پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
بزرگترین بیمه گذار کشور درگیر سوء مدیریت

کارشناسی های ضعیف و تضییع حق زیان دیدگان در بیمه ایران

کارشناسی های ضعیف و تضییع حق زیان دیدگان در بیمه ایران
این موضوع در واحدهای خسارت سیار بیمه ایران بیش از دیگران دیده شده و پس از اعتراض مشتری ، کارشناسان اعلام می کنند که برای اعتراض باید به نمایندگی مرکزی مراجعه کنند!
کد خبر : ۴۶۴۴۵۰

شرکت بیمه ایران که در ظاهر بزرگترین بیمه گذار بوده و پول هنگفتی از این راه به جیب می زند، در بررسی های خسارت و کارشناسی های صورت گرفته با نهایت بی دقتی و اجحاف در حق زیان دیدگان تلاش می کند تا کمترین خسارت را پرداخت کند .

به گزارش پایگاه خبری صراط، کارشناسان خسارت بیمه ایران با نگاهی اجمالی به خودروهای آسیب دیده و با توجه به اوضاع بد این روزهای بازار خودرو، نه تنها انصاف رابرای مراعات حال زیان دیدگان رعایت نمی کنند، بلکه با بی اخلاقی بسیار از تجربه بالای خود سخن گفته و حق زیان دیدگان حوادث رانندگی را به بدترین شکل ممکن ضایع می کنند .
این موضوع در واحدهای خسارت سیار بیمه ایران بیش از دیگران دیده شده و پس از اعتراض مشتری ، کارشناسان اعلام می کنند که برای اعتراض باید به نمایندگی مرکزی مراجعه کنند!
گفتنی است در بیمه ایران سال گذشته اتفاق سوء مدیریتی عجیبی رخ داد .
ماجرا از این قرار بود که فردی که سه بار بازنشسته شده بود به اتهام اختلاس کلان در بیمه ایران در بازداشت است.
این اتفاق در حالی رخ داد که بازرسی شرکت در خواب غفلت بود و سید محمد. م رئیس شعبه ممتاز نمایشگاه بین المللی بیمه ایران از خلا عدم نظارت‎ها استفاده کرد و اقدام به اختلاس 14 میلیارد ریالی از پرونده موسوم به پتروشیمی دماوند کرد که پس از شکایت و اطلاع برخی از نمایندگان که خود متهم به همکاری در این موضوع بودند بازداشت شد.