سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰

مرگ سیاسی خاتمی را به تقلا واداشته

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از مرگ سیاسی خاتمی و تقلای او برای بازگشت به عرصه قدرت سخن گفت و ابراز عقیده کرد: اظهارات اخیر خاتمی نشان می‌دهد فتنه‌گران از حرف‌های بی‌ربط کوتاه نمی‌‌آیند و دست و پازدن بی حاصل آنها مانند ماهی‌گیری در بیابان است.
کد خبر : ۴۷۶۷۰

 حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره تلاش تجدید نظرطلبان و افراطیون جبهه اصلاحات برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور علیرغم عدم پذیرش سازوکار انتخابات، اظهار داشت: برخی افراد بر خلاف آنچه هستند صحبت می‌کنند و فردی که دچار مرگ سیاسی شده، معتقد است که هنوز در جامعه از جایگاهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سران فتنه هیچ تحرکی ندارند و فقط ادعاهای واهی و بی‌اساس مطرح می‌کنند، افزود: چنین حاکمان معزولی هیچ سپاه، نیرو و پشتوانه مالی در بین مردم ندارند.

* فتنه‌گران درباره جایگاه نداشته خود اظهارنظر می‌کنند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به عدم حمایت عالمان و روحانیون برجسته از فتنه‌گران، تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی نیز نمی‌تواند در مسائل انتخابات اظهار نظر کند و از این رو آنها صرفاً درباره جایگاه نداشته خود در جامعه سخن می‌گویند.

شجونی افزود: اظهارات اخیر خاتمی نشان می‌دهد که این فتنه‌گران از ادعا و حرف‌های بی‌ربط کوتاه نمی‌‌آیند در حالی که این طیف از اصلاح‌طلبان در جامعه محلی از اعراب ندارند و فقط خود را گرفتار تلاش مذبوحانه‌ کرده‌اند.

وی اظهارات و ادعاهای اخیر خاتمی را دست‌وپا زدن جریان فتنه برای ادامه حضور در عرصه سیاسی دانست و با اشاره به بخش دیگری از سخنان خاتمی مبنی بر "متوهم بودن موسوی و کروبی"، گفت: اگر بخواهیم عملکرد این افراد را به کاری تشبیه کنیم، می‌توان این سخنان را "ماهی‌گیری در بیابان" دانست.

شجونی خاتمی را یکی از اضلاع مثلث فتنه معرفی و اضافه کرد: جریان فتنه گمان می‌کرد هاشمی‌رفسنجانی کشتی نجات است که هیچ‌گاه غرق نمی‌شود اما نه‌تنها غرق شد، بلکه دیگران را نیز به همین بلا دچار کرد.

* متوهم دانستن موسوی و کروبی فرار رو به جلوی خاتمی است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: متوهم دانستن موسوی و کروبی فرار رو به جلوی خاتمی تلقی می‌شود؛ چرا که آنها نمی‌توانند در شرایط فعلی سکوت کنند و قصد القای تأثیرگذاری در عرصه سیاسی را دارند.

وی افزود: جریان فتنه مطمئن باشد که هیچ فردی در جامعه منتظر بازگشت کروبی، موسوی، خاتمی و حتی هاشمی رفسنجانی به عرصه قدرت و سیاست نیست و لذا آنها نباید دچار خود بزرگ‌بینی شوند.

شجونی با بیان اینکه گنده‌گویی برخی اصحاب فتنه نشانگر تداوم سیر آنها در توهمات خودشان است،‌ جریان فتنه را به ‌دلیل سرسپردگی به بیگانگان و عدم تبعیت از ولایت مذمت کرد.

 

نظرات بینندگان
علی جانباز45٪ بسیجی وخانواده شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
حیف سایت شما نیست باحرف های بی ارزش بعضی ها آلوده شود.حداقل اگرمطلب مخالف اصلاح طلب ها هم خواستید بزازید ازآدم های دارای اعتبار بنویسید.
یونس
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
اقای شجونی این مردمی که میگی کجان الان.......... ان سبو بشکست و ان پیمانه ریخت ........................
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
-
الان خاتمی (از لحاظ موقعیت مردمی) مرده متحرک است

===========================
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
به نظر میرسد اقایان 9 دی 88 سرگرم مصاحبه با BBC و یا CNN و یا با اذنابشان در انطرف اب بودند.راستی مگر الزایمر گرفته اید وفراموش کرده اید که ملت با صدای رسا به همه وطن فروشان و انقلاب فروشان و دین فروشان و فئودال هاو خائن به خون شهیدان و جیره خوران غرب گفت نه..نه..نه..
راستی وقت کردید فیلم های طرفدارانتان را در انطرف اب ببینید مخصوصا در کشور خودتان ( امریکا)؟
واقعا دوباره دل خوش کرده اید به وعده و وعید های اربابانتان یا دوباره دچار توهم شده اید؟
توئی که ادعای مردم سالاری را به یدک میکشی؟ نمی بینی همچنان اثار شوم و کثیف دوران خودت را؟
ایا شنیده ای ازموده را ازمودن خطاست؟
منتظرتان هستیم؟