چهارشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی از تبلیغات چقدر است

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی از تبلیغات  چقدر است
درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ ۶ همت برآورد شده است.
کد خبر : ۶۷۴۶۳۱

به گزارش صراط به نقل ازتسنیم ، درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ ۶ همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است و اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شده و آمده است ۸۵ درصد کاربران ایرانی پیش از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق می‌کنند و بیشترین بازه زمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروه‌های سنی بین ۲ تا ۳ ساعت در روز است که در این بازه زمانی، کاربران نسل X پرمصرف‌ترین هستند.

همچنین به طور میانگین، خرید آنلاین پوشاک، بیشترین و خرید آنلاین جواهر، کمترین سهم را در میان خرید آنلاین کالاها و خدمات داشته و به طور متوسط، ۲۴ درصد پاسخ‌دهندگان، تبلیغات در هیچکدام از رسانه‌ها را باورپذیر نمی‌دانند.