"صراط" - مدتي است كه گيم هاي ضدايراني و ضداسلامي، از فضاهاي رايانه اي و تلويزيوني به گوشي هاي تلفن همراه و تبلت هاي دستي نيز رسيده اند.
به گزارش صراط، نكته قابل توجه اين است كه اين گونه بازي ها در ميان شهروندان ايراني نيز دست به دست و استعمال مي شوند که «انگري بردز» يكي از اين بازي هاست.
اخيرا در نسخه به روز شده اين بازي براي رسيدن به اهداف بازي بايد بارها و بارها مسجدي را خراب كرد و همچنين خوك هايي كه داخل مسجد ساكن هستند را بايد از بين برد تا به مرحله بعد راه پيدا كرد!
اينكه سازندگان اين بازي به دنبال چه بوده و هستند و پشت پرده اين بازي توسط لابي هاي صهيونيستي هدايت مي شود مسئله پوشيده و دور از انتظاري نيست كه قبل ترها هم بازي ها و فيلم ها و نرم افزارهاي كليدي و كاربردي فضاي مجازي در اختيار همين قشر از مستكبرين بوده و هست.
اما نكته قابل بيان ؛ اين است كه ما به عنوان جبهه جهان اسلام و در راستاي مبارزه و مقاومت در برابر دجال گري هاي صهيونيست ها چه كرده ايم؟! و به چه مقدار خود را در زمينه ساخت بازي هاي رايانه اي و تسلط و اشراف بر فضاي مجازي، تقويت كرده ايم؟
بي شك در زماني كه جنگ بين دو جبهه تبديل به جنگ رسانه اي و سايبري شده است، ساخت بازي هاي با كيفيت (تأكيد ميكنم با كيفيت) و هدف دار و نشر و گسترش آن در فضاي ديجيتال جهاني اگر مهم تر از ساخت شهاب سه نباشد، كمتر از آن نيست.
چه خوب است به جاي اينكه بهانه بياوريم كه فلان بازي را نكنيم و از فلان ابزار استفاده نكنيم (اگر چه معتقدم اگر جنگاور قابلي باشيم حتما مي توانيم سوار بر اسب دشمن بتازيم چون متأسفانه اسب و ابزارهاي موجود همه ساخته و پرداخته جبهه مقابل است) و... بازي جايگزين ارائه دهيم. بازي و ابزاري كه قدرت جايگزين شدن را داشته باشد و بتواند هدف مد نظر را به خوبي نشانه گيري نمايد.
شايد اين امر بهانه خوبي باشد تا عملكرد چند ساله جشنواره رسانه هاي ديجيتال را بررسي كنيد تا دريابيد از دل اين جشنواره هاي پرخرج و پرزرق و برق چيزي برون نيامده است به جز خود نمايي چند مؤسسه و داغ شدن بازار تعدادي كاسب كه جز جيب خودشان هيچ چيز ديگري برايشان مهم نبوده و نيست!؟
دولت محترم كه داعيه دار جبهه فرهنگي و... است، چند قدم در امر توليد محصولات هدف دار ديجيتال برداشته؟ و به چه مقدار از مؤسسات واقعي فرهنگي حمايت كرده است؟!
مدعيان فعاليت هاي مجازي و سايبري به جاي گزارش از فعاليت روزانه خودشان، عكس به اشتراك گذاشتن در شبكه هاي اجتماعي، شعار و شعر نوشتن و روي هم كم كردن، در مقابل انگري بردز چه دارند كه به جنگ دشمن بروند؟(كه ساخت بازي شبيه به آن ديگر بي فايده است!) در مقابل فيس بوك ساختن كلوب و شبكه هاي اجتماعي ديگر جواب نمي دهد! و هزار و يك خاكريز ساخته شده توسط دشمن كه براي مقابله با آن دست پر نيستيم! و اين جاي تأسف دارد.
در ميدان جنگي كه پيچيدگي و پر رمز و راز بودنش خاصيت آن جنگ است، سرباز جنگ نرم بايد اسلحه به دست باشد و اسلحه خود را بشناسد! در غير اينصورت همان سربازي فراري است.
جواد آقايي
اونها بر اساس ان چیزی که اعتقاد دارند رفتار میکنند
ایراد از ماست که بر اساس ان چه که اعتقاد داریم رفتار نمیکنیم
شبها غذا سبکتر بخور که اینجوری خوابهای آشفته نبینی
من الان هر سه ورژنش رو زیر و رو کردم
زهی خیال باطل
صراط تو هم اگه میخوای از سایتهای خبری درجه سه و چهار نباشی کمی تامل توی انتشار چنین مزخرفاتی جایزه
هم مسجد و هم خیلی علائم فراماسونری دیگه....
(صمد آقا خلیج عدم بازی میکند)
وقتي دربروجرد واصفهان وقم حسينيه دراويش را با تكبير واسما مقدس ويران كرديم قباحت كاررا ازبين برديم
صراط عزيز انتشار بده وگرنه ميرما
منظورت از اون دروایش ، اون هایی که به نام دین سر دین رو شکستن و توی خانقاه هاشون جنایت میکردن که نیست؟ هان؟
(صمد آقا در خویش میشود)
صوفي هاي منحرف بهش ميگن حسنيه براي لجبازي با ما
ضمنا نظام جمهوري اسلامي كاري بهشون نداره كه اگه داشت صاف صاف فعاليت نميكردن
تو شيراز خانقاه يا همون حسنيه اشون روبروي حوزه علميه شهيد دستغيب هستش پس حرف بيخود نزن
تو محل كارمم من 2 تا صوفي سراغ دارم كه كاريشون ندارن پس بيخود نگو خراب كردن و فلان و بهمان
درعالم خيال نبايدحرف زد
مثلا چه جنايتي؟دركدام دادگاه پرونده جنايت مطرح وحكم صادرشد؟غيرازاينكه عده اي جون شما دروهم وخيالتان متهم ساختيد ومجرم دانستيدوحكم به ويراني حسينيه انهاداديدوبانام مقدستات حمله برجان ومال انهاكرديد
صمدعزيزچندباربه حسينيه انهارفتي؟
ازخيالي جنگتان وصلحتان برادرعزيز
شماازايران فقط شيرازرابلدي؟سري به سايتها بزني لااقل جاهل به مسئله نميماني
به حسينيه شان رفتي؟برو تانظرت عوض بشه
راستي ان همكارات چطور ادمهايي هستند؟
بهتر از تو نيستند؟
اولا: بنده مخالف صد در صد تخریب خانقاه هستم.
دوما: مشکل اصلی بین دراویش بروجرد و اون وری ها بخاطر دو موضوع بود. 1 نداشتن فرهنگ گفتگو بین طرفین 2 لجبازی کردن و عقده ی مطرح شدن بین طرفین.
سوما: راجع به رفتن حضوری به خانقاه و شناختم از اونها جسارتا چیزی عرض نمیکنم اما شناختم کم نیست.
چهارما: بخاطر اینکه داشت سیاسی میشد موضوع دادگاه هاشون به شکل بدی مطرح شد و بیشتر تبعید کردن.
پنجما: متاسفانه کسانی از بین دو طرف جنجال به پا کردن که از شخصیت خوبی برخوردار نیستن.
ششما: ما مخلص شما هم هستیم.
(صمد آقا مسجد و خانقاه نمیرود)
من موندم وقتی در آینده ی نزدیک اسرائیل نابود و محو بشه تو میخوای چکار کنی با آب نبات چوبیات.
(صمد آقا عقده ی توجه دارد)
عقده ی صمد آقا از آدم نبودن بعضی هاست ، البته بلا نسبت شما.
(صمد آقا دکترا میگیرد)
(صمد آقا با معرفته)
"و خدا دشمنان ما را از احمقها آفرید"