیست مثل 8 سال جنگ ایران با دنیا
ایمان و عشق قلبی مهمتره مثل یک تیم فوتبال که با انگیزه در برابر یک تیم بزرگ بازی می کنه و چه بسا پیروز می شه
ناشناس
|
United States of America
دقیقا ولی با این تفاوت که این بار مسلمونا هشیار شدن و همشون تو جبهه و پشت ما هستن گرچه از همه مهمتر اینه که خدا با ماست
حمیده
|
United States of America
احسنت
ناشناس
|
United States of America
غلط بودن حرفت فقط زمان جنگ می فهمی .
همونایی که می گی الآن دارن قطعنامه علیه ما تنظیم میکنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲۵
۱۳۷
من یک نفر که پیش خودم وخدای خودم قسم خوردم که: حتی اگه یکروز به اخر عمرم مونده باشه انتقام حاج احمدمتوسلیان را ازاین اشغالهای تا ابد الدهر"سرگردان" بگیرم حتی اگه فقط باکشتن یکنفر "صهیونیست" باشه.
و میگیرم.
این خط این هم نشون!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به غیرتت
بعضیا یاد بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تروریست عقده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتقام کی کی؟
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
تروریست اونیه که می خواد به ما حمله کنه و اونایی که دلشون براش می تپه!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۲
۱۱
البته در زمان امتحان هستش که مرد از نامرد شناخته می شه...مثل خیلی از جوونای با غیرت و میان سالهای شیردل و پیران حماسه آفرین . ارتشی و سپاهی و بسیجی . نه مثل نصف بیشتر ............های حالا که فقط بلدند ریش بجنبانند و وعده های سر خرمن بدند و خون ملتو بکنن تو شیشه.من که فقط به عشق اسلام و رهبریه که تحمل می کنم .
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۱
چه خبره اینجا ! همه به فکر افتخار جنگ با دشمن و بعضی دیگه ......
باید در عمل نشون داد . سکوت بهترین سخن است . باید صبرکرد دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا این ممل و باقی که همیشه تو این سایتن نظر اول رو میدن آیا واقعا میرن جنگ؟احتمال وقوع جنگ صد در صده
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همین الان هم توی جنگیم آلوچه ! عمریه خانواده ما توی جنگه رزمندگی رو از پدر و برادران به ارث بردیم برات سخته درک این چیزا میدونم سرتو بزن دیوار
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۰۷
۸۳
خدا همتونو شفا بده که به این چیزا فکر میکنید در حالیکه من بیچاره باید برای دانشگاه کیف بگیرم 50000 تومن ! مملکته داریم ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجبور نیستی گرونشو بخری خود آزاری ها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب واجبه برای خودنمایی برای... بری کیف 50000 هزار تومانی بخری؟ از یک کیف ساده و زیبا و با استفاده کن مثل من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد همسایه های ارمنی ما میگن وضع ما از وضع فامیلهامون تو امریکا و اروپا خیلی خیلی بهتره قدر بدون بچه جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال این فرشاد حاضرند کیف بخرند به قیمت 450000تومن اما بشیم نوکر اسراییل
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
هفته کرامته زیاد غصه نخور اگه خواستی مراجعه کن به یکی از چادرهای کمیته امداد تا مشکلتو حل کنند .
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۵
هميشه در دعوا كسي برنده است كه مشت اوّل را مي‌زند ...
به نظرم، بايد بسم الله بگوييم و با يك "يا حيدر" مشت اوّل را خودمان بزنيم ...

نصرٌ من الله و فتحٌ قريب ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا! صدام دیوونه مشت اولو زد حالا کجاست؟!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵۱۴
۱۱۹
sss فقط برا تو می نویسم. من فقط موقع خاصی سراغ اینترنت میرم و اونم زمانی هستش که تهدیدات اسزائیل جدی میشه. مثل سه سال پیش. چون کار تحقیقاتی میکنم. و اگر چیزی می نویسم برا روشن شدن توئه. من فقط به 6 سایت مختلف میرم. فقط همین. اما من و خانوادم خیلی وقته پای این انقلاب وایسادیم. زمانی که پدرم قبل از مرصاد شیمیایی شد و من سال 85 از دستش دادم. اما خودم سال 88 وقتی شنیدم مرگ بر آرمان من گفتن شدم بسیجی کف خیابون که امسال شما رو بشونم سر جاشون.الانم تو جاهایی که تو اسمشم واسه دهنت بزرگه اموزش میبینم برای هدفم. برای نابودی وطن فروش و دشمن. تا موقعی که تو و امثال تو هستین نیازی نیست برم لب مرز. تو داخل مبارزه میکنم . خطر منافق بدتره تا دشمن. یا علی مدد. صراط نامردی اگر نظرمو نزاری. با این شد 4 تا نظر که نذاشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا حفظت کنه دردت تو سر هر چی اجنبی پرست بی وطنه! روح باباتم شاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو مجید جان که راه پدر و شهدا رو انتخابت کردی
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشک انست که خود ببوید عزیز برادر مجید
LionKing
|
Iran (Islamic Republic of)
(صراط مدتي ايست كه نظرات رو منتشر نميكني، اين نظر رو منتشر كن هرجاشم كه نپسنديدي نقطه چين كن)
جناب مجيد خان!
خدا روح بابات رو با شهداي كربلا محشور كنه
اما اونجايي كه تو آموزش ميبيني در واقع ...........................
خدارو شكر كه اسم اون مكانها براي دهان ما گنده و بزرگه اما اينو هميشه آويزه گوشت كن كه مملكت مال تو و خانوادت نيست كه برا مردمش تعيين تكليف كني، تو ايراني هستي و مسلمان و من هم، هر دو در برابر قانون مساوي هستيم و هر دو فقط(دقت كن فقط) يك حق راي داريم
حالا اين از بد روزگار هست كه تو و امثال تو كه مملكت رو ارث پدريشون ميدونند به خودشون اجازه ميدهند براي ديگران تصميم بگيرند و تعيين تكليف كنند و ميكنند!
توي صراط كارت شده براي اينو اون بيانيه صادر كردن
يبار هم بهت گفتم قبل از منبر رفتن بيشتر روي حرفات فكر كن. واقعا فكر ميكني شعورو دركت بيشتر از ديگران هست؟فكر ميكني بيشتر از sss و نورا و فلان و فلان ميفهمي كه براشون بيانيه ميدي؟ نه داداش .....
پدر گرامي شماهم براي اسلام و كشور و ميهن عزيزش رفت و شهيد شد، از ديد ما اون يك قهرمان هست و خواهد بود اما آدمايي امثال تو كه زن و دختر بيگناه مردم رو كف خيابون توي كشور خودشون زدند و به گفته خودت سر جاشون نشوندند جز كوهي از تنفر و رو سياهي چيزي از خود بجاي نذاشتند
داستاني هم كه سراييدي فقط براي امثال خودت استفاده داره اينكه كي هستي و كجا آموزش ميبيني و براي چي به اينترنت سر ميزني،
حتما فكر كردي 75 ميليون آدم مشتاقند بدانند آقا مجيد "آموزش ديده" كي ها و براي چي به اينترت سر ميزنه ؟
اما در مورد اسرائيل اميدوارم و از درگاه خداوند متعال خواستارم كه هيچ وقت چنين شكري كه گفته است رو نخوره چون اين مردم طاقت و تحمل جنگ ديگري رو ندارند و با اين اوضاع فلاكت بار اقتصادي انگار درگير جنگي پنهان هستند، اما اگر آن نادان و وحشي(اسرائيل) به خوي حيواني خود رجوع كرد و سر جنگ با ميهن عزيزمان داشت بدان همه مردم از پير و جوان، مرد و زن مسيحي و مسلمان و كليمي بسيج خواهند شد و آن حيوان رو سر جاي خود خواهند نشاند و توي "آموزش ديده" در آن زمان در خيل عظيم مجاهدين گم خواهي بود.
يا علي.
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم خیلی ها در خانواده خود جانباز و اسیر و کشته شده در جنگ دارند. اما بعضی با استفاده از اسم شهید روی خیلی چیزها چنبره زدند و چه ها که با بیت المال نکردند و چه بلایی که سر ملت نیاوردند.
کلکسیون افتخارات جالبی داری، این خوشحالی که به مردم حمله کرده ای؟ خوب تو را به یاد سخنان صدام، بن لادن، و نمونه آخرش قذافی می اندازم.
راستش خدمت گفتم در مرز می توانی از میهن خود دفاع کنی لازم نیست منتظر حمله اسرائیل باشی، اما خود تمام این افتخارات ساندیسی را برای این انجام می دهی که آنجا تشریف نبری آنجا خیرات خطر و مرگ پخش می کنند. اگر هم از جنگ می ترسی تشریف ببر در جبهه تورم و گرانی و لااقل دلار کاری کن.
این سالها که تو آموزش می دیدی که دست روی ناموس مردم بلند کنی جناب شجاع دل، خیلی ها در همان مرزها با اشراری و جاهایی خدمت کرده اند که برای امثال تو کابوس است.
امید که سهمیه بازی نشود و مطلب نشر پیدا کند.
نوران
|
Iran (Islamic Republic of)
مجیـــــــــــــــــد دوستــــــــــــــــــت داریـــــــــــــــــــم
درود بر پدر شهیدت و همه شهدا
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابت را گذاشتم چون حقیقت تلخ است برادر.
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
sss یقینا شما هیچکدوم از این ارزش ها رو در خانوادت نداری چون ادبیاتت از جنس صهیونیستها و منافقین و ضد انقلاب هاست شاید هم وصل به به سرویس ss نازی ها باشی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب LionKing جواب همه سوالاتونو !!!(تهمتا) دادم در چند صفه ولی ثبت نشده متاسفانه
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
جنابlionkingقصه سبزی های خیلی وقتی تمام شده وپوسیده....
درضمن امثال نورا و اون ناشناس بیگانه وشما و .... همگی تان خود را به نفهمی زده اید .اما اینکه با این ادا واطفارها به چه چیزی دل خوش کرده اید خدا میداند وبس...
چشم هاتان را باز کنید و همه چیز را خلاصه شده در رفاه و تفریح و مواد شکمی نبینید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۴۰
۹۶
اتفاقا می دونید چرا اسرائیل گفته می خواد این کارو بکنه؟ چون می بینه آخر عمرشه می گه بذار برای ایرانم یه ترقه بازی راه بندازم! به یه ساعت نکشیده به کلی محو می شه. آخ جونمی جون! از همین حالا تصورشو بکنید دنیای بدون اسرائیل. حجب حالی ببریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشتر اخر عمر تو و اربابات هست تا اسراییل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مـــــــــــــر گــــــــــــ بــــــــــر اس را ئیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مـــــــــــر گـــــــــــــــــ بــــــــــر ا ســــــــــر ا ئیــــــــــــــل
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آمریکایی آرزوهات رو تو دلت بگو تا آبروت تو دنیا نره چون خیلی مسخره است!!!
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی ها چقدر قشنگ میسوزند از این حرفها و نظرات حماسی و ارزشی و انقلابی . مثل بسم الله که اجنه ازش واهمه دارن اینها هم از این نظرات برمی آشوبند و مثل پفو فیل میخوان بترکند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳۴۹
۱۱۲
من مطمئن هستم اگه یک روزی امریکا و اسراییل جرات کنند یک سنگ به طرف ایران پرتاب کنند اول از همه حساب افرادی با تفکر نورا و نوید و سعید اس اس و .. میرسند چون همه از افراد خائن و وطن فروش متنفر هستند حتی اسراییلیهای جانی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
ینی اگه یکی نخواد جنگ بشه وطن فروشه تو دین و مسلک تو ضعیفه؟
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
مــــــــــــــــر یـــــــــــــم د و سـتــــــــــــــــــت داریــــــــــم
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر آقا امیر ! /سی اگه نخواد جنگ بشه وطن فروش نیست و ولی اونی که به کشورش حمله میشه و ساکت می ماند هم بزدل و هم وطن فروش و بی غیرته . ضمنا همه اینهایی که کامنت میزارن با یک پیش فرض یعنی در صورت حمله احتمالی اسرائیل به ایران نظر داد ه اند .
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۶۷
۴
انشااله اگر لیاقت داشته باشیم که راه امام حسین را ادامه بدیم تا آخرین قطره خون آماده ایم
درضمن یه خواهشی دارم لطفا انقدر با کامنتاتون نورا رو گنده نکنید
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا به نظر شما نورا اینطوری گنده می شه؟!!!
اون فقط شده مایه خنده و زنگ تفریح!!!
بهادری
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان شما از گنده شدن امثال نورا نترسید چون گنده شدن این جماعت ازجنس بادکنکه که با اشاره یک سوزن ته گرد میترکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵۵
۱۵
نورا چرا موش شدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر شمعی در طوفان ایرانیان خاموش میشود!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو خرگوش شدی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جل وزغه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۶۸
۴۰
دوستان من وسط جنگ به دنیا اومدم .زندگی پر مشقتی داشتم .ولی وجودم اجازه نمیده که بچهام باوحشت سر روی بالش بزارن .....چون رزمندهای قبلی نزاشتن اب تی دل ما تکون بخوره ..... جان هرچی مرده اینو بزارین همه بدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینه
ایرانی حقیقی با غیرت و شرفه زن و مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو وسط جنگ به دنیا اومدی من از همون اولش در جنگ حضور داشتم ! جنگ که تموم شد هشت ساله بودم ! تازه ما در شهرهای جنگ زده هم نبودیم ولی نکبت رو بر تمام بچگی ام حتی بعد از پایان جنگ هم حس می کردم همیشه . جنگ خود نکبته .
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نگاه و تعریف هرکس از جنگ مبتنی بر میزان و نوع شعور و معرفت اوست . یکی نگاه نکبتی دارد و جنگ 8 ساله را نکبت میذاند و یکی دیگه آنرا دفاع مقدس مینامد . حالا خود قضاوت کنید چه کسانی و در چه جایگاه علمی و دینی و اجتماعی آنرا دفاع مقدس نامیدند و چه کسانی آنرا نکبت .
زهرا
|
Germany
|
۰۹:۳۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶۷
۱
نورا جان اینقد زیاد هستن که دیگه به تواحتیاجی نیست پس با حرفای صد من یه غازت بیشتر از این خودت رو سبک نکن
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
صراط جون نظر هامو چرا منتشر نمي كني؟؟خوب همين كارارو مي كني كه بعضي ها ميگن ما رفتيم تو سوراخ موش ديگه.
اه اه اه،ديگه داره حالم ازت به هم مي خوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایضا حال ما از نظرات سخیف شما
علی از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶۷
۹۰
کشتی ما ناخدا دارد که با درایت تمام از تمام حوادث به سلامت عبور کرده است . پیشنهادد می کنم دوستان عزیز موضوعات به این مهمی که قطعا در جامعه هم به سرعت تاثیرگذار است به رهبری فرزانه انقلاب واگذارند ما همواره پشت سر معظم له آماده ادای دین خود هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۷۲
۶۷
خدایا این دیگه چه نظرهایی هست!
مردم ما چرا جنگ میخوان اخه؟؟
همه دلشون میخوان صلح برقرار شه اینا میگن بیادبیاد!
خدایا همه جای دنیا صلح برقرار باشه.
به قول شادمهر و ابی رویای من اینه دنیای بی کینه........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از دوشیطان پرست که اسم بردی معلومه چه طرز فکری داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما از توپ و تقش استقبال نمیکنیم از پیامد مبارکش که محو رژیم خون آشام اسرائیله استقبال میکنیم.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶۴
۳۰
آماده ایم اماده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه چه کاری!!!؟؟؟
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه ............... شما !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نورا
واسه هرکاری که تو دلت بخواد عزی ی ی یزم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۸۰
۶۳
ما سالهاست در شرایط جنگ به سر میبریم ، کمبود امکاناهت رفاهی حداقلی ، میزان پایین حقوق و دستمزد ، تورم بی حساب و کتاب ، تبعیض و فاصله طبقاتی ، نبودن امنیت و آرامش در اقتصاد و صنعت و به تبع آن در تمام شئون زندگی همه و همه علایم شرایط جنگند ، منتهی کسانی که با ما در جنگند همانهایی هستند که به آنها رای میدهیم و بر سرمان مینشانیمشان ...
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احسنت.
سهراب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قمپز در کردی جناب!
برو جلو بوقتو بزن!
شیمون پرز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
باریکلا بر فرزندان خوب خودم . شما عزیزان وفرومایگان ونوکرهای بی اجر و مواجیب! امید من هستید.
تا ما شما رو داریم دیگه غصه چی چی رو داشته باشیم؟!
درضمن نورا ، رضایت من از تو بیش از همه است. با این که ضعیفه ای اما نظراتت خیلی جون دار و نغز ! هست ... آی بگردم دخمل خوب خودمو ...............
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ااااا !!!!
اون جایی که تو هستی چه خخبره! خوب بیچاره پاشو بیا ایران.
نورا 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۳
۶۵
من 1 جون ايرانيم، 27 سالم، تو اين 27 سال هرچي مي خواستيم گفتند ما 8 سال جنگ داشتيم ما در مقابل استكبار جنگيديم و.........
من كه به دنيا اومدم بابام 29 سالش بود
اگه بازم جنگ داشته باشيم بچه هاي ما هم اين حرفا رو ميشنون
نكنين نسل ايران و ايراني و تو جنگ پير نكنين
به جوونا وقت بدين روشون سرمايه گذاري كنين تو علم و پيشرفت صنعت پدر امريكا و اسراييل و در مياريم ( البته اگه بازم به خاطر 8 سال جنگ تحميلي مشكل ماليمون بر طرف شده باشه )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال شماها مگه در زمان دفاع مقدی از کشور دفاع کردید که حالا حرف میزنید
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل شما اینه که همش میخواستی . ببین خودت برای این مملکتی که درش زندگی میکنی چکار کردی و چه سهمی در پیشرفت اون ایفا کردی و یا میخوای ایفا کنی .
دنيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۳۹
۷
راه قدس از كربلا ميگذرد آماده ايم كجاست تفنگم...
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جيب من!!!!!!!!
دنيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۳۹
۸
راه قدس از كربلا ميگذرد آماده ايم كجاست تفنگم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بخواب بابا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۴۱
۹۰
ای بابا ! چی چی رو آماده ایم ؟ من آماده نیستم . آخه من بدبخت چه گناهی کردم . چند ماهه بودم که جنگ ایران و عراق شروع شد مگه چه گناهی کردیم ما آخه؟ چند بار باید جنگ ببینیم ؟ همه بچگی ام در جنگ گذشت . واقعا گناه من چی بود تو این کشور دنیا اومدم . نفهمیدیم زندگی یعنی چی ... همه اش بحران و مصیبت ...
ناشناس
|
United States of America
برو آمریکا هم خودت راحتی میشی هم ما
سروش
|
United States of America
یه طوری میگه بچگیم تو جنگ گذشته انگار در خط مقدم جبهه بوده . گناه شما اینه که در کشوری زندگی میکنی که مردم اونو نشناختی . شهیدانش رو نمیشناسی . با قرآن کریم وآیات جهاد و دفاع آن آشنایی نداری . دشمن شناسیت ضعیفه . زخم خورده و زجر کشیده جنگ نیستی و اهل مقاومت و صبری که برای یک مسلمان ترسیم و تبیین شده نیستی . حالا چرا؟ علتش رو در درون زندگی شخصی خودت پیدا کن .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۸۳
۷۲
آی خدا ما لحظه شماری می کنیم
بخدا که شهادت برای ما شیرینتر از عسل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه
رضا حربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۸۲
۶۳
ما همه اماده و گوش به فرمانیم به عشق وطن به عشق خاک به عشق هم وطن به ایران جان بر کف با تمام وجود با هر سلاحی با هر چیزی که دم دست داریم با دشمن مقابله میکنیم ایران و ایرانی مرد روزهای سخت به عشق کوروش کبیر به عشق تمدن چند هزار ساله به عشق تخت جمشید به عشق رهبر به عشق امام به عشق شهدا که اونا خون دادن و ما الان سربلندیم میایستیم در مقابله زور و زورگویی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۵۷
۰
اسراییل وآمریکا اگه کمی به مغزشون فشار بیارن و ماجرای صحرای طبس به یادشون بیاد فکر حمله به ایران رو از سرشون بیرون میکنن . به فرض هم که حمله کنند مگر توی جنگ 33 روزه به اعتراف خود اسراییلیها سپاه قدس با موشک زلزال ناو ساعر اسراییل رو مثل قورباغه نترکوند؟
یا توی دفاع مقدس مگه ما با 70 کشور دنیابه طور مستقیم نجنگیدیم؟
ما سینه زنهای اهالی الستیم
ما غصه دار روی سیلی خورده هستیم
.....................................................................................
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت نیست که،آجیله!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا هیسسسس، هرچی باشه از کامنتای صد من یه غاز تو بهتره
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۵۸
۱
ما از جنگ بی زاریم.ولی اگربنابه جنگ باشد ما شیعیانه حسینی هستیم که با72تن به جنگ رفت اگر امروز همه دنیا جمع شوند تا شیعه را نابود کنن با شیعیان همان امام طرف حسابند .درثانی مگر در 8سال دفاع مقدس کشورهای دیگه به ما کمک کردند؟یادتان نرود اگر ما درمقابل بمب های اتم وغیره ...انها هیچ چیز نداشته باشیم تنها امام زمان و خدای امام زمان مارا کافیست
lمجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۵۶
۱
نورا از حمیده یاد بگیر.ترسو نیست .اما تو ترسویی.ترسو. ترسو.ترسو . هوئش کنید. همه با هم.هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو یه بار دیگه.هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو تکرار کنید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمونه ای از ادبیات یک مدعیه اسلام و ارزش ها!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیات شما سبزیا رو هم دیدیم، نگران نباش این فقط یه جور سازگاریه که حرفای ما رو بهتر متوجه بشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۳۹
۴۵
یک گوش زد هم به اون .بسیجی نشان دارم که بره شرافت و مردانگی از پدرش یاد بگیره که بخاطر مردمش از جونش گذشت .نه بخاطر ساندیس دست روی ناموس مردم بلند کنه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت رو به .... نزن شماها همتون پادو و مزدور صهییونیستها هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پدر اون بسیجی که میگی همونیه که تو امروز روی خونش میرقصی!
این چرندیات ساندیسم تموم کن که بیش از این ضحکه نشی. اگه بدونی ما تو جمعای خودمون انقدر به این افاضات شما میخندیم که جوون میشیم دیگه تکرارشون نمیکنی.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
اگه حتی شما هم اماده باشین که عمرا نیستین ما مردم ایران اماده نیستیم .حاضرم قسم بخورم که تویی که داری میگی ما اماده ایم هم خودت میدونی که داری چرت میگی و این حرفا رو از رو اجبار میزنی و واسه بزرگنمایی و کم کردن استرس مردم این اراجیف رو بلغور میکنی.در ضمن چه شما اماده باشی چه نه در اخر این مردم هستن که صدمه میبینن و دود جنگ تو چششون میره نه امثال شماها که از دور مردم رو میفرستین تو دل جهنم و میگین لنگش کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگی جنگی بشه فقط دودش تو چشم دو دسته میره: اول مثلث شیطانی امریکا و اسرائیل و انگلیس دوم نوکراشون که اینجا یتیم میشن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
سروش جان .ما اگه سرمون بره نمازم نمیره خدا گواه ... تو از خودت بگو برای مملکت چه کردی که میای نظر میدی .من بچه کرمانشاه هستم تو بودی وقتب گاز خردل زدن حااااااا بودی وقتی دودش چند هفته توی شهرهای کرد نشین میچرخید .....درسته منم بچه بودم ولی العان اگه یکم عصبی هستم مال اونه گلم بازم فدای هرچی رزمنده شیمیایه که بیست ساله سرفه میزنن ولی صداشون در نیامد داش بعضی از شما واقعا بچه هستین داش احل عمل بودن شرته نه فکت بجنبه .....بیخود نظر بدی
نورا 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
آقا محمد حسين من كارشناسي ارشد مكانيك دارم
همه دوستام رفتن كانادا و امريكا ولي من نرفتم
فكر مي كني چرا نرفتم
1 علت بيشتر نداره اونم اينه كه مي خواستم واسه كشورم كاري انجام بدم وليييييييييييييييييييييييييييييييييي
در جواب دوست ناشناسمون دوست عزيز نياز نيست من تو جنگ باشم تا اتفاقات جنگ رو زندگيم تاثير بذاره
من كه به دنيا اومدم 4 سال بعدش جنگ تموم شد ولي تا 15، 16 سالگي تو يك جنگ اقتصادي بوديم
جنگ فقط فيزيكي نيست اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي
مي دونستي بيشتر بچه هاي دهه 60 افسردگي دارن
مي دونستي بيشتر اين بچه ها عصبين
فكر مي كني علتش چيه
به استكبار جهاني ربطي نداره
به هر حال جنگم بشه تا آخرش هستيمو وطنمونو تنها نمي ذاريم
چون ايران نباشد تن من مباد
بر اين بومو بار زنده يك تن مباد
همه سر به تن كشتن دهيم
ازين به كه كشور به دشمن دهيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به استكبار جهاني ربطي نداره؟!! همین جنگی که شما ازش مینالی رو کی به ما تحمیل کرد؟! نکنه تا حالا فکر میکردی صدام!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
من همون بسیجی هستم. محمد جان. پدرم به من وصیت کرد که پشت ولایت باشم. که بشم بسیجی کف خیابون . که با دشمن اسلام مبارزه کنم. پدرم بهم گفت فریب شماه وطن فروشا رو نخورم. پس بدون من زمانی اومدم کف خیابون که گفتن مرگ بر اصل ولایت. زمانی اومدم که دیدم خانمای جنبشتون دارن کشف حجاب میکنن. ما تا قطره آخر پای خدا. اسلام. ایران. میمونیم. چه در داخل بجنگیم چه در خارج. یا علی مددی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۵۳
اینو برایLionKing مینویسم.صراط نظرمو نزاری نامردی. هم وطن عزیز به نوشته های من خوب دقت نکردی. بدون اینکه بدونی داری تهمت میزنی. رشته تحصیلی من علوم سیاسی هست. برای پایان نامه با وجود همه مخالفت ها رابطه ایران و اسرائیل رو از پهلوی اول تا الی اخر انتخاب کردم. زمانی که حرف از جنگ میشه مطالب زیادی به دست میارم. اما راه من جدا از راه پدرم نیست. و من و امثال من خودمونو جدا از دیگران نمیدونیم. چرا انقدر مطمئنی که دست رو ناموس مردم بلند کردم. ما از ناموس بی حیای بعضی از وطن فروشا فحش شنیدیم اما به خودمون حتی اجازه صحبت هم ندادیم. کدوم بی غیرت اجازه داد همسر و دخترش کشف حجاب کنن. نمیدونم چه توهینی به جاهایی که ما آموزش میبینیم کردی.ولی اینو بدون رو سر در همشون اسم ائمه هست. اما من آموزش نمیبینم که مردم ایران رو بزنم.ولی اگر لازم باشه بازم با وطن فروش. همونایی که تو خیابون داد میزدن آیهای انگلیسی ها تو رو خدا بیایید بر ما حکومت کنید ولله با گوش خودم شنیدم مبارزه میکنم چه تو دانشگاه چه کف خیابون. اما ما تو ایران اتاق های فکر اسرائیل شناسی و یهود شناسی داریم. که عد ه ای با علاقه کامل دارن تو اونا فعالیت میکنن. از آموزش نظامی گرفته تا زبان عبری و فرهنگ یهودیه. پدر من جانباز بود . ولی ولله قسم. تا 4 سال آخر برادراشم نمیدونستن تا زمانی که شیمیایی تو بدنش تبدیل به سرطان خون میشه .یادم میاد سه روز در میون امپول میزد یکو نیم میلیون تومن. بدون هیچ کمکی از بنیاد شهید.حتی اقدام هم نکرد. که اگر داشتیم بازم این آمپول رو بزنه دیر تر از پیش ما میرفت.. برا جانبازیش جایی اقدام نکرد. من از هیچ مزایایی استفاده نمیکنم و از این موضوع خوشحالم و مثل مار رو مملکت چنبره نزدم. به حرف شما کاری ندارم . به وصیت پدرم هر وقت اسلام در خطر باشه جونمو میگیرم کف دستم. اما در جواب پارگراف آخرت. ما فقط تو اولین نظر آرزو کردیم ما رو ببرن جنگ. خیلی ها تو جواب نوشتن ما نمیایم. عزیزم اسرائیل میخواد حمله کنه ن ما. وظیفه ما دفاع هستش.به خدا ما جنگ طلب نیستیم و عوارض جنگ رو بهتر از شما میدونیم. برای من جنگیدن افتخاره. پس چه بهتر که تو خیل عظیم رزمنده ها به حساب نیام.ما میجنگیم برای نابود کردن دشمن و بر افراشتن پرچم حق. نمیدونم چرا نوشته های من برا بعضی ها گرون تموم شده . و دارن به من حمله میکنن.اما در مورد دموکراسی. بهت پیشنهاد میکنم. به هر کسی که این متن رو میخونه. کتاب پروتوکول های دانشوران صهیون رو حتما بخونید. و با مفهوم آزادی. و دموکراسی از پروتوکول 1 تا25 آشنا بشید.میگی من و امثال من فقط خودمونو میبینیم. و به دیگران توجهی نداریم. و گفتی من هم یک رای دارم.حرف شیرین و قشنگی هستش. سال88 ما هم همینو گفتیم ولی بعضی ها نشنیدن. ولی باز برو دموکراسی و آزادی رو بهتر بشناس. که میفهمی انتها ندارن . مثل آزادی بیان. و حقوق بشر . که فقط ازشون استفاده ابزاری میشه.من اکر مطلبی مینویسم فقط و فقط نظر شخصی من هست.صراط این نظر رو بزاریا. مدیونی اگر نزاری. یا علی مددی. تو رو به شهدا قسم دادم .بدون سانسور
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۴۶
محمد جان. برادر ایرانی عزیزم. من جواب شما روهم تو نطر قبلی دادم. اما ساندیس. در موردش حرفی ندارم بزنم. واقعا احمقانه هستش. شوق عشق به ولایت و شهادت و انتهای بی بصیرتی و بغض و بی احترامی و کینه وطن فروش رو میشه تو این کامنت ها دید. یا علی مددی. واقعا نمیدونستم صهیونیزم که عقایدش دقیقا بر ضد تشیع هست .تو ایران انقدر طرفدار داره. این رو باید فهمید که اگر جنگ بشه ما تو ایران با یک ستون پنجم مواجه هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اما این ستون پنجم عددی نیست
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست. من ایرانیم آرمانم شهادت براردران و خواهران از رژیم صهیونیستی بعنوان یک کشور و عنوان اسرائیل قلمداد نشود . زیرا اگر اسرائیل یادش کنید یعنی بعنوان یک کشور رسمی در عرصه های بین المللی شناسایی شده است همان بهتر به عنوان رژیم فقط از او یاد کنید . راستی ساندیس و امثالهم را بذارید برای کسانی که ........... میسوزه . ولش کنید اینا همون آدمای بی تمدن و بی مصرفا و بزدلان جامعه ما هستند . ایران زنده است تا زمانیکه تفکر بسیجی زنده است .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۳۶
بچه ها نظر آزاد اندیش تغییر کرد . بالاخره گفت میره جبهه. خوشحالم. ضمنا آزاد اندیش عزیز بی احترامی منو ببخش. دست خودم نبود. آخه نظرت رفت رو مخم. عصبی شدم. ولی شما هم کم بی احترامی نکردی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو مخ هم داری!!!؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
در جواب به نورا: علامت تعجبت دیگه واسه چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علامت تعجبای نورا یه راه برای جلب نظره .
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۳
حتی اگه شما اماده باشید که عمرا نیستید ولی ما مردم حتی کوچکترین امادگی برای جنگ نداریم.در ضمن ما جوونیم و هزار تا ارزو داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما مردم!!!!!!!!!!!! ما !!!!!!!!!!!!! تو حتی نیم من هم نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ما ما !
تو چند نفری؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید تو از دشمنان ایران هستی پس غیر ایرانی ها ربطی نداره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
جواب به نورا. مخ؟ زمان جنگ به رزمند ه ها میگفتن اینا بی مخ هستن. افتخار میکنم که بی مخ هستم. عقل از سر ما پریده ئو دیوونگی جا گرفته. حرف اگه داری با خدا بزن عقلمو خدا گرفته. علی مددی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
ضمنا نورا با هر کسی باید با ادبیات خودش صحبت کرد. فراموش نکن به کامنت ها سر بزن اولین بی احترامی ها رو شما کردین.
فدایی رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
برادرا خواهشا انجا کل کل نکنین همه میریم جنگ به نظر شما وقتی بخوان به ناموساتون حمله کنن شما بازم میشینی نیگا میکنی خب معلومه دفاع میکنی ازشون پس آماده باشین

یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی تو همون 8 سال یه عده نه تنها نگاه کردن بلکه برای صدام کف هم زدن!
فدایی رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
برادرا خواهشا انجا کل کل نکنین همه میریم جنگ به نظر شما وقتی بخوان به ناموساتون حمله کنن شما بازم میشینی نیگا میکنی خب معلومه دفاع میکنی ازشون پس آماده باشین

یاعلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مجید جان .ما با هم دوست هستیم نه دشمن .من و ما و کل ایران به پدر شما مدیون هستیم ولی دوست عزیز .من توی جنگ چهار ساله بودم کمی عصبی هستم که علتش غبارهای گاز خردله بازم شرف رزمندها که وسط مون گاز جون دادن و جنگیدن .خب چند سال با عراق چند سال با روس چند سال با انگلیس وووووو تا کی ما باید چوب سیاستهای نا بکار و برنامه ریزیهای اشتباهو باید بخوریم ...ما حد اقل بزار گندومو به خود کفایی برسونیم بعد مثل برسلی بریم جنگ هفت خوان ناتو ... ما هنوز نه به داره نه به بار برای هم قداره بستیم برای نونهالها جنگ فقط اسمش جنگه ولی نمیدونن که شروع چیه ویرانی چیه ساختن چیه زیر گوشتو نگاه کن یک زلزله اومده همه موندن چکار کنن و..سرما از راه رسید .... اگه یک بچه کوچولو سرما بخوره کی میخواد به دادش برسه خدا میدونه پس ما به متالعه بیشترب نیاز داریم از کوچیک تا بزرگ داش بعد نشیم مثل سوریه .... یا حق محمد کرمانشاهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت از سیاستهای نابکار چیه؟! اینکه بر سر آرمانمون میمونیم و در برابر هر لات بین المللی و نوچه های داخلیشون سر خم نمیکنیم؟!!
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
ما آن موجیم که آسودگی ما عدم ماست با رمز محمد رسول الله به قلب در حال ایستادن آمریکا یعنی رژیم صیونیستی خواهیم زد آنهم فقط با یک گردان از بچه های گردان امام حسین رشت . حوزه 5 اینجا دل شیر میخواهد لطفا" کوتولوها و موشهای ریزی که پیشنهاد میدن و ادعای تمدن میکنن برن توی سوراخها تا این 2 و3 روز بگذره تا متلاشی شدن این صهیونیستها تا ببینیم چی میشه شاید یه تصمیمی برا این عتاصر خود فروخته بگیریم البته بگم گفتن ناقوص جنگ وقتی بصدا در می آید مرد از نامرد شناخته میشوند
اشكان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
من جنگو دوست ندارم
ولي ايرانمو دوست دارم
به قول فردوسي
چون ايران نباشد تن من مباد
بر اين بوم و بار زنده يك تن مباد
فوق ليسانس مكانيك دارم ولي كار درستي ندارم از سياستاي دولت كشورم خيلي ناراحتم ولي اين اتفاقات توي كشورم و به كسي ربطي نداره
اگه كسيم بخواد به ايران كج نگاه كنه پدرشو در مياريم
جان من فداي خاك پاك ميهنم
در راه تو كي ارزشي دارد اين جان من پاينده باد نام ايران من
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
ما که هستیم کاریم به بقیه نداریم اصلا من از خدامه جنگ بشه برم پدر این اسراییل و در بیارم
ysd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
سلام نوشتید وخواندیم،اولا مملکت ما امام زمان داره وکم و بیش دست ایشون رو توزندگیهامون حس کرده ایم ،دوما کسی با جنگ موافق نیست چه ازمخالف ها باشیم چه از موافق ها،اما اگرجنگ شد اگریه قطره خون ازدماغ خانواده هامون بیاد دیگه جای این حرف ها نیست حتی نورا هم که میگه مانیستیم اون روز"هست".اللهم عجل لولیک الفرج
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ن میخوام بدونم روزبه به غیر از عکس و تعریف گاز اشگ اور چیز دیگه ای دیده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مجید ازت خوشم میاد مثل خودمی زود عصبی میشی زود خونسرد .اگه بی ادبی کردم شرمنده
عرشیا
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
هستم با همه وجودم

زندگی کسی ک به ایران نظر بد داشته باشه رو سیاه میکنم
عباس دوران
|
Netherlands
|
۰۱:۰۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
با دلار 2500 که هیچ با دلار 1000000 هستم .
وطنم ای شکوه پابرجا
sahar
|
United States of America
|
۰۲:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۳
شماها که با خودتونم جنگ دارین واسه دولتها نسخه می پیجین آخه؟!!! هر چی بر سر این ملت اومد و بیاد از خودمونه .
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۴
۰
چو ايران نباشد تن من مباد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
بابا یه کم فقط بهم احترام بذارید توهین نکنید و اتحاد داشته باشید اسرائیل دقیقا همینو می‌خواد،ما هممون ایرانی‌ هستیم،نکنید این کارارو،فقط اتحاد تورو خداااا...
ملی
|
Canada
|
۱۶:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
واسه همین که هنوز جهان سوم هستیم هنوز مردم نفهمیدن چه کلاه بزرگی این دولت سرشون گذاشته بیچار ه ها جنگ کجا بود باید مردم رو با اسم جنگ مشغول کنن تا بیشتر بتونن بخورن
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
بسمه تعالی ما ایرانیان اگر هم بگوییم نیستیم اگر دشمن بیاید میایستیم اسرائیل کوچکتر از این حرفهاست که ....بکند درایران مرد زیاد است