چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴

گانتس: اسرائیل به زودی در تمامی جبهه‌ها درگیر خواهد شد

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که با توجه به اوضاع بوجود آمده در منطقه خاورمیانه این رژیم به زودی مجبور خواهد شد در تمامی جبهه‌ها برای حفظ موجودیت خود وارد درگیری شود.
کد خبر : ۴۲۹۲۳
به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، "بنی گانتس" در اظهاراتی در مراسم سالروز ترور"اسحاق رابین" نخست‌وزیر پیشین این رژیم نسبت به تلاش‌های مکرر بسیاری از کشورها و سازمان‌های مقاومت فلسطین برای آسیب‌رسانی به اسرائیل به ویژه در سایه بی‌ثباتی و ناامنی بوجود آمده در منطقه خاورمیانه هشدار داد.
 
وی گفت: بعید نیست که در آینده نزدیک ما در وضعیتی قرار بگیریم که شبیه به وضعیتی پیش از جنگ 6 روزه باشد.
 
گانتس همچنین پیش‌بینی کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به زودی برای حفظ موجودیت این رژیم در تمامی جبهه وارد درگیری و نبرد شود.
 
وی تصریح کرد: احتمال دارد بار دیگر مجبور شویم همه نیروهای مبارز را در تمامی جبهه‌ها به منظور تضمین امنیت اسرائیل مستقر کنیم.
 
گانتس همچنین اظهار داشت: سربازان و فرماندهان تضمین‌ برای تحقق صلح و ثبات در اسرائیل هستند و در هر رویارویی که در آینده با آن مواجه شویم امنیت ما را تامین می‌کنند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۴
۲
وقتشه که جواب خون شهدای منطقه رو بدین
سید مهدی
|
Germany
|
۲۳:۳۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
هنوز در فکر جنگ 6 روزه هستند. ایران کجا و اون کشورهای عربی بی غیرت اون زمان کجا. اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Germany
حالا ببینیم اگه به ایران حمله کنن شماها میجنگین یا نه!که به اعراب میگین بی غیرت!صبح تا شب تو اخبا میگین چرا اعراب به اسرائیل حمله نمیکنن یه نفر نیس بگه چرا خودمون جمله نمیکنیم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اسرائیل برو کفنتو آماده کن.
خودت میدونی غده ای و جراحی خواهی شد بیش از این دست و پا نزن که بدتر می کنی.