سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
1390/11/16

24 ویژه در 24 ساعت/ کلیک کن!

کد خبر : ۵۲۸۴۷

تقدیر ۲۰۲ نماینده از خطبه​های امام خامنه‌ای
نمایندگان مجلس در بیانیه​ای متعهد شدند تا تمامی تلاش خود را صرف ایجاد وحدت در انتخابات آتی کنند.

تظاهرات درآمریکا با عکس شهید روشن+تصویر
هزاران آمریكایی با راه اندازی تظاهراتی سراسری ضمن اعلام انزجار از سیاست های جنگ طلبانه سران كاخ سفید، از آنان خواستند به تحریم و دشمنی علیه ایران پایان دهند.

وقتی جبهه متحد اصولگرایان کاسه به دست می شود!
در پي درخواست امت حزب الله جهت واريز كمكهاي مردمي، ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان، شماره حساب «سیبا 0108186486004» را برای واریز کمک‌های مردمي اعلام كرد.

دستگیری مدیر یک سایت نرخ سکه و ارز
وی با راه‌اندازی این سایت و هماهنگی با برخی صرافان سودجو توانست در مدت کوتاهی این سایت را به مرجع قیمت‌گذاری ارز و طلا تبدیل نماید.

پاسخ علی مطهری به اظهارات الهام
از آقای الهام باید پرسید که چرا تا این حد نسبت به سؤال از رئیس جمهور هراس دارد؟

وحشت ضد انقلاب از تکرار پروژه مدحی
شگرد دعوت گزينشي، حذف به دليل خصومت هاي شخصي، تفرقه انداختن و هژموني طلبي در نشست پاريس، لندن و الان هم در نشست استكهلم نمايان است.

من نه ادامه فتنه​ام نه اسب تراوای نظام
یکی از نمایندگان مجلس از حضور اصلاح​​طلبان در انتخابات آینده سخن گفت و انتقاداتی که به این تصمیم آنها وارد شده است.

گلشیفته حق‌دارد فراتر از برهنگی را تجربه‌کند!
مدیر شبکه لایو در تحلیلی پیرامون برهنه شدن گلشیفته فراهانی گفت: «هنرمندان خط قرمز ندارند همانگونه که آزادی خط قرمز ندارد»

اصلاح یک بند از قانون بودجه سال 90 !
بر این اساس در بند 111 قانون بودجه سال 90 کل کشور کلمه "دولت" به عبارت وزارت آموزش و پرورش تغییر می‌یابد.

القای ایران هراسی توسط حکام زنباره سعودی
در زمان جنگ 33 روزه؛ عربستانی ها تصور می کردند اسرائیل به نمایندگی از آنها مشغول دفاع از سنی ها در برابر شیعیان لبنان و سید حسن نصر الله است که تصمیم داشته به آنها حمله کند!

مذاکره با هاشمی تا سه شنبه
از نظر مراحل قانونی کار انجام و رای قاطع برای ریاست فرهاد دانشجو صادر شده است و این تیم در واقع برای هر چه کمتر کردن اختلاف نظرات تشکیل شده است.

صحبت های یک اصلاح طلب درباره انتخابات
سعید رضوی فقیه: ممکن است این حرف بنده به مذاق بعضی از دوستان خوش نیاید ولی واقعیت این است که ما از کارآمدی و تأثیرگذاری در جامعه ساقط شده ایم.

سپاه قدس به آمریکا حمله می کند
کمیته امور خارجی خانه نمایندگان آمریکا با برگزاری نشستی به بررسی نفوذ ایران در آمریکا لاتین پرداخت و مدعی شد که ایران با این کار قصد حمله به آمریکا را دارد.

علت اصلی رد صلاحیت امیری فر
بنا بر بررسی های صورت گرفته در پرونده عباس امیری فر، مشخص شده است که علت اصلی رد صلاحیت وی در مرحله نخست عدم ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتوری مجلس بوده است.

واکنش نوه‌امام (ره) به مراسم جنجالی
متاسفانه با کوتاه بینی و کم توجهی بعضی از مسولان برگزارکننده این دهه مبارک، فقط به کارهای پیش پا افتاده و نمادین تبدیل شده است که خود اشتباهی غیر قابل قبول است.

وقتی باهنر جبهه متحد اصلاح طلبان را تشکیل می دهد!
صحبت از وحدت در جایی مناسب است که اصول حزب مطبوع یا اهداف آن صدمه نخورند و گرنه گشاد گرفتن قواره لباس اصولگرایی برای پوشاندن عیوب غیر قابل بخشش بعضی از سیاسیون، پایه گزاری بدعتی نابخشودنی خواهد بود.

آیا «صرافی‌ها» تعطیل می‌شوند؟
شمار صرّافان تهران تا سال 1386 کمتر بود، ولی حالا در هر خیابانی صرافی دیده می‌شود، ولی اکنون پرسش این است که كجاي دنيا و در كدام اقتصاد سالم، افراد در كنار خيابان ارز خريد و فروش مي‌كنند؟

واکنش نمایندگان مجلس به ماکت امام
صحنه ورود امام خمینی(ره) به ایران روز چهارشنبه ۱۲ بهمن بازسازی شد و برخی از اتفاقات در این مراسم سبب انتقاد نمایندگان مجلس به مراسم نمادین ورود امام (ره) شد.

رشد اشرافی گری در دولت احمدی نژاد
در دولت آقای احمدی نژاد که باید ساده زیستی را به صحنه می آورد دیدیم که برعکس عمل شد و متاسفانه اقداماتی که باید، انجام نشد و ضرباتی را به نظام وارد کرد. رشد دنیا طلبی وتکاثر طلبی ...

بازداشت‌جوانان مصری‌هنگام بازگشت از تهران
 18 نفر از جوانان مصری که برای شرکت در اجلاس جوانان و بیداری اسلامی به تهران رفتند، در فرودگاه قاهره بازداشت شدند.

سفر محرمانه عنصر سازمان سیا به ایران
این خبرنگار هندی مقیم آمریکا که سابقه مصاحبه چالشی با برخی شخصیت های برجسته کشور را دارد ، در این سفر مخفیانه به دیدار برخی سرحلقه های جریان فتنه و انحراف رفته است .

آیا نقدینگی وارد بازار مسکن می‌شود؟
آیا قیمت مسکن دوباره با جهش‌های طوفانی مواجه می‌شود؟ آیا نقدینگی سرگردان حاضر در بازار سکه و ارز وارد حوزه‌ی مسکن خواهد شد؟

جزئیاتی از تیم ترور نصرالله
تیم صهیونیستی مخصوص ترور دبیرکل حزب الله تقریبا از روزهای آغاز جنگ کار خود را آغاز کرده بود، اما نزدیک به پایان جنگ به این نتیجه رسید که هیچ فرصتی برای ترور نصرالله وجود ندارد.

«یوان» از «دلار» پیشی گرفت
«دلار ایالات متحده» یا «ارز» دقیقا جایی است که میتواند محل بحث باشد، بحثی که مدت هاست طرح نشده است. بازار ارز در ایران و برای خریدار آماتور معادل همان «دلار ایالات متحده» است.

احتمال‌حضورعلی‌مطهری درلیست‌اصلاح‌طلبان
دبیرکل حزب مردم‌سالای از احتمال حضور علی مطهری در لیست جبهه مردم‌سالاری خبر داد.