سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸

مخالف برخی نظرات هاشمی هستم

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: با برخی نظرات آیت‌الله هاشمی مخالفم.
کد خبر : ۵۸۰۰۹
به گزارش صراط حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی امروز در گفت‌وگو با فارس در اسلامشهر اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی سه دهه اخیر خدمات بسیاری به کشور و انقلاب داشته و تمام این موارد در تاریخ این کشور ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر وی به عنوان یک فعال سیاسی و کسی که هشت سال ریاست جمهوری و چند سال ریاست مجلس را بر عهده داشته است اما به طور قطع اشکالاتی در کارش وجود دارد که باید مورد نقادی قرار گیرد.

* با برخی نظرات هاشمی مخالفم

این مسئول با اشاره به برخی اظهار نظرها و عملکردهای هاشمی رفسنجانی گفت: به شخصه با برخی از نظرات وی مخالف هستم و معتقدم که باید عملکرد هاشمی رفسنجانی را مورد نقادی قرار داد.

اکرمی خاطر نشان کرد: البته این نقادی نباید به تخریب و توهین آلوده شود، چرا که وی در جایگاه حساس ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و حکم هاشمی رفسنجانی را نیز رهبری معظم انقلاب صادر فرموده‌اند.

وی افزود: بنابر این در هنگام نقد هاشمی رفسنجانی باید جایگاه حساس وی را مد نظر قرار داد و رسانه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

* دشمنان خارجی منتظر اختلاف در داخل کشور هستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هشتم مجلس با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت حفظ وحدت جامعه گفت: در شرایطی به سر می‌بریم که کشوهای غربی منتظر یک لحظه غفلت ما هستند تا توطئه‌های خود را عملی کنند.

اکرمی در پایان تاکید کرد: در این شرایط باید مراقب رفتار و گفتار خود بوده و با حفظ اخلاق در جهت ترویج وحدت تلاش کنیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خيلي خيلي ببخشيد جناب آقاي اكرمي !
با توجه به ارادت خاص شما به آقاي هاشمي و اين كلي گوئي در مورد اشكالات وارده به عملكرد مديريتي ايشان ، آيا منظور شما مطرح كردن و احياي دوباره ايشان نيست ؟
راستي آقاي اكرمي نگفتيد با كدام موارد از برخي نظرات آقاي هاشمي مخالفيد ؟!!
جدأ اين نوع مخالفت و نقد پاستوريزه شما قابل تقدير است !!
ديگه اينكه چرا شما در برخي اظهار نظر ها خيلي رك و صريح اللهجه بوده ايد ..؟
اما در اين مورد ............... ؟!