سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

کرانچار به دنبال یک شروع رویایی

دیدار پرسپولیس و سپاهان برای "زلاتکو کرانچار" اهمیت ویژه ای دارد، دیداری که مربی تیم اصفهانی تمام دانش و تجربه اش را به کار خواهد بست تا در آن پیروز شود.
کد خبر : ۴۴۰۶۶

به گزارش صراط به نقل از ایپنا پرسپولیس به دلیل شرایط خاصی که دارد انگیزه های زیادی برای کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی دارد اما مرد ویژه این دیدار کرانچار است که برای شکست دادن سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی انگیزه های خاص خودش را دارد. کرانچار به جو حاکم بر ورزشگاه آزادی کاملا آشناست و ارزش و اهمیت پیروزی در این دیدار را به خوبی می داند.

نحوه کنار گذاشتن زلاتکو از پرسپولیس هر چند نمایش جالبی بود که کارگردانی آن را حبیب کاشانی سرپرست وقت باشگاه سرخپوش پایتخت برعهده داشت اما برکناری زلاتکو از پرسپولیس در شرایطی که تیم در مکان سوم جدول قرار داشت و در جام حذفی هم راه سختی برای رسیدن به فینال و قهرمانی نداشت اتفاق خوشایندی برای این مربی کارنامه‌دار و کاربلد نبود اما کاشانی در آن مقطع علی دایی را جایگزین کرانچار کرد تا او بدون کسب افتخار از پرسپولیس جدا شود.

دست روزگار یکبار دیگر زلاتکو را به پرسپولیس رسانده اما اینبار او مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. انگیزه دیگر کرانچار اثبات توانایی ها و شایستگی هایش مقابل تیمی است که در بهترین شرایط ممکن از آن جدا شد و حالا فرصتی بدست آورده تا در خانه حریف لیاقت و توانمندی اش را به رخ بکشد اما این مسائل تمام انگیزه های زلاتکو نیست بلکه او با سپاهان در اولین گام نمی خواهد ناکام بماند.

یک شروع خوب همواره اهمیت دارد و کرانچار هم بر اساس همین اصل می  خواهد در بازی اول خود نتیجه ای مطلوب کسب کند تا نگاهها به سمت او و تیمش معطوف شود. کسب 3 امتیاز در اولین دیدار آن هم در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس می تواند یک شروع رویایی برای کرانچار باشد تا بتواند به آینده اش با سپاهان امیدوارتر باشد و با انرژی و انگیزه بیشتری به کارش در این تیم اصفهانی ادامه دهد.