پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

کارگردان «ستایش» سریال تاریخی می‌سازد

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش ۳» با اشاره به پایان تصویربرداری این مجموعه و شروع یک سریال تاریخی، تصریح کرد: سریال ۳۰ قسمتی «مهربانو» پروژه‌ای است که پیش‌تولید آن را با سعید سلطانی آغاز کرده‌ایم و این مجموعه تاریخی برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.
کد خبر : ۴۵۷۵۰۲

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش ۳» با اشاره به پایان تصویربرداری این مجموعه و شروع یک سریال تاریخی، تصریح کرد: سریال ۳۰ قسمتی «مهربانو» پروژه‌ای است که پیش‌تولید آن را با سعید سلطانی آغاز کرده‌ایم و این مجموعه تاریخی برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

به گزارش تسنیم تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره سریال جدید تاریخی تلویزیون گفت: «مهربانو» ملودرامی است که در دوران تاریخ معاصر و پهلوی اول می‌گذرد. شعله شریعتی و اعظم بهروز نگارش متن‌های این سریال را به عهده دارند. هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم ولی حتماً از بازیگران توانمند و کاردان استفاده خواهد شد.

سعید سلطانی در خصوص ساخت سریال تلویزیونی «مهربانو» گفت: فیلمنامه در حال نگارش است و باید منتظر تکمیل داستان و روایت «مهربانو» باشیم که به نظرمن صاحب قصه متفاوت و تازه‌ای است و در بستر و برهه تاریخی که روایت می‌کند برای مخاطب لحظات دلچسبی را رقم خواهد زد. هنوز به انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم و بایستی فیلمنامه سریال نهایی بشود تا بتوانیم درباره بازیگران سریال صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دیگر کارهایی همچون «پس از باران» ساخته نمی‌شود، افزود: هر برهه‌ و مقطعی فیلمنامه، داستان و موقعیت تازه‌ای را می‌طلبد و هر فیلمنامه‌ای می‌تواند در دوره و زمانه‌ای ویژگی خاص خودش را داشته باشد. قرار نیست دوباره امروز «پس از باران» ساخته شود و برای زمانه خودش ماندگاری داشت. امروز برای ساخت سریال‌های ماندگار باید به موقعیت‌های جدیدی برسیم. حتماً خلاقیت و نوآوری لازمه سریال‌های امروزی است که دوستان ما به خوبی پیش می‌روند.

کارگردان سریال سه‌گانه «ستایش» تأکید کرد: وقتی سریالی قصه جان‌دار، نو و بیان شیرینی نداشته باشد نمی‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و رمز موفقیت سریال‌های ماندگار توجه به همین ارکان مهم سریال‌سازی است. حتماً سریال‌های تلویزیون به قصه خوب و روایت تازه نیاز دارند و جزو ملزومات اصلی سریال‌های نمایشی است که می‌تواند مخاطب را درگیر خودش کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: وقتی قصه‌ای از چارچوب و سنگ‌بنای دراماتیک مستحکمی برخوردار نباشد نمی‌توان انتظار داشت که سرنوشت آدم خوب‌ها و بدهای داستان را مخاطب ببیند و سردرگم نشود. ساده می‌گویم که مردم دوست دارند یک قصه خوب و رئالی از سرنوشت آدم‌ها ببیند و این اتفاق با تعریف درست الفبای دراماتیک در سریال‌ها رقم می‌خورد.