چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

گرجستان یکی از کشورهای قرار گرفته در اوراسیا است. گرجستان از غرب به دریای سیاه، از شمال به روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. تفلیس پایتخت گرجستان است. گرجستان مکان‌های توریستی و جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد، اما برخی از این جاذبه‌ها نسبت به مکان‌های دیگر، از تعداد گردشگر بیشتری برخوردار هستند.
کد خبر : ۴۵۸۷۷۳

گرجستان یکی از کشورهای قرار گرفته در اوراسیا است. گرجستان از غرب به دریای سیاه، از شمال به روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. تفلیس پایتخت گرجستان است. گرجستان مکان‌های توریستی و جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد، اما برخی از این جاذبه‌ها نسبت به مکان‌های دیگر، از تعداد گردشگر بیشتری برخوردار هستند. در در اینجا ما ۷مکان توریستی گرجستان را که از دیگر جاذبه‌های توریستی این کشور جذابتر است به شما معرفی می‌کنیم تا در تور ارزان گرجستان از دیدن آنها لذت ببرید.

صومعه گلاتی

صومعه گلاتی یکی از ۷مکان توریستی گرجستان است که قدمت بسیار زیادی دارد. صومعه گلاتی سال‌های سال از مراکز فرهنگی و روشنفکری گرجستان بوده است. در حال حاضر صومعه گلاتی را می توان یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های توریستی و تاریخی گرجستان دانست. صومعه گلاتی نزدیک شهر کوتائیسی قرار گرفته است. صومعه گلاتی گرجستان در سال ۱۱۰۶میلادی ساخته شده است و به عنوان یکی از شاهکارهای معماری در عصر طلایی گرجستان شناخته می‌شود.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا یکی دیگر از ۷مکان توریستی گرجستان است که جزو پربازدیدترین مکان‌های توریستی محسوب می‌شود.قدمت قلعه ناریکالا به قرن چهار میلادی می‌رسد. این قلعه بر روی یک تپه قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا از شهر تفلیس قدیم را نمایش می‌دهد. شاید همین چشم‌انداز زیباست که بسیاری را به بالای این تپه می‌کشاند که علاوه بر مشاهده قلعه ناریکالا، از دیدن شهر تفلیس از بالای تپه هم لذت ببرند. قلعه ناریکالا در عهد مغول به نارین قلعه تغییر نام داده است.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

محله متخی

محله متخی سومین مکان از ۷مکان توریستی گرجستان است که در شهر تفلیس قرار دارد. محله متخی نیز مثل قلعه ناریکا بر روی بلندی قرار دارد. آنچه سبب می‌شود که توریست‌ها و گردشگران به سمت محله متخی جذب شوند چشم‌انداز زیبایی است که در هنگام غروب از این تپه قابل مشاهده است. شاید باور نکنید که دیدن غروب آفتاب با ایجاد نور در نارنجی خورشید بر روی این تپه چه طرفدارانی دارد. حال و هوای این تپه رویایی در هنگام غروب و ایجاد یک فضای عاشقانه و رمانتیک روی این تپه، لحظاتی غیرقابل وصف را برای توریست‌ها ایجاد می‌کند که تجربه آن بسیار جذاب است. کلیسای متخی هم از جاذبه‌های توریستی و تاریخی این منطقه محسوب می‌شود.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

دریاچه لاکپشت

دریاچه لاکپشت یکی دیگر از ۷مکان توریستی گرجستان است که طرفداران و علاقمندان خود را دارد. دریاچه زیبای لاکپشت در اطراف تفلیس قرار دارد. نام این دریاچه از لاکپشت‌هایی که درون آن زندگی می‌کنند گرفته شده است. دریاچه لاکپشت و فضای اطراف آن را می‌توان یکی از بهترین تفریحگاه‌های توریست‌ها در فصل تابستان دانست. دریاچه لاکپشت امکانات فراوانی برای استفاده توریست‌ها دارد. کنسرت‌های زیبایی که در این محل اجرا می‌شود جذابیت دریاچه را چند برابر می‌کند.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

شهربازی متاتسمیندا

اگر با خانواده خود به تور گرجستان سفر کردید بهتر است سری به شهربازی متاتسمیندا بزنید. این شهربازی در شهر تفلیس است و یکی از ۷مکان توریستی گرجستان است که برای گردشگران جذاب برشمرده می‌شود. این شهربازی چشم‌اندازی زیبا از تفلیس را در مقابل چشم توریست‌ها به نمایش می‌گذارید. شهربازی متاتسمیندا در گرجستان به وسایل بازی مثل رولر کوستر، چرخ و فلک، سرسره آبی، قطار و دیگر وسایل بازی مورد علاقه کودکان و نوجوانان مجهز است.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

پل صلح

پل صلح تفلیس را دیگر همه شما می‌شناسند. یکی از ۷مکان توریستی گرجستان که برای هر توریستی نوستالژی خاص خود را دارد. پل پیاده‌روی مدرن و رویایی که عبور از آن به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل می‌شود. این پل زیبا را از فولاد و شیشه ساخته و با لامپ‌های LED آن را نورپردازی کرده‌اند. چشم‌اندازی که از روی پل صلح در مقابل چشمان توریست‌ها نمایان می‌شود منحصر به فرد است زیرا بسیاری از جاذبه‌های توریستی و تاریخی تفلیس را می‌توان از روی این پل نظاره کرد.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!

سالن تئاتر گابریادزه

هفتمین جاذبه از ۷مکان توریستی گرجستان که طرفداران زیادی دارد سالن تئاتر گابریادزه است. این سالن در شهر قدیم تفلیس قرار دارد. سالن گابریادزه یکی از بهترین سالن‌های تئاتر در گرجستان است که در سال ۱۹۸۱ افتتاح شد. این سالنیک بنای معماری دیدنی است که یک برج ساعت نیز دارد.

جاذبه‌های توریستی گرجستان که جذابیت زیادی دارند بیشمارند و ما در اینجا تنها ۷مکان توریستی گرجستان را به شما معرفی کردیم که در تور لحظه آخری گرجستان از دیدن آنها شگفت زده شوید. در کنار این ۷مکان توریستی، مرکز خریدهای جذاب گرجستان را فراموش نکنید.و حتما از سایت تور لحظه آخری توریاب بازدید کنید.

۷مکان توریستی گرجستان که حتما باید ببینید!