سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

پاسخ دندان شکن وزیر آموزش و پرورش به حامیان گروهک انحرافی + صوت

برخی از رسانه های حامی گروهک منحرف با تحریف اظهارات حاجی بابایی به دروغ از قول وزیر آموزش و پرورش حمایت وی از رئیس دفتر رئیس جمهور را منتشر کردند . این اقدام خلاف اخلاق رسانه های حامی گروهک انحرافی باعث شد تا برخی به حاجی بابایی بدبین شده و او را به اتخاذ مواضع دو پهلو متهم کنند .
کد خبر : ۴۲۳۱۱
"صراط" - در حالی که در ایام برگزاری هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، حمیدرضا حاجی بابایی با حضور در غرفه صراط اذن رهبر معظم انقلاب را دلیل حضورش در دولت دهم عنوان کرده و گفت: به جز رهبری هیچکس را نمی شناسم . برخی از رسانه های حامی گروهک منحرف با تحریف اظهارات حاجی بابایی به دروغ از قول وزیر آموزش و پرورش حمایت وی از رئیس دفتر رئیس جمهور را منتشر کردند .
این اقدام خلاف اخلاق رسانه های حامی گروهک انحرافی باعث شد تا برخی به حاجی بابایی بدبین شده و او را به اتخاذ مواضع دو پهلو متهم کنند .

امید است تا وزیر محترم آموزش و پروش اقدام موثری را پیرامون شفاف شدن مواضع مطرح شده از قول وی صورت دهد .
در همین راستا صراط اقدام به انتشار فایل صوتی مواضع حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش پروش می نماید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .



دانلود صدای حاجی بابایی

متن صحبت های حاجی بابایی :
من یک کسی رو بیشتر نمیشناسم اونم رهبر .هیچکس هم با او عوض نمیکنم. بنده امروز که نیامدم اینجا، من 14 سال در پیشانی مجلس بودم. تفکر و اندیشه من کاملا مشخصه شفافه. زمان امام هم همینطور بوده. یک قدم نه از رهبری جلوتر نه عقب تر. بنده امکان نداره قدمی رو بردارم که تو مخیله ام وجود داشته باشه که رهبری با این مخالفه. من به امر آقا امروز وزیر آقای احمدی نژادم.
نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۹
اینکه میگم اینا ... واسه همینه !!!
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
دم رفیقام گرم ... هر چیزی که میگن شما عکسشو در نظر بگیرین ... مااااااااااااااااا
جن
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل گفتی آ د .. ک ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه حذف کنین منم دیگه کامنت نمیدم مگه حرف بدی زدم ؟ خدانگهدار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
از اونجایی که مطلب سلحشور داره حذف میشه جوابم به تنکابن رو میارم اینجا ، خصوصا با توجه به اینکه کامنتم یه جورایی به مطلب حاج بابایی هم میخوره ، چون حاج بابایی گویا ولایتمداری شو بطور عملی اثبات کرده :

اگه بدلیل رطوبت ولایتمداری ت نم کشیده باشه باید هجرت کنی ! تا رطوبتت خشک بشه ... از اونجا به بیابونای یزد و سمنان ، سمت سمنان بری برات بهتره ................!! و از اونجا میتونی براش ابراز ارادت از خودت در کنی ! و اسم سال هجرتتو هم عام الفیل نذار ، بذار عام الگیج ! ... گیج واسه اینکه هنوز نمیدنی با کی هستی ! انگشتات مینویسه با ولایت تا شهادت ! اما برای کوبیدن منحرف مخ ت ارور میده ! نمیگی کی منحرفه و این از ویژگی نفاق جریان شماست که برخلاف اون چیزی که ادعا میکنین هستین ... امین آباد برای من لازمه که قلبم و روحمو وجودم میگه ولایت و مرگ بر هرکی که ضد ولایته حالا میخواد بنی صدر باشه موسوی باشه ، ها .... باشه لا .... باشه اح ....... باشه ق ...... باشه و هر موجود اجق وجق آخر زمونی باشه .... یا تو که مظهر نفاقی ! اینهمه مدت یکبار ندیدم بگی اح ...... فلان ! جمع کن کاسه کوزه تو با این شعارای آبکی
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تنکابن در مطلب سلحشور و در جواب کامنت بالایی من اظهار داشتن که :
صراط جان یه سوال دوستانه دیگه هم داشتم:
ضرب المثلِ جواب ابلهان خاموشی است؛ از کیست؟!!!

جواب :
این ضرب المثل رو خودم ابداع کردم واسه زمانی که زدم توووی دهن یه منافق ......و اون منافق کم آورد ! خجالت نکشه و با این ضرب المثل خلاص کنه خودشو !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان جنابعالی در خلق بدایع ید بسیار طولائی داری !!! به نحوی که میشه از کارهات حتی بعنوان بدعت گذاری هم یاد کرد ، برای مثال ، مطالبی که از سایت های دیگه کش میری و بنام خودت کامنت میزاری ! و البته کاربران فهیم تفاوت این طور حرف هائی که اینجا نوشتی رو با کامنت های کش رفته به خوبی تشخیص میدن
حق یار
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان برو توی دره دم و دستگاهتو جم کن انقد رفتی سراغ این بی صاحاب مونده کامپیوتر که گرگ 2 تا گوسفند گله رو برد .... کامپیوترتو پرت کردم ته دره برو جمش کن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران بیسواد اون کتابایی که خوندی و خیرسرت باسواد شدی رو هم من نوشتم ... !! سه سوت برات جوری می نویسم که مغز گنجشکی ت ارور بده و نفهمی چیزی از متن اون ... فکر کردی با یکی مثل خودت طرفی ؟
صادق
|
Netherlands
|
۱۳:۴۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۴
۸
ببینم آقایون رسانه های منحرف هم صدای وزیر در حمایت از مش...... رو منتشر میکنن تا به بدونیم مسئولین دورو هستن یا نه؟؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱۶
۸
و باز هم صراط رو جو می گیرد! ایشون گفتم من پیرو رهبرم احمدی نژادم که همین رو گفت مشاییم که همین رو میگه صراط جان هر کی دوست داری تو یکی دیگه افشاگری نکن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتن.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
میبینیم که k-1 از اظهارات حاجی بابایی داغ کرده!!
یکی یه قالب یخ بیاره بابا!!!!!!!!!!!!!!!!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مصطفی به صورت کلی شما چه هدفی رو دنبال می کنید؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
هدایت شما از انحراف.
انشاا...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما لطف دارید اما لطفا دلایل منحرف بودم ما رو بیان کنید.
راز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۷
۶
از اولش هم باور نداشتم كه حاج بابايي وابسته به جريان انحرافي باشد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۵
۵
دیدید اونایی که می گفتند حاجی بابایی حامی جریان انحرافیه رسوا شدند. آفرین به صراط که اینطوری بعضی ها رو ضایع کرد.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۶
۲
خوب اینکه معلومه ، به حمد خدا همه وزرای کابینه و تمام خدمت گزاران مردم در دولت تحت امر ولی خود هستند ، ما که نفهمیدیم بالاخره صراط با این حرف ها چه چیزی رو میخواد ثابت کنه ؟؟؟؟؟
صراط جان اگر اتهامی جدی بر علیه دولت و یا حلقه دولت داری ، مجاری قانونی راه رو برای رسیدگی به اتهامی که وارد میدونی باز گذاشته اند ، ولی یه جوری نشه که وقتی توی دادگاه ازت سند و مدرک خواستند بگی اینها که گفتم همه مسموعاتم بود و من خودم چیزی ندیدم ها ؟؟؟؟؟؟!!!!
حق یار
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۹
۲
یه جورائی از وسطاش اونجائی که کلمه عوض هست ، کمی تا قسمتی رو کش رفته بودید بصورتی که کلمه نمیکنم جا افتاده و حد اقلش نشون میده ادیت فرمودید و البته چه ناشیانه !!!!!! به هر حال ما به این وزیر مقتدر ولائی افتخار می کنیم ، همانطور که به همه دولت و دولت مردان عزیزمون افتخار می کنیم !
حق یار
مدیر پایگاه شما که در منحرف کردن افکار حرفه ای بوده و صراط و مخاطبانش به این عملکرد شما و دوستانتان عادت کرده اند .
قطعا در مصاحبه وزیر محترم اظهارات متعددی مطرح شده بود که متن آن پیش از این منتشر شد اما در این فایل تنها بخشهای مربوط به مواضع وی پیرامون ولایت و رهبری منعکس شده است .
هر چند که نیازی به توضیح نیست اما در صورت نیاز صراط حاضر به انتشار تمامی فایل صوتی مصاحبه وزیر محترم می باشد . چه آنکه برخی حامیان گروهک انحرافی هم صدای اظهارات وزیر را ضبط کرده و اگر تغییراتی در آن صورت گرفته باشد می توانند منتشر کنند .
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام عليكم
ببخشيدجناب اقاي قلدر محور
چرا عصباني شدي؟مگه اقا مهران چي گفت.؟
شما كه خودتون هم اعتراف كرديد.كه فقط قسمتهايي از بيانات اقاي وزير رو منتشر كرديد.
خوب اقامهران هم همين رو گفت.
به هر حال در جايي كه بالا ترين شخص اجرايي مملكت اين همه انتقاد.وتخريب وفحاشي رو تحمل ميكنه.
شما كه عددي نيستيد .كه انتقادات رو بر نمي تابيد.(تازه اين انتقاد هم نبود)
لطفا كمي ظرفيت تان را افزايش دهيد.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام عليكم.
ببخشيد جناب قلدر محور.
شما به اقا مهران اتهام زديد كه ايشان در انحراف افكار عمومي.حرفه ايي است.
حالا سوال من اينه.
ميشه يك مورد از انحراف افكار عمومي كه توسط اقا مهران صورت گرفته رو مثال بزنيد؟
چطوري؟
فضاي اينترنتي.در اختيار شماست اما مدعي هستيد اقا مهران داره افكار عمومي رومنحرف ميكنه؟
ايا من و اقا مهران كامنت هاي شما رو سانسور ميكنيم؟ يا شما كامنت هاي ما رو سانسور ميكنيد؟
عجب رويي داري ماشاءالله
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقایان صراطی خبر سایت حامی دولت مبنی بر حمایت وزیر مربوطه از اقایان احمدی نژاد و مشایی بر طبق گفته های ایشون در غرفه اون سایت کار شده بود لذا بهتره با گفتن این اراجیف و منحرف کردن ذهن خوانندگان سعی در زیر سوال بردن اظهارات ایشون نداشته باشید چه در غرفه ی شما و چه در غرفه ی اون سایت به هیچ عنوان از جریان ساختگی انحرافی توسط ایشون انتقاد نشده پس لطفا در روز روشن تا این حد دروغ غیر قابل قبول به هم نبافید دوستان عزیز کمی معقولانه سعی در تخریب دولت داشته باشید تا کسان کمتری سر زدن به سایت شما رو برای خندیدن انتخاب کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه باحاله این نظرات
منحرفین ضد حال خوردن همشون با هم دارن کامنتهای حمایتی برا همدیگه میزارن
درود بر صراط
به نظرم جوابشونو ندین اینا ............ از این حرفان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس اول اینکه از شما تشکر می کنم چون شما هم کنار ما کامنت گذاشتید دوم اینکه دوست عزیز ما نیازی به حمایت سه نفری از هم نداریم ما حمات 40 میلیونی مردم رو پشتوانه ی خودمون می دونیم و این منطبق شدن نظرات فقط برای روشن شدن تکلیف صراطه نه حمایت ما از یکدیگر سوم اینکه به اعتقاد ما این نوشته ی کجراهه (به قول جناب دل) چیزی جز یه مشت مزخرفات و اراجیف نیست و هیچ ارزشی نداره اما مطمئن باشید ما در مقابل هزاران برابر چنین خزعبلاتی باز هم تسلیم نمی شیم و همیشه پاسخ های منطقی ما (البته برای برای اونهایی که می دونن منطق چیه نه همه)امادست و در اخر باز هم از شما تشکر می کنم که ما رو منحرف خوندید بله ما منحرفیم و این انحراف از اول بوده و الان به وجود نیامده ما همیشه گفتیم حامیان دولت برخلاف بعضی ها از دزدی منحرفند از خریدن خونه های چند میلیاردی منحرفند از خوردن حق مردم منحرفند از سر خم کردن جلوی خارجی ها منحرفند و ..... برای شما متاسفم.

موفق باشید.
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان در استفاده از کلمه گروهک انحرافی باهات موافقم. اینها در حدّ گروهک هم نیستند حالا چه برسد به جریان! و نهایت حیات این گروهک تا اتمام دولت دهم است. یاعلی
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلم عليكم
جناب قلدر محور
حالا چون وزير اموزش وپرورش اومده به دكان شما
شده بهترين وزير دنيا؟ .
اگه همين وزير رو براي استيضاح به مجلس ببرند
اولين كسي كه عروسي ميگيره شماييد.
شما چون متر ومعيارتون تزوير وريا ست. همه رو با ان ميسنجيد.
فرداهم اگه اوباما يا ساركوزي از دكان شما بازديد كنند
ميشوند مومن وولايتمدار.
غلام(جا.........)
|
Iran (Islamic Republic of)
میتی مشدی وقتی عرضه و سواد نوشتن و تحلیل کردن نداری بیخود میکنی خودتو آویزون اون مهران بیسواد میکنی و بهش توهم میدی که یه چیزی حالیشه و اونو از کار و زندگی میندازی و مارو هم گرفتار میکنی !!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط محترم از آی پی و کوفت و زهر مارای دیگه معلوم نمیشه که این مهدی مشهد از کجا کامنت میذاره ؟ واقعا از مشهده یا اسرائیل ؟
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جون تفکرات صهیونیستی توقع داری از کجا بیاد ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
پس هرکس کلامی به غیر از کلام شما رو به زبان میاره از اسرائیل کامنت می ذاره؟! اما اقا حسین این اقا مهدی از مشهد حامی احمدی نژادیه که در سال 88 همون اسرائیل به همراه امریکا رسما اعلام کردند هرکسی رییس جمهور بشه به غیر از احمدی نژاد این اقا مهدی از مشهد حامی همون احمدی نژادیه که مقام معظم رهبری بار ها بر استکبار ستیزی ممتاز ایشون تاکید کردند این اقا مهدی از مشهد حامی همون احمدی نژادیه که وقتی برای سخنرانی به امریکا میره تمام خیابون ها رو از بنر های ضد احمدی نژادی پر می کنند این اقا مهدی از مشهد حامی همون احمدی نژادیه که تو دهن امریکا و اسرائیل زد و دوباره مراکز انرژی هسته ای رو راه انداخت این اقا مهدی از مشهد حامی همون احمدی نژآدیه که بعد از سال ها جرات کرد هولوکاست رو زیر سوال ببره این اقا مهدی از مشهد حامی همون احمدی نژادیه که رنگ صورت خبرنگاران خارجی رو از ترس به رنگ گچ تبدیل می کنه حالا متوجه شدید این اقا مهدی از مشهد از کجا کامنت می ذاره؟؟؟
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
آره متوجه شدیم ک 1 از پیش داداش شیمون !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "م م" این طرز گفتار نشان از شعور فرازمینی شما داره پس ما هم سخن کوتاه می کنیم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت k-1 عزیز
در یکی از کامنتهام خدمت شما گفتم که کسی که کج واستاده خودش خبر نداره و از انحرافش بی خبره. با این کامنتهایی که شما و اون دوتا دوستتن گذاشتید معلومه که از پایه کجید و انحراف دارید.
البته از حامیان جریان انحرافی که امثال اون شریف ....... هم جزء آنهاست و با لباس پیغمبر (ص) داره به انحراف و جریان منحرف خدمت می کنه چیزه دیگه ای انتظار نیست.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته صراط جان یکی از افتخارات حقیر این است که تلاش می نمایم ، افکار را از راه خطائی که می روند منحرف می کنم و البته فقط سعی می کنم این افکار را به راه درست که همانا خط امام ( ره ) است برگردانم و تعریف کجا ایستادن شما هم به مصداق فرمایش مقام معظم رهبری کاملا مشهود و معلوم است که بارها گفته ام ، و مردم قدرت این تشخیص را دارند !
و اما اینکه شما ، ما را منحرف می دانید و منحرف می خوانید ، به دلیل زاویه ای است که با خط امام ( ره ) گرفته اید و در این زاویه کجی که می روید ، سایر مردم را که اتفاقاً در اکثریت مطلق هم هستند ، منحرف می خوانید - ظاهرا در مورد شما کاری از دست حقیر بر نمی آید و تنها دعا می کنم خداوند متعال هدایتتان کند چون واقعاً و از صمیم قلب به شما علاقمند هستم !
برای مثال در ذیل همین کامنت حقیر ، پاسخ های طیف حامی دولت و متحجرین را با هم قیاس بفرمائید ، تا به واقع روشن شود که آیا شما حرفی برای گفتن دارید یا حامیان دولت ؟؟؟ ضمن اینکه حمایت های دوستان از حرف حقیر حمایت ایشان از حرف حق بوده و چرا حامیان شما را براشفته کرده ، مطلب جدیدی نیست و ما هم به بد و بیراه گفتن طیف اقتدار گرا و متحجر به بقیه آحاد مردم سالیان سال است که عادت کرده ایم اما تلاش می کنیم این فرهنگ چماق شما را تا آنجا که می توانیم تعدیل نمائیم !
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مصطفی من بار ها گفتم ما از اول هم منحرف بودیم کمااینکه رییس جمهور هم همین رو فرمودند اما این انحراف با اون انحراف مد نظر شما دوست عزیز کمی متفاوته. اقا مصطفی شما ما رو منحرف می دونید قبول اما دلایلتون هم بیان کنید اگر کامنت من و این عزیزان دچار انحرافه بفرمایید در کجا؟ اگر واقعا دولت احمدی نژاد هیچ خدمتی نداشته و خاتمی بیشتر از ایشون به مردم این مملکت خدمت کرده با دلیل ثابت کنید اگر فکر می کنید ولایت فقیه اشتباهی تا الان تا این حد از این دولت حمایت کرده دلایلی رو بیان کنید ایا واقعا به این اعتقاد دارید که این منحرفین از خاندان ها...... خطرناک ترند؟ شما یادتون نیست که چه کسی در سال 88 می رفت لباس بخره؟

راستی منظور از شریف همون شریف سایت ان.......ه دیگه نه؟؟؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 میدونی برای چی و چرا و چه وقت مقام عظمای ولایت ما (نه شما چون ولایت شما مح ..... جانه) فرمودن تا زمانی که من هستم نخواهم گذاشت ذره ای انحراف در انقلاب بوجود بیاد ؟
حتم در جواب میگی بخاطر اینکه اون شب مح ....... جان قرص ولایتشو نخورد و خوابید !!!
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۳
با سلام دوستان مثله اینکه میخوان با نشر این فایل صوتی این وزیر ولایتمدار را از کار برکنار کنند ، البته شاید هم نشه چون خود جریان انحرافی هم بگفته ر...ولایتمدار و مردمی پایبند به رهبر هستند و 10 میلیون از رای هاشم بخاطر طرفداری از ...از دست دادند
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
در قضیه ی 10 میلیون شک نکنید.
یک فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۴
با سلام. آفرین بر این وزیر ولایت مدار. راستی چرا توی پیوندهاتون سایت تمام وزارتخونه ها هست بجز آموزش و پرورش!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۹
۴
سایت مسخره ای دارید
درد اشنای دیروز و امروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۴
۴
صراط عزیز ایا از وجود بعضی اتفاقات در اموزش و پرورش خبر دارید؟ فردی به نام خ........ که در منطقه 11 تهران مدرسه غیر انتفاعی دارد به کمک جریان انحرافی توانسته به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای مدارس غیر انتفاعی شود. جالب انکه ایشان همه جا خود را مشاور رییس جمهور جا میزند!!! ایشان نماینده تفکرات اقای مش....... است . جالبتر انکه به کمک ..................... تهران از طرح هجرت که برای کمک به مدارس مناطق محروم بوده سوء استفاده کرده و دانش اموزان را برای رنگ امیزی به مدرسه خود اورده اسناد این ماجرا در اموزش و پرورش تهران موجوده. جالبتر انکه اقای حاج بابایی این ماجراها را میداند ولی........ خدایا خودت ریشه جریان انحرافی را از این مملکت کوتاه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
حاج بابایی باید مواظب اطرافیانش باشد. خودش ادم خوبی اشت قصد خدمت دارد . اما بعضی از اطرافیانش در دفاتر حوزه ... کار مردم را راه نمی اندازند که هیچ بلکه ایجاد نارضایتی می کنند . خیلی از نیروهای خوب و مخلص را هم ایشان استفاده نمی کند.
یکی از اعضاء جریان ضد انحرافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۳
احسنت بر صراط نیوز. از کامنتها معلومه که بدجوری اونجاشون سوخته. مگه نه؟
همه میدونند که وزیر آموزش و پرورش یکی از ولایتمدارترین وزاری طول عمر نظام جمهوری اسلامیه و هیچکس در این مورد شکی نداره. ضمناً اگر اتفاقاتی در زیرمجموعه های این وزارت خونه میوفته دلیل حمایت وزیر از جریان انحرافی نیست. تا اونجا که ما میدونیم دکتر حاجی بابایی از همون روزی که اومد شروع کرد به برخورد شدید با متخلفان. نمونه اش همون بیرون کردن مفت خورهایی بود که با هزار پارتی وارد ساختمان وزارتخونه شده بودندوبرای چرت زدن و جوک تعریف کردنشون توی اتاقهای مجلل!!! حقوقهای ماهیانه چندمیلیونی میگرفتند.حالا اگه کسی از این برخوردها ناراحته پس باید به قول شهید بهشتی عصبانی باشه و از این عصبانیت بمیره.یاحق
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته نحوه نوشتار هر فردی بیشتر از هر مطلبی گواهی بر حالات درونی اون فرد داره !!!!
مطمئن باشید که اگر جناب حاجی بابائی تا این حد ولایتمدار نبود ، قطعاً جائی در کابینه دولت آقای دکتر احمدی نژاد نداشت و ما هم حمایت همه جانبه خودمون رو از مواضع جناب آقای حاجی بابائی وزیر محترم آموزش و پرورش اعلام می کنیم ، تا بقول صراط سیه روی بود هر که در او غش باشد .
حق یار
دوست شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم.
حزب فقط حزب علی/ رهبر فقط سیدعلی
آقا جان شما که خبرداری چه کسانی و با چه اهدافی به دنبال ضربه زدن به این وزیر ولایی هستند.
آقاجان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.
من بیشتر مصاحبه های وزیر آموزش و پرورش رو گوش میدم و تا بحال نشنیدم یک کلمه غیر از ولایت از هیچ جریان یا گروهی دفاع و حمایت کنه. البته همه میدونن که به قول صراط این گروهک انحرافی به دنبال یارجمع کردنه و بحمدالله هنوز هم موفق نشده و نمیشه. تا بسیجیان مطیع امر ولایت زنده اند هیچ گروهکی توانایی عرض اندام نخواهد داشت.
صراط با هیچ کس عقد اخوت نبسته و مطمئنم اگر وزیر آموزش و پرورش از اون گروهک دفاع میکرد صراط ساکت نمینشست.
سامان الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۷
۵
صراط با این مطالب مسخره میخوای چی رو ثابت کنی؟
ما که نفهمیدیم این جریان به ظاهر انحرافی اصلا چی هست اعضاش کی هستند و کی بوجود اومد؟!!
ولی این رو خوب میدونیم که جریان انحرافی هست که از قبل احمدی نژاد بوده و الان هم نمیگذاره اون آقازاده ها محاکمه بشن!
شما هم بدون با اومدن مهدی موعود (عج) دیگه جایی برای شماها بین مردم نخواهد ماند!!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان جان بصیرتت روز افزون باد ، حق مطلب رو ادا کردی ! درود بر شرافتت !
حق یار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
مطلبی که در بالا در مورد اقای خ گفتید که خود را نماینده رییس جمهور در مدارس معرفی میکند درسته از اقای وزیر محترم در خواست رسیدگی و بازرسی در مورد عملکرد ایشان و وام هایی که گرفته و همچنین سوابق قبلیش و طرح هجرت در مدرسه اش در منطقه 11 تهران را داریم
بیلمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
وااای ی ی که چه مرد مهربونیه این حاجی بابایی
واااای ی ی ی!
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
حتی شک دارم ژورنالیسم به سبک صراط ارزش کامنت گذاشتن داشته باشه
بچه ها بی خودی براش تره خرد میکنیم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی از جنابعالی هم دعوت می کنیم در این حد اقل کاری که برای تمییز حق و باطل می تونیم انجام بدیم ، با کلیه کاربران محترم صراط همگام و همراه باشید تا از نظرات جنابعالی هم بهره مند بشیم !
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با شماست اما ما هم برای صراط کامنت نمی ذاریم و هدف ما صرفا بحث با کاربران محترمه (البته بین این کاربران چند نخاله هم وجود داره که برای ما مهم نیستند).
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگین منم با شمام بچه ها
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت k-1 و مهران آزادپی:
مهران جان به قول k-1 در بین کاریران چند نخاله از جنس خودش و شما وجود داره .
ما اگه بتونیم همین شما چند نفر رو از راه انحراف به راه راست هدایت کنیم خیلی هنر کردیم. پس بهتره به تعداد همفکرانتان اضافه نکنید و از هر رهگذری دعوت نکنید که اون وقت ما در هدایت گری شما دچار قصور شده و شرمنده شما می شویم.
به k-1 هم توصیه می کنم اگه به دنبال بحث کردنی ، یه طوطی بخر بشین صبح تا شب باهاش بحث کن . مطمئن باش به خاطر بی شعوری طوطی همیشه در بحثها برنده میشی.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اقا مصطفی اینکه امثال شما متحجرین به ما لقب نخاله رو بدن چیز عجیبی نیست و ما به چنین رفتاری از سوی اقتدار گرایان عادت داریم اما برادر گرامی کامنت های ما مثبت بالایی دریافت می کنه پس شما داری به عده ی زیادی از کاربران این سایت توهین می کنی ضمن اینکه ما هیچوقت از انحراف (انحراف از دزدی انحراف از مخالفت با استکبار و ......) کوتا ه نمیایم و همیشه در این راه پیشقدم خواهیم بود.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب k-1:
اولا بهتره به کامنت خودت مراجعه کنی تا ببینی چه کسی به دیگران لقب نخاله داده؟
دوما....ببخشید یه بار تذکر داده بودی... ثانبا چند تا کلمه رو می خوام در یک جمله برام توضیح بدی . می خوام بدونم معنی شونو اصلا می دونی یا همینجوری کتره ای میگی
1) متحجر
2)اقتدار گرا
3)استکبار
4)انحراف
البته میدونم این آخری رو اصلا نمی فهمی
ثالثا بهتر بود می گفتی ما در مبارزه با انحراف کوتاه نمیایم نه اینکه بگی از انحراف کوتاه نمیام!!!!!!!
حالا نمیدونم این یه گاف بود یا اینکه بیان وافعیت کردی.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی جان ، جناب رهگذر که هنوز خط و ربطش مشخص نشده که بینیم طرفدار کدوم جناحه ! اما از اونجا که حقیر شخصاً نظرات همه طیف ها رو رصد می کنم و برای همه نظرات که داده میشه ارزش قائل هستم ، دعوت کردم که حرف های این عزیز رو هم بشنویم ! بر خلاف شما عزیزان .........که تنها و تنها در صدد حذف طرف مقابلتون هستید !!!! شما هم به رسالت خودت و دستوری که برات نوشته شده عمل کن و کسی از جنابعالی انتظار حد اعلاء رو نداره و قصوری هم به گردن شما نیست !
اعوذ بالله من الشیطان رجیم
انشاء الله هر چه که هر کدوم از کاربران در این صفحات می نویسند ملاک داوری در خصوص بصیرت افراد در فضای غبار آلود ، در پیشگاه خداوند رحمان در روز جزا قرار خواهد گرفت ! خودم و شما رو به تقوای الهی توصیه می کنم
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مصلطفی پاسخ اقا مهران که کافیه ولی من هم پاسختون رو داده بودم که متاسفانه.... .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۳
۱
درود بر صراط عزیز شما که افشاگر خوبی هستید از این اقای حاج بابایی بپرسید از صندوق ذخیره فرهنگیان چه خبر؟ به چه کسانی وام دادید؟ چرا من فرهنگی بعد از 10 سال عضویت نتوانسته ام 1 میلیون وام بگیرم . تا دیر نشده و اختلاس جدیدی پیش نیامده بپرسید. یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۴
خیلی مسخرس که مدام دارین حامیان رهبری رو با حامیان مشایی مقایسه میکنید با این حرفایی که میزنید خودتون عملا دارید میگید که مشایی یه آدم مهمیهمشایی ..نیست که شما این قدر وقت وهزینه صرفش میکنید از کی تا حالا چند نفرادم شدن جریان؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی 40 میلیون نفر جریان نیستند؟! البته کمی هم حق با شماست این تعداد یک ملتند نه یک جریان.
کا631
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ک1 شما هم دچار همان مشکل طرفداران میر ماسون شده اید که ملت ایران را مساوی خودتان میدانید من هنوز نتوانسته ام این را هضم کنم که چرا نامه رهبری با هزار و یک حجت هم که احمدی نژاد بیاورد یک هفته معطل ماند و چرا باید وقتی رهبری با عزل وزیر اطلاعات مخالفت کرد ایشان یک سیزده روزی خانه نشین شد چرا ؟ هر دوبار پاری رهبری وسط بود
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مسخره تر از اون اینه که جنابعالی حامیان رهبری معظم رو با حامیان جناب رحیم مشائی تفکیک می کنید . ولایت نور چشم ما است و ادب حکم میکنه که پشت سر ایشان حرکت کنیم و البته نیت مان هم قربت الهی است .
حق یار
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی یه منفی هم بهت دادم که کمتر .... کنی !
حق یار
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز خانه نشینی 13 روز نبود و نزدیک به یک هفته طول کشید که البته ........ اون رو 11 روز می نامند به هر حال جناب کا631 در بدترین حالت ما میگم ایشون اشتباه کردند ایا شما شخصی رو می شناسید که اشتباه نکرده باشه؟ انصاف داشته باشید ایشون بعد از اون دو رییس جمهور قبلی دوباره انقلاب و شعار های انقلاب رو زنده کرد در سال 84 احمدی نژاد تنها حرفش اندیشه های امام راحل و اسلام و ولایت فقیه بود و بس ایا به نظر شما درسته چون بعد از 6 سال اشتباهاتی داشته ما ازش برگردیم؟ البته یقین داشته باید رییس جمهور در اون ماجرا به هیچ عنوان قصد ایستادن رودرروی رهبری رو نداشتند همونطوری که خوب ...هم فرمودند هر کس فکر می کنه خانه نشینی رییس جمهور ایستادن ....بود اشتباه می کنه. من فکر می کنم بهتره اون قضیه رو زیاد کش ندیم هرچی بوده تموم شده و ما می بینیم که حتی جناب مشایی در جلسات در نزدیکی رهبری می نشینند و این یعنی مشکلی وجود نداره شما هم اگر واقعا به اطاعت از رهبری اعتقاد دارید بهتره گوش به فرمان ایشون باشید و تا زمانی که اقا از دولت حمایت می کنه شما با مطرح کردن چنین سوالاتی سعی در زیر سوال بردن این دولت و شخص رییس جمهور نداشته باشید ضمن اینکه برادر لطفا ما رو با اونها مقایسه نفرمایید ما هدف و شیوه ی متفاوتی داریم ببینید 25 میلیون شخص بالغ به احمدی نژاد رای دادند پس با یه حساب و کتاب کوچیک به این 40 میلیون می رسید شاید بفرمایید این تعداد کم شده اما اگر استقبال از ایشون در سفر های استانی رو با هم مقایسه کنید خواهید دید به مراتب مردم استقبال پرشور تری به عمل اوردند.

موفق باشید.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب K-1:
در چند کامنتی که از شما دیدیم به این نتیجه گرفتم که یکی از حالات زیر در مورد شما صدق میکنه:
1)شخصی که دارای سنی بین 15 تا 18 سال دارد(محصل است)
2)شخصی که طرفدار احمدی نژاده ولی هیچ شناختی از اون نداره
3)کسی که طرفدار مشاییه و علاقه ای به احمدی نژاد نداره
4)کسی که ضد نظام و رهبری است .

اگر جواب شما شماره 4 است پس خداحافظ.
اما اگر گزینه های دیگه پاسخ شماست لطفا بگید تا خیلی حقایق رو برای شما روشن کنم.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مصطفی سن من بین 1 تا 2 ساله! پس خداحافظ.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی جان k-1 خبر نداره که ما حتی میدونیم کجا نشسته و تایپ میکنه هر چند که اون به کامنت ما میخنده !
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره اضافه کنم:

اقا مصطفی مطمئن باشید من محصصل نیستم از سال 84 هم در حمایت از احمدی نژاد فعالیت می کنم یعنی قبل از اینکه صحبتی از جناب مش..... باشه و در این چند سال به اندازه ی کافی احمدی نژاد رو شناختم به نظام و رهبری هم پایبندم البته من متوجه نشدم شما چگونه به این گزینه ها نزدیک به هم رسیدید! به هر حال ما هم علاقه داریم که حقایق روشن بشه پس لطفا روشن کنید.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این ممل توهم زد!!!!!!!!!- آره بابا ما میدونیم ، تو بسیاری ، تو خیلی هستی ، اصلاً تو فراوانی !!!!
ببین همینجوری که از خودت مطلب می نویسی خوبه !!!!! این جوابی که برا کیوان نوشتی کاملاً معلومه که مال خودته و از مغز خودت متراوش شده !!!!! ما هم ممل خان خودمون رو همینجوری دوست داریم !
حق یار
غلام (جا..........)
|
Iran (Islamic Republic of)
من باید این مهران ، شبان سرکش م رو برای عذاب و شکنجه یزید خدمت ایشون بفرستم ... یزید میپذیری ؟
آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
میشه یجوری حرف بزنه دندان شکن نباشه دندانپزشکی خیلی خرج داره؟ نمی دونم چرا همه سعی می کنند حرفی که می زنند حرفهای دندون شکن باشه؟ این وزیر هم هی حرف حرف حرفهای دندون شکنانه میگه میگه؟ حالا خوبه همه حرف می زنند کمتر عمل می کنند. حالا انتقاد کنید چرا تو کشور ما کنفرانس و همایش زیاده اگه همه اینا تبدیل به عمل بشه؟؟؟؟؟؟؟
زائر
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۵۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
................................ هم با اجازه آقا بود یا با اعمال ... چرا در هر کاری از رهبری خرج می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
چرانظرمنونذاشتید؟؟عرض کردم اصلاغیرازاین هم انتظاری نیست تمام دولتمردان ماوخودرئیس جمهورهمگی ولایی اندنیازی ندارندبیان ولایتمداری شان برامن وشماثابت کنند!همگی به عشق ونظام اسلامی وبه اذن ولایت کارمیکنندوزیرمحترم هم درپاسخ به سئوال شماکاملاازولایت دفاع کرده وگفتندبه امررهبری فعالیت میکندشکی دراین نیست ولی توغرفه ....ازایشان درموردجریان انحرافی سئوال شدکه ایشان به دفاع قاطعانه ازمشایی ورئیس جمهورپرداخت وگفت مشایی فردمومن وتوانمندیست وتابحال درکابینه بحث سیاسی صورت نگرفته.واینکه اصلاجریان انحرافی چی هست؟بنده خوددرآنجاحضورداشتم ودیدم چه جواب ایشان.