دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

کولاک و برف در محورهای هراز و فیروزکوه

کولاک و برف در محورهای هراز و فیروزکوه
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی فردا در محورهای هراز و فیروزکوه کولاک و بارش شدید برف را خواهیم داشت، بنابراین هم وطنان بازگشت خود را از همین امروز آغاز کنند.
کد خبر : ۴۸۷۴۲۴

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محور مهم مواصلاتی کشور وجود ندارد.

به گزارش فارس وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و عادی است و هم وطنان بدون مشکل در حال عبور از این محور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه فردا محور هراز یک‌طرفه می‌شود، تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت آب اسک ممنوع و از ساعت ۱۵ و با اعلام پرسنل راهور محور هراز از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این ممنوعیت تا ساعت ۱۲ بامداد ادامه خواهد داشت و در صورت ورود بیش از ظرفیت بار ترافیکی به این محور امکان افزایش ساعت ممنوعیت وجود خواهد داشت.

محبی تصریح کرد: هموطنان بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند زیرا بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فردا در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف و کولاک خواهیم بود، بنابراین هموطنان از همین امروز بازگشت خود را آغاز کنند.

محبی اذعان کرد: هم وطنان قبل از بازگشت از سفر، مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و پس از استعلام وضعیت راه ها اقدام به ورود به محورها کنند تا با ترافیک های سنگین مواجه نشوند، و در صورت ورود به محورها با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، همراه داشتن تجهیزات زمستانه و... سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.