سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲

نشریه"خاتون"در نمایشگاه مطبوعات

امروز در پنجمین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، میزگردی در غرفه روزنامه ایران با موضوع «نقش اخلاق در رسانه» برگزار شد که با پرسش‌های گوناگونی از سوی مراجعین به این غرفه روبه‌رو شده بود، به گونه‌ای که از موضوع اصلی خود منحرف شد.
کد خبر : ۴۰۸۸۵
امروز در پنجمین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، میزگردی در غرفه روزنامه ایران با موضوع «نقش اخلاق در رسانه» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این میزگرد با پرسش‌های گوناگونی از سوی مراجعین به این غرفه روبه‌رو و از موضوع اصلی خود منحرف شد.

در این باره، یکی از مراجعین، پرسش‌‌هایی را درباره نشریه خاتون و حواشی مربوط به آن پرسید که یکی از مسئولین رزونامه ایران در پاسخ به وی، این نشریه را کاملا همخوان با مواضع رییس‌ جمهور دانست و مدعی شد که این ویژه‌نامه از سوی رییس‌جمهور تأیید شده بود.

از دیگر حواشی این میزگرد، بحث بر سر جریان انحرافی و غیبت یازده روزه رییس جمهور بود که مسئولین غرفه ایران، بحث جریان انحرافی را ناشی از ذهن مریض برخی خبرنگاران خبرگزاری‌ها و سایت‌ها دانستند.

گفتنی است، مسئولین غرفه ایران که تلاش داشتند با بلند کردن صدای بلندگو، توجه همه حاضرین در نمایشگاه را به خود جلب نمایند، موجب آزار برخی از مراجعین به نمایشگاه شده بودند.