پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
پیش بینی بذرپاش از عملکرد فتنه گران در آینده:

علنی شدن حمایت‌های فتنه گران از ناآرامی‌های سوریه

ما در ایران بارها شاهد بودیم که فعالان سیاسی یکی ازجریان‌ها که بعدها فتنه از دل این جریان متولد شد به لطایف الحیل نسبت به حمایت‌های ایران از حماس و حزب‌الله مخالفت می‌کردند.
کد خبر : ۵۳۷۵۴

"صراط" - مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز اظهار داشت: در جشنواره الجنادریه دربار سعودی برخی عناصر پیدا و پنهان فتنه را فراخواند و توافقاتی میان آنان حاصل شد، که این موضوع را می‌شود از چند منظر ارزیابی کرد.

وی به اشتراکات عقیدتی آل سعود و فتنه‌گران در قبال تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: در منطقه خاورمیانه 2 جریان عمده سیاسی وجود دارد که هر 2 جریان حول موضوع فلسطین وجود پیدا کرده‌اند. این 2 جریان همان جریان مقاومت و جریان سازش هستند. جریان مقاومت معتقد به حذف رژیم صهیونیستی و جریان سازش معتقد به پذیرش صهیونیست‌ها هستند.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز تصریح کرد: به مراتب و به وضوح مشاهده شده که در قبال تحولات مهم منطقه‌ای عناصر تشکیل دهنده جریان‌های مقاومت و سازش، رفتارهای متناسب با اهداف خود را دنبال می‌کنند.جریان مقاومت با محوریت و مرکزیت ایران، سوریه، لبنان و دولت مردمی حماس و با پشتوانه ملت‌های منطقه به فعالیت می‌پردازند و در مقابل، جریان سازش با محوریت عربستان سعودی و با حضور برخی شیوخ عرب، به تقویت دولت خودگردان محمود عباس می‌پردازند و قطعاً از موهبت‌های همیشگی آمریکا و غرب برخوردار است.  البته می‌دانیم که ریشه این جریان همان آمریکاست که سال‌هاست منافع حکام را به منافع رژیم صهیونیستی گره زده است تا در مواقع ضروری اقدامات آنها مستقیم یا غیرمستقیم موجب تقویت رژیم صهیونیستی شود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: آمریکا طی سال‌های اخیر برنامه‌های گسترده‌ای را در منطقه آغاز کرد که همه این برنامه‌ها در راستای تضعیف جریان مقاومت و تقویت سازشکاران بود. آنها در ایران به عنوان قلب مقاومت اسلامی فتنه‌انگیزی می‌کنند تا تمرکز جمهوری اسلامی را از منطقه به تحولات داخلی منتقل کنند. در لبنان آنها دائما دولت قانونی حامی مقاومت را با تقویت 14 مارس و با ترفندهایی مانند دادگاه حریری و حمایت‌های گسترده خارجی به چالش می‌کشانند.

بذرپاش ادامه داد: آنها به شیوه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا مانع تثبیت حکومت مردمی عراق شوند چرا که می‌ترسند کابوس آمریکا که از زبان پادشاه اردن تحت عنوان "هلال شیعی" بیان شده محقق شود. در فلسطین آنها به شیوه‌های ناجوانمردانه نسبت به مردم غزه بی‌تفاوتی نشان دادند تا جنایت‌های جنگ 22 روزه لبنان هم بعدها مشخص شد که سازشکاران با ماشین جنگی رژیم صهیونیستی چگونه همکاری می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی این اتفاقات شبکه سیاسی و رسانه‌ای جریان سازش هم‌گام عمل کردند و نوعی هم‌افزایی را در دستور کار داشتند. شما دیدید که در جریان فتنه 88 از آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی گرفته تا عربستان سعودی و برخی حکام عربی علنا و عملا از فتنه‌گران حمایت می‌کردند.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز همچنین گفت: به مرور مشخص شد آل سعود بخشی از دلارهای نفتی خود را خرج هزینه‌های انتخاباتی آقایان کرده است. جریان سازش و فتنه که اهداف مشترکی در قبال مقاومت دارند، به اندازه‌ای بود که محمود عباس هم برای کمک به یکی از سران فتنه توصیه‌های 50 میلیون دلاری می‌کرد. اینها همه نشان از باورهای مشترک فتنه و سازش دارد.

بذرپاش اضافه کرد: ما در ایران بارها شاهد بودیم که فعالان سیاسی یکی ازجریان‌ها که بعدها فتنه از دل این جریان متولد شد به لطایف الحیل نسبت به حمایت‌های ایران از حماس و حزب‌الله مخالفت می‌کردند. ما شاهد بودیم که روزنامه‌هایشان از جوانان متدین حزب‌الله تحت عنوان تروریست یاد می‌کردند.

وی افزود: ما هنوز یادمان نرفته در کدام دولت به دنیس راس نامه می‌نوشتند و تضمین می‌دانند حمایت‌ها از حماس برداشته و حزب‌الله خلع سلاح شود. هنوز زمان زیادی نگذشته که صحبت‌های یکی از سران فتنه در ایام انتخابات را فراموش کنیم که نسبت به سیاست‌های نظام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان معترض بود و همه به یاد دارند در کدام مناظره انتخاباتی، از سیاست‌های نظام علیه رژیم صهیونیستی انتقاد می‌شد و مهمتر از همه اوج هماهنگی فتنه‌گران و سازشکاران در راهپیمایی روز قدس آشکار شد آنجا که فتنه‌گران با شعار "نه غزه نه لبنان"‌دقیقا منویات جریان سازش را در پایتخت مقاومت اسلامی گفتند.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهر تهران به تحولات اخیر منطقه و بیداری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بیداری اسلامی ناگهان همه معادلات را به هم زد. آمریکا تا پیش از بیداری اسلامی تمرکزش بر حکام و دولت‌های عربی بود و در مقابل ایران تمامی تمرکز خود را بر ملت‌های منطقه قرار داد. بیداری اسلامی دولت‌ها یعنی سرمایه‌های آمریکا را از بین برد و آمریکا در منطقه دچار آسیب شد.

بذرپاش در ادامه گفت: هزیمت آمریکا در اثر بیداری اسلامی در واقع شکست همه سازشکاران بود. همه دنیا دیدند در مصر انقلابی فقط به 2 سفارتخانه حمله شد و این سفارتخانه‌ها عبارت بودند از سفارت‌های رژیم صهیونیستی و آل سعود؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت از تثبیت انقلاب‌ها و استقرار دولت‌های انقلابی در منطقه نگرانند چرا که خوب می‌دانند اولویت اول همه ملت‌های منطقه نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی است و این یعنی تقویت جریان مقاومت.

وی افزود: جریان سازش مجددا دست به کار شده است و دیدیم که به صورت ویژه در سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت فتنه‌انگیزی می‌کنند. همزمان با چراغ سبز آمریکا می‌بینیم که عربستان به بحرین لشکر کشی می‌کند و دیکتاتور یمن را مورد حمایت قرار می‌دهد. اینها توجیهی به افکار عمومی ندارند چرا که اساسا بنیان حکومت آنان بر مردم سالاری نیست.

مهرداد بذرپاش در ادامه به مرحله جدید بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های بیداری اسلامی در تهران که ابتکار مقام معظم رهبری است در واقع نقشه راه انقلاب‌های منطقه را ترسیم کرده است و ما می‌بینیم که انقلاب‌ها به نوعی هماهنگی و انسجام در تحقق اهدافشان نزدیک شده‌اند. در این میان انقلابیون بحرین و یمن هم به شعارها و اهداف خود را تبیین کرده و مرحله جدیدی از مبارزه را شروع کرده‌اند. فضای مقاومت به گونه‌ای شده است که شرق عربستان هم مدتی است به صورت مداوم صحنه اعتراض مردم به ال سعود است.

بذرپاش ادامه داد: دیروز مردم قطیف شعار "مرگ بر آل سعود" سر دادند. در بحرین هم مردم مرگ بر آل خلیفه می‌گویند. حمد بن خلیفه پادشاه بحرین امروز در مصاحبه‌ای که اشپیگل منتشر کرده است، اذعان کرده که مردم کشورش شعار "زنده باد خامنه‌ای" سر می‌دهند و آنها نمی‌توانند این شعار را تحمل کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: اینها همه نشان می‌دهد بیداری اسلامی به نوعی انسجام و شور جدید رسیده است و این شور مقاومت از مرزهای پایگاه جریان سازش به درون خاک این کشور رسیده است. بی‌دلیل نیست پادشاه سعودی شرایط منطقه را ترسناک می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با در نظر گرفتن این شرایط می‌توان به راحتی توافق ننگین و خیانتبار «الجنادریه» را ارزیابی کرد. ماجرا خیلی واضح است؛ شاه عربستان دارد صدای انقلاب مردمش را می‌شنود. آنها دست به هر اقدامی می‌زنند تا مانع این حرکت انقلابی بشوند و چه اهرمی مهمتر از اخلال در مرکز فرماندهی جریان مقاومت.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز تصریح کرد: توافق با فتنه‌گران برای سازماندهی یک ناآرامی در ایران در واقع نیاز مبرم آل سعود و رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی است. آنها به دنبال ایجاد یک ناآرامی در ایران هستند تا هر طور که شده با استفاده از جنجال‌های رسانه‌ای خود بار دیگر انحراف افکار عمومی منطقه از ماهیت انقلاب‌های منطقه را دنبال کنند.

پذرپاش اضافه کرد: دوستان آل سعود در ایران که طی چند سال اخیر مورد حمایت‌های مالی قرار گرفتند و از لحاظ ماهیت هم اشتراکات فراوانی دارد اکنون این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند. این یک موضوع عجیب و یا جدید نیست. بنده حتی پیش بینی می‌کنم فتنه‌گران حمایت‌های نیمه علنی خود از ناآرامی‌های سوریه را نیز علنی کرده و در موضوع سوریه هم مستقیماً دست به کار شوند.

وی افزود: مشاهده این رفتار فتنه‌گران انسان را به یاد گروهک منافقین می‌‌اندازد که در قبال حمایت‌های مالی چه خیانت‌های بزرگی را در قبال ایران انجام دادند. آنها با گدایی از امثال صدام و آمریکا منفور ملت ایران شدند.

"البته آنچه در راهپیمایی 22 بهمن آشکار شد، نشان می‌دهد جریان سازش به شدت هراسان است و به دنبال آن است که تا پیام این حماسه ملی موجب پرشورتر شدن بیداری اسلامی نشود و به همین دلیل فتنه‌گران به دنبال تکرار سناریوی خفت بار 25 بهمن 89 هستند که در واقع اوج خیانت و سرسپردگی آنان را نشان داد."

مهرداد بذرپاش در خاتمه گفت: اینها یعنی جریان سازش و دنباله ایرانی آنها، بدون شک هیچ نتیجه‌ای از این اقدامات نخواهند گرفت و آن چیزی که می‌ماند آبروریزی و آشکار شدن یک خیانت دیگر برای جریانی است که در ایران با ادعای خط امام آمد اما این روزها آلت دست و گدای دربار آل سعود در حال سقوط و شیعه کش شده است.

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۲۸
قطعا دجال دست نیروهای همسو با سیاستهای خودشو در سطح جهان بدست همدیگه میده تا بتونه به اهدافی که میخواد برسه ... واسه همینه که می بینیم عوامل مرتبطش از هالیوود گرفته تا نیروهای سیاسی ش در ایران و سوریه و عربستان و بقیه جاهای دنیا واسه همدیگه دم تکون میدن !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۱۳
مملی برو لالا.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه چی !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زود بخوابی که فردا واسه له کردن "سبزا" انرژی کافی داشته باشی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا مگه اینکه من نبینمت !!!
آی بدو......آی بدو !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا، مگه مرده را له می کنند؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدوم!
وا میستم مثه مرد ببینم مثلا میخوای چه کار کنی!؟
ما اهل فرار نیستیم جوجو!
در ضمن من فردا نمیام بیرون!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا مسخره می کنی منو ؟ بخاطر علامت ! آخر جمله ت میگم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا مگه شما از 6 بعدازظهر میخوابی که ممل رو از ساعت 6 !! توصیه به خوابیدن میکنی ؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
لوطی ناراحت نشو.باهات شوخی کردم مملی.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
لوطی دیگه چه صیغه ایه واسه ما ساختی ! ضمنا ممل نه مملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا و ممل یکی هستند!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
میبینم که خوب ممل چزوندتتون ناشناس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به کامنت های نورا و ممل توجه کنید ...وقتی سیاست بشه بچه بازی وضع مملکت از این بهتر نخواهد شد ....
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۲۲
منطقه به دو قطب تقسيم شده.قطب ايران شامل كشورها و ملتها و گروههاي مقاومت و قطب صهيون شامل ديكتاتورهاي عرب و گروههاي تروريستي مانند القائده و مخالفان مسلح سوريه و گروههاي همسو با غرب مانند سبزهاي ايران و سعد حريري لبنان.پروژه هاي كشته سازي و اتهام زني و شانتاژهاي خبري دروغ رسانه هاي قطب صهيون نشان از وحشت شديد انها از رسيدن زمان مرگشان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران هم به دو قطب تقسیم شده در حد لالیگا.تکلیف چیه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
القاعده عزیز!
اول املاشو یاد بگیر!!!جغرافیا پیشکشت!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۱۶
صراط عدالتخواه ! چقدر از مهرداد بذر پاش پول گرفتین برای این رپورتاژ اگهی. ( مثلا مصاحبه ). اگر صداقت دارین اقای بذرپاش بیاد در مورد جشنواره افتضاح جوان ایرانی توضیح بده. چرا از بازیگرانی مثل شبنم قلی خانی و الهام حمیدی و حمید گودرزی و... برای مشروعیت بخشی به کاراش استفاده کرد؟ اصولگرایی یعنی این؟
جذب حداکثری
|
Iran (Islamic Republic of)
علی اقا باسلام
چرا بعضا ماها یا کند میرویم یا تند
شما چه مشکل یا چه جرم مرتکب شده ای از افرادی که نام بردید دارید ؟
حزب اللهی فقط من وتوئیم؟
نه برادر من فکر میکنم باید چتر اسلامیت نظام را گسترده تر پهن کرد
طابق النعل بالنعل پشت سر رهبری
اگر من نسبت به این موضوع دچار کج فهمیم دوستان تذکرم دهبد
موفق باشی برادرم
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۰
چرا اینقدر دم انتخابات از این جناب مطلب به همراه عکس چاپ می کنید
بعد هم با کمال آرامش ان بالا نوشته اید
"ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم"

ایشان همان منسوب جریان رابطه ای هستن
در بزرگترین خودرو سازی کشور


می خواهید در رای آوردن احتمالی ایشون سهم داشته باشید
لااقل صراحتا بگین
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ناراحت نکن خودشو !!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا باید از کی مطلب میزدن تا تو دلت خنک بشه ؟ اگه از اربابای شما بزنن یعنی با کسی عقد اخوت نبستن ؟؟
همینه که نظر مزخرف تو رو گذاشتن نشون میده با کسی تعارف ندارن
آبو بریز همونجایی که . . .
نکته سنج
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر نظرات کاندبدایی که شما به او سمپاد دارید رو بیاره انوقت بحث عقد اخوت حل میشه؟!!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کس را باید از دوستان و دشمنانش شناخت


جالب اینجاست که مخالفین این آقا حتما مربوط به کانون های قدرت و ثروت هستند

از کدام نامزد انتخاباتی این اواخر مقاله چاپ کردید
برادر عقد اخوت بسته اید
و زحمت ما میدارید
!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق !!! به قول شما اربابان ما حداقل سه هزار ميليارد تومان به مردم نجيب ايران ضرر نزدند . آنقدر تحجر و تنگ نظري سر تا پاي شما را فرا گرفته غير از خود و افكار پوچ خود به هيچي توجه نداري و با همين ناداني هم خواهي مرد .
سوسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اون اقایی که با کامنت سلام بالا اومده و به صراط میگه چرا در این چند وقت از کاندیدای دیگر مقاله منتشر نکرده
عزیز من میگویند همدان دور است کردوش نزدیک، یه سر به ارشیو 2 ماهه اخیر صراط بزن و بعد گنده گویی کن .
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام به روی ماهت
این بذر نیوز هست داداشم!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
اون خانمی که با نام سوسن کامنت گذاشتن
اول اینکه چه صحیح مولا فرمودن زن ها رو در امور سیاسی شرکت ندین
خوب ما حصلش میشه همین
بی ادبی به نظر مخالف
خوب البته بیشتر از این هم از شما توقع نمیره
در ضمن بنده خیلی وقته با صراط آشنا هستم
و بدون اغراق هر روز به غیر پنج شنبه و جمعه صراط رو نگاه می کنم
برای همین هم تعجب کردم از اینکه یکدفعه مقاله های این آقا به همراه عکس ...
خوب برای من هم درس شد که بجای شعار افراد به عملشون نگاه کنم
سوسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ادب رو رعایت کردی که از دیگران توفع ادب داری؟
من که زنم و فلسفه غرب خوندم مثل شما ادعای بلد بودن ندارم
عجب دوره زمونه ای شده
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
ساکت ساکت بین علما اختلاف افتاده !!!
از نظر م هر چی زنها بگن همون درسته !!! ههاهاهاهاهاهاهاها
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۲۹
اینده از ان امت حزب الله است جانم فدای امام خامنه ای باد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اندکی صبر سحر نزدیک است
------------
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر این شعار
"اندکی صبر سحر نزدیک است"
منو یاد ممد اینا میندازه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب خط اول کامنت مهدی:
شب دراز است و قلندر بیدار!!!
فتنه سبز
|
United States of America
|
۲۱:۲۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۲۰
چه کشف بزرگی کرده اید، ناآرامی های سوریه
!!! بیداری اسلامی در سایر کشورهای عربی!!! شرم نمیکنید از حکام دجال سوریه حمایت می کنید در حالی که اسد روی جنایتکارانی مثل قذافی را سفید کرده تا حالا بیش از 5 هزار نفر از کودکان و رنان بی دفاع را به خاک و خون کشیده و شما مفت و مجانی خود را شریک خونخواران کرده اید.بله ما فتنه گران با افتخار از قیام آزادیخواهی مردم سوریه حمایت میکنیم همانطور که از قیام مردم بحرین و یمن و لیبی و.... حمایت میکنیم.در پوچی تهمت هایتان همین بس که بیش از 2 ساله تمام است که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای پیدا کردن یک نقطه تاریک از زندگی رهبران جنبش سبز به در بسته خورده اند.
زنده باد آزادی.
زولبیا
|
United States of America
بابا زرشک !!!!1!
نابودگر فتنه
|
United States of America
انقدر اخبار voa و bbc و.....مغزتو فریز کردند که قدرت تحلبل نداربی و شکمی یه چیز گفتیو ما ندبد گرفتیم
......... جان این کشورها با هم متفاوتند
............ جان دوغ و دوشاب با هم فرق میکنه
یقول حشمت فردوس افتاد؟
پسر شجاع
|
United States of America
خوبه خودت ميگي فتنه سبز!
آيا از فتنه سبز، جز حمايت از اسرائيل و كوبيدن جبهه مقاومت، انتظار ديگري مي‌رود؟!

"زنده باد استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي"
ذوالفقار
|
United States of America
چرا اسمت رو گذاشتي فتنه سبز اصلا معني فتنه رو ميدوني؟؟
نميدوني چقدر اين كلمه زشت و ننگ آوره .
خودتون هم ميدونيد فتنه بود
ذوالفقار
|
United States of America
یک نقطه تاریک از زندگی رهبران جنبش سبز ؟
نقاط تاريك كه در برابر ديدگان ملت هست نيازي به نيروهاي امنيتي نيست
ممل
|
United States of America
اگه واقعا از قیام مردم بحرین و یمن و لیبی و ... دفاع میکنین پس چرا شعار اصلی جنبش صهیونیستی تون اینه : نه غزه نه لبنان !! ................. ؟؟؟ یعنی دارین از اربابتون اسراییل حمایت میکنین دیگه آلوچه ! با بچه طرف نیستی که
سلام
|
United States of America
جای سوال نیست که چرا وزیر دفاع امریکا چند بار شخصا به منطقه حمام سوریه سفر کرده و از آنها حمایت
این اتفاق برای جانشین بن لادن که مصری الاصل است ور در وقایع مصر سکوت کرده افتاد
اکنون بسیاری از نیروهای طالبان در آنجا مستقر هستند
دیشب پادشاه بحرین از بشار اسد خواست صدای مردم کشورش را بشنود

اما در مورد سران شما
انها را از فضای سیاسی جامعه برای بد اخلاقی هایشان حذف کرده اند
از ابتدا هم نقطه روشنی نداشتند که بخواهد
از بین برود
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱۴
دوست عزيز سبز
ديروز نماينده سبزها در مراسم الجنادريه در سعودي حاضر شد و18 ميليون دلار از حكام سعودي براي ادامه فعاليت سبزها عليه ايران كمك گرفت.
چگونه سبزها هم از مردم بحرين يمن و عربستان حمايت مي كنن و هم از شاه سعودي كه شريك كشتار مردم بحرين و يمن و...است كمك مي گيرن؟
سعید
|
Canada
|
۲۲:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۱۳
آقای بذرپاش هیج کس دفاعش رو از مخالفین اسد کتمان نکرده بود که شما کشفش کرده باشید.. حکومت اسد ها طفیلی است که با رسماً و بدون هیچ پرده پوشی با بیت المال ایران تغذیه میشود. شاید شما و مقامات نظام از آن خیری ببرید ولی دلیلی بر این نیست که نظام مقبولی است. اگر دنبال سوژه انتخاباتی هستی بهتر سوژه ی بهتری پیدا کنی.
جستجوگر بصیرت
|
Canada
قابل توجه مسولین صراط
اگر فضای نقادی سازنده باشد خوب است
ولی تخریب و تهمت انهم در مورد شخص شاید اغماض ، ولی بعضی کامنتها مثل کامنت با نام سعید چندین بارکه من رویتت میکنم بیشتر به یک ضد انقلاب میخورد تا یک منتقد
یک بارکامنت های نامبرده را مرور کنید
اتهامات بی اساس به نظام بسیار است
سعید
|
Canada
ضد انقلاب یا ضد نظام و مقامات نظام؟
جستجو گر بصیرت
|
Canada
اقا سعید من به این بابا کار ندارم
اگر منظور شما مقامات را میگویید
شامل اشخاص رده یک هستند که من نام نمیبرم تا شما به مقصودتان نرسید
این بابا که مقامات نظام محسوب نمیشود پس عناد شما معلوم شد؟ مشکل شما با اصل نظام و انقلاب است
تا سیه روی شود هر که درو غش باشد
ناشناس
|
Canada
بعضی ها میخواهند ایران هیچ هزینه ای برای سیاست های خارجی خود نپردازد و بنشینیم و چشمانمان را روی اتفاقات دنیا ببندیم! و منتظر باشیم تا یک روز دشمن به مرزهای ما برسد!
سعید
|
Canada
الان بقول خودتون دشمن لب مرزت تو خلیج فارسه چکارکردی؟
ساسان
|
Canada
ای کیو بله دفاعشان را تکذیب نکردند
بلکه همراه مدعوین ضد انقلاب ایرانی نفاقشان را کتمان کردند
یک با به تو تذکر دادم شکمی ننویس
سعید
|
Canada
ساسان جان خیلی سعی کردی بگی من باادبم ولی مطابق معمول کم آوردی
هر وقت شما کم میارید توهین و تحقیر شروع میشه
ناشناس
|
Canada
دشمن توی خلیج فارس البته در ساحل شیخ نشین هاست و اجازه حتی نزدیک شدن به آبهای ایران را ندارد. ضمنآ وزرا و حتی شاه مملکت، دیگر با دخالت اربابان خارجی جابجا نمی شوند!
سعید
|
Canada
ساحل شیخ نشین ها یا وسط خلیح فارس عزیزم! نکنه تنگه هرمز هم ساحل شیخ نشین هاست؟ همین دیروز دوباره ناو هواپیما برشون باصحت و سلامت رد شد. نکنه شما بهش اجازه دادید برای خودش بچرخه هفته یکبار از این سرتنگه برو اون سرتنگه! موشک هایی که تو ترکیه نصب شده لب مرز نیست.
شما میگین اگر ما اینکار ها رو می کردیم اسرائیل به مرزها ما رسیده بود. بفرما الان آمریکا دم مرزهای شماست. اگر تو آب های سرزمینی شما بودند که دیگه دم مرز نبود تو مرز بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۴
خانم فتنه ي.ي.ي سبز !
در باب نقاط تاريك زندگي سران فتنه ، نيازي به فعاليت دستگاههاي امنيتي و اطلاعاتي نيست ! يعني اوضاع اينقدر خراب است و دم خروس آنقدر دراز كه هر آدم عادي هم به راحتي نه تنها يك نقطه ، كه ده ها نقطه تاريك در زندگي و اوضاع و احوال سران فتنه را مشاهده ميكند . اين به اصطلاح رهبران جنبش سبز !! اين روزها عين چك بلا محل شده اند ، از همه جا مهر برگشت و بي اعتباري ميخورند . اوضاع اين به اصطلاح رهبران جوري شده است كه نه مخالفينشان قبولشان دارند و نه هوداران و همكاران و همپيمانان سياسي ديروزشان !! اينها وقتي بيچاره تر و سيه روز تر جلوه ميكنند كه طرفدارشان كسي مثل تو باشد كه از اون سر دنيا ، لم داده و حنجره پاره ميكند و از اونها مثلأ حمايت ميكند !!
داخل مملكت و نفرت عمومي مردم از اين جماعت خيانتكار به كنار ، لااقل كمي به خودت زحمت بده و از همون جا نگاهي به رسانه ها بيانداز و ببين كه همقطاران و همسنگران ديروز اين سران چگونه آنها را به باد فحاشي و تمسخر ميگيرند . البته نميخواهم براي اين كار آنها از خود احساس خوبي نشان دهم ، چون از نظر من آنها هم خائن و نفرت انگيز هستند ، اينها همونايي بودند كه يقه جر ميدادند و ميگفتند ما بيشماريم و اگر فلاني و فلاني دستگير بشه دنيا قيامت ميشه !! و با فرار خود الحق كه قيامت بر پا كردند و حالا هم پر و پاچه يكديكر را ميجوند !!
اما خانم فتنه ! اشكال كار امثال شما اين است كه يا عامدأ و عاملأ خيانتكار و مزدور امريكا و انگليس هستيد و يا سخت نا آگاه و بي اطلاع از مسائل سياسي و اوضاع دنيا ! و من شديدأ دعا ميكنم دوميش باشيد ! زيرا در اينصورت اميدي هست كه تحولي در سما پيدا شود و از مسير اشتباه برگرديد .
جويدن و نشخوار كردن اخبار و اطلاعات رسانه هاي استكباري وابسته به صهيونيستها و تكرار ادعا هاي رژيم پليد آل سعود و حكام دلقك و بازيچه شبه كشوري مثل قطر ، چيزهايي نيستند كه ساده ترين و نا آگاه ترين آدم رويزمين به آن افتخار و استناد كند كه تو اينچنين استناد ميكني و لابد افتخار هم ...!!
اگر ميخواهي در موضع حق بنشيني و در باره يك دعوي قضاوت درستي داشته باشي ببين طرفين دعوي چه كساني هستند . ما هر گز به صورت بي قيد و شرط از سوريه دفاع نكرده ايم ، اما وقتيكه ميبينيم در مقابل سوريه ، امريكا و متحدين جنايتكار اروپائيش از يكطرف و كشور هاي مرتجع منطقه مانند رژيم كثيف آل سعود و قطر و مغرب و خلاصه حمع ملوك ديكتاتور عربي ايستاده اند و به شكل مضحكي خود را طرفدار مردم و دموكراسي معرفي و خواستار سرنگوني نظام سوريه ميشوند ، به راحتي ميتوان پي برد كه موضوع از چه قرار است و بناست چه طرح و هدفي پياده شود . حالا اگر تو و امثال تو و يا سران فتنه نميفهميد و يا اصولأ نميخواهيد بفهمند ، اين ديگه مشكل از جايي ديگر است .
ما شريك هيچ خونخواري نيستيم و نميخواهيم باشيم ، اما ظاهرأ شما با اين موضع گيري و اطلاعات نابتان از كشته هاي سوريه به خوبي نشان ميدهيد كه از مواضع امريكاي جنايتكار و متجاوز ، رژيم غاصب و جلاد و كودك كش صهيونيستي و حكام كثيف سعودي و ملوك قطر و مغرب و امارات عربي خيلي خوب دفاع ميكني !!
ببينم خانم فتنه ، يا فتنه سبز ! براي شما اصلأ مهم نيست كه چرا اين كشور ها طرفدار دموكراسي و مردم سوريه شده اند ؟! آيا خودشان خيلي دموكراتيك و مردمي هستند ؟! به نظر شما اين مسخره نيست كه همين امروز پادشاه خبيث بحرين هم خواستار بركناري بشار اسد شده و گفته است رئيس جمهور سوريه بايد به حرف مردم و خواسته هاي آنها گوش بدهد ؟!
مثل اينكه ديدم نوشته بودي طرفدار انقلاب بحريني ! به نظر شما پادشاه بحرين صلاحيت چنين غلط كردني را دارد ؟! او خودش يكسال است كه مردم مظلوم بحرين را تا توانست خود و عواملش سركوب كرد و همينكه كم آورد ارتش جنايتكار سعودي را به جانشان انداخت . آيا چنين كسي صلاحيت چنين افاضات مزخرفي را دارد ؟!باور كنيد امروز همه آن كساني كه با ژست طرفداري از دموكراسي و مردم دوستي در مقابل سوريه ايستاده اند از پادشاه بحرين هم بي صلاحيت تر هستند كه در اين مورد شكر زيادي ميل كنند !!.
از نظر ما و با يك نگاه منطقي هر كسي كه همگام و هم آوا با اين كشور ها بر عليه سوريه حرفي بزند نه تنها طرفدار ملت سوريه نيست كه دشمن قسم خورده آنها به حساب ميايد .
آنچه امروز در سوريه رخ داده ، يك انقلاب مردمي نيست تا ما با كمال ميل در كنار مردم و انقلابيون قرار بگيريم ، بلكه يك جنگ تمام عيار تروريستي با حمايت همه جانبه امريكا و اسراييل و حكام مرتجع و جنايتكار عرب منطقه است .
انقلابي بمب گذاري ميكند ؟ ،آنهم در خيابانها و بين مردم بيگناه و بي دفاع ؟! انقلابي دست به راه زني و آدم ربائي ميزند ؟ انقلابي آدم سر ميبرد و جنازه مثله ميكند ؟! انقلابي آب و برق و گاز و امكانات مورد نياز مردم را نابود ميكند ؟! شما حد اقل متعلق به كشوري هستي كه سابفه انفلاب و سرنگون كردن يك رژيم را دارد !
منصف باش و اگر هم با هر كسي و هر چيزي مخالفي ، مخالفي منطقي و منصف باش !
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست ناشناس
ممنونم که وقت گذاشتی و بحث را ادامه دادی.قبل از هر چیز:
1- از کجا فهمیدی که من خانم هستم؟
2-از کجا فهمیدی که من اون سر دنیا نشستم اگه اون پرچم ملاک قضاوتت شده اشتباه میکنی من تو همین تهران هستم نشون به اون نشون که پسرک گل فروش رو چهار راه مسیر کارم از دیروز خواهر پنج سالشو هم آورده تا برای ماشین ها اسپند دود کنه.باور کن من این ها را میبینم.
3- چه کینه ای در دل دارید که حتی در دنیای مجازی مرتب توهین میکنی کلمات مزدور و نشخوار و ... چرا از دهان شما و هم کیشانتان(نظرات را مرور کن) جدا نمیشه؟این فرهنگ ریشه تاریخی داره که میراث اعراب بدوی است و متاسفانه در فرهنگ ما نیز به صورت ارزش درآمد. ( لعن و ناسزاگوئی یاران معاویه بعد از نماز!!! بر علیه علی (ع)- تاریخ طبری ).بگذریم.
4- اینهمه تقلا کرده ای تا ثابت کنی چون شاه بحرین و اسرائیل و انگلیس و ... مخالف اسد هستند پس اسد خوب است.اگر خدائی ناکرده من یا شما دستمان به یک خون نوزاد آلوده گردد شک نکن اگر شمر هم زنده شود با این کار مخالفت خواهد کرد خواه به حق و خواه در جهت بهره برداری شخصی.پس نمی توان نتیجه گرفت چون شمر مخالفت کرده ما خوبیم.!!!
این مغلطه ای بود که بعد از سرکوب وحشیانه تظاهرات معترضین پس از انتخابات ،چون بیگانگان این کار را محکوم کردند نتیجه گرفتید که شماها خیلی خوبید و خودتون هم باورتون شد که اکثر مردم فتنه گر شدند.
امیدوارم دایره دیدت را بازتر کنی و یادت باشه که ما مرتب داریم تاریخ را میسازیم،خدا کند پیش آیندگان سیه رو نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ساده ست، آمریکا هدفش از بین بردن مقاومت هلال شیعی است که بزرگترین تهدید برای ماهیت اسرائیله، و ایران هم باید این هلال شیعی رو تقویت کنه با حمایت از دولت سوریه، و مردم بحرین، و اونها هم دقیقا باید برعکسش رو انجام بدن، حالا این وسط هرکی راه خودش رو انتخاب میکنه، دیگه این وسط عدالت و آزادی و این کلمات گولزنک رو استفاده نکنید لطفاً، در مورد فتنه سبز هم طبیعیه چون مخالف اسلام هستند اونم از نوع شیعی ش، بنابراین پر واضحه که باید از فتنه سوریه حمایت کنن و طبیعتاً راجع به مردم ایران هم از واژه مزدور و ساندیس خور استفاده کنن، چاره ای ندارن ماهیتشون همینه، در واقع جنگ اصلی بین خیر و شر اینجا شکل گرفته و هرچی جلوتر میره ریزش ها بیشتر و شر به شر نزدیکتر و خیر به خیر نزدیک بیشه، خدا ما را در راه خیر محافظت بفرماید ان شا الله، معنی بصیرا هم همین است که تو این فضای غبار آلود خیر و شر نهائی رو تشخیص بدین و مثلا با یک کلیپ که مثلا مردم سوریه به خاک و خون کشیده شدن قافیه رو وا ندن، یا مثل قضیه مرحوم آقا سلطان که در همین رابطه ترور شد، بنابراین اگر واقعا کسی بصیرت داشته باشه و خدا هدایت رو در قلبش قرار داده باشه براش بسیار ساده ست که این فضا و خیر و شر و تشخیص بده، این وسط یه عده هم هستند هیچوقت نمیتونن طرف خودشون رو مشخص کنن و تا ابد این وسط سرگردانند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۷
الکی الکی این بابا رو گنده کنید . چون که دم انتخاباته دیگه .. خجالت آوره . این کی هست مثلا. یه آدمی که با رانت فک و فامیلش گنده شده ...
محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ،اول تا اونجاییکه من تحقیق کردم این بابا نون بازوشو خورده و منت دلاک رو نکشسده و کسی اون رو سر کار نیاورده و تازه موجب کمک و مساعدت به خیلی از نخبگان هم شده که خیلی از انها الان مشغول به خدمتتند
تازه کسی نمیتونه دیگری رو بزرگ کنه عزت آبرو دست اون بالایی رفیق
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تعریف جدید نون بازو:
داماد باجناق رییس جمهور بودن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانوم یا آقا از کی تا حالا علی احمدی باجناق شدن با دکتر احمدی نژاد؟؟؟ نکنه از وقتی ژیان ماشین شده؟ متاسفانه کاش درستون رو هم مثل این شایعات خوب از بر میکردین!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی!
خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا من صاحب خبر شدم
در خبر دیگر هم تظرت رو دیدم که چه اصراری داری بگی داماد باجناق رییس جمهور
ولی عزیزم سخت اشتباه میکنی
من از یک منبع موثق پرسیدم رد کرد
حالا اگر مارا قبول داشته باشی میتوانی بپذیری و اگر نه.....صلاح خویش خسروان دانند
بای
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۶
عجب تحلیل وزین و پر نکته ای
من که استفاده لازم رو بردم
نه مثل اینکه لیافت نمایندگی جوانان رو داره
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۲
حزب الله هم الغالبون
ولوكره الكافرون
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۸
زبان گویای بذرپاش چرا ! در زمان مقابله با جریان انحرافی مشایی و محمود خان ،از قهر یازده روزه گرفته تا ... ........... بود و حالا سر انتخابات !!! یکه تاز میدان شده ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز بوده اقا باز بوده
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
باز بوده اقا باز بوده
تو حتما تو خواب بودی یا تو باغ
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نه نه نه واسه "رای"نیست!!!!
صباح
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت اقا صادق خیلی بی انصاف نباشیم
حد اقل من شاهد اعتراضات بذرپاش نسبت به دخالتهای مش...... و تهدید به استعفای او بودم
همون زمان بود که مقاله حسین قدیانی در وطن امروز که ابروی مش...... رو کرده بود ابروی ..... منتشر شد
خوبه مردونه قضاوت کنیم
بااین حال بزن در گوگل قدیانی ،وطن امروز، مش.... ،.....،و...... میبینی تاریخ مفاله رورنامه در زمان ریاست بذرپاش در سازمان ملی جوانان است
خدایی این یک نمونه بوده و موارد دیگر بسیاره
و خدا وکیلی اگر تایید کردی یه خداقوتی به مابگو
اقا صادق خیلی باحالی
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۳
اقای بذرپاش تمامی حیثیت سیاسی اش مدیون لطف احمدی نژاده. چرا کسی آن زمان که یه جوان 27 ساله شد مدیر عامل پارس خودرو نگفت صنعت را به جوانان کم تجربه سپردن .حالا تازه یادشون امده چیزی هم به نام جریان انحرافی هست که اقایان را از پست هاشون برداشته ؟ ایا اقای بذرپاش جواب میدهد که هزینه 6 میلیاردی مراسم رونمایی از خودرو مینیاتور را با چه توجیهی انجام داده؟ ایا این رفتارها و بذل و بخشش ها از بیت المال مصداق اصولگراییه؟ مدیریت ناکارامد و باندی پارس خودرو و سایپا عینه اصولگرایی؟ مصاحبه در مورد اصلاح طلبان و یا رژیم ال سعود و رژیم بحرین که هنر نیست. لطفا ایشان در خصوص ناکارامدی مدیریتی و اتلاف چند میلیارد پول بیت المال در سازمان ملی جوانان و سو مدیریت سایپا و پارس خودرو توضیح بدهند.ایشان پاسخ میدهند بر اساس کدام معیار قانونی همزمان عضو هیات مدیره پ شرکت های پارس خودرو ، سایپا، زامیاد، و تراکتور سازی بوده اند ؟ ایا این عضویت ها بر اساس شایسته سالاری بوده یا رانت دولت احمدی نژاد.؟ حالا چی شده احمدی نژاد شده بد؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پول بیت المال برای همین عزیزانه عزیزم. فکر می کنی باید پول بیت المال صرف مردم حاشیه نشین کرمانشاه، اهواز و زاهدان بشه؟ صرف تولید کار در مناطقی دور از مرکز بشه؟ باید ایشون خودرویی که 3 میلیون بیشتر ارزش نداره 7 میلیون بفروشه و از جیب ملت و پول نفت پز بده
الهی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا نادر مگه به هر میهمان یک مینیاتورداده شده 6 میلیارد (600 ضرب 10میلیون مساوی.....)
1-حالا مدیون احمدی نژاده باید بنده او هم باشه؟
2-اقا نادر ما فرمانده لشکر 19 ساله هم داشتیم ،قالیباف 20 سالش بود
3-تو ظاهرا در جریان دعوا های داخلی بذرپاش با مشایی همون وقت در دولت نبودی
4-ما که از بعضیها شنیدیم دریغ از یک میوه و شیرنی در رونمایی مینیاتور (البته یک لیوان سن ایچ بوده) ما نفهمیدیم6 میلیارد از کجا اوردی سند بدهید لطفا
6-از کجا به مدیریت باندی رسیدی اقا نادر
7-انقلاب و دگرگونی که بذرپاش در حضور کوتاه مدتش در سازمان ملی جوانان داشت اهل فن را به تحسین و داشتد
این پاسخها را داشته باش تا بعد در خدمت باشیم
5-
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعیدی که با اصل نظام مشکل داری اینقدرتهمت نرن
هنور مملکت اینقدر شیر تو شیر نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید هم برای اوضاع داخلی هزینه کرد و هم برای سیاست خارجی. ببینید امریکا با وجود مشکلات داخلی، سربازان خود را هزاران کیلومتر دورتر به خاورمیانه میفرستد، به خاطر منافعش. ایران نیز قطعآ در نقاط مختلف دنیا منافع دارد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر آمریکا کار خوبی می کنه چرا صدا و سیمای شما بیخانمانهای آمریکا رو نشون میده و میگه اینها مالیات آمریکایی روی میدن به اسرائیل؟

خوب خدا رو شکر آمریکا در این موارد میشه برای شما الگو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه امریکا ادعای آزادسازی و آوردن دموکراسی برای همه نقاط دنیا را دارد و هیچ کشوری نیست که در اوضاعش دخالت نداشته باشد! ضمنآ ارتباطات دیپلماتیک خارجی، با لشکرکشی و حمله نظامی به کلی متفاوت است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۵
منافقین هم از این کارها شروع کردند که حالا به این روز افتادند.
کارگر
|
Netherlands
از کدام کارها
همین کارهایی که تو میکنی
غربتی
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
آی صراطیون
تو این قبری که فاتح براش میخونین مرده ای نیست
بذرپاش اهل معامله است ولی فعلا تجربه نداره
وگرنه شناگر قابلی است
چند صباحی که تو سایپا بود خودشو نشون داد حالا شما براش سینه چاک کنید
مستاجر شهران الان کجاست؟
املاک قیامت
|
Iran (Islamic Republic of)
آدرس مستاجر شهران در غرب تهران رو از من بپرس،
توی یه اپارتمان 120 متری در شرق تهران
اشتباه نخونی 120 متر نه 1200 متر
تا سیه روی شود هر که درو غش باشد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره جون خودت املاک جون!
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۵
سوریه هم کارش تمومه الحمد الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
من در خطاب سبزیها میگویم چه طور شمادلتان به حال پچه های فلسطینی نمیسوزد که سالها توسط اسراییل کشته میشود چه طور دلتان به حال بچه هایی که مادروپدرشان توسط اسراییلی ها کشته شده نمیسوزد چه طو ردلتان برای اوارگی مردم فلسطین نمیسوزد نگویید که می سوزد چون اگر بگویید دلتان میسوزد صدرصد دروغ می گویید یادتان هست که در روز قدس شعار به نفع اسراییل دادید واسراییلی هارا خوشحال کردید یادتان هست که اقای موسوی از اینکه نظام بیشترین کمک را به مردم فلسطین می کند انتقاد کرد حالا چی شده که دلتان به حال مردم سوریه میسوزد چه طور شما هیچ وقت از سلاحهای که توسط اسراییل وامریکا وکشورهای عربی وارد سوریه میشود حرف نمی زنیدچه طور وفتی نماینده های اتحادیه عرب وارد سوریه شدند و گزارشی که گرفتند خود نماینده های اتحادیه عرب گفتند که درسوریه نیروی مسلحی وجودارد که مردم رامی کشند ونیروهای اسد با انها مقابله مکند ودر اخر چه طور شما فقط دلتان به حال بچه های سوریه میسوزد چه طور دلتان به حال بچه های بحرینی نمی سوزد یادتان رفته یک بچه شش ماهه توسط نیروهای سعودی وبحرینی کشته شد بعد نماینده شمادر مراسم الجنادریه از حکام عربستانی پول می گیرد تا فعالیت شما سبزها ادامه یابد
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴
آقاي بذر پاش خيلي دير پيش بيني مي كنند
ايشان بعد از وقوع اتفاق آن را پيش بيني مي نمايند .
احتمالا ايشان بذر را در زمستان مي پاشند و در بهار منتظر درو محصولات متعدد كشاورزي هستند . بذر نپاش بهر كسي اول خودت بعدا كسي
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ خان و بعضی دیگر از نظرات
مقاله به این ارزشی را با لاطاعلات خودتان کم اهمیت جلوه ندهید
نمیچسبی به دل ضایع مکن صمغ کتیرا را
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس ارشد میبینم که هنوز املات ضعیفه!
لاطائلات درسته نه لاطاعلات!!!
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
قبوله نورا لاطائلات
ولی من به ماهیت مطلب نظر دارم
از تذکر شما هم ممنون
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
آقاي بذرپاش با اين حرفها نمك به زخم خود نپاش.
نمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
نمک به زخم شما یا خودشان؟!
بانمک
سعید
|
Canada
|
۲۰:۰۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۷
عزیزم ما دلمان بحال هر دو میسوزه ولی شما که همیشه بقیه رو متهم میکنید استاندارد دوگانه دارید. از حیث وحشیگری هیچ فرقی بین بشار اسد، قذافی و حکومت صهیونیست اسرائیل نیست. اگر ادعای شما اینه که چون به سوریه اسلحه وارد میشه پس دولت سوریه حق داره شرمندم. در لیبی و افعانستان هم همین داستان برقرار بود پس چرا اونجا شاکی نشدید. لیبی نیروی مسلح علیه قذافی بلند نشد؟ آیا آمریکا به کردها در هنگام حمله به عراق کمک نظامی نمی کرد؟ آیا آمریکا به ائتلاف شما در حمله به طالبان در افغانستان کمک نظامی نمی کرد؟
مشکل ما کمک به فلسطین نیست مشکل ما اینه که چرا اول به محرومین ایران رسیدگی نمیشه. مگر خود شما بارها و بارها آمریکا را بخاطر کمک مالی کردن به اسرائیل و سایر متحدینتش محکوم نکردید؟ مگر نگفتید آمریکا خودش فقیر داره و از مالیات مردمش داره به اسرائیل کمک می کنه پس چرا به خودتون که میرسه خوب میشه؟ اگر بریدن از نان هموطنان و کمک به کشورهای دیگر خوبه برای همه خوبه.

شما بما بگو در بحرین چند نفر کشته شدند؟ چند نفر زندانی شدند؟ چند نفر شکنجه شدند؟ ودر سوریه چقدر؟
چطور ادعای مسلمانی می کنید و بخاطر همپیمانی با یک جنایتکار بین مسلمانان فرق می گذارید؟ خون بحرینی و فلسطینی از خون سوری و چچنی و مسلمانان چین رنگین تر است؟ چه فرقی شما با آمریکا و همپیماننش دارید جز اینکه دین رو و مبارزه با اسرائیل را ابزار دستتون کردید؟

امیدوارم منتشر بشه
ساسان
|
Canada
عیب این سعید اینه که در هر حوزه اظهاز فضل میکنه
اوس سعید امروزه حوزه روابط بین الملل برای بازیگران سیاسی حوزه بسیار پیچیده ای است
اصلی داریم به قول ارسطو حکیم خیر عامه و یا به تعبیر امروزی منافع ملی
لطفا اندازه فهم و اطلاعات خود نظر بده
ناشناس
|
Canada
مسئله اینجاست که کشورهایی که تا کنون رنگ انتخابات به خود ندیده اند، امروز نگران دموکراسی! در سوریه شده اند و دلار و اسلحه برای مخالفین اسد میفرستند.
مخالفان قذافی و انقلابیون مخالف مبارک و آل خلیفه و آل سعود، هرگز به این میزان سلاح و دلار از دولت های خارجی دریافت نکردند و هرگز شاهد این همه حمایت خارجی نبودند. این که شما فکر می کنید در بحرین خبر خاصی نیست به خاطر این است که رسانه های غربی، سیاست سکوت را در قبال انقلاب های بحرین و عربستان در پیش گرفته اند و در مقابل، درگیری های سوریه را بشدت بزرگنمایی می کنند. قطعآ اون تروریست هایی که با سلاح عربستان مسلح شده اند و مردم سوریه را می کشند باید محکوم گردند و در مقابل، ایران بارها تاکید کرده باید دولت سوریه و مردم به تفاهم برسند، ولی این تفاهم باید در داخل حل شود و کشورهای غربی هیچ گاه برای کسی دموکراسی به همراه نیاورده اند.
ایران هزینه می کند تا یک دشمن دیوانه به اسم اسرائیل را در درون خانه اش زندانی کند، چرا که این رژیم نشان داده هرگاه بیکار شده است، با یکی از همسایگانش درگیر جنگ شده و همچون یک غده سرطانی، اگر جلوی آن گرفته نشود، آرام نمی نشیند و به اطرافیان خود (و سپس ما) صدمات جدی وارد می کند.
سعید
|
Canada
ساسان جان در همه موارد منافع ملی رو لحاظ می کنید یا فقط در همین مورد.
پس چرا ادعای دفاع از مظلومین و محرومین دارید؟ منافع ملی یا منافع نظام؟

چرا این بابا رو توجیه می کنید؟ راحت از اون اولش بگید منافع ما حکم می کنه ایشون جنایت کنند ما هم تشویقش کنیم.
سعید
|
Canada
راستی ساسان جان چطور دوستان و بزرگان شما می تونند در هر موردی اظهار فضل کنند راجع به هر مسئله ای نظر بدهند به ما که رسید حروم شد؟
ساسان
|
Canada
من خیلی علاقه ندارم وقتم رو در رابطه با خزعبلات شما اقا سعید تلف کنم
چون عدم اگاهی از مسایل تخصصی و اظهار فضل کردن از طرف شما یطرف و ازطرفی بدون تامل و فکر کردن نظر دادن از طرف دیگر
بابا مجید جان منافع نظام همان منافع ملی است
و نصیحتت میکنم مزن تو بی تامل کاری(نوشته ای) بدست
بقول یکی از کامنت گذارهای بالا از قول حشمت فردوس افتاد؟
سعید
|
Canada
چون امیر بحرین نظر داده پس سوریه موجه شده؟
اتفاقاً امیر بحرین همین چند روز پیش در ملاقات با اسماعیل هنیه در مورد ظلم و ستم اسرائیل هم صحبت کرده بود. پس اسرائیل هم خوبه؟

حکومت سوریه اگر می خواست به اصلاحات برسه که کار به اینجا نمیکشید. حسنی مبارک و بن علی بقول شما مزدور غرب اینقدر که این بابا به صندلی قدرت چسبیده نچسبیدند. شما مقایسه کنید این عنصر مقاومت!!! بخاطر بر سرقدرت مانده چقدر کشته و چقدر جنایت کرده. چطور حالا که درصد قابل ملاحظه ای از مردم سوریه از حکومتش خسته شدند یاد اصلاحات افتاده؟ از کجا معلوم که زمانی که خرش از پل بگذره بیخیال این اصلاحات بشه؟ اگر اینها اصلاح پذیر بودند پس چرا شما در سال 57 به محمد رضا شاه فرصت ندادید اون بنده خدا هم مثل این می گفت من اصلاح می کنم؟ مبارک و بن علی هم همین رو می گفتند چرا برای اونها اصلاحات معنی نداشت برای این بابا معنی داره؟

تو لییبی هم همین داستان برقرار بود و اون بقول شما تروریست هایی که با سلاح عربستان مسلح شده اند و مردم سوریه (بخواند نیروی های امنیتی اسد) را می کشند در لیبی هم بهمین شکل قذافی را خلع کردند به اسد که رسید بد شد؟

از کی تا حالا حق را به سکوت در برابر آل سعود و آل خلیفه میسنجد؟ اونها سکوت کرد شما که ادعای اسلام و دفاع از مسلمان و مظلومان دنیا گوش مردم دنیا رو کر کرده چرا از اونها تقلید می کنید فرق شما با اونها چیه جز اینکه اونها ادعای اسلام و حمایت از مظلوم و اینها رو ندارند و خودشون رو به خدا و پیغمبر وصل نمی کنند.

امیدوارم منتشر بشه
ناشناس
|
Canada
اینکه تا این حد از مخالفین اسد حمایت مالی و تسلیحاتی می شود، برای هر انسان عاقلی جای سوال دارد. چرا آل سعود و آل خلیفه و امیر قطر که هیچ اقدام عملی در برابر اسرائیل انجام نداده و نمی دهند، تا این حد برای برقراری دموکراسی در سوریه! (منظور ساقط کردن نظام سوریه و ایجاد حکومتی شبیه عربستان و گوش به فرمان امریکا) هستند؟!
کجا تا این حد از مخالفین قذافی و مبارک و بن علی حمایت شد؟ کجا مخالفین قذافی و مبارک دلار و اسلحه از خارج دریافت کردند؟ چرا در قبال بحرین، این سکوت مرگبار بر رسانه های مدعی دموکراسی حاکم است؟!
اگر اکثریت مردم سوریه مخالف اسد باشند، مانند لیبی یا زمان انقلاب ایران، ارتش نیز به آنها می پیوندد و پادگان ها و اسلحه ها به دست مردم می افتد. نه اینکه سلاح ها را عربستان بدهد و دلارها را هم قطر تقبل کند، و عده ای نیز با این سلاح ها به جان مردم سوریه بیفتند و ما نیز به شکل ساده لوحانه ای بگوییم که کشتن مردم کار نظام سوریه است!!!
ساسان
|
Canada
اقا سعید
چون قافیه تنگ اید
شاعر به جفنگ اید
اینقدر چرت پرت ننویس
مطالبت نه رابطه م.ضوعی دارند نه ر رابطه راهبردی
ناشناس
|
Canada
سعید واقعا مرسی
اگه مملکتمون آزاد بود یه تئوری سین قوی میشدی.
بت تبریک میگم
ساسان
|
Canada
ناشناس چی چی به سعید میگی یه تئورسین قوی چرا برادر من زیر بغل این بیچاره خربزه (هندوانه) میزاری؟
این بابا سادس باورش میشه ،یه بار دیگه با تعمق خزعبلاتش رو بخون
بدبخت رونفرست جلوی توپ
این بابا در نظراتش پارادوکس بیداد میکنه
حالا بگذریم از لاطائلاتش
بیکاره تو هر خبر یه چرت پرتهایی سرهم میکنه
بابا ننه مرده گناه داره ،اخی حیونکی
سعید
|
Canada
از ادب و متانتت ساسان جان تشکر میکنم.
خیلی جوابهای کامل و کاملا!!!! منطقی دادی!
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۸
حمایت حکومت ایران از دیکتاتوری در سوریه.

این تیتر بهتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اجازه بدید مردم سوریه درمورد دیکتاتوری در کشورشون نظر بدن، البته منظور از مردم سوریه قطعآ تروریست های مسلح به سلاح های عربستان سعودی نیست!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
درمورد لیبی هم همین بقول شما تروریست های مسلح به سلاح های عربستان سعودی بودند نبودند؟ اونجا بد نبود؟
زمان شاه هم مجاهدین خلق و چریک های فدایی خلق دست به اسلحه برده بودند. توجیه کننده ظلم شاه بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقلابیون لیبی و ایران هم اگر با سلاح های دریافتی خارجی (که البته خارجی نبود و حاصل نارضایتی عمومی و تسخیر پادگان ها بود، نه مثل سوریه که از خارج سلاح وارد کشور شود)، مردم را می کشتند، کار بسیار زشت و گناه بزرگی انجام می دادند. ضمنآ هیچ کدام از انقلابیون منطقه تا این حد مورد حمایت کشورهای غربی و دیکتاتورهای شیخ نشین نبودند! چرا؟!
آسمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
منظورت از دیکتاتوری چیه چرا حرفی میزنی که معنیشو نمیدونی اخه حضرتعالی تو سوریه بودی چرا یکسری چیزا باب شده تو دهن مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
این فتنه فتنه هم خوب نوندوی برای بعضی ها شده الا از خودشون که چیزی ندارند
وارث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
آی املاک قیامت
املاک قیامت قسمتت بشه
نگفتی شمال شرق ؟ جنوب شزق؟
ثانیا زرنگی کردی ننوشتی استیجاری یا شخصی
البته دروغ که حناق نمیاره
یکی دیگه هم بگو
این بابا رو مثل کف دست می شناسم پیش قاضی و ملق بازی!
املاک فیامت
|
Iran (Islamic Republic of)
وارث غزیز مگر من به شما اسائه ادب کردم که شما جنین سلام علیک میکنی؟
ابن دور از مردونگی است ،اشکالی نداره پاسخ سوالات شما رو میدهم
اپارتمانش شمال شرقه و خدایی هم اشتباه شد 90 متره
و سواله اخرت که گفتی شخصیه یا استیجاری؟ شخصیه البته مقداری از وامش مانده باید استمهال کنه
بیاییم راحت در مورد دیگران سخن نگوییم
این نحقیقات من نزدیک به یقین است بله من تاحدودی نه 100درصد میشناسمش
انشاااله تو وارث بهشت شوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
این پسر بچه کیه دیگه ؟
محسن تپل
|
Iran (Islamic Republic of)
این پسر بچه کیه دیگه؟ ناشناس
تازه میگی لیلی مرد بوده یا زن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
من خطاب به اقای سعید میگویم شما از کجامی دانید که به فقیرها کمک نمی شود این همه روستاهایی که زمان شاه به هیچ امکاناتی دسترسی نداشتند امروز دارای برق واب هستند خیلی ها باهمین یارانه دارند زندگیشان رامی گذارنند البته شما تقصیری ندارد اگر من هم صبح تاشب اخبار بی بی سی مخصوصا مستنداتش را می دیدیم همین حرفهای شمارا می زدم تازه شما ادعا میکنید که نگران مردم فقیر ایران هستید شما یک سری به مناطق پایین شهر بزنید ببیند ایا انهاخواهان سقوط نظام هستند شک نکنید که انها مخالف سقوط نظام هستند تازه اگر شمانگران فقرا هستید چرا درشعارهایی که در تظاهرات می دادید شعارهاتان ضداسلام بود چرا شعار هاتان جمهموری ایرانی بود چرا به نفع فقرا شعار نمی دادید شما فقرا رابهانه کردید که به قصدتان برسید شما هیچ وقت نگراان مردم سوریه نیستید شماها به خاطره اینکه سوریه دوست صمیمی ایران ودشمن امریکا است خواهان سقوط ان هستید ودر اخر قضیه سوریه وبا قضیه لیبی فرق میکند در لیبی مردم داشتند با نیروهای قذافی می جنگیدند ولی در سوریه ان افراد مسلح که توسط امریکا ودیگر کشورهای عربی سلاح دار شده اند مردم سوریه را میکشند ومی اندازند تقصیر نیروهای بشار شما خودتان قضاوت کنید چه طور ان پچه شش ماهه که توسط نیروهای سعودی وبحرینی کشته شد هیچ رسانه ای به ان نپرداخت چرا امریکا احساس نگرانی نکردچرا جلسه شورای امنیت تشکیل نشد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من که شکر خدا صبح تا شب تو سایت صراط و باقی سایت های داخلی هستم.
اتفاقا دیروز تابناک یک گزارش گذاشته بودبا عنوان "خرید و فروش پاره تن به نرخ نیاز"
بد نیست این گزارش رو شما بخونید.
شما مطمئن هستید نظام در خطر قرار بگیرد آنها به کمک شما می آیند؟ پس چرا بعد از انتخابات 88 مجبور شدید اینهمه یگان ویژه و بسیجی از نقاط مختلف کشور بیارید. میگفتین یک روز بعد از 25 خرداد همین جنوب شهری ها تظاهرات کنند جواب بقول شما بالاشهری رو بدهند.چه نیاز بود به لشکرکشی و مامور کاشتن؟

ناشناس دلاور گیرم ما دردمان مردم سوریه نیست؟ درد شما مردم سوریه است یا حکومت سوریه؟ شما بفرمایید از کجا تشخیص دادید که در لیبی مردم با قذافی می جنگیدند ولی در سوریه تروریستهای سعودی؟ در لیبی که ناتو هم به انقلابیون کمک می کرد. در لیبی ها قطر و ترکیه و سعودی ها به انقلابیون کمک می کردند.
اگر حکومت بحرین و سعودی بچه شش ماه می کشند مجوز میشه آل اسد هم همینکار رو بکنند و شما دفاع کنید ازشون؟ این فیلم هایی که از بچه های مجروح و کشته شده در حمص نشون میدن همه دروغه؟ شما تو ایران سایت تمام خبرگزاری ها و یوتیوب را بستید ما که داریم اینجا میبینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث اینجاست که چرا کشته شدگان بحرین، انسان نیستند و فقط آنهایی که با اسلحه های عربستان سعودی در سوریه کشته می شوند، عنوان انسان را دارند و مورد حمایت واقع می شوند. بحث اینجاست که در همه کشورهای منطقه، این مردم بودند که نظام را ساقط کردند ولی در سوریه، کشورهای اروپایی و امریکا و شیوخ دیکتاتور منطقه، سعی دارند در آتش اعتراضات مسالمت آمیز مردم سوریه بدمند و با کشته سازی، نظام سوریه را ساقط و حکومت باب میل خود را سر کار آورند!
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
اقای سعید سیاه کاری نکن.اینجا هر کی تو هر سایتی بخواد میتونه بره بس که فیلتر شکن زیاده.یه سوال: شما کلا طرفدار کدوم وری؟مشکلت چیه عزیزم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یا یک ادم بیکار ان طرف اب است که دلش برای ما سوخته ویا یک ادم بیکار بدون غصه این طرف است وکارش اینه که نظر همه را بخواند که عجب وافرین به این حوصله که جواب همه را می دهد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دایی جان ناپلون
|
Switzerland
|
۱۶:۰۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
خود بشار اسدم فهمیده که باید بره مثل خیلی از دیکتاتورا
واقعا موندم حمایت ایران از این همه جنایت به چه قیمتی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
www.seratnews.ir
چه لینک های هدف داری !!
این همه مشکل تو کشور
ایمنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
شما فقط در موضوعات مخالفان خودتان نطرات مردم را چاپ میکنید در مورد سایر خبرهای سیاسی نظرات مردم کشک است و میترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
کدام حکومت کشورش و مردمش بمباران میکنه که کشور سوریه ملتش بمباران میکنه این نشانه عدم مشروعیت 10 درصدی ها در مقابل 90 درصدی هاست . ایران میخواهد که کشوری که بیش از 50 درصد مردم شیعه هستند حاکم باشند هم حکوکتی که مردم شیعه اش کمتر از 10 درصد باشند انصاف هم خوب چیزیه . به این میگن تمامیت خواه و زورگوئی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
من خطاب به اقای سعید می گویم در تصاویری که من دیدم این گروه تروریستی به طرف مردم دارند شلیک میکنند ومردم کشند ومی اندازند گردن بشار ورسانه هایی مانند بی بی سی و صدای امریکا و دیگر رسانه ها این کشتارها رانشان می دهند وطوری به مخاطب می فهمانند که بشار کشته است در حالی که خودنماینده های اتحادیه عرب وقتی وارد سوریه شدند خود نماینده اتحادیه عرب گفتند که نیروی مسلحی وجودارد که مردم را دارند می کشند ولی بعد نظرشان بر اثر فشار امریکا عوض شد