سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸

انتقاد منزس از هواداران برزيل

مانو منزس سرمربي تيم ملي برزيل در صحبت هايي نسبت به رفتار نااميد کننده هواداران تيمش در جريان ديدار دوستانه مقابل آفريقاي جنوبي که با برد 0-1 سلسائو همراه بود واکنش نشان داده و به دفاع از نيمار، فوروارد 20 ساله تيمش برخاسته است.
کد خبر : ۷۸۴۹۹
" صراط ورزشی " - درجريان اين بازي بود که هواداران برزيل، نيمار را هو مي کردند و حالا منزس در دفاع از اين ستاره جوان اعلام کرده که نيمار بعد از پشت سرگذاشتن يک تابستان سخت و پرتلاش، خسته است.

منزس در پايان اين ديدار دوستانه به خبرنگاران گفت:«ما بايد در کمال آرامش کارمان را انجام دهيم. نيمار بهترين بازيکن برزيل است و ما نبايد با بهترين بازيکنمان اين طور رفتار کنيم. من فکر مي کنم که او در بازي با آفريقاي جنوبي خيلي خسته بود؛ شايد به اين خاطر که اخيرا بازيهاي زيادي انجام داده. يک بازيکن، ماشين نيست و به زمان نياز دارد تا به بازيابي توانش بپردازد.»

اين درحالي است که نيمار و شاگردان منزس، در تابستان براي کسب مدال طلاي المپيک مبارزه مي کردند و تا يک قدمي کسب اين مدال هم پيش رفتند ولي در بازي فينال مغلوب مکزيک شدند.

منزس در اين باره گفت:« فکر مي کنم که تمام اين انتقادات طبيعي و اجتناب ناپذير است. کاش شرايط متفاوت بود. ولي من نمي توانم رفتار هواداران را تغيير بدهم. تيم ما در کل لحظات خوب و بد دارد. ما تيمي منسجم هستيم و اين انسجام را در لحظات سرنوشت ساز حفظ مي کنيم.

بازي بعدي برزيل، بازي دوستانه اي مقابل چين است که روز سه شنبه برگزار خواهد شد.