سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
جنایت جدید شورشیان سوری

قاچاق اعضای بدن قربانیان سوري به اروپا

پیش‌تر نیز رژیم‌ اسرائیل اعضای بدن شهدای فلسطینی را ربوده و به فروش اعضای بدن آنها اقدام می‌کردند.
کد خبر : ۶۰۴۲۵
"صراط" - سرویس سیاسی/ هر روز که بیشتر از بحران سوریه می‌گذرد، جنبه‌های جدیدتری از عمق توطئه علیه ملت و دولت سوریه و از سوی دیگر حقیقت آن روشن‌تر می‌شود. یک پایگاه عرب‌زبان از جنایات هولناک مخالفان مسلح سوری و همکاری آنها با مافیای اعضای بدن انسان پرده برداشته است.
 
پایگاه خبری النخیل در گزارشی فاش کرد: اعضای مافیای قاچاق اعضای بدن انسان با پرسه زدن در مرزهای سوریه با لبنان و ترکیه با مشارکت سران رژیم قطر و ترکیه به این تجارت مشغول هستند.
 
در این گزارش آمده است: مافیای قاچاق بدن انسان روابط مستحکمی با گروه‌های مسلح سوری که مورد حمایت رژیم‌های سعودی و قطر هستند، دارند و این گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه اجساد قربانیان عملیات تروریستی خود را به اعضای مافیای انسان تحویل می‌دهند.
 
النخیل در ادامه افزود: گروه‌های تروریست سوری و اعضای گروه موسم به ارتش آزاد سوریه در مقابل ایجاد تسهیلات لازم برای اعضای مافیای بدن انسان، مبلغ‌های هنگفتی دریافت می‌کنند.
 
طبق این گزارش، گروه‌های تروریستی ابتدا سوری‌ها را ربوده و می‌‌کشند و سپس اعضای بدن آنها را با مشارکت اعضای مافیای بدن انسان جدا کرده و در بازارهای عربی و اروپایی می‌فروشند. اخیرا اجساد زیادی که کاملا احشای داخلی آنها بیرون آورده شده، کشف شده است.
 
گفته می‌شود از آنجا که پیش‌تر رژیم‌ اسرائیل اعضای بدن شهدای فلسطینی را ربوده و به فروش اعضای بدن آنها اقدام می‌کردند لذا این احتمال می‌رود که رژیم صهیونیستی نیز در این تجارت کثیف با گروه‌های مسلح سوری همکاری دارد.
 
ابعاد این همکاری مسلحان سوری با رژیم صهیونیستی آنچنان شفاف است که روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از نوفل الدوالیبی، یکی از اعضای شورای ملی مخالفان سوریه نوشت: سوریه بعد از بشار اسد مذاکرات صلح با اسرائیل را برگزار خواهد کرد.
 
الدوالیبی در گفت‌وگوی مطبوعاتی با این روزنامه اسرائیلی گفت: سوریه جدید با اسرائیل درباره صلح عادلانه بر اساس طرح صلح عربی مذاکره خواهد کرد و اسرائیل باید تمایل خود به چنین صلحی را اعلام و از گروه‌های دموکراتیک جهان عرب حمایت کند.
 
از سوی دیگر و در اشاره به قاچاق اعضای بدن انسان در سوریه که با همکاری رژیم‌های عربی و ترکیه صورت گرفته و در بازارهای اروپایی به فروش می‌رسد، باید گفت این رژیم‌ها در حالی به این تجارت رو آورده‌اند که در طول یک‌سال از شروع نا‌آرامی‌ها در سوریه، پیوسته خود را حامی ملت سوریه و طرح صلح کوفی عنان، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه معرفی می‌کنند.
 
در میان دروغ‌ها و ادعاهای سران غربی و رژیم‌های عربی علیه سوریه که بازتاب واقعی و درست اتفاقات دوران نا‌آرامی‌های سوریه را با موانعی روبه‌رو کرد، هیچ‌یک به اندازه این دروغ که گفته شد «دولت سوریه به مردم معترض بی‌دفاع گلوله جنگی شلیک کرد، پس گروه‌های مخالف درصدد برآمدند از خود دفاع کنند» وقیحانه‌ و وحشیانه نبود که برای ساقط کردن نظام بشار اسد گفته شد.
 
دلایل روشنی وجود داشت که گروه‌های مسلح مردم بی‌دفاع سوریه را هدف گرفتند و حتی نیروهای امنیتی و غیرنظامی را هم در خلال چند هفته اول مارس کشتند.
 
علاوه بر داستان‌سرایی دروغ توطئه‌گران علیه سوریه، با برانگیختن احساس خشم علیه خشونت یکجانبه ادعایی از طرف دولت سوریه، مستقیما سبب تشدید بحران سوریه و تحریک مخالفان شدند تا جاهایی که قضاوت‌هایی نادرست کردند که هرگونه مناقشه منطقی را درباره سوریه در نطفه خفه می‌کرد اما طولی نکشید که با انتشار تصاویری از افرادی که تا بن دندان مسلح بودند ابعاد این توطئه‌چینی علیه سوریه و دلایل داستان‌سرایی‌ها فاش شد.
 
قطر و عربستان سعودی 2 رژیمی هستند که به صراحت حمایت تسلیحاتی خود را از مسلحان تروریست در سوریه را اعلام کرده و پول نفت‌شان را برای به آتش کشاندن سوریه خرج می‌کنند. عربستان و قطر که در روند بحران‌آفرینی در سوریه نقش بارزی دارند تلاش می‌کنند با گسترش تروریسم در این کشور هم آن را از درون متلاشی کنند و هم انقلاب‌های منطقه را به انحراف بکشانند.
 
امیر قطر با كنار گذاشتن راهكارهای سیاسی برای حل بحران سوریه از طریق اتحادیه عرب، فعالیت‌ها در اتكا به عناصر مسلح را گسترش داده و به دنبال تكرار استراتژی لیبی هستند.
 
کارشناسان سیاسی نقش‌آفرینی کشور کوچک قطر در منطقه را تردید برانگیز معرفی می‌کنند و معتقدند قطر جاسوس آمریکا و اسرائیل در منطقه است و متعهد شده به هر طریقی از منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه حمایت کند.
 
همچنان که اندیشه اعزام ناظران به سوریه یك ایده از سوی قطر بوده و در واقع این طرح‌های قطر از سوی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی مورد حمایت قرار می‌گیرد. این كشورها هدفشان این است كه در سوریه ناآرامی ایجاد و منطقه خاورمیانه را كنترل كنند و اهداف و سیاست استعماری خویش را از این راهبرد به پیش برند.
 
بر همین اساس در توافقی که بین قطر با اسرائیل بسته شده، قطر با اسرائیل توافق کرده اگر تشکیلات خودگردان با برنامه‌های اسرائیل و آمریکا درباره درگیری‌های موجود در منطقه و ایجاد ناآرامی در مصر، سوریه و اردن مخالفت کند، این تشکیلات را سرنگون کند.
نظرات بینندگان
ژانواراژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۶
ابن موضوع كه بيان كرديد تعجب آور نيست اينها تا وقتي ارتش آزاد سوريه سياستهاي مورد نظر آنها را تامين ميكند به آنها كمك بلا عوض ميكنند در غير اين صورت بايد در قبال آن هوه تسليحات و مهمات و آموزش يك بهايي را بپردازند كه اين بها هم اعضاي بدن قربانيان عمليتهاي تروريستي مي باشد.