دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

۲۸۰ واحد صنفی در بوئین زهرا پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از پلمپ ۲۸۰ واحد صنفی در اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر : ۵۰۱۴۸۸

سرهنگ حسین رشید تبار در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای اجرای مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در سطح شهرستان بوئین زهرا برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، مأموران این فرماندهی به همراه نماینده اصناف، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، طی طرحی مشترک از تعداد ۴۴۵ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۲۸۰ واحد صنفی مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت مقررات اعلامی برای جلوگیری از فعالیت، به طور موقت پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس راهور در نقاط استقراری با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا ۸۱۰ خودرو غیر بومی به مبدا برگردانده و تعداد ۶ دستگاه توقیف شدند.

توقیف دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا

سرهنگ رشید تبار در ادامه از توقیف دام فاقد مجوز خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش دشتابی حین کنترل خودروهای عبوری در چهار راه سعید آباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و کامیون را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از مدارک راننده مشخص شد فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی‌های صورت گرفته از این کامیون ۱۶ رأس دام «گوساله» فاقد مجوز حمل کشف شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد ریال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام تحویل اداره دامپزشکی و یک نفر متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.