شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

هلاکت 13 افسر و سرباز صهیونیست در لبنان و نوار غزه

هلاکت 13 افسر و سرباز صهیونیست در لبنان و نوار غزه
ارتش رژیم صهیونیستی که معمولا تلفات خود را سانسور می‌کند، خبر داد که طی 24 ساعت گذشته، 13 نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت لبنان و غزه به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر : ۶۷۶۹۸۷

به گزارش صراط به نقل از فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه اذعان کرد که در جریان درگیریهای شمال نوار غزه، یک افسر و دو سرباز صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

«آمیت سگال» خبرنگار اسرائیلی خبر داد که سه سرباز کشته شده، هر کدام 22، و 21 ساله بوده‌اند. فرد نخست، «باراک یسرائیل» نام دارد که یکی از فرماندهان یک گروه در لشکر 196 بوده است.

صهیونیست دوم هم «عیدو بن زیوی» نام دارد که یکی از نیروهای زرهی لشکر 196 بوده است. فرد سوم هم «هیلیل عووادیا» نام داشته که از نیروهای زرهی همین لشکر بوده است.

بنا بر آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی که معمولا بسیار کمتر از عدد واقعی است، طی 24 ساعت گذشته، 13 افسر و سرباز در غزه و لبنان کشته و بیش از 50 نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. 

تحلیلگر مسائل فلسطین در رادیو و تلویزیون اسرائیل در صفحه شخصی خود و در واکنش به تلفات ارتش این رژیم در مرز لبنان گفت: «کجا هستند کسانی که قاطعانه می‌گفتند حزب‌الله در وضعیت فروپاشی قرار دارد؟ تکلیف سندی که افشا کرده بود، حزب‌الله دیگر نیرویی ندارد، چه شد؟».