چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵

کاندیداهایی با چراغ خاموش و موتور روشن

این وظیفه حوزه ها و دانشگاه ها است که تفکرات کاندیداها را برای مردم روشن کنند تا مردم بتوانند تصمیم گیری در ستی انجام دهند.
کد خبر : ۷۴۷۰۲
به گزارش صراط یک استاد دانشگاه با انتقاد از اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری نمی خواهند تفکراتشان را زود تر از موعد به مردم معرفی کنند،گفت: این وظیفه دانشگاه و حوزه ها است که برنامه و تفکر کاندیدا ها رابرای مردم روشن کنند.

ابراهیم فیاض استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان اینکه باید برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تفکرات کاندیداها برای مردم و جامعه روشن شود، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری می خواهند به خیال خودشان با چراغ خاموش و موتور روشن و با سرعت زیاد از یک چهارراه عبور کنند و این وظیفه دانشگاه و حوزه ها است که نگذارند این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود: این وظیفه حوزه ها و دانشگاه ها است که تفکرات کاندیداها را برای مردم روشن کنند تا مردم بتوانند تصمیم گیری در ستی انجام دهند.

 فیاض خاطر نشان کرد: اگر در جامعه رشد درونی داشته باشیم دچار مشکلاتی مانند اتفاقات سال 88 نمی شویم لذا باید به روشن سازی تفکر در جامعه کمک کرد.
 
وی اظهار داشت: هرکسی که می خواهد کاندید ریاست جمهوری شود باید از مدت ها قبل تفکراتش را به مردم اعلام کرده و برنامه هایش را روشن نماید.
 
فیاض خاطر نشان کرد: اگر برنامه و ایده های کاندیداها قبل از انتخابات ریاست جمهوری برای همه مردم مشخص شود دیگر دچار اتفاقاتی مانند سال 88 نخواهیم بود.
   
وی با توجه به رقابت میان کاندیدها و اینکه کاندیداهای جدید قصد دارند در هر دوره وضعیت کشور را تغییر دهند گفت: تغییر سریع در جامعه بسیار خطرناک است و تغییر در جامعه باید همه جانبه و با همیاری و همکاری سایرین صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
......... گفتمانش اقتصادی است و این را از اول به مردم گفته
كريمي
|
Germany
|
۲۲:۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
راي ما ....................
گفتمان اقتصادي ايشان سرآمد و خود ايشان يز انسان برنامه محوري هستن