سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱

حامیان‌فتنه‌عذرخواهی‌کنندبعدصحبت‌کنند

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصلاح‌طلبان و حامیان فتنه تنها در صورتی حق حضور در عرصه سیاسی کشور را دارند که به صورت رسمی از مردم به دلیل اقدامات ساختار‌شکنانه خود عذرخواهی کنند.
کد خبر : ۷۴۶۵۷

به گزارش صراط ، حمید‌رضا فولاد‌گر عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره تحرکات جدید حامیان فتنه گفت: مجموعه اصلاح‌طلبان از ابتدای شکل‌گیری خط‌ و مشی نادرستی را در پیش گرفتند به طوری که ما شاهد بودیم در زمان حضور آنها در فضای سیاسی کشور قضایایی همچون کوی دانشگاه، استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس ششم و فتنه 88 رخ داد از این رو اعلام برائت آنها از فتنه 88 بعید به نظر می‌رسد.

وی افزود: اتخاذ هر تصمیمی همچون نوشتن نامه از سوی این جریان برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور راه به جایی نخواهد برد زیرا بازگشت اصلاح‌طلبان به نظام در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که این جریان به طور رسمی از مردم و مسئولین بابت اتفاقات سال 88 عذرخواهی کند.

فولاد‌گر تصریح کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان به صورت شفاف موضع خود را در برابر عناصر داخلی و خارجی فتنه 88 و جنبش سبز اعلام نکنند حق ورود به فعالیت‌های انتخاباتی را نخواهند داشت.

عضو جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: به طور حتم تنها در صورتی اصلاح‌طلبان مجاز به ورود به عرصه انتخابات کشور خواهند بود که مردم عذرخواهی آنها را بپذیرند در غیر اینصورت این طیف سیاسی هیچ‌گونه جایگاهی را در بین مردم برای فعالیت در انتخابات سال آینده نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
مشروعیت بخشیدن به حاکمان و مسئولین باید از طرف ملت باشه،این آقا ....... از طرف مردم برای مردم نسخه میپیچه.
...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۵
۰
شما از این اوضاعی که درمملکت به وجود آوردید خجالت نمی کشید که هر روز برای دیگران نسخه می پیچید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۵
۰
شماها باید توبه کنید که با بی تدبیریتان وضع مملکت را به این شکل دراور دید یک روز مرغ میشود مشکل اصلی کشور یک روز ارز ودلار و.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۲
نه اینکه زمان اصلاح طلبا مملکت گل و بلبل بود .