سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹

یارانه‌ نقدی کودکان مجهول‌الهویه واریز شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز یارانه نقدی کودکان مجهول الهویه خبر داد.
کد خبر : ۵۰۸۱۷

به گزارش صراط همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان بهزیستی در بخش توانمندسازی معلولان در سال جاری اظهار داشت:‌ با تامین اعتبارات مناسب بخشی از معلولان توانمند شده اند، به طوری که برخی از این افراد در استان‌های مختلف مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری حدود 100 هزار نفر از معلولان و مددجویان توانمند خواهند شد به طوری که تعداد زیادی از این افراد در حال حاضر وارد بازار کار شده‌اند.

هاشمی افزود: تا پایان سال جاری بنا داریم اقداماتی را برای مددجویان و معلولان در بخش‌های حمایتی و درمانی انجام دهیم ضمن اینکه اعتبارات در این بخش نیز افزایش یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به بازنگری برنامه‌های سازمان اشاره کرد و گفت: تمامی معاونین ستادی موظف شدند تا پایان سال یکبار دیگر برنامه‌های خود را بررسی کنند و موانع موجود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: بهزیستی در بخش‌های مختلف با کمبود اعتبار مواجه نیست و در حال حاضر دولت نگاه ویژه‌ای را به جامعه هدف سازمان دارد.

هاشمی اضافه کرد: در بهمن امسال تعدادی از واحد‌های مسکونی در طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان واگذار می‌شود و بقیه واحدها نیز به تدریج و تا پایان دولت دهم تحویل خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز یارانه نقدی کودکان مجهول الهویه خبر داد و افزود:با هماهنگی صورت گرفته، طی روز گذشته یارانه اشاره شده به حساب کودکان واریز شد.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصادی صراط بخوانید.

برچسب ها: یارانه کودکان