سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵

حضورمطهری درلیست جبهه‌متحد تکذیب‌شد

کد خبر : ۵۲۳۳۱

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده، صحت ندارد.
 مجتبی توانگر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: ادعای آقای علی مطهری مبنی براینکه در لیست جبهه متحد حضور دارد تکذیب می شود.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده اند صحت ندارد.

وی اضافه کرد: برخی پیامکهای تخریبی و خبرسازی ها وجود دارد که می خواهند افرادی را به لیست جبهه متحد منصوب کنند که این اخبار کذب و از گروههای نفوذی جریان انحرافی که خود را اصولگرا می دانند تولید و در جامعه شایع می شود.

وی اضافه کرد: رهبر حکیم انقلاب همه افراد و گروهها و جریانهای مختلف سیاسی را به اخلاق و رقابت سالم فراخواندند و لذا از گروههایی که به ویژه مدعی اصولگرایی خالص و ناب هستند بیشتر توقع وجود دارد که از دروغ، تهمت و شایعه پراکنی دست بردارند و بر اساس آنچه تاکید شده بر خلاف روشهای غربی حرکت کنند و رقابت مومنانه ای را تعریف کنند.

توانگر گفت: متاسفانه حجم تخریب و شایعه علیه جبهه متحد اصولگرایان بسیار سنگین و مشکوک است به طوری که گویی یک مرکز عملیات روانی صرفا برای تخریب جبهه متحد شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: البته جبهه متحد برای حفظ وحدت و همگرایی اصولگرایان و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی بنایی برای پاسخگویی به این تخریب‌ها و شایعات را ندارد و اقدامات اثباتی خود را پیگیری می کند.

 

نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
ببخشییییییید!
حجم تخریب علیه جبهه متحد سنگینه!
حتما جبهه پایداری این همه سایت و رسانه داره .