پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

سفرکارت علی بابا هدیه‌ای شیک برای شرکای تجاری خاص!

سفرکارت علی بابا هدیه‌ای شیک برای شرکای تجاری خاص!
کد خبر : ۶۱۴۷۰۴

افرادی که در حوزه مارکتینگ و بازاریابی دستی بر آتش دارند، اهدای هدایای سازمانی را یک استراتژی برنده معرفی می‌کنند. آن‌ها عقیده دارند تهیه هدیه سازمانی و تقدیم آن به مخاطبان خاص یک سازمان می‌تواند مسیر رشد آن را تغییر دهد. هدیه سازمانی نوعی سرمایه‌گذاری روی توسعه و گسترش کسب‌وکار محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر محصولی نامناسب را به‌عنوان هدیه سازمانی تهیه کنیم، ممکن است به سازمان آسیب برسانیم و چیزی جز خرج روی دستش باقی نگذاریم!

هدیه سازمانی باید چند ویژگی داشته باشد؛ منحصربه‌فرد، خلاقانه، متمایز، خاص، رسمی و اثرگذار از صفاتی هستند که باید در هدیه سازمانی وجود داشته باشند. با توجه به همه این‌ها می‌توان سفرکارت علی بابا را یکی از بهترین‌های هدیه سازمانی دانست. در این مطلب با ما همراه شوید تا ضمن معرفی بیشتر سفرکارت ، از اهمیت آن در هدیه دادن به شرکای تجاری بگوییم!

سفرکارت علی بابا

مجموعه علی‌بابا در تازه‌ترین اقدام خود، محصولی جذاب را طراحی و تولید کرده که نقشی غیرقابل انکار در مارکتینگ و بازاریابی ایفا می‌کند. این محصول تولید شده تا صاحبان کسب‌وکار از آن به‌عنوان یک هدیه سازمانی استفاده کنند. سفرکارت علی‌بابا نوعی کارت هدیه سفر است. گیرنده این کارت هدیه، می‌تواند حس شگفت‌انگیز سفر را تجربه کند.

چشیدن طعم کباب‌های بناب، قدم‌زدن در ساحل دریاچه صورتی چابهار، کمپینگ در طبیعت کردستان، تماشای مسجد ایاصوفیه استانبول، بازدید از موزه آینده دبی و... همگی تجربیاتی هستند که در سفر کارت به مخاطبان سازمانتان هدیه می‌دهید. حتی اگر بودجه زیادی ندارید، باز هم می‌توانید سفرکارت را به افراد خاص تقدیم کنید؛ زیرا هیچ کف یا سقفی برای میزان اعتبار این کارت هدیه سفر تعیین نشده است.

سفرکارت علی بابا هدیه‌ای شیک برای شرکای تجاری خاص!

سفرکارت به شیوه‌ای طراحی شده که گیرندگان کارت هدیه سفر امکان نقدکردن اعتبارش را ندارند. مبلغ اعتبار سفرکارت فقط هنگام خرید محصولات سفر قابل‌استفاده است. این موضوع خبر خوبی برای افرادی خواهد بود که همیشه به دلایل مختلف، سفر را به تعویق انداخته‌اند؛ حالا دیگر هیچ بهانه‌ای برای صرف‌نظر کردن از سفر وجود ندارد.

مخاطبان سفرکارت

اگر کسب‌وکاری قدیمی یا نوپا را اداره می‌کنید، امکان سفارش سفرکارت و اعطای آن به مخاطبان سازمانتان را خواهید داشت. متاسفانه شرکت سفرهای علی‌بابا هنوز برنامه‌ای برای اهدای سفرکارت به‌عنوان یک هدیه شخصی و دوستانه را اجرایی نکرده؛ سفرکارت علی‌بابا فعلا در قالب کارت هدیه سازمانی ارائه شده است.

بهبود روابط تجاری نقشی مستقیم روی مسیر پیشرفت سازمان دارد. اگر به بررسی دلایل شکست یک کسب‌وکار بپردازیم، به احتمال زیاد یکی از دلایل عدم‌موفقیت را در روابط سمی میان افراد سازمان پیدا می‌کنیم. هدیه‌دادن از راه‌های آسانی است که ارتباط میان افراد و همکاران را سامان‌دهی می‌کند.

با تهیه هدیه سازمانی و اعطای آن به همکارانتان، به آن‌ها نشان می‌دهید چقدر برای سازمان ارزشمند هستند. آن‌ها احساس می‌کنند زحماتشان در محیط کاری دیده می‌شود؛ درنتیجه با اشتیاق و انرژی بیشتری برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده سازمان تلاش می‌کنند. مشتریان وفادار یکی از مهم‌ترین افرادی هستند که هدیه سازمانی دریافت می‌کنند. حس رضایت نسبت به برندتان و تصمیم برای خرید دوباره، همان چیزی است که پس از اعطای هدیه سازمانی، در درون مشتریان وفادار اتفاق میفتد.

یکی از سرمایه‌گذاری‌های هدیه سازمانی به مشتریان بالقوه مربوط می‌شود. پیش از سفارش هدیه سازمانی باید بازار محصولاتتان را بررسی کنید. مشتریانی را درنظر بگیرید که ظرفیت خرید‌های ویژه را دارند. سفرکارت را به آن‌ها هدیه دهید تا نام برندتان در گوشه‌ای از ذهن مشتریان پررنگ شود و در خریدهای بعدی به سازمانتان مراجعه کنند. این خرید بعدی شاید در بازه زمانی کوتاه و شاید در بلندمدت اتفاق بیفتد؛ اما حتما رخ می‌دهد. شرکای تجاری گروه دیگری هستند که مخاطب دریافت هدیه سازمانی مانند سفرکارت علی بابا قرار می‌گیرند.

سفرکارت علی بابا هدیه‌ای شیک برای شرکای تجاری خاص!

شرکای تجاری

ارتباط با شرکای تجاری یکی از مهم‌ترین روابط در سطح سازمان به‌حساب می‌آید. اگر با شرکای تجاری ارتباطی سازنده و سالم را بسازید، درواقع فرصت‌های تجاری بیشتری برای برندتان خلق کرده‌اید. توسعه ارتباطات با شرکا تجاری، ریسک‌پذیری آن‌ها دربرابر تصمیم‌های چالش‌برانگیز را بیشتر می‌کند.

اگر با شریک‌های کسب‌وکارتان ارتباط خوبی داشته باشید، می‌توانید روی همراهی آن‌ها در روزهای سخت و پرچالش سازمان حساب کنید. اعطای هدیه مانند سفرکارت علی بابا به‌نوعی حسن‌نیت شما را نشان می‌دهد و تصویر خوبی از شما در ذهن‌شان می‌سازد.

تقدیر و تشکر

فرهنگ قدردانی همیشه تاثیر شگفت‌انگیزی در روابط دارد. اگر شرکای تجاری در موضوعی شما را همراهی کردند، برای تشکر از لطفشان هدیه‌ای رسمی مانند سفرکارت را تقدیم‌شان کنید. این هدیه در ضمیرناخودآگاه‌شان تاثیری مثبت می‌گذارد و بیشتر به حمایت و همراهی شما و برندتان علاقه نشان می‌دهند.

هدیه سازمانی مناسبتی

با نگاهی به تقویم متوجه مناسب‌های مختلفی می‌شویم که هریک زمان خوبی برای نشان‌دادن حس ارادت قلبی از طریق اهدای هدیه سازمانی هستند. شما می‌توانید در مناسبت‌هایی مانند روز مرد، روز زن، روز جوان، روز مهندس، روز پزشک، روز برنامه‌نویس و... هدیه‌ای درنظر گرفته و آن را به شرکای تجاری‌تان دهید. بدون شک دریافت سفرکارت علی بابا در چنین مناسبت‌هایی آن‌ها را به‌وجد می‌آورد.

توسعه ارتباطات

گاهی می‌توان بدون هیچ دلیل خاصی مانند تشکر یا هدیه به مناسبت فرارسیدن روزی خاص، هدیه‌ای را برای شرکای تجاری خود درنظر گرفت. این هدایای رسمی معمولا با هدف توسعه روابط تجاری فراهم می‌شوند. توسعه روابط تجاری به‌طورمستقیم در گسترش سازمان و سریع‌تر شدن سرعت رشد و پیشرفت آن تاثیر دارد.