سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

روایت مازیار ناظمی از ماجرای اخیر فوتبالی

کد خبر : ۴۱۶۵۰

به گزارش صراط به نقل از  "سياست‌نامه"، مازيار ناظمي از مجريان اخبار ورزشي در سيما در آخرين پست وبلاگش به ماجراي جنجالي اخير فوتبال کشورمان پرداخته و نوشته:

بعد از حرکات ويژه! نصرتي و رضايي در پرسپوليس و محروميت و حتي تقاضاي حکم قضايي براي آنها ، يک دفعه ياد فتح الله زاده افتادم . براش پيامک زدم اقا خدا به استقلال رحم کرد که محمد نصرتي را اول فصل جذب نکرديد... فکر شو بکنيد! ... يه روزي در مورد بي شخصيتي فوتبال ايران نوشتم خيلي ها به من خرده گرفتند اما امروز بد نيست يکبار ديگه اون متن را اگر حوصله داريد بخونيد اينجا .... البته انعکاس اين حرکات بازيکنان فوتبال ايران در خبرگزاري مهم دنيا هم بازتاب داشت به بخشي از خبر ،خبرگزاري رويترز از تهران دقت کنيد.

" اين گونه که به نظر مي رسيد پس از آنکه بازيکنان تيم پرسپوليس دور يکديگر حلقه زدند تا به ثمر رسيدن گل مقابل تيم داماش گيلان را جشن بگيرند، نصرتي دست خود را براي مدت کوتاهي ميان پاهاي شيث رضايي قرار داد. اين بازي روز شنبه برگزار و از تلويزيون ايران پخش شد. اين حادثه همچنين تبديل به سرخط بسياري از رسانه هاي بين المللي شد. کليپ تصويري اين حرکت بازيکنان نيز در اينترنت در دسترس است اين حرکت اگر در کشورهاي غربي رخ مي داد به احتمال زياد بحث و گفتگوي چنداني را در پي نداشت. تماشاگران فوتبال در کشورهاي غربي به اين گونه رفتار ستاره هاي فوتبال عادت دارند".

يا اين خبر از خبرگزاري فرانسه :

"اين حرکات زشت و زننده در مسابقه بين دو تيم فوتبال پرسپوليس تهران و داماش گيلان اتفاق افتاد. اين مسابقه به طور مستقيم از طريق تلويزيون پخش مي شد و ميليون ها بيننده آن را تماشا مي کردند.
محمد نصرتي و شيث رضايي پس از گلزني تيمشان حرکات زشتي انجام دادند که تصاوير اين حرکت در پايگاه يوتيوب YouTube پخش شد. نصرتي و رضايي اعلام کردند که قصد بدي از انجام اين کار نداشتند و فقط با هم شوخي کرده اند. فدراسيون فوتبال ايران سال هاست که سعي دارد قوانين بسيار سختي در ارتباط با رفتار غيراخلاقي و همچنين فحاشي در زمين فوتبال که غالبا از بازيکنان و تماشاچيان سر مي زند، وضع کند".

برچسب ها: مازیار ناظمی