به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار میشود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت میگردد، ۸۰ درصد است.
امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابلتوجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماسهایی که در تعطیلات آذر بهخاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بودهایم.»
امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهمترین قابلیتهای تماس در بله محسوب میشود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصلهٔ زیادی با یکدیگر دارند بهراحتی فراهم میکند.
ویژگیهای مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، بهاشتراکگذاشتن صفحهٔ دستگاه (screen share) و ساخت لینک در بله امکانپذیر است. علاوهبر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» میتوان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آنها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.
پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسبوکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشورها باشند و بتوانند از راه دور و غیرحضوری با آنها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرمافزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیامرسان، در ایران نیز در دسترس باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.
در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همهگیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانهنشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان بهصورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام میدادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آنها را به سمت اپلیکیشنهایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد.
اپلیکیشن بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیلشدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیامرسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.