يکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در آستار چیست؟

ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در آستار چیست؟
فرماندار آستارا گفت:‌ صداهای شنیده شده توسط مردم مربوط به رزمایش نظامی و پدافندی است که از ظهر امروز توسط یکی از واحدهای نظامی مستقر در این شهرستان آغاز شده است.
کد خبر : ۶۷۷۰۸۸

به گزارش صراط به نقل از تسنیم، طی ساعت گذشته امروز صدای چند انفجار در آستارا شنیده شد که با توجه به تحرکات شب گذشته توسط رژیم صهیونیستی حرف و حدیث‌هایی در فضای مجازی منتشر شد.

محمدرضا شهاب‌زاده فرماندار آستارا با اشاره به جزئیات شنیده شدن صدای شلیک و انفجار در این شهر گفت: صداهای شنیده شده توسط مردم مربوط به رزمایش نظامی و پدافندی است که از ظهر امروز توسط یکی از واحدهای نظامی مستقر در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای نظامی و پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در آستارا برگزار می‌شود، گفت: در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد و صدای انفجارها در این شهرستان مرزی مربوط به برگزاری رزمایش است که در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده می‌شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی آستارا ممکن است از صداهای انفجارها نگران شده باشند، افزود: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی است که برگزاری آن از روزهای قبل هماهنگ شده بود.

برچسب ها: انفجار آستارا