دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰

خسرو دانشجو در دانشگاه آزاد حکم گرفت

خسرو دانشجو با صدور حکمی از سوی فرهاد دانشجو به عنوان سرپرست واحد علوم تحقیقات و همچنین مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
کد خبر : ۵۵۶۴۶
به گزارش صراط به نقل از مهر، فرهاد دانشجو با صدور حکمی، برادرش خسرو دانشجو را به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:
 
"با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پرفتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی توفیق، سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت، با توجه به سوابق مدیریتی موثر جنابعالی در دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.
 
تعالی معنوی، علمی، فرهنگی و گسترش امر آموزش و پژوهش مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام با اهتمام به حفظ بیت المال، صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری و تقویت انضباط مالی، اداری و پژوهشی مورد انتظار است.
 
امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی و با جلب مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم واحد علوم و تحقیقات و بهره مندی از تجارب ارزشمند آنان در تحقق هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در امور علمی و فرهنگی موفق و موید باشید.
 
دکتر فرهاد دانشجو
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"
 
خبرگزاری مهر، پیش از این خبر داده بود که خسرو دانشجو در واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نماینده و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۵
۰
کامران دانشجو، فرهاد دانشجو ، خسرو دانشجو ، دانشگاه آزاد اسلامی ، وزارت علوم
.................................
تیتر میزدید:
شیرینی ریاست فرهاد به کام خسرو رسید
مسلم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
متاسفم برای شما خبر نویسان ناآگاه ! آقای دکتر دانشجو ده سال در دانشگاه آزاد واحد تهران غرب پست ریاست واحد را داشتند و به تازگی پست نگرفته اند و سال ها با آقای دکتر جاسبی همکاری داشته اند و طی این سال ها شایستگی فراوان خود را در دانشگاه آزاد به اثبات رسانده اند و ایشان فردی همدل و همراه و مردمی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه واحد تهران غرب بوده اند .