سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
شیوه ای برای بهبود رتبه الکسا

اگر آینده کسب و کار اینترنتی تان برایتان اهمیت دارد بخوانید

یکی از بهترین شیوه ها برای محقق سازی این امر استفاده از تکنیک های به روز سئو می باشد که بدون شک به متخصصان این امر نیازمند است.
کد خبر : ۴۳۸۰۵۱

با مراجعه به وبسایت رسمی الکسا و ورود به قسمت مربوط به هر کشوری می توان بر اساس یک رتبه بندی دقیق و منظم تمامی سایت های آن کشور را مشاهده و با هم مقایسه کرد. مقایسه ای که به نظر می رسد بهترین شیوه برای اعتبارسنجی وبسایت های مختلف می باشد. به همین جهت یکی از مهم ترین کارها بهبود رتبه الکسا وبسایت و یا وبسایت هایی می باشد که بر روی آن ها مشغول به فعالیت هستید. اگر آینده کسب و کار اینترنتی تان برایتان بسیار اهمیت دارد، باید به این موضوع توجه ویژه ای بکنید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید.

یکی از بهترین شیوه ها برای محقق سازی این امر استفاده از تکنیک های به روز سئو می باشد که بدون شک به متخصصان این امر نیازمند است. تکنیک هایی که برخی از آن ها نیازمند تکرار مستمر و بدون وقفه هستند و برخی دیگر فقط با یک بار انجام دادن می توانند تاثیرات بسیار زیادی را به همراه داشته باشند. تمام تکنیک های سئو را می توان به نوعی مرتبط با ایجاد محتوای منحصر به فرد دانست که در نهایت به جلب رضایت کاربران و مشتریان وبسایتتان منجر خواهد شد.

اگر آینده کسب و کار اینترنتی تان برایتان اهمیت دارد بخوانید

برای بهتر دیده شدن در وبسایت الکسا و در اصل در بین موتورهای جست و جوی مختلف، فاکتورها و ویژگی های زیادی تاثیر گذار هستند، اما مهم ترین آن ها همان طور که در قسمت قبل نیز گفته شد جلب رضایت کاربران وبسایت می باشد. برای جلب رضایت مشتریان خود ابتدا باید به دنبال بالا بردن بازدید سایت باشید تا بتوانید از میزان بالای کاربران سایت خود استفاده کرده و در نهایت این کاربران را به مشتریان خودتان تبدیل کنید. یعنی همان تبدیل کردن مشتریان به القوه به مشتریان به الفعل که در بسیاری از مطالب مربوطه در مورد آن شنیده اید.

این موضوع آن چنان اهمیت دارد که بسیاری از وب مستران حرفه ای در ابتدای شروع فعالیت وبسایت خودشان در اولین اقدام شروع به بالا بردن بازدید سایت خود می کنند. همچنین برخی از این وب مستران ترجیه می دهند برای بدست آوردن مخاطبین و کاربران بیشتر دست به کارهایی غیر قانونی بزنند که ریسک بسیار بالایی نیز دارد یا از شیوه های مرسوم این موضوع همانند استفاده از تبلیغات پاپ آپ بهره بگیرند. همه این کارها فقط و فقط برای جذب کاربرانی است که در آینده ای نه چندان دور به مشتریان شما مبدل خواهند شد.

اگر آینده کسب و کار اینترنتی تان برایتان اهمیت دارد بخوانید

اما همین کاربران که ممکن است در طول حیات وبسایت شما فقط و فقط یک بار این سایت را بازدید کنند و دیگر مسیرشان به شما و وبسایت شما منتهی نشود، برای فهمیدن میزان محبوبیت و اعتبار کسب و کار اینترنتی شما بدون شک به الکسا رجوع خواهند کرد. پس هر چه بیشتر به فکر کاهش الکسا و دریافت رتبه ای بهتر در این وبسایت بین المللی باشید، باید خیالتان از بابت جذب مخاطب بیشتر، آسوده تر باشد. الکسا رسمی ترین آمار و ارقام را برای شما فراهم خواهد کرد که در هر آمار ارائه شده موردی هست که می تواند برای موفقیت شما یک درس آموزنده باشد.

با پیشرفت روز افزون موتورهای جست و جوی مختلف و افزایش کارایی آن ها در زمینه های تشخیص تقلب ها و انجام امور غیر قانونی، کار بسیار دشواری برای کسب بهترین رتبه ها در الکسا خواهید داشت. اما تجربه نشان داده است زمانی که شما هدف اصلی را رضایت کاربران و مشتریان خود قرار دهید، کارها زودتر از آن چه که فکر می کنید پیش خواهد رفت و در نهایت بهترین نتایج برایتان رقم خواهد خورد. در این مسیر به شدت ناهموار که رقبای شما پا به پایتان در حال حرکت هستند با کوچک ترین اشتباه و لغزشی جای خودتان را به آن ها خواهید داد و در یک چشم به هم زدن تمام اعتبار خودتان را به دست نابودی خواهید بخشید.

با هر میزان از دانش، توانایی و تجربه به عنوان یک صاحب کسب و کار اینترنتی و ارائه دهنده خدمات به روز دنیا، باید به صورت مرتب نسبت به میزان پیشرفت و عملکرد خود در به ثمر رساندن اهدافتان پیگیر بوده و از کوچک ترین اشتباهات خود به سادگی عبور نکنید. همانند بسیاری از کارهای دیگر در این زمینه نیز استفاده از دانش و توانایی ها و تجربه های افراد متخصص در این زمینه علاوه بر این که باعث می شود از اشتباهاتدهید، کارها زودتر از آن چه که فکر می کنید پیش خواهد رفت و در نهایت بهترین نتایج برایتان رقم خواهد خورد. در این مسیر به شدت ناهموار که رقبای شما پا به پایتان در حال حرکت هستند با کوچک ترین اشتباه و لغزشی جای خودتان را به آن ها خواهید داد و در یک چشم به هم زدن تمام اعتبار خودتان را به دست نابودی خواهید بخشید.