چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان ۱۳ مرکز مخابراتی

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۱۳ مرکز مخابراتی به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان با اختلال چند روزه همراه است.
کد خبر : ۴۴۷۴۸۸

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید زارعی، پاسداران، ابوذر، ملارد ۲، شهید محلاتی، شهدای وردآورد، شهید برادری صالح آباد، قدس ، ولیعصر (عج)، حافظ ، شهید جعفری ، ابوذر و پاکدشت انجام می شود.

به گزارش مهر، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های ۴۴۱۰ الی ۴۴۱۷ ، ۴۴۹۵ ، ۴۴۹۷ و ۴۴۹۸ در محدوده خیابانهای آیت ا... کاشانی ، بلوار  شقایق ، اتوبان ستاری و بلوار فردوس از امروز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز شهید محلاتی با پیش شماره های ۲۲۴۴ الی ۲۲۴۹ ، ۲۲۱۹ ، ۲۶۴۳ و ۲۶۴۵ در محدوده شهرک قائم بالاتر از خیابان گلستان به مدت ۴۸ ساعت و نیز در مرکز مخابرات شهدای وردآورد با پیش شماره های ۴۴۹۸ و ۴۴۹۹ در محدوده کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم فتح ، شیرین و نخل و در مرکز مخابرات شهید برادری صالح آباد با پیش شماره های ۵۶۶۲ و ۵۶۶۳ در محدوده صالح آباد به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات قدس از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۵ ساعت اختلال خواهد داشت.

همچنین با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های ۲۲۸۴ الی ۲۲۸۹ ، ۲۶۷۰ و ۲۶۷۱ در محدوده خیابان های ناطق نوری ، آذر همایون و زمرد از فردا به مدت ۴۸ ساعت ، در مرکز مخابرات ابوذر با پیش شماره های ۶۶۱۰، ۶۶۱۵ ، ۶۶۱۹ ، ۶۶۶۰ الی ۶۶۶۹ ، ۶۶۲۸ ، ۶۶۳۹ ، ۶۵۸۱ و ۶۵۸۳ در محدوده بزرگراه فتح ، شهید سبحانی ، بلوار معلم و بلوار الغدیر و در مرکز مخابرات ملارد۲ ( مهرچین) با پیش شماره ۶۵۵۸ به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

درهمین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات ولیعصر (عج) با پیش شماره های ۷۷۵۰ الی ۷۷۵۳ و ۷۷۶۰ الی ۷۷۶۸ در محدوده خیابان های شهید قجاوند ، شهید مدنی ، شهید نامجو و حاج آقازاده و در مرکز مخابرات شهید برادری صالح آباد با پیش شماره های ۵۶۶۲ ، ۵۶۶۳ در محدوده صالح آباد از روز ۵ شنبه به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز مخابرات حافظ با پیش شماره های ۶۶۷۰ الی ۶۶۷۶ در محدوده خیابان جمهوری بعد از تقاطع حافظ و در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳ ، ۲۲۱۷ ، ۲۲۱۸ و ۲۲۸۰ در محدوده خیابان ولنجک ، ساسان کوی یکم و سوم به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می شود.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مراکز مخابرات ابوذر و پاکدشت از ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه به مدت ۴ ساعت اختلال خواهد داشت.