سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴
شکست مذاکرات فلسطینی - صهیونیستی

عصبانیت محمود عباس از وقاحت نمایندگان نتانیاهو

صائب عریقات به عنوان نماینده ارشد گروه های فلسطینی با ابراز ناراحتی از صحبت های نماینده نتانیاهو - ایزاک مولهو- گفت: چگونه به صلح برسیم وقتی اسرائیل مرزی را به عنوان کشور فلسطینی به رسمیت نمی شناسد؟!
کد خبر : ۵۱۴۸۷

"صراط" - روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز با ناراحتی و نگرانی از پایان مذاکرات صلح فلسطینیان و اسرائیل خبر داد. این روزنامه با اشاره به سخنان محمود عباس بعد از خروج از آخرین دور گفتگوها در تیتر یک خود نوشته است: مذاکرات صلح با اسرائیل به پایان رسید.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، این مذاکرات که در امان با حمایت شاه اردن و نظارت دیپلمات های ارشد آمریکا، روسیه، اتحادیه اروپا و گروهی از خاورمیانه برگزار می شد امروز -۵ شنبه- بدون محقق شدن صلح مورد نظر رژیم صهیونیستی به پایان رسید.

نماینده پادشاه اردن با اجتناب از به کار بردن عبارت "شکست مذاکرات" با اشاره به دیدار همه گروه های مذاکره کننده فلسطینی و اسرائیلی با شاه اردن اعلام کرد: طبق گفته عبدالله دوم، اگر اسرائیل در نقطه نظر خود در مورد به رسمیت نشناختن مرزهای کشور فلسطینی، تجدیدنظر کند مذاکرات ادامه پیدا خواهد کرد.

این چندمین بار است که نمایندگان گروه های فلسطینی تحت تاثیر فشارهای خارجی حاضر شده اند پای میز مذاکره با قاتلین صلح طلب صهیونیست بنشینند اما طبق معمول اسرائیل حتی حاضر نشده است عبارت "کشور فلسطین" را به رسمیت بشناسد!

گفتنی است در طول برگزاری مذاکرات، جنگنده های اسرائیلی دو بار به آسمان غزه وارد شدند و با بمباران بعضی مناطق فرمانده یکی از گردان های مقاومت و چند فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
زمانی که دو قطب هم نام آهن ربا مثل دو قطب غیر هم نام همدیگر را در اغوش بگیرند . وحاضر نباشند همدیگر را رها کنند و از کوچکترین فرصت از نظر مکانی و زمانی در آغوش هم می پرند ؛؛ می توان گفت اسراییل ها با فلسطین ها به توافق رسیدند . در غیر این صورت خود شان را فریب می دهند ؛ زمان را از بین می برنند برای رسیدن به هدف