پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

واکنش مدیرشبکه2 به حواشی حضور زوج اینستاگرامی در هزارراه نرفته

واکنش مدیرشبکه2 به حواشی حضور زوج اینستاگرامی در هزارراه نرفته
محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما در واکنش به حاشیه‌های حضور زوج اینستاگرامی در برنامه رمضانی این شبکه تأکید کرد که باید از این پس بیشتر مراقب چنین اتفاقاتی بود.
کد خبر : ۴۶۱۲۴۲

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما در واکنش به حاشیه‌های حضور زوج اینستاگرامی در برنامه رمضانی این شبکه تأکید کرد که باید از این پس بیشتر مراقب چنین اتفاقاتی بود.

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در گفتگو با مهر درباره حاشیه‌های حضور یک زوج اینستاگرامی در برنامه رمضانی «هزار راه نرفته» و اینکه چقدر تلاش می‌شود تا شأن رسانه ملی با در نظر گرفتن جایگاه مهمانانی از این جنس حفظ شود، بیان کرد: پاسخ شما خیلی روشن است که همه تلاش‌ها برای حفظ شأن و عظمت رسانه ملی است و باید هم باشد و روشن است که باید همه مراقبت‌ها در این زمینه اتفاق بیفتد.

مدیر شبکه دو سیما درباره اینکه تذکری به عوامل برنامه «هزار راه نرفته» داده شده است یا خیر؟ بیان کرد: حتماً برای دقت و مراقبت بیشتر تذکرها داده می‌شود. با این حال گاهی برخی از اتفاقات به گونه‌ای رخ می‌دهد که اجتناب‌ناپذیر است و از دست کسانی که می‌توانند مراقبت کنند گاهی چیزهایی خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: رفتارهای افراد در جزء به جزء و همه خلوت‌هایشان قابل کنترل و مراقبت نیست، با این حال تلاش می‌شود در موارد مشابه مواظبت‌های بیشتر و پیشگیری اتفاق می‌افتد.

جعفری‌جلوه در پایان سخنانش گفت: حتماً باید مراقبت‌ها، بیش از پیش در دستور کار باشد به خصوص درباره برنامه‌هایی که از قابلیت و جذابیتی برخوردار بوده و مورد اقبال مخاطبان هستند و پیامشان هم می‌تواند اثرگذار باشد، از چنین برنامه‌هایی انتظار مراقبت بیشتری می‌رود.

هفته گذشته و در یکی از قسمت‌های برنامه رمضانی «هزار راه نرفته» یک زوج اینستاگرامی مهمان این برنامه شدند و از نیت و قصد خود برای تغییر سبک زندگی‌شان گفتند. برخی تصاویر منتشر شده در صفحه متعلق به این زوج پس از پخش این قسمت از برنامه اما واکنش‌هایی را به همراه داشت و نقدهایی را متوجه عملکرد رسانه ملی در زمینه دعوت از چهره‌های فضای مجازی کرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
۰
۰
به جای این که تلویزیون روی فضای مجازی تاثیر بذاره فضای مجازی یا به قول افخمی فضای مزاجی روی تلویزیون تاثیر میگذاره. و این اصلا اتفاقی نیست به خصوص که زیر گوش مدیران خواب برنامه ریزی میشه.