سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷

فاجعه ای دیگر در آمریکا

حمله‌ي مسلحانه به سالن‌ محل نمايش فيلم «شواليه تاريكي برمي‌خيزد» در آمريكا، موجب لغو اكران اين فيلم در پاريس شد.
کد خبر : ۷۱۹۳۱

به گزارش صراط به نقل از ايسنا، اكران آخرين قسمت از سري فيلم‌هاي بتمن در پاريس به دليل حمله‌ي مسلحانه‌ي روز جمعه به يك سالن سينما در كلرادوي آمريكا كه به كشته شدن 12 نفر انجاميد، لغو شد.

قرار بود فيلم «شواليه تاريكي برمي‌خيزد» با حضور «كريستوفر نولان» ـ كارگردان فيلم ـ و «كريستين بيل»،‌ «آن هاث‌وي» و «مورگان فريمن در پاريس اكران شود، اما پس از فاجعه‌اي كه در محل نمايش اين فيلم در آمريكا روي داد، از اكران اين فيلم در پاريس جلوگيري شد.

كمپاني برادران وارنر كه تهيه و توزيع اين فيلم را برعهده دارد، با ابراز ناراحتي فراوان از حادثه‌ي تيراندازي در سالن سينماي آمريكا اعلام كرد كه تمام مصاحبه‌هاي تلويزيوني مربوط به اين فيلم در شهر پاريس لغو خواهد شد.

نمايش فيلم «شواليه تاريكي برمي‌خيزد» با حضور عوامل تهيه‌ي اين فيلم به امشب (شنبه) موكول شده است، اما هنوز اين خبر قطعي نيست.

در ساعات اوليه‌ي روز جمعه يك مرد مسلح در «دنور» با پرتاب گاز اشك‌آور در ميان جمعيت حاضر در سالن سينما، شروع به تيراندازي كرد كه 12 كشته و 50 زخمي برجاي گذاشت. فرد مسلح پس از اين اقدام دستگير شد.

پس از لغو اكران فيلم «بتمن» در پاريس، تعدادي از طرفداران و خبرنگاران در مقابل هتل «بريستل» تجمع كردند. قرار بود عوامل تهيه اين فيلم نيز در اين مكان حضور داشته باشند.

نظرات بینندگان
سعید
|
Canada
|
۱۸:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۲
۰
شما یک ماه اسلحه رو تو ایران آزاد بذارین هر روز صدتا حمله مسلحانه دارید باز خدا پدر اینها رو بیامرزه