سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴

آخرين اطلاعات ترافيکي جاده‌اي

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک جاده ها در شب و روز گذشته نسبت به شب و روز قبل ، یک درصد افزایش داشته است و شاهد ترافیکی روان بودیم .
کد خبر : ۴۰۲۶۳
 طبیبی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از سامانه های هوشمند ترافیک شمار در ۶۰۸ محور مواصلاتی ، ‏‏‏‏‎‎‎در۲۴ ساعت گذشته، میانگین سرعت تردد در شبکه راه های کشور۸۳ کیلومتر در ساعت بوده است که از روان بودن ترافیک در شبکه راه ها حکایت دارد .

وی گفت: آمارها نشان می دهد از چهار میلیون و صد هزار و۴۲۳ تردد ثبت شده در محورهای کشور،۲۰ درصد به تردد وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است .

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور افزود: ‌بر اساس آمارها زمان اوج تردد در۲۴ ساعت گذشته در کشور، ساعت۱۷ تا ۱۸ به تعداد ۲۶۹هزار و۷۴۶ مورد بوده است .

طبیبی زمان کمترین تردد در۲۴ ساعت گذشته را نیز ساعت ۶ تا ۷ به تعداد ۱۵۶ هزار و ۹۶۳ دستگاه وسیله نقلیه اعلام کرد . وی ، محورهای دارای بیشترین تردد را در ۲۴ ساعت گذشته ، آزادراه کرج - تهران به تعداد ۹۹ هزار و ۲۴۸ دستگاه وسیله نقلیه ، آزادراه تهران - کرج به تعداد۹۲ هزار و ۳۸۸ دستگاه و آزادراه کرج - قزوین به تعداد۴۸هزار و۷۸۳ دستگاه وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: رانندگان می توانند با اطلاع از این آمارها محورها و ساعات مناسبی برای سفرهای خود انتخاب کنند ..