سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳

اظهارات‌مظلومی‌درباره‌بازگشتش‌به‌استقلال

کد خبر : ۷۸۹۴۳

به گزارش سرویس ورزشی صراط ، پرویز مظلومی در خصوص شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل لبنان تصریح کرد: میانگین سنی تیم ملی بالا است و همین مسئله شور و نشاط را از ما گرفته است. باید نیروی تازه‌ای به تیم ملی تزریق شود و این مسأله هم زمان می‌خواهد. باید یک رنسانس در تیم ملی ایجاد شود اما از یک طرف دیگر باید قبول کنیم که مقطع حساس است و تغییر همه نیروها نوعی ریسک به حساب می‌آید.

سرمربی فصل گذشته استقلال تأکید کرد: نمی‌توان در حال حاضر به جوان‌‌گرایی دست زد ولی بزرگترهای تیم باید بیشتر تلاش کنند تا تیم ملی را به موفقیت برسانند.

مظلومی در خصوص اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی گزینه حضور در تیم ملی است و اگر این اتفاق رخ دهد آیا احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد گفت: همه چیز به آینده بستگی دارد و باید در این خصوص صحبت کنیم، اول باید پیشنهاد شود اما مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد فکر می‌کنم و البته با کمال میل می‌پذیرم چون استقلال و هوادارانش را دوست دارم.


نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
هیات مدیره استقلال قدر مظلومی را ندانست. تیم قلعه نویی هم تا اینجای کار بدتر از فصل قبل بوده که بهتر نبوده ، تازه با این همه ستاره که جمع کرده. باید یک فصل دیگه به مظلومی فرصت میدادن.
مریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
تیم مظلومی ستاره نداشت نه؟! واقعا اگه مظلومی بخواد برگرده باید استقلال رو بوسید و گذاشت کنار!! مظلومی اگه مربی بود که بی تیم نمیموند! اگه مربی بود که از تبریز.........................