سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
علی فائز/ یا رب الشهداء والصدیقین

رقصنده در باد

کد خبر : ۷۲۰۲۸

"عماریون"- وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

گفت پیغمبر که دل همچون پری است               در بیابانی اسیر صرصری است

باد پر را هر طرف راند گزاف                       گر چپ و گر راست با صد اختلاف

حضرت محمد بن عبدالله پیامبر اعظم (ص) می فرماید:    مثل القلب کمثل ریشة فی الفلات تعقلت فی اصل شجرة یقلبها الریح ظهراً لبطن   یعنی دل انسان مانند یک پر است که در بیابانی به درختی آویزان کرده باشند، و باد آن را دائما دگرگون می کند . در ادامه بررسی احوال و اقوال جماعت آفتاب پرست که دانسته و ندانسته آب به آسیاب دشمن دین و دنیای ملت مسلمان و مجاهد ایران اسلامی ریخته و می ریزند می پردازیم و خواننده را برای شناختی هرچند اندک از زیر ساخت معرفتی و عملکردی این جماعت به مقاله اول ارجاع میدهیم.           

عبدالله نوري همانند خیلی دیگر از اعوان و انصارش خود به عنوان یکی از مصادیق بارز فرصت طلبی كه روزگاري به دليل پيروي از امام خميني و رهبري انقلاب، از نگاه رسانه هاي بيگانه مستحق هرگونه توهين و دشنام بود، به يكباره به يك قهرمان درخور تجليل و ستايش برای باند های جنایتکار بین المللی به سر کردگی اسرائیل و غرب تبديل شد ه است او که خود زماني در جمع همكاران خويش از اين كه روزي خدايي ناخواسته به عامل رسانه هاي بيگانه بدل شود به شدت بيمناك بود افاضت  می فرمود :

 
(...... يك وقت جوري نشود كه ببينيم كه حرف هاي راديوهاي بيگانه با حرف هاي ما جور دربيايد من بالاتر از اين بيان مي كنم كه نكند راديوهاي بيگانه را ما تغذيه كنيم و آنها نطق ما را بگذارند، نوشته ها و مصاحبه هاي ما را بگذارند و بخوانند...)




 و عزا چه عزایی بود که احمد زید آبادی از عوامل و عناصر اصلاح طلب در تاریخ چهارشنبه 4 دی ماه 1387  در سایت ضد انقلاب روز آن لاین  در باره هجوم عبدالله نوری علیرغم تلاش برای ماست مالی کردن تند رویهای او به بیت مرحوم منتظری می نویسد:

( اما حادثه هولناك پس از 13 رجب سال 1377 است كه منجر به هجوم عده‌اي به بيت و دفتر ايشان ‏در قم و پديد آمدن آن فاجعه انساني شد.‏..... آقاي نوري قاعدتا بايد در مقام ‏پاسخگويي باشد..........)

اکنون عبدالله نوری در سخنانی مبسوط ضمن خارج نمودن BBC ، VOA ، رادیو اسرائیل ، رادیو فرانسه و دویچه وله آلمان و  ....   از رکود خبری در گامی هماهنگ به کمک  طراحان امنیتی آمریکا و موساد و MI6 انگلیس بر خواسته است شاید مرحمی نه بر زخم شکنجه شدگان بحرینی و شیعیان عربستانی بلکه بر زخمهای دل مک کین و پانته آ و نتانیاهو ناشی از بیداری اسلامی و باز شدن مسیر بسته غزه و شکسته شدن حصار رفح در فلسطین  باشد .




بخوانید: (....... وی همچنین افزود: "جریان اصلاحات به تبیین مواضع و دیدگاه ها در زمینه های مختلف نیاز دارد و افزون بر پرداختن به مسائل مهمی از قبیل بحث آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر عزیزان بزرگوار جناب آقای کروبی و جناب مهندس موسوی لازم است به مسایل و مشکلات گوناگون عموم مردم نیز توجه داشته باشد .........)

باید به آقای نوری گفت  این چه زندانی سیاسی است که هم از جک اوزی و شنا در استخر بهره مند است  و هم به بهانه بیماری آنهم البته از نوع مصلحتی نظیر آقای تاجزاده  که هر وقت اراده می کنند  تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار می گیرند و  هر هفته که نه بلکه  بعضا روزانه اعلامیه ها ، نوشته ها ، و حتی فیلمها ی ویدئویی و  مصاحبه هایشان دال بر نبود آزادی و اهانت به نظام و شهداء  توسط  بلند گوهای شیاطین  پخش می شود ؟ مسخره تر و رسواتر از این نوع گفتمان شما کجا پیدا می شود ؟ با یک جو انصاف نداشته آیا جرئت می کنید به این زندانی ها زندانی  سیاسی بگوئید ؟ کما اینکه در کمال بی حیایی می گوئید .




در خصوص موسوی یا همان حسین رهجو بسیار گفته اند ولی آیا جواب این سئوال را کسی داد ه است که کیفیت سفر ایشان  از دو سال قبل از انقلاب به آمریکا چگونه بوده است ؟ آیا نحوه وکیفیت ورود ایشان در سال 57 به ایران روشن شد ه است یا اینکه نامحسوس در آستین انقلاب سر خورده اند ؟ اساسا نام مستعار برای کاربرد های امنیتی و عملیات چریکی به کار می رود نام حسین رهجو به چه مناسبت امنیتی برای موسوی انتخاب شده است ؟ چرا زهرا رهنورد و زهره کاظمی دو نام بر یک شخص است ؟ کافی است پاسخهای این سئوالات  ساده را به جای فحاشی های روشنفکر مابانه و فرافکنی های قلمبه سلنبه در روزنامه شرق به عنوان ارگان اصلاح طلبان منتشر کنید .




آقای عبدالله نوری روز 22 خرداد سال 88 هنوز مردم در حال رای دادن بودند و حد اقل 24 ساعت لازم بود تا به طور غیر رسمی معلوم شود چه کسی برنده انتخابات است ؟  لذا چه مناط قانونی ،شرعی، عرفی ، اجتماعی وجود داشت که در هنگامه صلوه ظهر روز 22 خرداد 88  به موازات  اعلام خانم عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه عدم پیروزی موسوی یعنی تقلب  در انتخابات  ، روزنامه تایم هم  مهندس موسوی را رئیس جمهور خطاب کند؟؟؟




و این هم دلیل :

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1904343,00.html     

As President, Mousavi wouldn't have nearly the power that the Supreme Leader, Ayatullah Ali Khamenei, does, especially in the areas of foreign and national-security policy. But he did express a belief that the remarkable street demonstrations of the past week would basically change the nature of the power structure — in effect, forcing the Supreme Leader to pay more attention to public opinion. We asked what would happen if he lost. "Change has already started," he said. "Only part of this change is about winning in the elections. The other part will continue, and there is no going back."

می گوید موسوی به عنوان رئیس جمهور !!! قدرتی  مانند مقام معظم رهبری را ندارد در حالیکه آیت الله علی خامنه ایی مخصوصا در حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی دارای قدرت هستند . ..... موسوی اظهار می دارد تظاهر کنندگان در خیابان طبیعت ساختار قدرت را  به طور اساسی و مبنایی تغییر خواهند داد . و با اثر گذاری رو رهبر معظم  اورا وادار به توجه به نظریات تظاهر کنندگان خواهند نمود  و وقتی خبر نگار تایم می پرسد چه اتفاقی می افتد اگر اینگونه نشد ؟ و موسوی می گوید  تغییرات از پیش شروع شده و پیروزی در انتخابات تنها بخشی از این تغییرات است !!!!!!! یا  للعجب شما جماعت چه بر سر داشته اید؟  چگونه با بی حیایی محض دم از قانون اساسی و حرمت رای مردم می زنید؟ کدامین حکومت روی کره زمین بطور اعم چنین  حرفها ی مجرمانه ایی را از یک کاندید انتخاباتی بر می تابد؟ آیا این عبارات مجرمانه اگر نشان دهنده کودتا نیست پس چیست؟  ونظام  در راستای کرامت بخشی به جای محاکمه برای موسوی وکروبی محافظ می گذارد تا د شمنان دین و دنیای این ملت از آنها عثمان بن عفان نسازند و شوری کار تا آنجا بالا گرفته  که اخیرا سایت ها و خبرگزاری های خارجی مدعی شده بودند جمهوری اسلامی می خواهد با چاق و فربه نمودن موسوی وکروبی آنها را بکشد !!ای کاش این نظام مرا به اتفاق بسیاری از پابرهنگان وگرسنگانش را برای چاق شدن این چنین محصور می نمود !!!!

به نقل ازدادستان بزرگوار کل کشور جناب آقای اژه ایی در خصوص تهمتها و اسرائیلیات مهدی کروبی مبنی بر وجود تجاوز در زندان ها  مقرر شد اگر بررسی ها نشان داد که این تهمتها دروغ و در شان نظام جمهوری اسلامی نباشد آیا آقای کروبی اعلام خواهند کرد که اطلاعاتشان دروغ است ؟   راستی چه شد و آقای کروبی به عهد خود وفا کرد ؟  یا آماده شد تا به تعبیر و ریشخند اسرائیلی ها برای چاغ شدن تحت حصر قرار گیرد  ؟   واقعا رهبرانی که به سادگی آب خوردن فریب موجود منافقی چون اردشیر امیر ارجمند به عنوان مجری راهکار های جین شارپ برای بر پایی انقلاب مخملی  را می خورند و با ریش سفید و عمری فعالیت سیاسی  در ختم  آدم زنده حاضر می شوند چه پیروانی بهتر از عبدالله نوری ؟   

گفته اید :    

                                                                                                                                            ( ایجاد شرایط امن برای توسعه و رشد رسانه ها و مطبوعات مستقل و آزاد بسیار با اهمیت است ولی برای گروهی از مردم که گرفتار فقر و مشکلات گوناگون هستند و زیر فشار تورم و گرانی روزگار بسیار سختی می گذرانند، مشکلات معیشتی، موضوع درآمد و هزینه های روزمره در اولویت است، گر چه ممکن است ریشه و علت این تورم و گرانی لجام گسیخته سوءمدیریت باشد و اصلی ترین راه چاره، جلوگیری و برطرف شدن این مشکلات وجود رسانه ها و مطبوعات آزاد، مستقل و منتقد باشد که با آزادی عمل بتوانند بر عملکرد مسئولان نظارت کنند و جلوی تصمیم گیری های خلاف منافع ملی را بگیرند. در این راستا اصلاح طلبان باید ارتباط گسترده تر با طبقات محروم و گرفتار جامعه داشته باشند و با توجه به نیازها و مشکلات آنان دغدغه ها و راه حل های خود را تبیین کنند.” )




هر چند کلام حقی را با اراده باطل بر زبان رانده اید با شما موافق هستیم اما خدا سایه  حاج حسین شریعتمداری را برسر مطبوعات و رسانه های حق گو مستدام بدارد که همیشه به خاطر افشای مکنونات وتوطئه های طراحی شده درون لانه های عنکبوتی دشمنان دین وملت  از سوی  شما جماعت فحش می خورد ( که اگر نخورد به راهش باید شک نمود ) در یکی از گفت و شنود های کیهان آورده بود :  

يارو بعد از كلي تمرين، دورخيز كرد كه روي زين اسب بپرد  ولي با مخ زمين خورد و دوستش گفت؛ احسنت! يارو پرسيد؛ از چي خوشت اومد؟ از دورخيزم؟ يا از پرشم؟ و دوستش گفت؛ هيچكدوم، از اعتماد به نفست!  

گویی این داستان شماست که علیرغم به مخ کوبیده شدنتان بر زمین اعتماد نفستان بیشتر شده است و باز هم هوس پریدن بر اسب قدرت را دارید و الا کیست که با توجه به عملکرد خجالت آور شما و دوستانتان نداند از سال 67 تا تیر ماه 84 چه بر سر آزادی و حکومت و مردم و قانون اساسی در آوردید ؟

از کنفرانس کذایی برلین با آن وضعیت مفتضح و برهنگی هم جنس گرایان بگویم که چگونه اسلام پابرهنگان ایران اسلامی را به تمسخر گرفتید یا از  اکبر گنجی و دیگر دوستانتان بگویم که حضرت خمینی روح الله (قدس الله نفسه )  را به عنوان منادی توحید و عدالت و آزادی به موزه تاریخ سپردید .    

یا از اهانت هایتان به قیام کربلا بگویم که آن  را یک حادثه تاریخی صرف آنهم از جنس کینه و انتقام  کشی شخصی مرتبط با جنگ بدر و نه یک تحول خدا خواهی و آزادی طلبی و انقلابی برای کل بشریت مطرح کردید ؟

یا از اینکه در زمان مجلس ششم با رهبری محمد رضا خاتمی ( دون ژوان اصلاحات ) و بهزاد نبوی و دیگر یارانتان جام زهر تسلیم و ذلت برای رهبری و مردم  تدارک دیده بودید بگویم و یا از لقمانیان که مقلدین مراجع یعنی همین مردم کوخ نشین کوچه وبازار را میمون می نامید ومهدی کروبی با وجودیکه خودش را مقلد !!!امام میدانست  اورا با وساطت از چنگ قانون گریز داد  بگویم ؟

بزرگ شما یعنی محمد خاتمی نتوانست  انتشار کتاب شنود اشباح را تحمل کند چگونه شما دم از آزادی رسانه می زنید و شش ماه تمام اورا به انفرادی زندان اوین کشاندید !!!!!!!!!!!

شما و یارانتان در فتنه 88 برای اثبات تقلب در انتخابات  این امر متمسک شدید که رای تهرانی ها و بالا شهری ها رای شهروندان در جه 1 است و ارزشش از رای مناطق محروم و شهرستانها بیشتر است چگونه امروز از مردم و مدیریت مسئولانه دم می زنید و با چه جرئت و وقاحتی قلب حقیقت می کنید؟

شما حتی اگر خودتان هم عکس امام خمینی را پاره نکردید اما زمینه اش را برای منافقین و دشمنان ملت ایران فراهم کردید شما درعاشورای سال 88 نمازجماعت عاشورائیان راهمانندحرمله در میدان جمهوری سنگباران کردید.   شما مستقیم و غیر مستقیم  در قتل 52 نفراز شهروندان تهرانی در خلال فتنه سال 88 دخیل هستید . شما با پاره آجر پیشانی فرمانده نیروی انتظامی را شکافتید شما و شما وشما  ..... بر ایمان و اتحاد مردم خود با نام آزادیخواهی آتش نفاق افکندید و........  ادامه نمی دهم چون حوصله خواننده از 70 من مثنوی خارج است .

گفته اید :

 ( در اینجا تذکری هم به خودمان بدهم. واقعا تا چه حد به مشکلات اقشار فرودست و رنج دیده جامعه حساسیت نشان می دهیم؟ اصلاح طلبان باید به توانمند سازی همه جانبه مردم فرودست حساس باشند و برای آن فکر و برنامه مشخص داشته باشند. نکند خدای ناکرده مردم رنج دیده گمان کنند ما مشغول پرداختن به اختلافات با حاکمیت و علاقمند به ورود به قدرت هستیم و آنها را در گرداب مشکلاتشان فراموش کرده ایم؟ )

یادتان هست که رفیقتان در مجلس ششم پشت تریبون گفت اگر به این مردم مرگ موش هم بدهند صف می بندند؟  یادتان هست ماجرای کامیونهای آرد استان کردستان و دستورات عبدالله رمضان زاده در خصوص ارسالشان به مشهد؟ یادتان هست ماجرای هزار برابری قیر به نفع اعضای کمیسیون کذایی مجلس ششم؟

و یادتان هست اخذ رشوه از  شهرام خان جزایری توسط خیلی از دوستانتان به عنوان هبه و ماست مالی کردن حق کشی ها؟ کدام مردم؟ گرسنگانی که به خاطر دریافت یارانه ها وسیب زمینی از شما توهین می شنوند کجا در قاموس اصلاح طلبی جا می گیرند؟ که اکنون همانند آقا روباهه بدر خانه اشان و برای فریبشان صدای مادرشان را تقلید می کنید .

گفته اید :

( تصمیم درست اگر دیر اتخاذ شود دیگر چندان تاثیر نخواهد داشت و یا اگر هم موثر باشد نمی‏توان خسارت‏های دیرکرد آن را نادیده گرفت. ما بارها در وضعیتهای بغرنج و یا بحرانی قرار گرفته ایم و برای جلوگیری از خسارت بیشتر و برون رفت از شرایط پیش آمده تغییر مسیر داده ایم و گرنه ناگزیر از تحمل آسیب های سنگین تر می¬شدیم. در مساله تسخیر سفارت آمریکا با توجه به هزینه ها و پیامدهای آن در نهایت به حل آن از راه دیپلماتیک تصمیم گرفته شد. در ارتباط با جنگ هشت ساله و شعارها ی حماسی مانند راه قدس از کربلا می‏گذرد، جنگ جنگ تا پیروزی و یا جنگ جنگ تا رفع فتنه هنگامی که نظرات کارشناسان، ادامه جنگ را همراه با خسارات فراوان و جبران ناپذیر دانست پایان جنگ و موافقت با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت اعلام شد.)

این جا اجازه دهید نایب امام زمان (ع ) یعنی حضرت روح الله جوابتان را بدهند :

(  صحیفه امام جلد 21   صفحه 283 :

 البته اگر همه علل و اسباب را در اختيار داشتيم در جنگ به اهداف بلندتر و بالاتري مي نگريستيم و مي رسيديم ولي اين بدان معنا نيست كه در هدف اساسي خود كه همان دفع تجاوز و اثبات صلابت اسلام بود مغلوب خصم شده ايم . هر روز ما در جنگ بركتي داشته ايم كه در همه صحنه ها از آن بهره جسته ايم . ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ايم ، ما مظلوميت خويش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ايم ، ما درجنگ ، پرده از چهره تزوير جهانخواران كنار زديم ، ما در جنگ ، دوستان و دشمنانمان راشناخته ايم ، ما در جنگ به اين نتيجه رسيده ايم كه بايد روي پاي خودمان بايستيم ، ما درجنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شكستيم ، ما در جنگ ريشه هاي انقلاب پر باراسلامي مان را محكم كرديم ، ما در جنگ حس برادري و وطن دوستي را در نهاديكايك مردمان بارور كرديم ، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان داديم كه عليه تمامي قدرتها و ابرقدرتها ساليان سال مي توان مبارزه كرد، جنگ ما كمك به افغانستان را به دنبال داشت ، جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت ، جنگ ماموجب شد كه تمامي سردمداران نظامهاي فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت كنند،جنگ ما بيداري پاكستان و هندوستان را به دنبال داشت ، تنها در جنگ بود كه صنايع نظامي ما از رشد آنچناني برخوردار شد و از همه اينها مهمتر استمرار روح اسلام انقلابي در پرتو جنگ تحقق يافت(.

و به سخنان مقتدای خود اضافه کنیم که نتیجه جنگ جنگ تا پیروزی یعنی پیروزی در جنگ 33 روزه حزب الله با  ارباب اسرائیلی شما که طی نبردهای 1948 ، 1967 ، 1970 ، 1973 همواره بر سر دولت های عربی کوبید و هر بار بخشی از سرزمین مادری  آنها را غصب کرد و چه می گویم حتی با طراحی سنگر های مثلثی شکل در عملیات رمضان در کمک به صدام علیه ما  فرزندانمان را به شهادت رساند و یعنی پیروزی در نبرد 22 روزه که کمر ارتش متجاوز و کودک کش اسرائیل را شکست . جنگ جنگ تا رفع فتنه یعنی باروری درخت تنومند بیداری اسلامی در جهان یعنی نهضت انسانی و 99 در صدی  اشغال وال استریت یعنی هر آنچه که باعث شرمندگی اصلاح طلبان و فتنه گران و اربابان  غربی آنها می شود . 

گفته اند :

 ( تندروی نه تنها انسان را به واقعیت نزدیک نمی‏کند که باعث می‏شود به مرور زمان کمتر و کمتر بتوان واقعیت را تشخیص داد. )

در بین همه  فرمایشات که برای آنها فسفر در مغز خود مصرف فرموده اید انصافا این یک عبارت محتملا برایتان اجر دنیوی و اخروی دارد ظریفی می گفت جماعتی که در بعضی مواقع سینه چاک میدهند و از خدا و پیامبر هم الهی تر می شوند در آخر معرکه در مسیر کفر و نفاق و وابستگی سینه چاک خواهند کرد و بر این نمط کم نداشته ایم از جمله آن سخت گیری ها ی گزینش ها در زمان موسوی و آن پونز زدن به پیشانی دخترکان توسط اکبر گنجی و آن سوتک زدن های شما در ویرانی حفاط های خانه منتظری در قم دقیقا به استناد این فرمایشتان شمارا در تشخیص واقعیت ها گمراه کرده است و الا بعد از سه ده از انقلاب که خودتان  هم به عنوان وزیر کشور انتخابات را راهبری و به انجام رسانده ایی باید از خودت و دوستانت بپرسی چه مناطی دارد که طبق برنامه های جین شارپ وسروس در میدان کفر و نفاق بازی کنند و سخن از تقلب به میان آورند ؟

تصمیم بر آن داشتم که عین افشاگری های ویکی لیکس دایر بر ارتباط مشاور عزیز و فراری موسوی یعنی اردشیر امیر ارجمند با دیپلمات های آمریکایی دایر بر درخواست پناهندگی برای موسوی از آمریکا را اینجا بیاورم که آن را به وقتی دیگر وا می گذارم تنها لینک آن را  برای خوانند گان فهیم ارائه می دهم http://parsianpress.com  که با جستجوی عبارت زیر"Allow him to settle in the United States "  در متن گزارش دیپلمات آمریکایی به واشنگتن ببینید که ریشه مصاحبه و خوش رقصی عبدالله نوری در کجاست.

در این جا به فوریت این نکته را تذکر می دهیم که ما به رهنمود های ولی فقیه و علی الخصوص راهبرد و راهنمایی حضرت روح الله درصفحه 286 صحیفه جلد 21  که می فرمایند:

(من به آنهايي كه دستشان به راديو - تلويزيون ومطبوعات مي رسد و چه بسا حرف هاي ديگران را مي زنند صريحا اعلام مي كنم : تا من هستم نخواهم گذاشت حكومت به دست ليبرالها بيفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقين اسلام اين مردم بي پناه را از بين ببرند،تا من هستم از اصول نه شرقي و نه غربي عدول نخواهم كرد، تا من هستم دست ايادي امريكا و شوروي را در تمام زمينه ها كوتاه مي كنم و اطمينان كامل دارم كه تمامي مردم دراصول همچون گذشته پشتيبان نظام و انقلاب اسلامي خود هستند كه علاوه بر دهها وصدها صحنه اعلام حضور و آمادگي خود امسال نيز در راهپيمايي 22 بهمن حقيقت آمادگي كامل خويش را به جهانيان نشان دادند و واقعا دشمنان انقلاب را شگفت زده كردند كه تا كجا حاضر به فداكاري اند. من در اينجا خود را شرمنده و كوچكتر از آن مي دانم كه زبان به وصف و تقدير از آنان بگشايم . خداوند پاداش عظيم اينهمه اخلاص و رشد و بندگي را خواهد داد ولي به آنان كه ناآگاهانه مردم شريف و عزيز ما را متهم به رويگرداني از اصول و انقلاب و روحانيت مي كنند سفارش و نصيحت مي كنم كه درگفتار و كلمات و نوشته ها با دقت و مطالعه عمل كنند و برداشتها و تصورات نابجاي خودرا به حساب انقلاب و مردم نگذارند. )

متعهد هستیم و لذاست که با پلشتی و تباهی در هر شکل و از ناحیه هرکس که باشد مبارزه می کنیم بنا براین لازم است این نکته مهم را متذکر باشیم که مشکلات و سوء اجرای مدیریت  در حوزه فرهنگی نظیر ایران پرستی های شونیستی همراه با طلب دوستی با اسرائیلیها  میراث ماندگار شیخ عبدالله نوری هاست که امروز از زبان جریان انحرافی  جاری می شود و رواج مسائل اباحه گری و فمینیسم ریشه در دوچرخه بازی دخترکان به امامت فائزه هاشمی و انتشار آثار منحرف گابریل گارسیا  مارکز در دولت خاتمی ووزارت مهاجرانی دارد  که  شجه گون گلوی مسلمین را می آزارند یا در مقوله انحرافات اقتصادی مقولاتی از قبیل  اختلاس 3000 میلیاردی خاوری به لحاظ ماهوی و چه بسا در تحقق شکلی نمی تواند منفک از گند کاری های 122 میلیاردی،  رشوه دهی های آخرت سوز شهرام جزایری و بریز بپاش های کرباسچی در شهرداری تهران نباشد .    



 

 حقیقت این است که نظام جمهوری اسلامی همانند لباسی سفید است که علیرغم گستره سفید و نورانی خود چنین سیاهی ها را بر نمی تابد به همین دلیل است که رهبریت مدبرانه ، شجاعانه ، و دست پاک آن بیش از پیش یاری و در صحنه بودن مارا می طلبد زیرا که به شهادت اسناد و مدارک نقطه شروع و  بر هم زننده  رقص این رقصنده ها برای انهدام تباهی ها و سیاهی ها در بادی امر حضرت امام خامنه ایی حفظه الله بوده اند و به میزانی که ما دل با  او صاف و یکسان کنیم دست حضرتشان برای تحقق عدالت ، توحید ، آزادی باز تر و در یک کلام آبادی دنیا وآخرت ما در گرو اعتصام به حبل متین الهی یعنی ولایت فقیه به عنوان وراثت انبیاء الهی  است .     

انه قریب و مجیب

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۷
۸
بدبختا چجوری میخواین جواب خون شهدارو بدین فقط خودتو فربه کردین
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۶
۱۱
رقصنده در باد آنهایی هستند جیب از مال مردم پر می کنند و برای مال اندوزی انواع و اقسام دروغ ها را می گویند و حتی از دین استفاده ابزاری می کنند
کروبی اگر رقصنده در باد بود و محبوبیت نداشت در بند نبود اگر منفور است وی و موسوی عزیز را آزاد کنید، چرا در حصر باشند؟؟؟؟
دهن کجی بعضی به خاتمی به دلیل حسادت به محبوبیت وی است
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آآآآآوووووو
با.سبك.بامشاد.بخونيد