چهارشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

عکس/رانندگان‌بدحجاب‌وسگ‌گردانی

طرح برخورد پلیس تهران بزرگ با رانندگان بدحجاب و سگ گردانی در خیابان‌‌های تهران شنبه شب اجرا شد.
کد خبر : ۶۴۳۹۳


















نظرات بینندگان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۳
۲۰۲
تجاوز به حریم خصوصیه مردم!
شما اول ...... رو درست کنین بعد واسه بقیه نسخه بپیچید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید قبلا به اتاق خواب میگفتن حریم خصوصی!
الان منظور شما اینه که کارای اتاق خوابو میشه تو خیابونم کرد یا خیابون شده اتاق خواب؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یه چیزیت میشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان!
وسط خیابون حریم خصوصیه؟
اونوقت حریم عمومی کجاست؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.چرا دیپلمات رو سانسور کردی!؟
2.ماشین حریم خصوصیه.
3....................
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
ما میخوایم دیپلمات رو مثل سیدتون درست کینم
امان از بی غیرتی مردان و بی عفتی زنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سگها هم شمارو تحریک میکنن !؟
جواب خانم نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا از کجاتون درآوردین که ماشین حریم خصوصی هست؟! به نظر میاد شما هم یکی از همون خانم های عکس ها باشی که بیجا فکر میکنی حق داری مدعی باشی.
ببین خانم(البته اگه واقعا یه خانم باشین)برپایی قانون مهمترین ویژگی یک جامعه متمدن و فرق اون با جنگل هست. ممکنه خیلی جاها یا خیلی از مسئولین حکومتی هم قانون رو جدی نگیرن که البته باید شدیدا باهاشون برخورد بشه اما این به احدی اجاژه نمیده که زر زیادی بزنه و با قانون تعارف کنه
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا شما خیلی نظر نده.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از همون جایی که تو فکر میکنی حریم خصوصی نیست!!!
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا رو جدی نگیرید نخودیه D:
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
به نورا خانم خرده نگیرید دوستان کلا یک مقدار ............ هستند..! نظراتشون هم در تمام خبرها حاکی از جنس خرده شیشه دارشون هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس مي خواين شبا با تو حريم خصوصي بخواب
اگه حريم خصوصي يعني خيابون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طفلکی ها چه گناهی کردن از بس گفتین شهر ما خانه ی ما ؛ باورشون شده و همونجوری که تو خونه لباس میپوشن ؛ تو شهر هم همونطوری لباس میپوشن!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابتون رو دادم.صراط دل و جیگر زلیخا هش کرده!
مجید (سوار غریب)
|
Iran (Islamic Republic of)
.........منظور نورا عکسبرداری از آدمهاییه که مسلما راضی به این کار نیستند حتی اگه اگه اگه دچار درصدی از انحرلف هم باشند .صراط بی انصافی نکن تو منتشر کردن نظرات .
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان مثل اینکه مثلاینکه اسمت قشنگه
خودت هم قشنگی حرف راستی مزنی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون مجید جان.شاهین جان متوجه کامنتت نشدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تولدت مبارک !!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه وسط خیابون حریم خصوصیه؟؟؟؟

تجاوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شاهین/جواب نورا از المان
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی اینکه خودت رو بخاطر این ها خراب نکن
ارزش رونداره
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه سال این کارو کردن یه بار نشد تحقیق کنن ببینن بهترم شده یا نه!!

صراط این متن که دیگه مشکلی نداره،،داره!؟
نیکلاس بابا صادق صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
کارت سوخت شان را در جا باطل کنند 1ماه ماشین را در پارگینگ متوقف حل حل 8+2
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هموطن! ما مکلف به وظیفه ایم نه نتیجه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت یخ نمیدونستیم وسط خیابون حریم خصوصیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان هر چیزی سر جای خودش قشنگه. هر چند که اگه قرار باشه اول ...... رو درست کنن پس کی اینا ....... رو بایئ درست کنن.
البته خودمونیم ها: هم من حق گفتم و هم شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹۵
۶۱
نیاز به برخورد شدیدتر و صارمانه تر با این قشر بیکاری که ثروتهای مملکت را به باد بیکاری و تن پروری می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده های تو یکی با این جیزا درمان نمیشه
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها بعلت رفاه زیاد منحرف شده اند زیاد خوردن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا از انتشار این عکسها جلوگیزی کنین چون یه عده یاد میگیرن
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان...شیر.میدونید.چرا.سلطان.جنگله....
چون.اول.اینکه.ته.مونده.ی.غذای.کسی.رو.نمیخوره
دوم.اینکه.وقتی.یه.شکارو.نشون.میکنه.فقط.دنبال.اون.میدوه
تا.شکارش.کنه
اما.گرگ.به.گله.حمله.میکنه....20.تارو.پاره.پاره
میکنه.و.یکی.رو.میبره....
این.دخترا.گرگن...میخوان.20.تا.شوهر.شکار.کنن
و.در.ان.واحد.همشونم.صاحاب.باشن...اما.افسوس...
که.همه.رو.پاره.پاره.میکنن.یکیم.نمیتونن.ببرن.و.در.
اخرم.توسط.یه.گرگ.تر.از.خودشون.چنان.پاره.پاره.
میشن.که.دیگه.شناسایی.نمیشن
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا توام حالت خوب نیستا اخه این بدبختا به ثروت ملی چیکار دارن ب
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۴
۳۲
برخورد با توده مردم باید با ظرافت و توسط افراد متخصص انجام بشه.میدونید سواد این مامور گروهبان، سوم راهنمائیه که برای مبارزه با اراذل و قاچاقچیان تربیت شده نه مسائل اعتقادی مثل پوشش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سواد اون بي حجابه چقدره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از تو عکس به سوادش پی بردی یا از قیافش ؟!
سپهر سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
همسر یکی از آشنایان در حالی که از صحبتها و نظرات من نسبت به مساله حجاب بسیار بر آشفته بود با عصبانیت برای اینکه به من بفهمونه چقدر از مرحله پرت هستم به من گفت که چندین بار توسط گشت ارشاد "گرفته" شده و بار آخر در ماشین گشت کنار زنی معلوم الحال نشانده شده که به قول خودش "اگر در خیابان او را میدیدم به رویش تف می انداختم". در آخر هم می گفت "از این آتش گرفته بودم که من را کنار او نشانده بودند و با او یکی می دانستند". در حالی که این حرفها را می زد نگاهی به دماغ عمل کرده، موهای مش کرده که تقریبا بطور کامل از زیر روسری یا به قولی "شال" بیرون آمده بود، ابروهای تراشیده و خالکوبی شده، حد اقل سه رنگ خط چشم، آرایش غلیظ، مانتو تنگ و کوتاه و سایر چیزهایی که در وضع ظاهری به سرعت جلب توجه میکرد کردم. به اینها اضافه کنید لحن صحبت کردن مردانه به همراه بکار گیری مکرر الفاظ رکیک که با صدای بلند جیغی همراه بود. چند لحظه بعد همسرم در گوش من گفت "با این سر و وضع انتظار داشته چی حسابش کنند؟!"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.اگه همسرت مثل خودت فکر نمیکرد عجیب بود!
3.2رنگ خط چشم مال دوران قاجار بود!!!
3.سیفی کمتر روی زنهای مردم زوم کن!
4.........................
5.نظر خانومت در مورد .......... چیه!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا بند 4 رو که به سمیعی گفته تودم حذف کردی!؟
چرا صیغه رو حذف کردی!؟
اگه بده چرا آزاده!؟
اگه خوبه چرا خواستم تفاوتشو با فاحشگی بدونم حذفش کردین؟!
سپهر سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
صیغه در اسلام منعی ندارد ولی در جامعه ما تقریبا برخلاف عرف شده. البته قانون در این مورد نظر صریح داده. کسی که صیغه میکنه منعی براش دیده نشده ولی اجباری هم در این مطلب نیست و اکثر مردم ترجیح می دهند به یک ازدواج دایم اکتفا کنند (هم مردان و هم زنان اکثرا همینطورند). البته صیغه با مورد دومی که شما نام بردی قطعا بسیار تفاوت دارد. مساله "عده"، مساله مهریه، مساله اجازه پدر و موارد دیگر... ولی چیزی که مسلم است عرف جامعه، قانون و مسایل و مشکلات اجتماعی بعدی است که همیشه باید در نظر گرفته شود.
در مورد 3 رنگ خط چشم هم که گفتید مال دوران قاجار بود، لابد برای بعضی ها هنوز دوران قاجار تمام نشده...
در مورد طرز فکر همسرم هم البته در این مورد بخصوص کاملا با هم توافق داشتیم و داریم... در مورد زنهای مردم هم البته باید دید منظور شما از "زوم" چیست...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.منظوراز زوم ،اسکن کردن زن های مردمه!!!
2.کاش در مورد گذاشتن ریش هم با خانمت همینقدر بفاهم داشتی!!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
ثروت های مملکت ؟ منظورت همون 300000هزار ملیارد تومنه ؟
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اقا سپهر اینایی که گفتی همش جز چیزای بد نبود ولی من موندم که یه تعداد از ما مسلمونا چرا کاسه ی داغ تر اشیم .اخه برادر عزیز دماغ عمل کردن از نظر مراجع تقلید ایرادی نداره اونوقت شما جزئ خصوصیات بد ظاهری یه فرد ازش داری حرف میزنی
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۶
۲۰
نورا بايد اول فرق بين حريم خصوصي و غير را بداند بعد صحبت كند . سوال اينجاست اگر سطح شهر حريم خصوصي است توالت براي تخليه هم خصوصي تر از همه است اگر خصوصي است بنابر حرف نورا ميتوان لخت مادر زاد از خانه در آمد و بعد عواقب آن را ديد متاسفانه جامعه و خوبان آن گير كج فهمي برخي نادانان است كه از واژه ها و كلمات بنفع زندگي حيواني خود استفاده مي نمايند
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۳
۱۵
کوتاهی مسولین ,نبودن اراده برای دین دار کردن مردم وکوتاهی ما طلاب وهمه متدینین در امر به معروف ونهی از منکر کار رو به جایی رسونده که بی حجابی شده نشان ترقی و ماشین در ملا عام شده حریم خصوصی خدایا به حق بزرگانت از تقصیرات ما در گذر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم شما نمي توني كسي را ديندار كني شما فقط با رفتار كردار صحيحت مي توني اسلام واقعي را نشون بدهي تا مردم حق طلب خودشون دين را انتخاب كنند
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نمیتونیم کسی رو به زور دیندار کنیم . حرف شما کاملا" درسته ولی همین فرد در یک محیط اجتماعی باید به قانون و خواسته ی اکثریت احترام بزاره ولو اینکه قبولش نداشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته به زور بی دين کردن مردم عين ترقی است. مگر رضاخان به زور چادر از سر زنان برنداشت و گفتند سند آزادی زنان را امضا کرده است؟!!
در برخورد انتظامی صحبت از باحجاب کردن بی حجاب نيست بلکه صحبت از اين است که اگر کسی با بی حجابی خود مايه سلب آرامش روانی مردم شد از او خواسته می شود که بی حجابی خود را حق دارد در محيطی غير عمومی برای خود داشته باشد.
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۳۹
سلام مملکت اسلامی باید گیسهایشان را ببرد
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
اسم دزدی و نظر دادن با آن دیگه نوبره واقعاً که برادران!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ss ناراحت نشو.با اسم من هم مرتب کامنت میذارن!این نشان از محبوبیت داره!
ابدوغ خیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱۴
این کارها یه نوع تظاهره یه عده ای میخوان خودشونو خالی از مشکلات درونی خودشون بکنند اینجوری خودشان را نشان میدهند عده ای هم عقده خود کم بینی دارند برای نشان دادن خودشان و جلب توجه کردن دیگران ایطوری خودشان را نشان میدهند و عده ای مامور این کارها هستند که یه جیره ای از خارجیان و مخالفان و منافقان میگیرند تا جو شهر و کشورو متشنج بکنند اینها به هیچ عقیده و مسلکی اعتقاد ندارند حتی مردان وابسته به اینها هم جزو همان مواردی هستند که در بالا گفتم اینقدر شعور ندارند که به عقاید دیگران احترام بگذارند اینها میدانند که این ملت اکثریت مسلمانند و حتی اگر در میان خودشان اختلاف فکری و حتی حکومتی داشته باشند هنوز اینقدر بی غیرت نشدند که زنهیشان ایگونه و برای نمایش خودشان را نشان دهند اگه یه عده ای هم باشند که هنوز نمیفهمند اینه خرابشان میکنند بخدا اینگونه ولنگو وبازی در هیچ جای دنیا وجود نداره این فیلمهای بد و ولنگوبازیها برای برهمزدن وضع کشورهای دیگه است ولی باز ما نمیفهمیم و اب به اسیاب انها میریزیم و کلی وقت و نیرو و پول و انرزی صرف این مسائل میشه و اونها کار خودشان را میکنند بخدا کمتر انسان زنی در دنیا بی دلیل اینکارها را مکند مگر افرادی که خیلی کثیفند و هدف ناجوری دارند خودتان را با این حرفها گول نزنید چه میدانم مثل حریم خصوصی و ....گناه گناه است و مربوط به اسلام و دینهای دیگر نیز میشود ولی یک انسان عاقل به حکم انسانیت ایطور عمل نمیکند که باعث تهیج جامعه و بر هم زدن ان بشه فقط برای نشان دادن خودش و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه اسم بامسمایی........ آبدوغ خیار!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توبرواسمتودرست کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۱۰
مردم ایران قانون گریز هستند چون بابت این قانون گریزی هزینه نمی دهند.
من امروز تو دانشگاه تا وارد جلسه امتحان شدم جیغ همه دراومد چون من نمی ذارم تقلب کنند اون وقت بود که آرزو کردم ای کاش به جای هیئت علمی یک چوپان بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان اشرف مخلوقاته ! همه ابهتش به حق انتخابه !
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
حق انتخاب شصی در حریم خصوصی هیج مانعی نداره ولی برای یه محیط اجتماعی تصمیم و انتخاب جمعی باید ملاک قرار بگیره نه تصمیمات شخصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۱۳
احمدی نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیاری از مردم هم مسئله حجاب را قبول ندارند .
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا" بسیاری از مردم مسئله ی حجاب رو قبول دارند و خواستار اجرای احکام اسلامی و الهی در سطح جامعه هستند . ایران فقط تهران نیست و تهران فقط چند منطقه نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظرت کاملا موافقم سعید جان
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید آقا یه نگاه تو جامعه بندازی میبینی که خیلیا حجاب را قبول ندارن.کجا گفته شده روسری داشتن یا نداشتن جز احکام اسلامه؟آیه قرآن بیار ببینیم.ما واجبات خودمونو رعایت نمیکنیم چسبیدیم به این چیزا.اصلا کی گفته حجاب یعنی روسری داشتن یا نداشتن.اشتباه گرفتی عزیز.
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
بر عکس نظر شما اکثریت جامعه خواستار اسلام و احکام اسلامی هستن . اینو تو هر انتخاباتی میتونی مشاهده کنی که مردم با درصد بالا به جمهوری اسلامی رای میدن .دوست عزیز تعریف شما از جامعه اشتباهه جامعه یه بخشی از تهران نیستش . جامعه کل استان تهران هم نیستش . جامعه کل کشور ایران در بر میگیره. در مورد حجاب عین آیه قرآن هستش که " گردی صورت ، گریبان و دو دست تا مچ " باید پوشانیده بشود . البته بعید میدونم امثال شما گفته قرآن رو هم بعنوان یک راهنما و ملاک قبول داشته باشید که اگه داشتید وضعتون این نبود .
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۱۹
زندگی مال ....ست این دنیاشون که عشق و حال بود
اونورم که بماند
نه ایرانی های بدبخت که تو کوچکترین چیزا هم حق انتخاب ندارن و عرض اندام ندارن
شاید جوونا حجاب نخان زور که نیست شما برید بهشت
دنیامون که جهنم بود بذار اخرتمونم جهنم باشه
جواب نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه، کوچکترین چیزا!!!
اگه کوچکترین چیزها شما با این وضع بیرون اومدن و به قول خودتون "عرض اندام" هست،بزرگترین چیزای شما دیگه چی هست؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میتونی بر ی خارج از این مملکت
این مملکت قانونش اینه
شما که دم از آزادی میزنی مگه نمیگی هر کشوری قانونه خودشو داره عزیزم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالاکه قانون ایراد داره باید عوض بشه .
گل
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جووووووووووون برو بمیر اگه فکر کردی می ذاریم این کشور کثیف کنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
گل عزیز.چه مسلمونیه که همش دم از مردن میزنی.برو بمیر چیه.تو کثافتو چی معنا میکنی.اینایی که میبینی با هر دین و مذهبی ایرانی و انسان هستن و حاضرن برای کشورشون بمیرن.خدا انسانو آزاد خلق کرده.دین از سیاست جداست و اگه فکر میکنی اینا باعث کثافت میشن پس کشورای مسلملن دیگه که این بندوبساطارو ندارن و آمار جرم و جنایتشون از ماکمتر چی؟فکر نمیکنی اگه مقوله ای به نام حجاب از اول در کشور ما سخت گیری نمیشد الان وضع ما خیلی بهتر از الان بود.مالزی ترکیه پاکستان و...شما سعی کن دین خودت رو محکم بگیری و به دیگران کاری نداشته باشی چون اسلام همینو میگه.
اقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.علیکم....نازی.جون.نمیدونم.چی.با.خودت.فکر.میکنی.....تا.حالا.فکر.اینو.کردی.که.حالا.اومدی.و.
عرض.اندام.کردی...بعدش.اگه.اومدی.و.عرضه.ی.
اندام.کردی...ایا.به.عواقبش.فکر.کردی....خونه.ی.پرپرپرش.میشی.یکی.مثل...........
اون.اول.عرض.اندام.کرد....بعد.عرضه.ی.اندام..
بعد.عرضه.ی.فیلم.عرضه.ی.اندام...بعدشم.نهایت
ارزوها...اغوش.سگهای.ملکه.الیزابت....مطمین.باش.
ته.ته.ته....این.تفکر.عرضه.ی.شبانه.روزی.اندامه...بعدش.برده.ی.جنسی.شدن...
که.البته.خیلیا.که.هم.فکر.شما.بودن.شدن...یا.رسیدن.یادر.حال.رسیدن.به.مقصدن...
اول.برات.ارزوی.برگشتن.از.این.افکار.رو.دارم...
دوم.اگه.رفتی.و.ادامه.دادی.امیدوارم.تا.ته.بری
که.برای.بقیه.عبرت.بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۱۹
تو رو خدا اين قيافه هاي متعفن را نشان ندهيد . اكثر اينها يكبار مصرفند بدرد زندگي و مادر شدن نمي خورند .
دیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای مجید! دین از سیاست جدا نیست کسانی این کار را کردند و به مردم و همه مسلمانان در تمام کشورها هم القا کردند که قصد تسلط بر کشور را داشته ودارند در ضمن برای مقوله حجاب هم دست کم ده تا پانزده آیه در قرآن وجود دارد ورعایت آن برای مصونیت وامنیت وآسایش فرد وجامعه لازم است .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه
اینها فقط به درد ........ میخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱۲
خدا قوت فقط تنها دستگاهی که مثل مرد پای این مسئله حجاب و ماهواره و... ایستاده ناجا هستش بقیه دستگاه های ذیربط مثل صدا و سیما ارشاد و ... چون از مسئولانه .......... برخوردار هستند وظیفشونو فراموش کردند که اونم افتاده گردن ناجا تورو خدا جلوی این مسائلو بگیرید که مثل اعتیاد جوان ها رو به دام انداخته و جامعه رو به تباهی میکشونه . مسئولان ناجا باید از مراجع معظم تقلید کمک بگیرندو با کمک علما به فکر ریشه کن کردن مفاسد اجتماعی و برخورد با بدحجابان و پارتی ها و ماهواره و...باشند. مطمئن باشید که دعا اثر داره و دعای مردم مسلمان و امت حزب اله پشتوانه راهتون میشه.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱۶
بيشتر شبيه عجوزها هستن تا انسان.
مجتبی از خراسان
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو باطن شناسی،من خودم مذهبی هستم ولی ظاهر اینها خیلی خوشگله و من ظاهر رو میبینم ولی همین ظاهرشون خلاف مذهبه.چرا دروغ میگی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی پس و خوشگل به کی میگی!؟
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
یه ضرب المثل انگلیسی میگه :

هیچ دختری زشت نیس مگه دختری که لوازم آرایش نداشته باشه

D:
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان دخترم به نظرت اینها خوشگل هستند .واقعا نمیدونم چی بگم .
دوستت دارم با حجابت دخترم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتم ژانی نگفتم سعید!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
به عجوزخ فحش نده

اولئک کالانعام بل هم اضل
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان توکه مومنی
ازتو بعید نورا
ژانی جان این حرف ها به قد وقواره شما نممممممممممممممممممممممممممممممخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا حرص نخور نورا پوستت چروک میشه
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۱۸
زنده باد نيروي انتظامي************
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چی
می خواهی بگی ما هستم
به زورم شده میخواهی خودتروجابدی
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۷
۱۲
پسرای ما باید فرهنگشونو ببرن بالا و چشم هیز نباشن وگرنه اینا یه چیز عادیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید پسر گل چشم پاک
واسه اهل منزل هم همین نسخه رو تجویز میکنی دیگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا قسم گندشو دیگه درآوردن
این دخترا چی فکر میکنن که اینجوری آرایش میکنن ما که نفهمیدیم
به خدا خودتون هم میدونین نه خدا اینطوری دوست داره نه خیلی ها
سیره حضرت زهرا ( سلام الله ) اینطوری نبود عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترها هم هر غلطی خواستن بکنن دیگه!!!
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱۱
واقعآ دست نیروی انتظامی درد نکنه که دارن به نظم عمومی جامعه رسیدگی میکنن.خدا حفظشون کنه که دارن برای امنیت روانی جامعه زحمت میکشند!
میر سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۶
الهم عجل لولیک الفرج!
میر سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۶
الهم عجل لولیک الفرج!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والعافیه و النصر.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم،
عزیز من، چه غریبی...
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی نه وفایی
فقط نشسته و گفتیم:
خدا کند که بیایی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۹
اقا باید با شدت با این افراد معلوم الحال روانی برخورد بشه برخورد مقطعی جواب نمیده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۶
راس رو درست کنید از بالا به پایین درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانه از پای بست ویران است
رضاجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۵
این مسئله و معضل که مثل خوره به جان جامعه اسلامی ما افتاده ، در حقیقت میوه تلخ و شوم شجره خبیثه ای است که در دوران سازندگی! کاشته شد ؛ در دوران اصلاحات! به ثمر نشست و در دوران اصولگرایی! ، بجای ریشه کن کردن و سوزاندن ، آقای رییس جمهور ارزشی!!! و رفقای روشنفکرشان!!! کود انسانی به پای آن ریختند و الآن اینچنین بارور و شکوفاتر از همیشه شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۷
شمایی که میگی پسرای ما باید چشم هیز نباشن اینا عادیه!! حرف شما مثل اینه که بگی ما چاه رو درست میکنیم جلوی راه مردم، مردم جلوی چشمشون رو نگاه کنن نیفتن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نميگيم چاه درست كنن اما بالأخره كه بايد جلو چشمشونو نگاه كنن تو جوب نيفتن!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲
کسی که این جور پول خرج می کنه راحت پول درمی اره راحت راحت شما بیا اول نحوه پول دراوردن رو درست کنید بعضی مثل بدوی ها به برخورد معتقدند 80 درصد این رفتارها معلول هستند نه علت آقایان و خانوم های با دوز خیلی بالای ایمان شماها چی از جامعه تان خبر دارید همه چیز بهم ربط دارد وقتی آن همه مردم در تصادفات می میرن چند سالی آن هم گهگاهی بفکر کاهش مرگ میر افتادن هنوز حریف ایران خودرو نشدند هنوز عده ای نخودی اند و از قانون استثناء وقتی اقتصاد کشور ما در این چند وقت افسار گسیخته بوده این ها هم مثل یکی از مشکلات دیگری که شماها نمی بینید تا مبادا به اقا محمود بد بگذرد.
مارشال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۴
لعنت خدا بر هرچی بد حجابه.فقط تا ظهور حضرت مهدی وقت دارید توبه کنید چون حضرت مهدی بیاد دیگه وقتی به شما نمیده چون از زمان غیبت حضرت به به هنگام طهور وقت توبه داشتید .بدا به حال اون کسی که توبه نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه شما مسئول روابط عمومی آقا هستی ؟ تا جایی که ما میدونیم اونموقع مردم خودشون توجیح میشن ضمن اینکه فلسفه قیام مثل گشت ارشاد نیست بلکه جلوی حکومت ظالمان گرفته میشه .
س.م.ح(الدین)ت.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات موافقم
دوران ظهور دوران توبه نیست.
اونهایی هم که منفی دادند خبر ندارند ازحضور دابة الأرض در آن دوران .
بهتراست به کتب مرتبط با عصرظهور مراجعه کنند تا بهتر با دابة الأرض آشنایی پیدا کنند
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
كسانيكه ميگويند وقتي آقا آمد فلان .... آنها وقت تعيين كردند چون ميگويند وقتي ... اين وقتي كار را عقب مياندازد.
مومن آمد را ميگيرد نه وقتي را . يعني برايش الان آمده . آمده را بگير على حده . تحويل بگير درست . ميبيني آمده ...
اصلا او غائب نيست ما غائبيم
***
حاج اسماعیل دولابی
ال
|
Iran (Islamic Republic of)
کور خوندید اگه فکر می کنید زمان ظهور و حکومت حضرت مهدی هم میتونید رو آیه های قرآن پا بذاریدامام مهدی ظهور میکنه تاجلوی لگدمال شدن آیه های قران رو بگیره در ضمن کسانی که قبل از ظهور نتونن خودشون رو اصلاح کنند در زمان ظهور هم نمی تونن خود شون رو اصلاح کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۸
بالاخره برای نیروی انتظامی هم یک نوع تنوع و سرگرمیست ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تنوع و سرگرمي چيه؟ ميدوني واسه اينجور آدما مدام سر و كله زدن با اون افراد چه سوهان روح و عذابيه؟ شغل خيلي سختي دارن به خدا. اعصاب فولادي ميخواد. به برخورد اون دختره تو عكس هفتم دقت كن. امثال اينا كم نيستن.
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۰
سوره احزاب آیه 59 : بگو ای پیغمبر زنان و دختران خود را و زنان و دختران مومنین را که نزدیک خود کنند و فرا گیرند روپوش و چادر خود را که این چادر سر کردن زن و روسری پوشیدن او نزدیکتر است به اینکه شناخته شوند به صلاح و عفت پس به رنج نیفتند از آزار جسوران و خدا آمرزنده مهربانست.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا جلباب شده چادر!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا شما جلباب را معنی کن !!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پوششی که گریبان و سینه رو می پوشونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه نورا اگر مردم همون مقنعه رو هم درست سر می کردن حرفی نبود
گند زدید رسما به مملکت رفته !
دختران حریص !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز داستان همینه
فقط زنان پیغمبر باید خودشون رو بپوشانند
دلیل...؟
اما حکمی برای بقیه نیومده
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا : ما به همان پوششی که گریبان و سینه رو می پوشونه راضی هستیم شما توی این عکسها اینی رو که گفتی میبینی.
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که هرمسلمانی به خودش این جرات رو میده که طبق خواسته و میل خودش قرآن رو ترجمه و تفسیر کنه واجبات و احکام دین میشه بنا به عرف میشه بنا به زمان حال میشه ....


اصل ریشه لغوی جلباب، «جیم»، «لام» و «باء» است که طبق نقل برخی کتاب های لغت مثل معجم مقاییس اللغه دارای دو معناست:

معنای اوّل آوردن شی ء از جایی به جایی،

و معنای دوم چیزی که شی ء دیگر را می پوشاند.

جلباب از معنای دوم مشتق شده است. واژه جلباب (با کسر جیم) در اصل مصدر فعل رباعی «جلبب» است که از مصدر اسم ذات اراده شده، نام پوشش ویژه ای قرار گرفته است. تعبیر از اسم ذات به وسیله مصدر، باعث شده است که مبالغه در پوشاندن را بفهماند، به گونه ای که دلالت بر معنای پوشش بزرگ و کامل کند.

برخی فرهنگ نامه های ویژه لغات قرآن که جلباب را چادر معنا کرده اند:
1ـ لسان التنزیل،
2ـ فرهنگ نامه قرآنی،
3ـ الدّرّ فی الترجمان،
4ـ تفسیر مفردات قرآن نسخه کهن،
5ـ نثر طوبی،
6ـ قاموس قرآن،
7ـ واژه های دخیل در قرآن مجید.

برخی تفسیرهای قرآن که جلباب را چادر معنا کرده اند:
1ـ تفسیر نسفی،
2ـ تفسیر شریف لاهیجی،
3ـ تفسیر ابوالفتوح رازی،
4ـ مخزن العرفان،
5ـ مواهب علّیه (تفسیر حسینی)،
6ـ تفسیر سورآبادی،
7ـ تفسیر شریف البلابل و القلاقل،
8ـ تفسیر اثنی عشری،
9ـ منهج الصادقین فی الزام المخالفین،
10ـ اطیب البیان فی تفسیر القرآن.

در باره پوشش حضرت فاطمه زهرا(س) هنگام خروج از منزل و رفتن به مسجد برای دفاع از فدک نقل شده است:

«لاثتْ خمارَها علی رأسها و اشتملتْ بجلبابها؛

مقنعه اش را محکم بر سر بست و جلباب که تمام بدنش را می پوشاند بر تن کرد.»

لا اکراه فی الدین ولی کسی که ادعای مکتب علی (ع) رو داره باید طبق حکم و فرمان قرآن زندگی کنه در غیر اینصورت این ادعای پوچ و بی ارزشه هم برای دنیا هم برای عقبی

اللهم عجل لولیک الفرج
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کوثر جان خودت داری میگی حضرت زهرا(س)
مقنعه و جلباب میپوشید.
یعنی جلباب از مقنعه و پوشش سر جداست.
منم که همیمو گفتم!
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است؛ (و اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است. «الأحزاب/59»


نورا
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
از کی تا حالا جلباب شده چادر!!!!؟؟؟؟

ناشناس
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
نورا شما جلباب را معنی کن !!!!!!!!!!!!!!

نورا
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
پوششی که گریبان و سینه رو می پوشونه.

نورا
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
کوثر جان خودت داری میگی حضرت زهرا(س)
مقنعه و جلباب میپوشید.
یعنی جلباب از مقنعه و پوشش سر جداست.
منم که همیمو گفتم!

نورای عزیز

فکر کنم دیگه نیازی به توضیح نباشه آبجی

جلباب از واجبات پوشش دختران و زنان مسلمان هست و واجبات هم ربطی به عرف جامعه نداره و ترک واجبات=....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه دیه زن نصف مرد نبود که تغییر کرد . استاندارد حجاب هم باید متناسب با شرایط جامعه تغییر کنه وگرنه مردم خودشون تغییرش میدن !
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر منفی دهنده های نامسلمون
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کوثرجان چرا نمیگیری مطلبو!؟
جلباب هیچ ربطی به پوشوندن وپوشش موی سر نداره.خودتم ناخودآگاه تاییدش کردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم میتونی تا آخر عمرت لجبازی کنی آیا خدای عزیز و مهربون ما موافقه که یک زن امنیتش به خطر بی افته آیا موافقه که به یک زن فقط به عنوان یک وسیله نگاه بشه استغفرالله همه ی اینها از خدایی که خودتم موقع گرفتاری میری سراغش بعیده بی انصاف خودت بگو بیشترین تجاوزها و به لجن کشیده شدن ها برای چه زنانی اتفاق میافته آیا این از عدل خدا به دور نیست که خدا اجازه بده زنی که در تمام عمرش حجاب داشته و خودش رو از نگاه نامحرم حفظ کرده مورد تجاوز قرار بگیره ؟
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
مگه دیه زن نصف مرد نبود که تغییر کرد . استاندارد حجاب هم باید متناسب با شرایط جامعه تغییر کنه وگرنه مردم خودشون تغییرش میدن !

اگه افکار و رفتارها تو این زمان غیر از این بودباید به کلام پیغمبر و اولادشون شک کرد
باید به اسلام شک کرد

مهدی موعود زمانی ظهور میکنه که از اسلام جزاسمی باقی نمونده تنها کسانی در صراط مستقیم هستن که به قرآن واهل بیت عمل میکنن

تو این دوره زمونه که احکام و واجبات رو به عرف جامعه یا به قول شما متناسب با جامعه تغییر میدن تنها راه گمراه نشدن پناه بردن به حدیث اهل بیته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا نکنه خودت بد حجابی
مواضب باش نپوسی
س.م.ح(الدین)ت.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
جلباب چادر مخصوص اون زمان بوده.به هرحال هرچیزی که بوده از این پارچه های حالا که نصفی ازعقب نصفی ازجلوی موهاشون معلومه ومانتوهای آستین کوتاه بهتره بوده
پس اینها هم جلباب نیستند.
ضمنا اونایی هم که منفی دادند مخالفین آیه قران هستند؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جانم نگران نباش من بدحجاب نیستم هرچند به شیکی و خوش پوشی خیلی اهمیت میدم.
فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
سوره احزاب آیه 36 : و سزاوار نباشد برای هیچ مرد مومن و زن مومنه ای که اختیار کند حکم دیگری هرگاه حکم کند خدا و رسول خدا کاری را برای او بلکه باید مطیع و فرمانبردار باشد و چون و چرا نکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا
کبوتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۷
مرد بباشید برای یک بار هم که شده تا آخر جلوی ناهنجاریها رو بگیری
گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد بباشید
تا آخر جلوی ناهنجاریها رو بگیری
یعنی چی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۵
من خودم بسیجیم هرشب گشتم دست ما ونیرو انتظامی درنکنه
نورا
|
Netherlands
بذار دیگران ازت تشکرکنن!!!
ناشناس
|
Netherlands
دست شوما درد نکنه
سام آریایی
|
Netherlands
اولا شوما نه شما بی سواد
دوما مطمئنم این بسیجی ناشناس خودش به خودش گفت دست شما درد نکنه
ناشناس
|
Netherlands
خسته نباشی برادر خدا قوت!!! فقط میری گشت سیم بکسل و چماق یادت نره
گربه
|
Netherlands
بسیجی باسوادی یابی سواد
کبوتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۸
مرد بباشید برای یک بار هم که شده تا آخر جلوی ناهنجاریها رو بگیری
اميني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۸
اين قيافه ها از كمبود توجه به اين ادماست بابا تو رو خدا يكي به اينها توجه كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بوی ترشی میاددددددددددددددد !
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا حمید حرف اضافه نزن
گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها اگه چیزی غیر از بدنشون داشتند اینقدر بدبخت نبودند. درونشون خالیه مجبورند روی بدنشون سرمایه گذاری کنند.هه هه هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بوی ترشی از خودته شاید!
MMM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۸
۹
امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ی همگانی است نه فقط نیروی انتظامی
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
نهي از منكر و برخورد در مورد تمامي منكرها بايد اجرا شود. منكر فقط محدود به بيحجابي نيست، شامل مسايل بسياري از قبيل رشوه كه متاسفانه خيلي خوب در ادارات جا باز كرده هم ميشود.
مهدی59
|
Australia
|
۱۳:۳۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۸
۶
بیچاره نیروی انتظامی که باید جورکش مسئولان فرهنگی کشور باشد. طرح خوبی است ؛ اما به نظر من ؛ اجرای این طرح در شهرستانها ضروری تر است چرا که این فرهنگ مبتذل تازه در آنها حضور یافته است. البته در شهرهای بزرگ اجرای این طرح سخت و حساستر است؛امیدوارم شورای عالی فرهنگ ؛ کمسیون فرهنگی مجلس و وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات و وزارت ورزش و گردشگری و اوقاف و معاونت پرورشی و رسانه ی ملی و ... هزار دم و دستگاه به اصطلاح فرهنگی ؛ اندکی غیرت فرهنگی داشته باشند.
حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
jتذکر زباني وظيفه همگاني است وموجب استحکام جامعه ميباشد
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
برگرده بتو بگه بتو چه خوب
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
مادامی که این گونه طرح ها مقطعی است؟ کار بری ندارد.در کنار طرح های مقطعی ؟!فرهنگ سازی یک اصل است.
مرتضی شیروانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۷
نورا باز هم که نظر دادی!!!
اخه مثل .....در مورد همه چیز باید نظر بدی؟؟!!!
اگه نظر ندی فکر میکنن لال هستی؟
با این نظرات مضحکت!!!!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
افرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
طرفدار نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتضا فضضولی؟ همه حق دارند نظر بدهند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۷
نمیدونم راه جلوگیری از بی بندوباری در جامعه چیه!ولی میدونم اینجوری برخورد کردن با زن و بچه مردم درست نیست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زن و بچه مردم خودشون عقل دارند و باید مسئولیت کارشون رو بر عهده بگیرند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۴
سلام
خواستم نظر بدم اما دیدم چیزی نگم بهتره ولی اینو بگم
اگه زن های مملکتمون خراب بشن معلوم نیست چی به سر مردامون میاد مادرهای قدیم اونجوری بودند بچه هاشون این شدند وای به حال بچه های فردا که مادراشون ...
یا حسن
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۵
این جور تیپ ها رو خودشون جمع می کنند میارند تو راهپیمایی که به دروغ بگند همه مردم هستند
بعدش میوفتند به جون مردم بی پناه
کاش یه سر ترکیه و اذربیاجان و سوریه و پاکستان و تاجیکستان و .... میرفتید می دید اونجا هم حجاب اجباریه یا هر کسی خودش انتخاب میکنه
ناشناس
|
Germany
اين جور تيپ ها رو خودشون جمع ميكنند ميارن تو راهپيمايي...!!
جالبه كه ميتونن مجبورشون كنن بيان راهپيمايي اما نميتونن مجبورشون كنن حجابشون رو درست رعايت كنن!
اين قشري كه هر كسي ميتونه جمعشون كنه و براي هر مقصد و هدفي ازشون سوء استفاده كنه پس معلومه قدرت "تفكر" براي انتخاب ندارن كه حالا بخواهيم براي دادن حق انتخاب بهشون تلاش كنيم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲
این نوع برخورد شک نداشته باشید که بقیه رو هم جریح وعقده ای میکنه و اگه آشکارا نتونن کاری بکنند از لج هم که شده فساد رو بیشتر ترویج می دهند
قناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
پ ن پ اقا احسان حالا میان نازشونا میکشن بزار ادم بشن...
گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا قناری میام می خورمت
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۵
زنهایشانچهبیحجاب
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
عسل جون مواضب باش زنبور نخوردت
فاطیماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
سلام... تهران که خیلی خوبه!!!
بیاید ساری رو جمع کنید ...!
افتضاحه افتضاح!!!!!
دم دمای غروب ... خیابون قارن ... فرهنگ ...!
مردم می بینند توی ماهواره ... خب دلشون می خواد!!
بخدا تهران خوبه ...
بیاید ساری رو جمع کنید !
جوراب شلواری های نازک و بدن نما...
حق دارن پسرا که خراب شن...
من خودم به اعتدال عقیده دارم...
نه افتضاح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها هم همین تهرانی ها هستند که می آیند شهرهای ما رو به گند می کشند دیگه. از شر این تهرونی جماعت راحت و آرامش نداریم ما .هم امکانات ما رو می دهند به تهرانیها هم باید میزبانشان باشیم که بیایند همه کار بکنند و به ریشمان بخندند و برگردند. واقعا مسخره ست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
حق زندگی رو از افراد نگیرید مگه صدای اذان ما بقیه رو از خواب بلند نمیکنه
پس به همه احترام بگذاریم تا یک جانور مثل شاهین نجفی حق اهانت به 400 میلیون شیعه رو نداشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظرت موافقم ولی میشه بگی این عدد 400 میلیون رو بر چه مبنایی گفتی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه صدای آهنگ های شما باعث مزاحمت مردم نمیشه ؟! که باعث شدین تهران این همه از آلودگی صوتی رنج ببره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
در اين مملكت ملاك پاك بودن، آدم بودن،‌انسان بودن و در نهايت به جايي رسيدن حفظ ظواهر است به همين خاطر فقط افراد رياكار مي توانند در اين مملكت به جايي برسند.
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر دستور خدا رو اطاعت کردن یعنی ریا؟
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی راحت تهمت میزنید ؟! ایشالا اون دنیا هم بتونین پاسخگو باشین
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۸
این نورا کار و زندگی نداره همش توی این سایتا نظر میذاره؟بچه برو آشپزیتو یاد بگیر پس فردا می ترشیا؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوش باش که مثلا تیکه انداختی!!!
قاه قاه قاه قاه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه کلاغی قار قار میکنی ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای من ! گویا خودت ترشیده ای و اهل درد!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
متاسفانه برخی خانم ها از زن بودنشان سوء استفاده می کنند و تصور می کنند چون زن هستند پس می توانند هر کاری کنند و کسی نباید به رفتارهای غیرقانونی آنها معترض شود. این نوع از خانمها نه فرهنگ دارند و نه اخلاق و از روی بی فرهنگی همه چیز را در آرایش می بینند. جالب است که با این آرایش ها زشت تر می شوند اما زیبا نمی شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان من هم مردهستم ولی گشتن با ظاهر نامناسب فقط مال خانمها نیست . مگر ندیدی به اطلاح آقایونی که دیکمه های پیراهنشون بازه و چاک سینه شون میندازن بیرون ؟ یا اونهایی که شلوارشون شله داره از پاشون میفته !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این زن ها خودشون رو می کنند کالای جنسی و تازه زنهای ساده پوش رو هم تحقیر می کنند که چرا مثل اونها کالا نمی شوند! وضعیت طوری شده که برای پیدا کردن شغل هم به توانایی و تحصیلاتت کاری ندارند بلکه به میزان آرایش و ....... بودنت نگاه می کنند. سر خودم اومده که می گم! هیچکس هم فکری نمی کنه.همه فقط نگران مردان ازدواج نکرده هستند که به فساد کشیده نشن ولی کسی نمیگه اون زنی که می خواد انسانی زندگی کنه داره چه فشار رو توی این جامعه متحمل میشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم منم موارد بسيار زيادي رو ديدم. خدا رو شكر من كه محجبه‌ام رشته تحصيليم موقعيت شغلي مستقلي برام ايجاد كرده و نيازي به استخدام شدن ندارم. اما ميدونم كه متاسفانه بسياري از محجبه ها نميتونن كار مناسبي پيدا كنن.به خصوص در اكثر سازمان‌ها و شركت‌هاي خصوصي و فروشگاه‌ها يكي از شرايط مهم استخدام، بدحجاب بودن و آرايش غليظ داشتن و اهميت ندادن به حيا و وقار و متانته. يعني منظورشون از ظاهر شيك و مناسب و روابط عمومي قوي، در اصل همين‌هاست. مسئولين اين جاها يه تير و چند نشون ميزنن. هم كارشون راه ميافته، هم سوء استفاده‌هاي غير كاري ميكنن و هم از كارمندانشون به عنوان ابزاري براي جذب مشتري و ارباب رجوع استفاده ميكنن. به طوري كه خيلي از خانم‌هاي باحيا بر اساس تجربياتشون وقتي ميبينن درآگهي استخدام تاكيد بر خانم بودن و ظاهر شيك هست ميفهمن كه اون افراد در اصل به دنبال چه چيز هستن و ديگه براي درخواست كار به اون جاها مراجعه نميكنن.
راستي با ناشناس اول هم موافقم. واقعا كه اين جور مردها حال آدمو به هم ميزنن.
مراش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
ممنون که عکساشونو گذاشتید.
توخیابون رومون نمیشد با این دقت نگاه کنیم!
مونده بود سر دلمون
از این کارا زیاد بکنین!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1 نظر که حلاله برادر نگاه میکردی!!
7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۸
۶
اینا ایرانین هموطنامونن درست نیست این جور قضاوت میکنید متاسفم
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بودن شرافتش بیشتره یا مسلمون بودن ؟؟؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت کدوم مسلونیه جواد آقا.کجای قرآن گفته حجاب نشانه اسلامه.شما که دم از مسلمونی میزنید یه آیه از قرآن بیارید ببینیم.کجای قرآن رو حجاب تاکید داره؟
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
1 – حجاب در رفتار
وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِن زِينَتِهِنَّ ( نور / 31 )
و پاهاى خود را [به گونه‏اى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مى‏دارند معلوم گردد

وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى ( احزاب /33)
و مانند روزگار جاهليت قديم زينتهاى خود را آشكار مكنيد

2 - عدم رابطه و دوستی زنان با مردان و بالعکس
وَلاَ مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ (نساء /25 ) و( زنان اهل ) دوست‏گيران پنهانى نباشند
وَلاَ مُتَّخِذِي أَخْدَانٍ ( مائده / 5 ) و (مردان ) زنان را نباید در پنهانى دوست‏ خود بگيريد

3 - عدم قرار مخفیانه با زنان :
لاَّ تُوَاعِدُوهُنَّ سِرًّا إِلاَّ أَن تَقُولُواْ قَوْلًا مَّعْرُوفًا وَلاَ تَعْزِمُواْ عُقْدَةَ النِّكَاحِ حَتَّىَ يَبْلُغَ الْكِتَابُ أَجَلَهُ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَعْلَمُ مَا فِي أَنفُسِكُمْ فَاحْذَرُوهُ ( بفره / 235)
با آنان قول و قرار پنهانى مگذاريد مگر آنكه سخنى پسنديده بگوييد و به عقد زناشويى تصميم مگيريد تا زمان مقرر به سرآيد و بدانيد كه خداوند آنچه را در دل داريد مى‏داند پس از [مخالفت] او بترسيد.

قُل لِّلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنّ َ ( نور/ 30و31)
به مردان با ايمان بگو ديده فرو نهند و پاكدامنى ورزند و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند.

4 – حجاب در پوشش

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِن جَلَابِيبِهِنَّ (احزاب / 59)
اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهاى خود را بر خود فروتر گيرند.

وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ (نور/31)
و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند( البته در برابر نامحرم )

5- حجاب در گفتار
فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَقُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا ( احزاب /32)
پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد و گفتارى شايسته گوييد.

نتیجه
وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذِينَ لَا يَجِدُونَ نِكَاحًا
و كسانى كه [وسيله] زناشويى نمى‏يابند بايد عفت ورزند.

هشدار
إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْؤُولًا
همانا گوش و چشم و قلب همه مورد پرسش خواهند بود
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
الاحزب
صفحه 418
جز21
حزب 42
ایه 6 اگه نبود می تونین به ایه 36 بروید
اقای 7 که بزودی مشین 6
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا هادی اینم آیه هایی که میخواستی اگه قبول نداری قرآن رو باز کن ببین
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین ندا خانم که انواع حجاب را از قرآن در آورده و توضیح دادی.خوب در قسمت حجاب پوشش شما کجا قرآن بر حجاب سر تاکید کرده؟شما که ترجمه عربی بلدی همون جمله رو ترجمه کن ببینیم.شما خودت جواب خودتو دادی.خداوند بزرگ در قرآن چنین دستوراتی داده است.آیا مجازاتی برای عدم انجام آنها تاکید شده؟خداوند بزرگ مرتبه در قرآن میفرماید دروغ گفتن از شراب خوردن بدتر و جز گناهان کبیره است.آیا در مورد حجاب چنین چیزی هست؟کجای قرآن دستور چنین برخوردی داده؟
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
سأل نبيّنا (صلّى اللّه عليه و اله جبرئيل عليه السّلام) هل تضحك الملائكة و تبكي؟ قال: نعم، تضحك في ثلاث تعجّبا، و تبكي في ثلاث ترحّما...و الثّالث المرأة البارزة إذا ماتت فيسجّى قبرها حتّى يسوّى عليه اللّبن لئلّا يطّلع على حجمها، فتضحك‏ الملائكة و تقول: حين كانت مشتهاة فما سجّيتموها، و الآن صارت منفّرة فسجّيتموها... ؛( 1)پيغمبر(ص) از جبرئيل پرسيد: آيا ملائكه، گريه و خنده هم دارند؟ گفت: آرى از سه كس از روى تعجب مى‏خندند و بر سه كس از ترحم و دلسوزى مى‏گريند.....سوم: از زنى كه در زندگى، خود را از بيگانه نپوشيده پس از مرگ او را در قبر نهند و بدنش را بپوشانند كه از ديده‏ها پنهان باشد؛ ملائكه خندند و گويند: هنگامى كه مورد رغبت بود او را نهان نكرديد، اينك مستور كنيد كه مورد نفرت و انزجار است...
پی نوشت:
1. مشكينى‏ على ،تحرير المواعظ العددية، ناشر الهادى‏، قم‏، سال 1424 ق‏، نوبت هشتم،‏ص 242
جنتى‏احمد، نصايح‏، ناشر الهادى‏قم‏، سال 1382 ش‏، نوبت بيست و چهارم، ص124‏
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
هُوَ الَّذي أَنْزَلَ عَلَيْکَ الْکِتابَ مِنْهُ آياتٌ مُحْکَماتٌ هُنَّ أُمُّ الْکِتابِ وَ أُخَرُ مُتَشابِهاتٌ فَأَمَّا الَّذينَ في‏ قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ وَ ابْتِغاءَ تَأْويلِهِ وَ ما يَعْلَمُ تَأْويلَهُ إِلاَّ اللَّهُ وَ الرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ يَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ کُلٌّ مِنْ عِنْدِ رَبِّنا وَ ما يَذَّکَّرُ إِلاَّ أُولُوا الْأَلْبابِ

آل عمران

آقای هادی
قرآن کتاب فقه نیست و دلیلی ندارد که خداوند تمام احکام فقهی را در آن مطرح کند.
خداوند درباره گناهی چون لواط حتی نامی از آن نبرده است بلکه تنها فرموده است : گناه قوم لوط
حتی پیرامون زنا و غیره هم اگر فتوا و حکمی صادر شده باشد تنها حکمی کلی ست چرا که در فقه شیعه احکام بحدی متعدد و ریز هستند که نمیتوان آن را بصورت فشرده بیان کرد.
در زنا حکم متفاوت و دلیل برپایه اصول و فروع رخداد بستگی دارد.

قرار بر آن نیست که هر حکم در قرآن طرح شود و قوانین روشن سازی شود.

خداوند قرآن را نازل فرمود و سپس پیامبر اسلام فرمود:

انی تارکم فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی ان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی ابدا

بنابرین تنها راه هدایت قرآن تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم الصلاة السلام است
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا هادی خیلی حرف هضافه مزنی
به چه صراطی مستقیم هستی که اومدی توی بحث صراط شرکت مکنی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای شاهین به همون صراطی که شما مستقیم هستی.شما هم حرف هضافه بزن ما شاد شیم.کوثر عزیز تمام این آیات و سفارشات قرآن برای جذب به سمت دین است و نه دافعه ازآن.ما اگر به قرآن استناد میکنیم برای این است که قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان است.همین روایات هم از قرآن استناد شده و تفسیر شده.ریشه ی اعتقاد از آنجا خشک میشود که بخواهند تحمیلش کنند . برتولت برشت.شما که تفاسیر از قرآن به میان میاوری این را بدان که خیلی از فقها نظراتشان با هم متفاوت است.همین فقها که استناد به قرآن میکنند.خداوند بلند مرتبه در قرآن به حجاب توصیه کرده ولی نفرموده که عدم داشتن حجاب موجب بگیر و ببند میشود.ما اول مسایلی که برایمان مهمتر است را رعایت نمیکنیم که صراحت قرآن به اجرا و یا عدم اجرای آن است.مگر دروغ جز گناهان کبیره نیست.پس باید از صبح تا شب ماموران به دنبال افراد دروغگو باشند؟باید از قرآن تفسیر درست بگیریم تا خدای نکرده موجب پشیمانیمان نشود.آیا با بگیروبند کار حل شده؟ما میدانیم که قرآن بزرگ برای ما انسانهاست و اعتماد کامل قلبی به آن داریم.با بگیروببند مسایل حل نمیشود.پس تفسیر ما از قرآن اشتباه است و همه میخواهیم تفاسیر خود را به زور و تعصب به هم بقبولانیم که این درست نیست.
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
ايراتي باشيم وايراني زندگي كنيم
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
مسمان زندگی کنیم و مسلمان بمیریم
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
ايراتي باشيم وايراني زندگي كنيم ؟
یعنی چی
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان باشیم وبا فرهنگ ملمانی زندگی کنیم
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
خيلي باهاله .پس حقوق بشر كجا رفت .اين نقض صريح حقوق بشره
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نمیخواد همنوا با اون آمریکایی هاو اسرائلی هاو دوستانشون بشی ما حقوق بشر آمریکایی اسرائیلی رو دیدم تو اینترنت بزن بحرین مغز یه آدمی که مثل پرتقال چهار تیکه شده رو میبینی اونوقت بگو حقوق بشر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از اون بالاتر حقوق سگ ها نقض شده!!!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بشر چیه
7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۷
۴
پاسخ جواد: جواد جان دین به اینا نیست به انسان بودن به حق کسیررو نخوردنه
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت وپرت نگو
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان بودن از نظر شما یعنی هرزه بودن ؟ خودتو به اندازه ی زباله بی ارزش کردن ؟ این حیوان بودنه نه انسان بودن زنی که حجاب نذاره هم حق خودشو میخوره هم حق دیگرانو اون زن که با بیبند و باری خونواده ای رو بدبخت میکنه مطمئن باشه یه روزی هم میرسه که یه رنی مثل خودش دل شوهرشو میبره و خونوادشو متلاشی میکنه
احدداداش صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت وپرت مینویسی
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرت پرت فکر مکنی وچرت پرت می نویسی وچرت پرت می گویی . {7واحد داداش صمد}
مثال کردارنیک گفتار نیک پندار نیک برای شماست یه مقدار اندیشه کن غاصب
احدداداش صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت چتور مینویسی
اقادصمد داداش احد
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
باسلام خدمت شما خوانندگان گرامی برخورد با بدحجاب کار بسیار پسندیده ای است توی خانه هر طور خواستی باش ولی کوچه وخیابان حریم خصوصی نیست بعد هم با حیوان زبان بسته توی کوچه وخیابان امدن چه مدی است که شما بابش کردید
چند روز پیش صفحه حوادث یک روزنامه را می خواندم که خبری را چاپ کرده بود که دوتا ماشین مدل بالا توی تهران که هردوسرنشین ان دختران بزک کرده بودند با هم کورس می گذارند بعد از طی مسافتی که یکی از دو خودرو اسیب می بیند موقع توقف یکی از خودرها که اتفاقا سگی به همراه خود داشته طرف سگ را می دزد و فرار را برقرار ترجیح می دهد که صاحب سگ بعد از این که ناامید می شود به کلانتری می رود وبا شماره ای که از خودرو در اختیار داتشه به پلیس شکایت وپلیس هم خودرو مورد نظر را که سگ را دزدیده بود پیدا می کند . وتحویل صاحب ان می دهد .
اما چند نکته در این خبر بود
اول دخترک بزک کرده همراه با مادر خود بوده وبه پلیس اظهار می کند مادرم خیلی به این سگ وابسته بوده که بعد از دزدیده شدن بی هوش می شود .دخترک هم که وابسته به سگ بوده تمام تلاش خود را بکار می برد .وپلیس که باید حافظ نظم وامنیت جامعه اسلامی باشد مجبور می شود که در این خصوص پرونده تشکیل دهد وسارق را پیدا کند .در جامعه ای که مشکلات فراوان وجود دارد پلیس وقت گرانبهای خود را باید صرف چه چیزی نماید .ما کجا می رویم ،دختران وزنان ما کجا می روند جوانان ونوجوانان ما که اینده ساز این کشور هستند کجا می روند فردای قیامت جواب خون کسانی که برای ارمانهای این انقلاب ونظام جان خود را فدا کردند چه طور می دهیم که این طور راحت همه چیز را زیر پای می گذارند ،دخترم وپسرم مگر ما چقدر عمر می کنیم نگو حالادو روزه دنیا خوش باش مواظب باشیم وقافله عمر می گذرد مادر یکه باید عشق واقهی خود را برای فرزندان بگذارد وابسته به سگ می شود با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حالت خوبه بنده خدا؟؟؟
یه سوال: اگه شما گاوداری داشتی و دزدی یکی از گاوهاتو میدزدید، شما بازم رعایت حال پلیس و وقت گرانبهای اون رو میکردین؟؟؟ در رابطه با علاقه به سگ و اینکه این مادر عشق واقعیش رو باید برای بچه هاش بذاره، هم در اشتباهی... خود من یه طوطی دارم که به شدت دوسش دارم و دو تا دختر هم دارم که اونا رو هم به شدت دوست دارم، دخترام هم به این طوطی علاقه دارن و همه داریم با هم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم و هیچ تضادی بین علاقه به حیوانات و عشق واقعی به فرزندان وجود نداره. اگه شما نمیتونی هرچیزی رو جای خودش قرار بدی این دیگه مشکل شماست و لطفا مشکلات خودت رو به همه تعمیم نده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچين تعريف كردي كه انگار هم بچه خانومه رو دزديده بودن و هم سگشو و خانومه نيروي پليسو به جاي اينكه بفرسته سراغ بچش فرستاده دنبال سگه و گم شدن بچش عين خيالش نبوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۳
۶
لطفا به سوال من پاسخ بدهید
من حجاب ندارم زیرا...


غیر از شهوت و هوس دلیل دیگری هم داره ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کمبود شخصیت مناسب، نداشتن کمال انسانی، جذب خواستگار
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف راست میزنی
اینهادارن مشتری جزب میکنن!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه زن نباید هم روش بشه که بگه واسه چی اینجوری میپوشه خیلی ها ادعای پاکی و صفای دل میکنند اما لباس هاشون فریاد میزنه آی ملت (البته این ملت فقط مردها رو شامل میشه) به من نگاه کنید من زیبا هستم
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
پول دراوردن
کمبود داشتن
پزدادن
حسادت
هادی
|
Germany
|
۱۹:۰۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۲
۴
آفرین ندا خانم که انواع حجاب را از قرآن در آورده و توضیح دادی.خوب در قسمت حجاب پوشش شما کجا قرآن بر حجاب سر تاکید کرده؟شما که ترجمه عربی بلدی همون جمله رو ترجمه کن ببینیم.شما خودت جواب خودتو دادی.خداوند بزرگ در قرآن چنین دستوراتی داده است.آیا مجازاتی برای عدم انجام آنها تاکید شده؟خداوند بزرگ مرتبه در قرآن میفرماید دروغ گفتن از شراب خوردن بدتر و جز گناهان کبیره است.آیا در مورد حجاب چنین چیزی هست؟کجای قرآن دستور چنین برخوردی داده؟
رضا
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۳
۶
ندا خانوم.چه آیه های زیبایی از قرآن .خودت جواب خودت را دادی.تا حالا فکر کردی چرا در قرآن برای زنا حد جاری میشه و برای شرابخواری مجازات حد شلاق پیش بینی شده؟دروغ گویی رو بدتر از شرابخواری میدانه ؟آیا فکر کردی چرا برای به قول شما بدحجابی چنین حدودی نیست و مجازاتی در نظر گرفته نشده.جالبه که در قرآن خدا که برای حجاب مجازاتی نیست ما برای حجاب مجازات میکنیم.فکر نمیکنی داریم زیاده روی میکنیم.استغفرا...
سامانتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۲
نورا :: به اندازه يه آدم زنده حرف ميزني !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل تو و سه تای زیری پشت سر هم در مورد من کامنت نمیذاشتین که "سه"بشه همه بفهمن یک نفرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا نورا.جواب منوبده.کم آوردی چی میگی.کجای کاری.از قرآن میگفتی حقایق برات روشن شد.جواب نداری بگو تسلیم شدی دیگه.این چیزا چیه میگی.ما داریم به قرآن استناد میکنیم.من با منطق جوابتو دادم.شماها وقتی کم میاریم آسمونو به ریسمون میبافین.
ساسان خوش تيپه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۴
نورا واقعأ راست ميگه ! يعني كه چي ؟ هي توسايتها به پر وپاچه اين و اون ميپيچي ! داري پا به سن ميزاري ...
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
برو به موات برس تایکم خوش تیپ بشی
خشايار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۵
اين نورا انگار زار و زندگي نداره ، شده لپه هر آشي ، عجب لپه ناپزي هم هستش .... نه....غلام ؟
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
خشایار شما که شدید خیارشور هر ساندویچ
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
محض اطلاع توی آش نخود میریزن نه لپه!!!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل ایتکه توی عمرشون اصلا نخود ندیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون هم می تونه مثل تو با صد اسم بیاد و هیشکی حواسش نشه چقدر کامنت مزخرف می گذاره!!!
بزن بهادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۷
آي نورا نورا نورا ____ فانوس شهر كورا ! /

براي عرض اندام ____ ميزني زور... زورا ! /

حرفات همه بي نمك ____ ياشور... شور...شورا !

با همه درگيرشدي ____ سر ، گوگور مگورا..!

وكيل تي تيش و سگ باز ____ آي هورا هورا هورا !
عزرائیل
|
Iran (Islamic Republic of)
مر گ بر منافق وطن فروش هیچی ندار
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا نورا بامن درگیر نشوده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شعرت قشنگ بود ممنونم.همیشه از این کارا بکن!!!قاه قاه قاه قاه!!!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان قاه قاه قاه قاه نه هاه هاهاهاها
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۵
۶
34ساله از انقلاب میگذره هنوز توی لاخ موهای زنها هستیم....والا زمان انقلاب زنهای بی حجاب هم بودن و تا سال 60 هم کسی هم به حجاب گیر نمیداد...والا اون موقع راحت تر بودن ......بقول یک خانم خارج نشین :توی خارج لخت هم بگردی کسی نگات نمیکن اینجا کافیه رنگ لباست روشن باشه همه میخت میشن!معنای زن بودن را اینجا درک میکنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقت کنی اینها لاخ مو نیستند . هیچ جای دنیا اینقدر زن ... یه جا نخواهی دید که در ایران.
حاجی
|
Spain
|
۱۰:۴۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۶
۴
خدا وکیلی تا بحال یه دلایل این بدحجابی ها و فرار از دین جوون ها فکر کردید؟

فقط منتظر جواب منطقی هستم
یا علی مدد
شاهین
|
Spain
شما چطوری از مکه فرار کردی رفتی اسپانیا
حاجی
|
Spain
الان اومدم ایران
تاحالا با فیلتر شکن کار نکردی؟
شاهین
|
Spain
از سر بقالی سر کوچتون گرفتید
ناشناس
|
Spain
در مورد بی حجابی نمی دونم. ولی در مورد زنهایی که پس از رنگ آمیزی کامل از خونه خارج میشن دلیل ،عقده حقارته و اینکه چیزی جز بدنشون ندارند تا عرضه کنند.
ناشناس
|
Spain
يه مثبت درشت به جواب ناشناس اول
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۷
۱
همون جوری که ریختید سفارت بریتنیا صغیر یه بار بریزد تو خیا بان های کبیر و عریض تهران واعلام موضع کنید در موردبد حجابی خانومها عجق وجق وجک جانورهای همراهشان .فرهنگ سازی کنید . همانهای که از عکس این خانومها برای تبلیغات استفاده می کردند ومانند عمر عاص سو استفاده انو موقع یکی باید جلوی اینکار را می گرفت که از ضد ارزشها برای خودشان ارزش درست می کردند سر کلاف گم کردی
یه موقع روی دیوار های سهر نوشت شده بود خواهرم سیاهی چادرت از سرخی خون من کوبنده تراست . چی شده؟ خدا لعنت کند باعث وبانی این کار را وقتی که نااهلان به یک جای رسیدن حقایق را کتمان کردن .
در محاکمات از 32 حروف الفبا نام بردند بجای درستکاری خیانت را پیش گرفتن ما ماندیم جگر سوخته وحکایتهای ائمه ومعصومین . وقتی که صحیفه امام را به دست فراموشی سپردند وجای شعارهای ناب اسلامی بر روی دیوارها تبلیغات جا باز کرد همچی عوض شد وقتی مسولین ولی نعمتهای خود را فراموش کردن . وقتی که پیش کسوتان عرصه جهاد وشهادت در پیچ خم زندگی مورد سوال وشرمند گی قرار گرفتن وقتی سنوات سازی جعلی درست شده اینا هم باهم وارد شد وقتی مبنا هرچیزی در اینجا پول وپارتی شد :درجه بندی به وجود امد امروز سوم خرداد با سوم
61 چقدر فاصله داریم چندسال افرادی
که به امیر مومنان اقتدا کرده بودن وزندگی دنیا ومقام منصب را مانند عطس بز پست می دانستن چه شده برای رسیدن به مقام منصب اره؟ بینوا امام حسن {ع}
مدیرت را درست کنید یا باطن طینت خودرا وقتی تزکیه نفس نداری برای چی می روی دنبال مقام منصب تا کار را به اینجا رسید بعد 32 سال در خیابانها ایجوری در میان بیرون ویا باسگ .مسلمان به اسمی یا به روش کم کم روش و منش راهم عوض نکنید
تمام اینها رصد میشه. وقتی ............ باهنرپیشه های خارجی عکس می نداز ....... ومعلوم حاله .این اقا میاد توسط
قانون شکایت می کنه .اون یکی قهر می کنه . خدا کن خیلی زود به دیدار خداوند برسید . قبل ازاونهم لعنت الله مهاجرانی ازادی روابط دختر پسر راه انداخت بود که بدون محاکم فلنک پست در رفت .کاش می شد در زیارت عاشورا در کنارشمر ویزید اسم این ملعونین را گذاشت وتمام خائنین را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۲
۳
من صراط رو فقط به خاطر انتشار همین عکسهاش دوس دارم

از این عکسها بشتر بذارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چه عقده ای ندید بدیدی هستی.
7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
2کلمه از صمد اقا . از اسمت شخصیت فیلم صمد یادم اومد . به همین دلیل جوابتو نمیدم
صمد داداش احد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هفت نیستی شما 4 هستی
احدداداش صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد اسم پسر خاله ما
ممد پسرخاله صمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱
۶
آهای خانمهایی که حجابتون درست و حسابی نیست سوال بالا رو جواب بدید
حاج مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲
سلام
جواب نورا:
دقیقا با نظر شما موافقم..تجاوز به حریم خصوصی دیگرانه
تجاوز به آرامش جوانانی که بایداین صحنه ا رو ببینم
تجاوز به روح پاک کسانی که میخواهند سالم باشند
تجاوز به فکر و روح افراد جامعه
تجاوز به حریم خصوصی دل انسانهای پاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این جواب رو فقط کسی که مردها رو محور می دونه می تونه بده! زن ها ابزار نیستند که با میزان تحریک شدگی مردها نوع لباسشون رو عوض کنند انسانی هستند که حقی برابر با مردان در جامعه دارند. من این آرایشهای عجق وجق رو تایید نمی کنم قطعا. منظورم پوشیدگی کامل و حتی محو کردن شکل بدن زنهاست که همفکرهای شما دوست دارند. زن هم آدمه نه ابزاری برای بهتر شدن زندگی مردها. بهتره خودتون رو کنترل کنید و نشون بدهید لایق نام "انسان" هستید . وگرنه حیوانات نر هم اگه حیوانات ماده رو نبینند تحریک نمیشن!!!!
قناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
میو.....
خانوم گربه کجایی؟
گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
خانوم قنار ی امشب سوپ قناری داریم که فقط قناری کم داریم ویکی از بچه هات رو میخایم بپذیم
گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
اشو وناز مریزم مثل اینکه یکی از خواستگار های من بودی که بهت جاب نه دادم میو میو
اق قناری با اون صدای قار قار قار رت
kambiz
|
Germany
|
۲۲:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
midoonid man vaghean halam az in vaze zana va dokhtaraie iran be ham mikhore vali nemidoonam chera rooz berooz hampoochtar va hal behamzan tar mishan.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۷
۵
یک روز دیدم گشت ارشاد به چندتا دختر گیر داده بود همون لحظه یک پیرمرد از اونجا رد میشد بلند به پلیس ها میگوفت: بگیرین این پدر سوخته ها رو بگیرین پدرشونو در بیارین همینان که با ندونم کاریشون باعث میشن منه پیرمرد برای خرج درمان سنگین زنم شب تا صبح جون بکنم هی هر روز همه گرونتر بشه و3000 میلیاردم گم بشه همش تقصیر اینهاست بگیریدشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يا كلا از خودت درآوردي يا اصل مطلبو دچار تحريف و اغراق كردي.
متاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
با این تفاسیری که از برخی نظرات بر میاد که خانوما هر طور میخوان بگردن این آقایونن که باید مراقب نگاهشون باشن، پس لابد حضرت فاطمه (س) کارشون اشتباه بوده که در مقابل یه مرد نابینا حجاب گرفتن ... واقعا متاسفم
تو قرآن که آیه حجاب صراحتا اومده اما بر فرض محال هم اگه نبود، پس اون امانتی که پیامبر بارها توصیه کرده مارو به محافظت از اون قرآن و سنته دیگه. سنت پیغمبر چیه؟ سنت اهل بیت چیه ؟ سنت حضرت فاطمه چیه؟ بریم یه نگاهی به احادیث و روایات بندازیم. ارادت به اهل بیت زبونی نیست ارادت به حضرت فاطمه فقط این نیست که تو فاطمیه مشکی بپوشیم و اشک بریزیم باید فاطمی باشیم.... واقعا دلم گرفت...
الیس صبح بقریب؟
فاین تذهبون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كامنت زن مسلمان رو در خبر "اين زن ضد دين را بشناسيد" بخونيد. من مثبت دادم.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲
نگاه كنين زنان خارجي به چي ميگن آزادي ؟ زنان ما به چي ميگن آزادي ؟ برهنگي ؟!!! يه لحظه فكر كنين اونايي كه در آمريكا بر عليه نظام سرمايه داري سرما دم اونجا مينشستند براي چي بود ؟ مگه اونا برهنگي نداشتند و هركاري دلشون بخواست تو خيابون هم مي كردند هيشكي هيچي هم نميگفت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنهای خارجی حتی فکر نکنم اسم بیشتر از دو تا لوازم آرایش رو بدونند یا طریقه استفاده کردنش رو! به هر حال ما باید ثابت کنیم جهان سومی هستیم دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چي. آره ديگه. واسه همينه كه ايران با وجود اين كه جمعيتش از بسياري از كشورها خيلي خيلي كمتره رتبه اول مصرف لوازم آرايش رو داره. متاسفانه!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
من موافق برخورد با این بی حجابی ها هستم منتها نباید در این اثنا به شخصیت افراد توهین کرد به نظر من باید در کنار امر به معروف با پخش cd.و کتب و اگاه سازی ،این افراد رو با اسلام بار دیگر اشنا کرد چون با توهین و بی حرمتی عملا کار درست نمیشه
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
این افراد عقده درونی دارند کم محبت دیده اند دچار بیماری روحی روانی اند به این زودی ها خوب نمیشن باید فرهنگسازی کرد البته امر به معروف و نهی از منکر هم واجبه
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
واقعا که اینا دیگه نمی دونن چی به سر خودشون بیارن.
+نظر قاسم رو قبولدارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۳
۶
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دیوونه هاااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عقده ای ها
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۷
۵
اگه بد حجابی پیشرفتی باشد اولاق از شما جلوتر است چون حجاب ندارد البته بلا نسبت اولاق چون او عقل ندارد .....
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
الاق تویی که حرف زدن بلد نیستی نشونه بارز یک انسان فاقد عقل هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الاغ صحيح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حبیب بیسواد اولاق نه الاغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم به سبك خانم نورا غلط املايي رو تصحيح كرده! غلط املايي رو راحت ميشه اصلاح كرد اما بي ادبي شما رو چطور اصلاح كنيم؟
ali
|
United States of America
|
۰۰:۲۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۷
۳
من اینقدر از جا نماز اب کشیدن پسرا بدم میاد.ای کسانی که اینجا پیغام مینویسی اول برو خودتا اصلاح کن.
غلام آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۴
۳
حیف - شخصیت اصیل خانم ایرانی و مسلمان
بخدا این نیست . مادران ما با چه زحماتی خانواده خودرا تربیت می کنند ؟ آیا نتیجه آن زحمات ، این خانمهای محترم (درعکسها) هستند؟ولله نه . بلکه بجه هایی بودند که برای مملکتشون سر دادند و سر مارا بالا نگهداشتند.
انصاف درون آدمی که کلاه سر آدم نمیگذارد؟مقایسه کنید . یا علی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرق نمی کنه . دو طرف به زن به شکل ابزار نگاه می کنند و هویت مستقل انسانی براش قائل نیستند. سر و ته یه کرباسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس شما كه هم حجاب رو عدم هويت مستقل براي زن ميدوني و هم بيحجابي رو بگو راه سوم كه به زن هويت مستقل انساني ميده چيه؟
رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۶
من به شخصه مخالف بدحجابی هستم ولی یک سئوال از مجریان اینگونه طرح ها دارم :33 سال است که از این روشها استفاده می کنیم چرا تعداد افراد بد حجاب کاهش نیافته است؟
چرا باورهای مذهبی در جوانان رو به کاهش است؟
بهتر نیست شیوه های علمی تر را جایگزین نماییم؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
رضوی عزیز اگر 33سال در مورد حجاب و ارزشهای حجاب کار میشد وضعیت این نبود که الان هست یعنی با سوال اول شما موافقم اما در مورد قسمت دوم سوال مطمئن باش باورهای مذهبی در جوانان نسبت به قبل و بعد از انقلاب به شدت در حال افزایش است شما در مساحد دعهای کمیل ندبه لیالی قدر در شهادتها ئ تولد معصومین اگر شرکت کرده باشید که مطمئنم شرکت میفرمایید آنجه مشهود است و قابل انکار نمیباشد حضور پررنگ جوانان مومن است
نادیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
کاربر با نام حبیب خیلی بی ادبانه حرف زده توهین کردن به هر کسی هر چه قدر هم بد درست و پسندیده نیست ولی شما نظرشو نشون میدی اما جواب منو به بی ادبی این کاربر رو نمایش نمیدی چرا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نادیا جوون! شما خودتون تو فیس بوک هر توهین و بی فرهنگی که دوست دارید انجام می دهید و کسی جلودارتون نیست. حالا اینجا که باید نظرتون پس از تایید منتشر بشه با ادب شدی؟!
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
خیلی بده که هر نظری که خودت دوست داری رو نشون میدی و بقیه رو سانسور میکنی و خیلی عجیبه که یک نظرهایی مثل نظر حبیب رو به راحتی نشون می دی!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابی که به نادیا دادم رو بخون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۷
۱
احتمالا بدتر هم خواهد شد چون این فلاکت به شهرستانها و شهر های کوچک هم سرایت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه روند تهرانیزه شدن به دهات هم کشیده! به زودی ارزش زنان به تعداد عمل های جراحی و مقدار آرایش شان خواهد بود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
خاک تو سرشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
نیروی انتظامی معلوم نیست باید باچی مبارزه کنه پس ذستگاههای دیگه کجا هستن
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
پاک؟اگه با یه کار فقط یه کار تو این حکومت موافق باشم همینه بخدا ما گناه داریم بی اخلاقا
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۳
این سگها معشوقه های این بی حجابهاست اینها با معشوقه های خود خوش می گذرانند ..........وووغیره بنابراین حالتهای خصوصی آنهاست نه حریمهای خصوصی آنها بنابراین نیروی انتظامی و هر آمر ناهی از منکر حق دارد جلوی این عاشق و معشوقی را در انظار عمومی مقابله کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲
۴
واقعا باید این عجوزه ها رو جمع کنند . اصلا آلودگی بصری درست کردند با اون ظواهرشون. آدم رو یاد جادوگرها می اندازند عقده ای های مریض.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
انتشار این نصاویر بلحاظ شرع جایز نیست واشاعه منکر است بمنظور جلوگیری ازاین بی بند باریها قانونی برخورد شود