سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
حمله رسانه های غرب به کیهان

ارتش سری روشنفکران» ترور شد

از هفته گذشته انتشار گزارش «نیمه پنهان شهر کتاب» به قلم «پیام فضلی نژاد» در روزنامه کیهان (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) موجب برآشفتگی جریان ضد انقلاب و حامیان سکولار جریان فتنه سبز در خارج از کشور شد
کد خبر : ۶۲۱۴۹
"صراط" - در حالی که پیش از این رسانه ها  از حمله سایت های اپوزیسیون برانداز مانند سایت صهوینیستی بالاترین٬ سایت ایران امروز و دیگربان به مجموعه کتابها و نویسندگان «نیمه پنهان» موسسه کیهان خبر داده بود، این بار ترور شخصیت نویسندگان نیمه پنهان مانند پیام فضلی نژاد در سایت پژواک ایران در مطالبی به قلم گردانندگان گروهک تروریستی شدت گرفته است و در آخرین واکنش به انتشار کتاب «ارتس سری روشنفکران» آن را « ارگان سیاسی – تبلیغاتی ترور مقدس در کیهان حکومتی» نامیدند و آن را بخشی از پروژه ارعاب روشنفکران و ترور آنان دانستند!!!
کتاب «ارتش سری روشنفکران» بیش از ۱۰۰۰ منبع، سند، پاورقی و عکس دارد و نگاه انتقادی خود را مستند به آثار شخصیت ها و چهره ها و کانون هایی که نقد شده اند، کرده است.
این در حالی است که «ارتش سری روشنفکران» نوشته پیام فضلی‌نژاد پرفروش ترین کتاب انتشارات «کیهان» در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی شد. به گفته یکی از مسئولان غرفه انتشارات «کیهان» کتاب «ارتش سری روشنفکران» هر روز دارای مخاطبان بسیاری بوده که تاکنون نسخه های بسیاری از این اثر به فروش رسیده است تا جایی که در همین مدت کوتاه کتاب به چاپ سوم رسید .
از هفته گذشته انتشار گزارش «نیمه پنهان شهر کتاب» به قلم «پیام فضلی نژاد» در روزنامه کیهان (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) موجب برآشفتگی جریان ضد انقلاب و حامیان سکولار جریان فتنه سبز در خارج از کشور شده بود و بیش از ۳۰ سایت اپوزیسیون برانداز در حمله ای یکپارچه روزنامه کیهان و پژوهشگران آن را هدف حمله رسانه ای خود قرار گرفتند که سایت جرس (ارگان حلقه سبزها در لندن) یکی از آنها بود.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، بعضی از سایت های اپوزیسیون به این گزارش روزنامه کیهان واکنش نشان دادند و این گزارش را پرونده سازی خواندند. سایت خود نویس متعلق به نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست اصلاح طلب، دراین باره نوشت: «روزنامه کیهان در ادامه پرونده‌سازی‌های مرسوم خود این بار به سراغ موسسه «شهر کتاب» رفته است و این کتاب فروشی‌ها را مملو از کتاب‌های خاص از افراد روشنفکر خارج نشین ترک وطن کرده با محتوایی مملو از نسخه‌های پیچیده شده برای تغییر و براندازی و همچنین پاتوق سفارت خانه‌های اروپایی نامیده است.»

نظرات بینندگان
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۹
۸
پس معلوم شد "کیهان" خوب جایی رو زده! البته با گرا دادن حاج حسین، کمتر از این هم توقع نیست! بزن فضلی جون که خوب میزنی! یا علی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایش!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۳
۷
درود خدا بر حاج حسين شريعتمداري
ايشان خاري هستند در چشم ضد انقلاب و دشمنان اسلام
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۰۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲۲
خودتون کشتید انقدر تبلیغ این کتاب رو کردید آقای فضلی نژاد
ناشناس
|
Netherlands
تو چرا اينقدر عصباني شدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۰
جناب فضلی نژاد کتاب جدید مبارک.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۰
فضلی نژاد عزیز بصیرت و دشمن شناسی شما 20 است من بعنوان یک پیر رزمنده دست شما را می بوسم مطمئن باش