رستوران گردان برج میلاد که از ابتدای تاسیس با شعار تجمل و سرویس دهی بی نقص یکی از رستوران های پر سروصدای پایتخت بوده یکی از مشتریان را نقره داغ کرد.
طبق اخبار رسیده چندی پیش یکی از شهروندان تهرانی برای میزبانی از مهمانان خارجی خود میزی برای سرو غذا رزرو کرده و علاوه بر سفارش غذا و کیک ، پاکت نامه ای که حامل خبری مهمی بوده را به مسئول رستوران تحویل داده تا در زمان مناسب برای مهمانش بیاورد.
مهمانان آن روز در رستوران حاضر می شوند ولی پرسنل به ظاهر مجرب رستوران لوکس برج میلاد بسته سفارش شده را گم می کند، اقدامی که شاید در رستوران های درجه چندمی که مشتری مداری شعارشان است بدون کم و کاست انجام می شد.
حال پیگیری های شهروند تهرانی از مسئولان رستوران پس از گذشت یک ماه بدون پاسخ مانده و دست اندرکاران با طفره رفتن، از پاسخگویی سرباز زده اند.