مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: عرضه ۹ مدل از محصولات سایپا در قالب طرح پیش فروش، با استقبال مناسب رو به رو شد و بیش از ۱۸۰ هزار متقاضی برای مشارکت در تولید محصولات سایپا ثبت نام کردند.
به گزارش خبراقتصادی باقری ادامه داد: مانند طرحهای قبلی که محصولات جدید سایپا در آن عرضه میشدند، در این طرح نیز بیشترین استقبال از خودرو شاهین سایپا صورت گرفته و بیش از ۵۶ هزار متقاضی برای خرید این خودرو نام نویسی کردند.
وی ادامه داد: علاوه بر شاهین محصولات کوییک با ۴۰ هزار متقاضی و ساینا با ۳۳ هزار متقاضی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.
باقری گفت: روند افزایشی تولید در سایپا، باعث شده تحویل خودروهای عرضه شده در طرحهای فروش قبلی، روال بهتری پیدا کند، این امر منجر به افزایش اعتماد مشتریان به گروه خودروسازی سایپا شده است. سایپا تلاش میکند از این سرمایه اجتماعی مراقبت کند، بنابراین متعهد میشود با برنامه ریزی لازم تمام خودروهای ثبت نامی را به موقع تحویل دهد.
وی ادامه داد: علاوه بر اعتماد حاصل شده از نظم در تحویل خودروها، ویژگی مشترک طرحهای عرضه سایپا که با استقبال گسترده مواجه میشود، حضور خودروهای جدید به ویژه شاهین در سبد محصولات است. از این رو، عرضه محصولات جدید سایپا را میتوان علت دیگری برای استقبال مشتریان از تمایل به خرید درازمدت محصولات سایپا دانست.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: مراسم قرعه کشی برای تعیین افراد منتخب در این طرح فردا – چهارشنبه ۱۹ شهریور- برگزار میشود.
باقری با بیان اینکه اسامی منتخبین در روز پنجشنبه اعلام و واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام نیز از بعدازظهر همان روز آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از منتخبین قرعه کشی مصرانه میخواهیم که در مدت زمان قانونی در نظر گرفته شده (۷۲ ساعت کاری پس از اعلام اسامی منتخبین) نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: در طرحهای قبلی شاهد بودیم که برخی منتخبین پس از پایان مهلت مقرر، با مراجعه، نامه نگاری و پیگیریهای مکرر خواستار واریز وجه و نهائی کردن ثبت نام بودند، اما به دلیل اینکه افراد فهرست رزرو جایگزین آنها شده بودند، امکان اجابت درخواست آنها وجود نداشت.
گفتنی است طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد. در این طرح ۹ محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا. اس، کوییک دندهای و دو رنگ (کوییک. آر)، تیبا معمولی و تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ در دو مدل معمولی و آپشنال عرضه شده و برای سپرده مشارکت در تولید مشتریان ۶ درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده بود.