دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

هدیه کریسمس ترامپ به مجرمان!

هدیه کریسمس ترامپ به مجرمان!
منابع آگاه به پایگاه آکسیوس گفتند، دونالد ترامپ نه تنها درخواست‌ها برای عفو را می‌پذیرد بلکه کورکورانه با کسانی که حتی درخواست نداشته‌اند "هدیه کریسمس" می‌دهد!
کد خبر : ۵۳۵۴۷۴
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا به یک مشاور گفت، قرار است "هر شخصی که تا حالا با او صحبت کرده" را عفو کند که این حاکی از در راه بودن مجموعه حتی بزرگتری از عفو‌ها است. این مشاور همچون اکثر گفتگو‌ها با ترامپ مطمئن نبود که چقدر رئیس جمهور را جدی بگیرد هر چند که ترامپ هم نشانه‌ای از اینکه شوخی می‌کند نداشت.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور آمریکا از اختیار یکجانبه‌اش برای صدور کارت‌های رایگان خروج از زندان لذت می‌برد هر چند که نظر دوستان و مشاورانش را درباره اینکه از نظر آن‌ها چه کسی باید عفو شود، می‌پرسد. این منابع گفتند، ترامپ همچنین مکالمه‌ها را قطع می‌کند تا به یکباره بگوید نام شخصی که با او صحبت می‌کند را به لیست عفوهایش اضافه کرده است.

منابع می‌گویند، ترامپ استدلال می‌کند که عفو‌های پیشگیرانه ممکن است لازم باشند، زیرا دولت بایدن دستیاران سابق او را هدف قرار خواهد داد.

همانطور که نخست آکسیوس گزارش داد، تصمیم ترامپ برای عفو مایکل فلن زمینه را برای موجی از عفو‌ها برای دوستان و وفادارانش فراهم ساخت. یک مقام ارشد دولت گفت، این عمل از آن زمان به بعد گسترش پیدا کرده و عفو‌ها همچون "هدایای کریسمس" مورد بحث قرار می‌گیرند.