سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
میثم نادی

آقای رییس جمهور! لطفا بس است

کد خبر : ۳۹۰۸۷

در کتاب ارزشمند نهج البلاغه و در فرمایشات گهربار امیر کلام، جمله ای معروف خودنمایی می کند: ناتوان ترین مردم کسی است که در دوستیابی ناتوان است و از او ناتوان تر کسی است که دوستان خود را از دست بدهد.

 

هرکدام از ما، بارها و بارها این عبارت نورانی و سایر دستورالعملهای زندگی از نگاه اسلام و اهل بیت(ع) را مرور کرده ایم و گاهی، خواندن مکرر آنها، متاسفانه، ما را دچار روزمرگی کرده است و با بی تفاوتی از کنار آنها عبور می کنیم.

 

عده ای دیگر از ما، که بعضا دارای تریبون هم هستیم، برخی از این تعالیم حیاتبخش را حفظ یا یادداشت می کنیم تا برای مستعمین بیان کنیم و باز هم با نهایت تاسف، خودمان را از مخاطب قراردادن آن کلام، محروم می کنیم.

 

بنا ندارم با نوشتن مقدمه ای طولانی، اصل کلام را به حاشیه بفرستم اما قبل از ارایه عرض می کنم که برخی از دوستان حقیر را از نوشتن شفاف در این زمینه و با نام و امضای خود برحذر داشتند و برای مخالفتشان هم دلایلی را ذکر کردند اما در خلوت خود دیدم که اگر ادعای نوکری ارباب بی کفنمان را می کنیم، باید برای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر قیام کنیم و از دادن جان که هیچ، حتی از اهدای آبرو هم نهراسیم.

 

سال 88 وقتی در دفاع از فردی، که آن روزها احساس می کردیم تکلیف است برای رای آوردنش کار کنیم و از پرداخت هرنوع هزینه ای استقبال نمودیم، گمانمان این بود که با نشستن مجدد وی بر اریکه ی قدرت، باری از دوش اماممان برداشته ایم و برای نظام، سوپاپ اطمینان مناسبی فراهم آورده ایم.

 

در جنجال فتنه 88 هم به این رای خود بیش از گذشته افتخار کردیم و به حقانیت خود و منتخبمان بالیدیم اما با فرونشستن غبار فتنه و برپاخاستن بساط انحراف، شک و دودلی در قلوبمان رخنه کرد. با این همه، سعی می کردیم برای اقناع خود ادله ای بتراشیم تا جناب احمدی نژاد را همچنان در خط بدانیم!!

 

در این میانه هرچه به کنایه گفتیم و گفتند، هرچه در خلوت فریاد زدیم و زدند، هرچه با اشاره نوشتیم و نوشتند، جنابشان را خوش نیامد و هر روز، زاویه ی حرکتی وی با طیف ولایی کشور بیشتر و بیشتر شد...

 

اینک کار به جایی رسیده که خوشبین ترین افراد نیز دیگر نمی توانند روی صراط المستقیم حرکت او قسم یاد کنند. اگر نگاهی به اطرافیان ارزشی جناب احمدی نژاد داشته باشیم خواهیم دید که طی 6- 7 سالی که از ورود وی به صفحه ی اصلی سیاست گذشته، او نتوانسته دوستان دلسوز و حقیقی را برای خود نگهدارد و رفته رفته دایره ی نزدیکانش را به تعدادی انگشت شمار و البته پرحاشیه و مشکوک تقلیل داده است.

 

جناب احمدی نژاد با کنارزدن فرد جنجالی دولت، این روزها خود را کاندیدای نشستن بر کرسی لیدری جریان منسوب به آن فرد کرده است. سخنان غیرضروری و البته حاشیه ساز وی باعث دردمندی ارزشمداران شده اما ظاهرا گوش شنوایی برای شنیدن اعتراض و دغدغه یافت می نشود.

 

او در یکی از آخرین سخنانش، باز هم تاکید کرده که به جنگ فرهنگی اعتقادی ندارد و...!!! هرچند همین جمله ی وی با گفته های قبلیش در تضاد کامل است اما در اذهان این سوال مطرح شده است که: اگر شما به این امر مهم اعتقادی ندارید چرا بودجه ی چندهزارمیلیاردی برای امور فرهنگی اختصاص داده اید و عملکرد دولت ارش گریز دهم را فرهنگی قلمداد کرده اید؟! آن بودجه ی بی سابقه و این معرفی تنها در شرایطی باید اتفاق بیفتد که حرکت تقابلی مهمی صورت گرفته باشد تا بتوان بر آن چیره شد. اگر شرایط فرهنگی کشور عادی است و دشمن نیز در این زمینه مشغول نبرد نیست، چرا پول بیت المال را خرج این مقوله کرده اید؟

 

البته در همین خرجکرد از کیسه بیت المال هم نکات بسیاری وجود دارد که اصلا مسئول خرج این مبلغ هنفگت در دولت کیست و کجا خرج می نماید؟ به عقیده ی بسیاری،‌ با اختصاص مبالغ به مراتب کمتر از آنچه جناب احمدی نژاد اصطلاحا به فرهنگ اختصاص داده می توان فرهنگ کشور را متحول کرد. حال چرا با چنین بودجه ای، آب از آب تکان نخورده و بالعکس، بیش از گذشته آثار برهنگی فرهنگی مشاهده می شود، خود ماجرای پیچیده ای است.

 

جناب احمدی نژاد! به شما رای دادیم تا کار کنید و سرباز ولی فقیه باشد نه به تئوری پردازی بپردازید. محل ارایه ی تئوری در محافل دانشگاهی و حوزوی است نه در کرسی ریاست جمهوری. رییس جمهور باید کار کند و کار کند.

 

جناب احمدی نژاد! صمیمانه و شفاف عرض می کنم که ادامه ی مسیر کنونی شما، با سرخوردگی بیشتر حامیان سابقتان همراه خواهد بود. بیش از این خود را زیر دین مردم قرار ندهید. آقای رییس جمهور! لطفا بس است...

 

میثم نادی

مداح اهل بیت(ع)
نظرات بینندگان
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۹
۹
جناب میثم خان نادی اگر خداوند متعال عنایت فرماید و صراط محترم کامنت اینجانب را درج نماید ، پاسخ گزافه گوئی خود را خواهید گرفت و چنانچه این کامنت منتشر هم نشود به مصداق انجام تکلیف الهی ، حقیر به تکلیف عمل نموده ام و این نوشته هم گواهی ست برای روز جزا و پاداش !
و اما مشکل شما از اینجا شروع می شود که انتخاب دوباره جناب آقای اح......... را سوپاپ اطمینان حکومت فرض کرده اید و قطعا با کاربرد این لفظ اعتقاد داشته اید که دیگ حکومت اسلامی به حد انفجار رسیده که لازمه اش ، سوپاپ اطمینان بوده و با انتخاب دوباره دکتر اح........... منظور نظر شما حاصل شد .
- اخوی این از بی بصیرتی شماست که فکر نمودید حکومت اسلامی سوپاپ اطمینان می خواسته و یا اینکه با این همه ادعا ، معنی کلامی را که فرموده اید نمی دانسته اید .
و اما پدر بزرگ مرحومم که اتفاقاً از تمول نسبتاً خوبی هم برخوردار بود همیشه به دائی مرحومم که عده ای از دوستان بی مصرف را دور و بر خودش جمع می کرد ، به کرات توصیه می نمود که : این دغل دوستان که می بینی !!!! مگسانند گرد شیرینی !!!! و از قضای روزگار ، دائی مرحومم در حالی دار فانی را وداع گفت که از آن دوستان گرد شیرینی اش در مراسمش هیچ خبری نبود !!!!! - عنایت ویژه داشته باشید که معنی دوست را به انحراف نکشید و برای اینکه یادی هم از حضرت امام ( ره ) برای شما زنده نمایم ، شما را به یاد این سخن از ایشان تذکر می دهم که فرمودند : اگر در راهی که می روم یکه و تنها در مقابل همه شرق و غرب هم بمانم دست از هدف خود بر نمی دارم !( قریب به مضمون )
و البته دکتر اح......... هم درس آموخته همین مکتب است ! و قطع به یقین تا زمانی که هست و زمام امور دولت را در دست دارد به کسی باج نخواهد داد !
بدخواهان دولت امروز دو دسته اند ! یکی آن زیاده خواهان ، که انبر داغ امیر المومنین را در کف دستان عادت کرده به ویژه خواری خود حس کرده اند ، و دسته دوم بی بصیرتانی که مسموعاتشان ملاک قضاوتشان است !!!!!
- خودم را و شما را به تقوای الهی توصیه می کنم و این در حالی ست که بی تقوائی در کلام شما که خود را مداح می نامید موج می زند ، و البته اگر از سلف ............ باشید و ..............که حرجی بر شما نیست ! و از باب نمونه عملکرد این دولت را با دولتهای قبل از این مقایسه فرمائید و بعد سیاه نمائی کنید و هی بگوئید کار ... کار ... کار و البته عملکرد خودتان را هم بررسی بفرمائید که شما برای این انقلاب و این کشور در کجا مفید فایده واقع شده اید که قطعاً نشده اید !
و در پایان با قیاس کلام شما ، با کلام رهبر معظم انقلاب که بارها و بارها امثال شما را از تخریب دولتمردان پرهیز داده اند و باز هم بر سخنان ایشان سبقت گرفته اید ، همان بهتر که ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر اح................. ، حامیانی مانند شما نداشته باشد که از قدیم گفته اند دشمن دانا به از نادان دوست !
و اینکه ، ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی !!! - کین ره که تو می روی به ترکستان است !!!!
حق یار
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای اصالتا گرفتار! این انبر که فرمودید در جریان خصوصی سازی مخابرات و ارتشا موسوم به 3000 میلیاردی اخیر داشت کجا داغ میگذاشت! شاید عوضی رفته به جایی که نصیحت های خردمندانه این برادر جیغت رو درآورده! راه حل داره برادر! آب بریز اونجا که میسوزه!!!
چرا از رهبری خرج می کنی آقای بی بصیرت!مگر رهبری نفرمودند فضای نقد از قوا به هیچ وجه بسته نبست! مگرر ایشان نفرمودندک" اینکه دستاوردهای این دولت را با دولت های قبل مقایسه می کنید قابل قبول است. اما درست تر این است که نتایج را با وعده هایتان مقایسه کنید!" جناب ترکستانی! نکند شما ولایت را هدف گرفته اید تا عصاره جان ما را قربانی فضاحت های جزیان انحرافی اطراف معشوق گمراه شده تان بکنید! وای به حال همه کج اندیشان و کوردلانی که بخواهند برای حفظ منحرفین دنیاپرست از ولایت عبور کنند
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي مهران آزادپي با توجه اينكه در يك دوره تقريبا طولاني با تو و افكار خاص تو سر و كله زدم ، هر چند از نزديك تو را نديده ام اما بقدري بر سواد ابتدايي و تفكرات پيش پا افتاده و توهم آلود و بچه گانه و قرنطينه اي و البته مدعي تو (با مصاديقي كه به آن اشاره خواهم كرد) اشراف دارم كه ماهيت و شخصيت تو به مانند يه مجسمه اي با جنس و جزئيات خاص و آشنا برايم ترسيم شده به گونه اي كه حد و حدود تو برايم كاملا مشخص و واضح مي باشد ، و اگر كمي توجه و دقت كني (البته اگه قدرتش رو داشته باشي) متوجه ميشي كه بعد از گذشت مدتي از مباحثات بنده با شما ، از مباحثه جدي با شما دست برداشتم و همه مسائل را نسبت به شما به شوخي برگزار كردم ، دليل اينو ميفهمي اخوي ؟ بخاطر اينكه حد و حدود عقلي علمي و شخصيتي تو رو شايد از يه بچه دوره راهنمايي بيشتر احساس نكردم كه بطرز بسيار پيشرفته اي هم از تفكرات دگم و جاهلانه بهره ميبري ، البته در كنار اين خصوصيات بسيار مدعي هستي و اظهار فضل هم زياد از خودت در ميكني !! .... حال در عجبم و براي خودم متاسفم كه با اين حد و حدودي كه از تو سراغ دارم نتوانسته ام تا الان موفق شوم ميزان فوق العاده توهم و گستاخي و مدعي بودن تو را حدس بزنم ... اما با توجه به خزعبلاتي كه مدت بسيار زيادي براي بنده هم مينوشتي و الان خطاب به آقاي نادي از خودت بروز داده اي ، تازه به ميزان غوطه ور بودن تو در خيالات و عوالمي كه خود را علامه فرض ميكني پي برده ام !!
مهران جون توصيه به تقواي الهي از سوي تو !!!! آن هم تويي كه از سينه چاكان مش ..... (پدر معنوي توهمات !! تو) هستي ، اخوي تورو چه به اين حرفا ! اصلا تو ميدوني مكتب ايراني كه اينهمه براش از خودت حرف در ميكردي چي هست ؟ اصلا فكرت به اين حد ميرسه كه درك كني اون رئيس قبلا ولايتمدارت !! چي و چطور شد كه دست از در كردن ادعاي ولايتمداري برداشت و شروع كرد به در كردن ادعاي مكتب ايراني ؟؟ عقلت تا به اين حد قد ميده كه درك كني كسي كه تا به اين حد ادعاي ولايتمداري داشت و عده زيادي رو هم با اين ادعا گول هم زده بود ، ميشه به اخلاص و از روي نيت سالم بودن ادعاهاش در دلدادگي به مكتب و نژاد ايراني و كوروش و ..... اعتماد كرد ؟ آيا عقلت قد ميده كه اين ادعا (مكتب ايراني و شعارهاي ملي گرايانه ش) هم مثل دروغ ولايتمداريش براي كلك و دروغ ديگه اي طراحي شده ؟؟؟ لذا بهتره خودتو به كلام و رفتار مقام عظماي ولايت نچسبوني چون گروه خون تو و رئيس جونات به اين حرفا نميخوره ، مقام عظماي ولايت هيچ وقت از تبيين انحراف براي مردم جلوگيري نكردن بلكه انتظار ايشان اين است كه خود اين مجموعه ولايي در مقابل اين ديدگاههاي غلط ضمن رعايت اخلاق اسلامي و بدون دادن بهانه به دشمنان ايستادگي كنه و ديدگاه هاي اسلامي و ولايي را تبيين كنه و مانع انحراف از بحث امام زمان و انقلاب اسلامي بشه يعني همون كاري كه برادرمون در اين مقاله انجام دادن .... لذا بيخود زور نزن عقل تو به اينجور چيزا قد نميده ... چون امثال بنده و رفقاي بنده بر طبق وظيفه شرعي كه بر عهده داشتيم با تو و امثال تو خيلي صحبت كرديم تا از انحراف برگردي اما مثل اينكه سمبه شيطان و نفاق در رابطه با تو پر زورتر از استدلالهاي ما بود لذا بهتره مباحث عقلي و .... رو به اهلش واگذاري و از اشاعه تفكرات پوسيده و جاهلانه كه عمدتا در راستاي ايجاد نفاق بين بچه حزب اللهي ها و حمايت از جريانهاي منحرفي همچون حجتيه هست بپرهيزي .... بدرود
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت اجل - جناب صراط - لطفاً اگر ادعای روشنگریت میشه ، نسبت به درج پاسخ حقیر به این متحجرین بی بصیرت و روشنگری و پرده برداری از فکر متحجر و واپس گرای این تخریب چیان دولت اقدام کن که با خودشون فکر نکنن که حرف آخر رو زده اند و بقول خودشون حریف رو از میدون به در کرده اند ! - اینجانب نه تا بحال با این طیف به شوخی برگزار کرده ام و نه بر خلاف اینان توهین و ناسزائی به قلم آورده ام ! اما صرف نظر از لجن پراکنی هائی که این طیف و کوتوله های بی مقدارشان تحت عنوان شوخی زیر کامنت طرفداران دولت می نویسند ، غالباً در تمامی بحث ها با ارائه مستندات از سوی حقیر به عقب نشینی وادار شده اند و اگر حرفی نزده اند ، به این دلیل بوده حرفی برای گفتن نداشته اند ، بنابر این چنانچه به شعار نبستن عقد اخوت با کسی پایبند هستی ، لطف کن و پاسخ حقیر رو حذف نکن و یا با تاخیر مندرج نفرما ! تا فکر نکنند که با حرف های چماقدارانه شان که غالباً بر تخریب شخصیتی افراد تکیه دارد ختم کلام است !!!!!! بی صبرانه منتظر درج پاسخ های خود ( پاسخ قبلی و این پاسخ )و استدلال بیش از پیش پوشالی این متحجرین هستم ! و شاید هم از این پروا داری که افکار ایشان در روشن گری های حقیر بیش از پیش رسوا شود ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر بسيجي همه حرف هاي دل منو هم زدي ..... از اينكه زحمت بنده را هم كم كردي ازت ممنونم ... اللهم اشف كل مريض
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
مهراني كه ميگي نه به شوخي و نه به توهين و .... برگزار نكرده اي اينا توهين نيست كه تووي كامنتات پر هست ؟ كه البته شايسته خودته .....

متحجرین بی بصیرت ... فکر متحجر و واپس گرای .... لجن پراکنی هائی که این طیف و کوتوله های بی مقدارشان ... حرف های چماقدارانه شان ... ستدلال بیش از پیش پوشالی این متحجرین ...
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر واقعاً اینگونه رفتار را به مصداق توهین تلقی می فرمائید ، لطفاً از این رفتار دست بردارید .
ذیل کامنت های اکثر طرفداران دولت را ملاحظه بفرمائید . کوتوله های لجن پراکن بدون توجه به محتوای خبر ، فقط و فقط دنبال چند اسم می گردند تا دست به تخریب شخصیتی بزنند ! - اگر واقعاً مصداق خوبی برای این طیف نیست ، شما یک مصداق تعریف کنید تا آنها را از این به بعد با آن نام مورد خطاب قرار دهیم !
در روزگاری که با گفتگو و مراوده و همدلی می توان قلب ها را به هم نزدیک کرد ، صدور فتوای قتل از سوی نا اهلش ، اگر مصداق تحجر و واپس گرائی نیست ، پس مصداق چیست ؟؟؟؟؟ اینگونه حرکات بی اختیار انسان را به یاد احکام کلیسا های قرون وسطی و تفتیش عقاید می اندازد !!!!! اگر این رفتار تحجر نیست ، چه نامی دارد ؟؟؟؟ شما بفرمائید !!!! لابد در راستای تخریب همه ارزش ها که در برنامه دارید ، به این رفتار خود می گوئید تبعیت از ولایت و حاشا که اینطور باشد - جالب تر اینکه برخی عوام از اینگونه اندیشه دفاع هم می کنند !
- بستن همه گونه اتهام به حلقه دولت را چه می گوئید ؟؟؟؟؟- حلقه دولت که تمام هم و غم خود را به آبادانی و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران بکار برده اند و بارها و بارها مورد تفقد رهبر معظم قرار گرفته اند ، چه هیزم تری به این متحجرین فروخته اند بجز اینکه دست های آشنا با جیب مردم را قطع نموده اند؟؟؟؟؟ - اخوی قرار نیست که اقتدار گرایان و حامیان و محامیانشان انواع و اقسام خزعبلات را در جولانگاهی که برایشان فراهم شده نشخوار کنند و کسی هم بهشان بالا تر از گل نگوید . و به فرموده امیر المومنین علی ( ع ) نه چندان درشتی کن که از تو بترسند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند ! - اخوی اگر عرصه تاخت و تاز برای این طیف باز باشد و کسی جواب آنها را ندهد ، خیالاتی می شوند و از فرداست که دود موتور هایشان حلق شهر را آلوده می کند و دست چماقدارشان نفس مردم را قطع می کند !!!!! به جوابی که این بی بصیرت برای این حقیر نوشته عنایت بفرمائید ، پاراگراف اول اراجیف ! پاراگراف دوم تا نیمه توهین و تحقیر ! و از نیمه به بعد هم تکرار حرف هائی که هزار بار جواب آنرا شنیده است !!!! یا این علی آقای به اصطلاح عاشق !!!! مگر جناب حیدر خان مصلحی نفرمودند که هیچ ارتباطی بین اختلاس و حلقه دولت وجود ندارد ؟؟؟؟ پس تکرار این اتهام بجز لجاجت که خصیصه نادانان است چه چیز می تواند باشد ؟؟؟؟
هزار بار تکرار کردیم که اینان در ارائه افکار و اعتقاداتشان می توانند کمی متعادل باشند تا به منزله توهین به شعور عمومی تلقی نشود .
- اینها عده ای قلیل هستند که اتفاقاً در حال احتضارند و البته جوابگوئی به ایشان از جهت ضرب المثل به مرده رو بدهی ، .......... است!
بارها و بارها ایشان را و حتی خود شما را به رسم دیرینه ای که داریم ، به همدلی دعوت نمودیم و گفتیم انتقاد روشی معقول است و البته سبب پیشرفت ، اما دریغ از یک انتقاد دلسوزانه ! دریغ از یک کلمه حرف حساب ! برخی مسموعاتشان را قی می کنند و عده ای هم همان را قرقره می کنند . هرچه به آنها می گوئیم سند ؟؟؟؟؟؟ مدرک ؟؟؟؟؟ استدلال درست ؟؟؟؟؟؟؟ منطق ؟؟؟؟؟؟؟ ، صد دریغ از یک حرف حساب !!!
- هر بار توطئه اصحاب قدرت و ثروت را اشاعه می دهند و در آخر رو سیاه تر از مرتبه پیشند اما صد رحمت به سنگ پا !!!!!
و اما ، اگر حرف حساب دارید !!!؟؟؟؟ بفرمائید !!! سراپا گوشیم !
امیدوارم این جوابیه هم از جوابیه های غیر قابل انتشار به زعم صراط نباشد .
حق یار
مدیر پایگاه با سلام
کاربر محترم از نظر صراط هیچ کامنتی غیر قابل انتشار نیست مگر اینکه...
شما هم اگر کمی در نوشتن ایجاز را رعایت فرمایید بی شک سریعتر کامنتتان منتشر خواهد شد.
با تشکر
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزيزم جناب آقاي مهران آزادپي سلام عليكم احتراما خواهشمند است در صورتي كه به شما بر نمي خورد و صلاح مي دانيد جواب سوال بنده را بدهيد ، قبلا از هرگونه القاب و پسوند و پيشوندي كه به بنده حواله ميفرماييد كمال تشكر و سپاس گذاري را دارم ....

در مورد باج ندادن اح ...... ولايتمدار !! به طيف اقتدارگرايان و حاميان و محاميان لطفا جواب منطقي (خواهشا منطقي) بدين كه :

اح ...... ولايتمدار عدااااااااالت محور در عدم تبعيت از حكم ولايت در مورد مش ...... و مصلحي و قهر 11 روزه به چه كسي باج نداد ؟
فقط خواهشمند است از نوشتن انشاء و اصطلاحات قلمبه سلمبه خودداري نموده و حداكثر در 4 -5 خط بفرماييد.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیزم جناب ممل خان با تشکر از تغییر نحوه گفتمان شما متقابلاً سلام عرض می کنم و امیدوارم اگر چه بارها در این مورد نوشته ام و نخوانده اید و یا نخواسته اید که بخوانید ، اما این آخرین باری باشد که این بحث تکراری را با هم مرور می کنیم ! هر چند که مسئولیت پاسخگوئی افراد با حقیر نیست و به طبع تائید می فرمائید که اینجانب نهایت تلاشی که می کنم ، پاسخگوئی به اعمال خودم است !
اصول کلی
1- وزراء هر کابینه ، زیر مجموعه یک دولت هستند ، همانطور که جنابعالی هم در حیطه شغل خود مختارید که به دست خود برای یک نفر حکم معاونت بزنید و یا وی را عزل فرمائید، دولت هم لیست کابینه خود را ، خود می بندد ( البته در این مورد حرف های دیگری هم هست که ربطی به بحث ما ندارد و به آن وارد نمی شوم . )
و صد البته مکانیزم این انتخاب در دولت کمی پیچیده تر است و وزراء باید از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند .

2- قطعاً جنابعالی برای پیشبرد اهداف عالیه تان سعی می فرمائید کسی را بعنوان وزیر یا مشاور انتخاب کنید که به وی اطمینان دارید و همراه و همگام با شماست ( تا اینجای کار را به سیاست تعمیم ندهید !)

3- رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند که افرادی که معاند با نظام نیستند و حتی عقیده ای مخالف با عقیده اینجانب دارند ، حق اظهار نظر دارند و آزار و ایذاء ایشان مصداق بارز انحراف از خط امام ( ره ) است .

4- روابط فی مابین طبقات بالای دولت چیزی نیست که ما وارد به جزئیات آن شویم که نه اشراف داریم و اطلاعات کافی و البته هر مدیری برای برکناری معاونین خود دلایلی دارد که این هم به بحث ما ربطی ندارد و از آن می گذریم .
4- بعضی اوقات اخلاق ژورنالیستی ، ایجاب می کند که برای ایجاد و ازدیاد مخاطبان ، موضوع را بزرگنمائی کنند و فراتر از واقعیات نشان دهند و البته اینکه ژورنالیست های زنجیره ای تحت امر و با حمایت چه کسی دست به سیاه نمائی می زنند ، بر کسی پوشیده نیست !
و اما در جزئیات
1- اگر چه اختلاف عقیده هائی در نحوه اداره حکومت ممکن است در طبقات بالای حکومت حتی بین ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری باشد ، اما در نهایت حکم حکومتی پایان غائله است و ادامه راه
2- همه ما ممکن است در مسیری که در پیش گرفته ایم به واسطه انسان بودن خود و اینکه عاری از اشتباه نیستیم ، مرتکب اشتباهاتی هم بشویم و در اینجاست که یک بلد راه و یک چراغ راه لازم است که اگر کمی از مسیر خارج شدیم ، راه را تصحیح کند و دوباره با هم مسیر را ادامه دهیم ! رهبر معظم انقلاب هم مانند چراغ راهی هستند که کار تصحیح را انجام می دهند و در معیت ایشان ادامه راه ، انشاء الله رو به آبادی است .
3- در مورد عدم تبعیت از فرمان معظم له در خصوص جناب مش .... بشدت بی انصافی می نمائید و از آنجا که قرار بود ایشان بعنوان معاون اول ریاست محترم جمهوری مطرح باشند ، رهبر معظم انقلاب دست خطی نوشتند و اطاعت امر شد و ایشان در پست معاون اولی رئیس جمهور قرار نگرفتند . توجه داشته باشید که عدم استفاده از جناب مش .... در معاونت اولی ، به مفهوم اینکه ایشان کلاً کنار گذاشته شوند نیست !!
4- اصلا بیائید فرض کنیم که همه آنچه که شما می گوئید درست است ! با یک مثال مسئله روشن خواهد شد .
مثال :
فرض کنید شما پدر یک خانواده هستید و یک پسر دسته گل هم دارید که از قضای روزگار کاملاً مطیع شماست ، به او اعتماد دارید ، مودتی هم بین شما برقرار است و این دسته گل شما ، تکالیفش را هم به نحو احسن انجام می دهد و درس هم خوب می خواند و در کار های منزل هم کمک می کند و سالم است و ساده زیست و کم توقع و پر کار است و خلاق و با هوش هم هست و اتفاقاً مدافع خوبی هم برای شما هست و از نظر سیاست و کیاست هم کمتر مثل او را دیده اید - حالا فرض کنید که یک روزی به او میگوئید مثلاً برو نان بخر و به هر دلیلی نمی رود - آیا این به منزله این است که تمام قد روبروی شما ایستاده است و دیگر هر چه بین شما بوده تمام شده و باید ریشه اش را بخشکانید ؟؟؟؟؟ - یا اینکه با مودت و احسان و بزرگواری به موضوع نگاه می فرمائید و این خطا را اگر چه تذکر می دهید ، اما به سادگی و بزرگواری از روی آن عبور می کنید و هر جا که می روید و با هرکه می نشینید از پسر دسته گلتان تمجید و تعریف می کنید ؟؟؟؟
عرض حقیر این است که رهبر معظم انقلاب با منش و روش خود ، درس اخلاقی به همه آحاد جامعه دادند که ظاهراً کمتر به آن توجه دارید و ظاهراً کاسه داغ تر از آش شده اید !
- اخوی ، دیکته ننوشته ، غلط هم ندارد !!!! هر وقت در راس امور اجرائی قرار گرفتی و غلط نداشتی ، می توانی مدعی شوی !!!!!
همه اینها که نوشتم در مقام دفاع از جناب آقای احمدی نژاد نبود بلکه حقیر هم یک نفر از این جامعه هستم که البته همه اهتمام خود را بکار می برم تا کمی با انصاف به مسائل نگاه کنم !
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران راستش با خوندن اين كامنت شما به اين نتيجه بسيار مهم و تعيين كننده دارم نزديك ميشم كه شما انسان مغرضي نيستين ، بلكه اطلاعات كافي و وافي از اصول و اعتقادات تشيع به هيچ عنوان ندارين ... به همين خاطر هست كه اصرار در برخي مقوله ها دارين كه جزئيات اون مقوله كاملا براي افراد مطلع و حتي بسيار معمولي معتقد به اعتقادات تشيع كاملا روشن هست و بنظر بنده اح ........ با خط نفاقي كه داره دنبال ميكنه از امثال شماها سوء استفاده كرده و ميكنه .............
بهتره شما كمي در مورد ولايت مطالعه كني و وظيفه يك شيعه رو در برابر اوامر مولي بدوني و درك كني كه امر مولي امر پدر يا مادر نيست و من و شما هم در برابر مولي و امر ايشون بعنوان فرزند محسوب نمي شيم و با قبول اينكه قطعا همه ما در بسياري از مسائل بطور طبيعي ممكنه با نظر و سليقه شخصي حضرت آقا اختلاف سليقه داشته باشيم ، اما زماني كه حكم ولايي از سوي ايشون صادر ميشه در صورتي كه مشكل و مريضي ! نداشته باشيم و اعتقادت سالم و غير منحرفي در بحث تشيع داشته باشيم بايد تابع اوامر ايشون باشيم لذا قبول داريم كه اح ......... حتما داراي اختلاف سليقه شخصي با آقا هستن اما در بحث عدم تبعيت از حكم ولايي به معناي واقعي ... ط زيادي كردن !! بود و هست
مهران شما مسلمان شيعه هستين ! آيتم شماره 1 بسيار تاسف آور هست كه هنوز تكليف خودتان را در برابر ولايت نميدونين ، شما ميدوني از نظر اعتقادات تشيع در بحث ولايت ، ولايت يعني سرپرستي جان و مال و ناموس ... اين ميدوني يعني چه ؟؟ يعني اينكه با حكم جهاد حضرت امام خميني هزاران هزار نفر از بهترين جوانان اين مملكت جانشون رو تقديم اسلام كردن و مطمئن باش همين الان هم هستند تعداد بسيار زيادي كه با حكم حضرت آقا در اين راه قدم خواهند گذاشت ، آنوقت شما مياي براي من توجيه مياري كه اح ........ بايد در خصوص وزا پاسخگو باشه و توجيه ميكني كه آره حق داشته كه نظر خودشو اعمال كنه !!!! و .... هر چند دليل اصرار اح ........ براي در اختيار گرفتن سكان وزارت اط براي شماها روشن نيست اما براي افراد داراي اطلاعات كاملا مشخص و واضح هست كه دليل بركناري مصلحي از طرف اح ......... چي بود و چرا اينقدر اصرار داشت و چرا حتي قهر هم كرد ... اخوي وزارت اطلاعات مجموعه اي هست براي كل نظام ، چشم نظام هست ، آبروي افراد در اونجاست و خيلي مسائل ديگه و اينكه حضرت آقا در بحث آقاي مصلحي زد تووي دهن انحراف واسه اين بود و هست كه وزارت اطلاعات نبايد در اختيار تمايلات و منافع جناحي و يا شخصي هيچ حزب و شخصي باشه ، ‌خصوصا اينكه اون فرد يا جريان داراي اعتقادات منحرف باشه و بخواد از اون اطلاعات براي منافع مادي خودش و جريانش سوء استفاده بكنه و اهداف منحرف جريان خودشو به پيش ببره !!! اينكه گفتي (قطعاً جنابعالی برای پیشبرد اهداف عالیه تان سعی می فرمائید کسی را بعنوان وزیر یا مشاور انتخاب کنید که به وی اطمینان دارید و همراه و همگام با شماست) بله هر كسي اينو دوست داره اما اين تو بميري اون تو بميري نيست ، وزارت اطلاعات ديگه وزارت فرهنگ و ارشاد نيست كه صفار رو برداره و شخصي رو بذاره كه گوش بفرمانش باشه ، وزارت اطلاعات چشم نظام هست و هميشه در برخي وزراء نظر ولايت تعيين كننده هست و وزير اطلاعات از اون جمله س ، مهران جان اينه كه ميگن ولايت فقيه باعث جلوگيري از ديكتاتوري هست ، تو فكر ميكني اگه هر رئيس جمهوري بياد و يه وزير اطلاعاتي بذاره كه فقط براي جريان خودش كار كنه اونم اشخاصي با تفكرات اح ........ و بق ........... و مش ........... و امثالهم كه فردا هر كدومشون يه پرونده بگيرن دستشونو به اينور اونور برن و بگن بگ ؟ بگم ؟ بگم ؟ بگم ؟
گفتي امثال ما و شما اطلاعات درجه 1 رو نداريم كه بگيم در روابط في مابين رده هاي بالا چي ميگذره ، مهران جان شما تصور كن كه ما دسترسي داريم و ميدونيم چه خبره و اح ...... دنبال چيه !!!
يه آدم معمولي و داراي يه عقل عادي و طبيعي اگه حكم حضرت آقا در مورد مش .......... رو بخونه ميفهمه كه نظر مثبتي حضرت آقا روي اين فرد نداره .... اما اح ........ در ابتدا كه اين حكم آقارو ناديده گرفت تا اينكه علني شد و ........ در نهايت عوضش نكرد بلكه خود مش .......... استعفا داد و در مقابل اح ............. در يك اقدام زنجيره اي گستاخانه كه دهن كجي به نظر آقا در اون كاملا مشخصه اونو به هر سمتي كه فكرشو بشه كرد منصوب كرد .... اينارو درك ميكني مهران ؟؟؟ مش ..... تووي دولت اختياراتش از اح ......... كمتره ؟؟؟ اينكه گفتي اشتباه كرده و يه اشتباه طبيعي هست و ..... بله ما هم قبول داريم كه اشتباه به يه خطاي موقت ميگن كه فرد پس از متوجه شدن به اون خطا در صدد جبران برمياد و در مسائل بسيار مهم اعتقادي حتي توبه هم ميكنه استغفار ميكنه طلب بخشش ميكنه و خطشو به راه صحيح رهنمون ميسازه اما در موضوع اح ........ اگه بقول شما اح ......... اشتباه كرد ، توبه و استغفارش كو ؟؟ پشيمان شدنش كو ؟؟؟ اگه پشيمان ميشد بايد اثري از مش ....... در دولت باقي ميموند ؟ و يا قهر 11 روزه اتفاق مي افتاد و يا اونهمه ايجاد چالش در كشور رخ ميداد ؟ لذا نتيجه ميگيريم كه اشتباه در مورد اح .... صدق نميكنه و اون چيزي كه در مورد اين فرد صادق هست انحرافه .... انحراف و اين هم نيست كه بگيم مش ..... و غيره منحرف هستن و اعتقادات و تفكرات انحرافي مال اوناس و اح ......... آدمي غير از اوناس !!! واقعا عقل اينو ميگه ؟؟؟ اگه اح ........... آدمي مثل شهيد رجايي و همت و بقيه شهداي ولايتمدار ما بود آيا تحمل ميكرد يكي مثل مش ....... رو ؟؟ نه اخوي نتيجه ميگيريم كه سرمنشاء اين مسائل خود اح ......... هست و بقيه نوچه ايشون محسوب ميشن ........... اه خست شدم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان با عرض تشکر که بالاخره به این کشف نائل شدید که حقیر مغرض نیستم ! آنچه از این همه توضیح و تفضیل شما مشهود است اینکه ظاهراً از این بگم ؟ یگم ؟ بگم ؟ ها خیلی ترسیده اید و البته شاید هم حق داشته باشید و روم به دیوار از قدیم گفته اند که ند.....و نترس ! یا چوب رو که برداری ، گربه..... حساب کار خودشو می کنه!!!
اما اینکه این عقیده خود را به نوعی به مقام ولایت تعمیم داده اید و علت انتصاب وزیر اطلاعات را توسط مقام معظم رهبری اینگونه تفسیر نموده اید ، نشان از این دارد که کمی تا قسمتی غرض ورزی می فرمائید و این تفسیر شما هم از آن وصله های ناجوری است که به دامان ولایت نمی چسبد ! و معظم له بارها و بارها توصیه بر شفاف سازی داشته اند و قطع به یقین ، شفاف سازی آقای دکتر محمود اح .... منظور نظر ایشان هم بوده که اگر نمی بود ، از آنجا که به فرموده خودشان حواسشان به همه جزئیات هست ! قطعا در این مورد هم تذکر می فرمودند ! پس خواهشمندم نظرات خود را به جایگاه رهبری معظم تعمیم ندهید و اینگونه تفسیر به رای نفرمائید !
حقیر بارها و بارها به حامیان طیف جنابعالی تذکر داده ام که چنانچه نظری دارید ، از زبان خودتان بگوئید و اینقدر از سنگر ولایت هزینه نکنید و البته کو گوش شنوا؟؟؟؟؟ و شاید هم به این علت گوش نمی کنید که نفعی در آن برای خود متصور نیستید و این خصیصه اقتدار گرایان و تمامیت طلبان است ! در سایر مواردی هم که عنوان فرموده اید ، با پیش شرط ولایتمداری و اینکه ما به ولی امر خود اطمینان و اعتقاد داریم ! و ایشان هیچ یک از جزئیات را از نظر دور نمی دارند ، تا زمانی که ایشان موضعی نگرفته اند ، ما هم خاموشیم و گوش به فرمان ایشان هستیم و از فرمایشات ایشان سبقت نمی گیریم ، ( درست بر خلاف شما !!!! )
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران در مورد نتيجه اي كه گفتم دارم در موردتون ميرسم (مغرض نبودن) ببخشين نتيجه گيري م ناقص بود ! نتيجه گيري جديدي گرفتم ، راستش بدجوري منحرفي مثل همون مح ..... و رفقاش !!! حقا كه لايق همون حرفها و استعاره هاي داش غلامي !
آخه آدم منحرف منافق اح ..... دي ! وقتي منظور از يه حرف و استدلال واضح و ابتدايي رو نميفهمي يا به نفهمي ميزني تقصير من و غلام و بقيه چيه ؟ من گفتم وزارت اطلاعات اسرار كشور و نظام و آدماشه ، هيچكي حق نداره از اون اطلاعات براي منافع شخصي و باندي خودش سوء استفاده كنه ميفهمي ؟؟؟ يعني اينكه رئيس جمهوراي بعدي هم حق ندارن بيان گندايي كه مح ...... جانت زده رو با سو استفاده از اطلاعات وزارت رووو كنن و آبروشو بيشتر از ببرن !! و پرونده بزنن زير بغلشون و بيان بگن مح ..... بگم ؟ بگم ؟ اصلا گيريم كه من يا هر كسي ديگه مساله و اختلاس و مشكلي داشته باشيم ، مگه تو مسلمون نيستي آدمك ؟ مگه من و تو و مح .... جانت حاكم شرع هستيم يا ..... كه حكم صادر كنيم و ..... تازه اينكار رو هم براي منافع كشور و نظام انجام نديم بلكه بيايم براي كوبيدن يه جريان ديگه در انتخابات ، از مسائلي كه داشته و اطلاعات اون در وزارت ثبت هست سو استفاده كنيم و براي نيل به اهداف شخصي و گروهي و باندي عدالت قلابي آبروي طرف رو ببريم كه راي نياره ؟
آي كيو به من نگو خودمو نچسبونم به ولايت ، مخ تو قد نميده به اين حرفا كه خانواده هايي تووي اين مملكت وجود دارن كه زماني امثال شماها خواب بودين ارادتشونو به اسلام و ولايت با خون بچه هاشون به اثبات رسوندن ... لذا فكر نكن با يه ببو گلابي مثل خودت طرفي كه از سر شكم سيري جذب 4 تا شعار دروغ اجق وجق بي اصالت منحرف شدي كه از دهن يكي مثل خودت دراومده ميدوني چرا جذب اون شعارا شدين ؟ چون اصالت ندارين از نظر اعتقادي و .... هنوز نميدونين معياراتون چي و كي هست ؟ هنوز با خودتون درگيرين ! يه روز ميرين سراغ مشاركت يه روز ميرين سراغ حجتيه (مثل الان) بدبختين من حيث المجموع ...
لذا هيچ موقع به ديدگاه امثال من نميرسي كه از اول چه زمان جنگ و ..... تووي اين خط بوديم خانوادگي و همين الان هم هستيم تا جايي كه عقل امثال تو قد نميده !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جواب من به اين ...... چي شد
sadat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۹
۰
همه بچه ها رفتن سر کلاس درس به غیر از من و خواهرم که فرزند جانباز هستیم
عجب روزگاری شده است
امروز 20 مهر هست من فرزند جانباز به دلیل نداشتن هزینه شهریه ترم سوم ( رشته مجازی مهندسی صنایع دانشکاه خواجه نصیر الدین) نتوانستیم ثبت نام کنیم من و خواهرم که در مقطع دبیرستان شاهد کلاس اول هنوز نرفتیم سر کلاس درس به واسطه پدر جانباز و بسیجی 25٪ شیمیایی که بدلیل ورشکست شدن از سر کارتولیدی و بی حمایتی آقایان دولتی این روزگار و ما را رها نمودن با مادرمون و همه چیز زندگی را از دست دادیم و آواره هستیم آقای ز..... واح ..... حداقل ایهالناس شما به فکرمان باشید که داریم از دست میرویم
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم قبول دارم که در حق جانبازان خیلی ظلم شده است ولی این موضوع تقصیر احمدی نژاد نیست.

احمدی نژاد رئیس قوه مجریه است. در ایران بجای سه قوه ، الآن چهل تا قوه داریم.
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
فروزان جون پس نتيجه ميگيريم بايد همه قوا رو كنتراتي بدن به مح ...... تا واسه همه اونا دعاي اللهم عجل .... از جنس عدالت بخونه !!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۳
آقای نادی امثال آقای آزادپی در دولت آقای خاتمی هم بودند هر انتقادی که از دولت اصلاحات می کردیم به ما انگ متحجر می زدند امروز معلوم شد کاش به قسمتی از انتقادات گوش می کردند و عمل. امروز هم اقشار مختلف انتقاداتی به دولت احمدی دارند ولی گوششان بدهکار نیست تیر انتقادات مثل دوره اصلاحات گلوله توپی می شود و به خود منتقد اصابت می کند. آینده بهتر قضاوت خواهد کرد وقتی هیجانات و گرد و غبار فرونشیند.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان متحجر ، متحجره دیگه !!!! این دوره و اون دوره نداره - با این اعترافاتی که نوشتی معلوم شد در دولت های قبلی هم از این عنوان بی بهره نبودی و حقیر اولین نفری نیستم که به امثال تو میگم متحجر و اما گوش کردن به انتقادات کاری بسیار پسندیده است که ما از آن بشدت استقبال می کنیم اما به شرط آنکه نهی از منکر با یک منکر دیگر انجام نشود ، ( قطعاً باید تا بحال دریافته باشی که انتقاد و تخریب دو شیوه جدا از هم است و در یک قالب نمی گنجد ) اخوی ، با چماق تحجری که در دست شماست و بر روی دوش شماست و برای اثبات حرف های خود به جای منطق از آن بهره برداری می فرمائید ، باید هم منتظر واکنش منفی جو عمومی جامعه بر علیه خود باشید !!!!- بیائید کمی با جامعه مهربان تر باشید و مردم شما را چماق بدست نبینند !
حق یار
عباس -تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۶
۶
آقای نادی براتون متاسفم که بجای رضای خدا برای احمدی نژاد در انتخابات کار کردید .
در ضمن خودتون رو جمع حساب نکنید .
من و بسیاری چون من به انتخاب احمدی نژاد افتخار می کنیم .
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
بقول بچه ها جريان شما هم تيغه ديگه انحراف ضد ولايت هست مثل جريان موسوي كه تيغه ديگه اين قيچي محسوب ميشه .. يه شبه جلبك هستي تو هم
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولايت فقيه
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منحرف
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دروغگو
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر بي ادب !!
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر شارون !
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر گينه بيسائو !!
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر جزاير قناري !! ماااا
غلام (جا..........)
|
Iran (Islamic Republic of)
يه دفه بگو مرگ بر تفكرات قلمبه
غلام (جا............)
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر تفكرات ماوراء الطبيعه و حالات خلسه ي توام با ظهور و عدالت قلابي
غلام (جا...........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر يهودي صهيونيست !! انجمن حجتيه اي!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
دعاي خير همه مردم مومن به خصوص اقشاركم درامد ومحرومان براي هميشه پشت سر رييس جمهور محبوب است
حالا افرادي مثل نادي چه بخواهند وچه نخواهند .
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
و هم اينك بيسوادي از دلسوختگان جريان منحرف !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
پس چرا پاک کردید
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
مرگ بر آمريكا
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
مرگ بر آمريكا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
این روزها همه به احمدی نژاد گیر میدن ، شما چطور؟
من نمیدونم چرا هرکسی میخواد مشهور بشه میاد بر علیه رییس جمهور نامه میده و مقاله منتشر میکنه !؟
چراغچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
جناب ناوی ممنون
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
باسلام
مثل اينكه تو اين چند روزي كه ما غايب بوديم .
تعداد ديگري ............. به كاربران اين سايت اضافه شدند
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چي واسه خودت .............
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آقای ناشناس 1.چرا فکر می کنی برای مشهور شدن 2. به خاطر رای و آن همه حمایتی که از عالیجناب احمدی نژاد کردن 3. هزینه ای که برای حمایت از این آقا شد بیشتر از هزینه جنگ 8 سالهبرای نظام بود. بعدا خیلی از علت های دیگر خودش را نشان خواهد داد فعلا فضا فضا هیجان است وقتی خنک که شدی درد به سراغت می آید.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
ببخشيد حاج اقاي نادي.
ايا تا به حال گره از كار كسي باز كردي؟
ياشايد مثل رفيقت فكر كردي كه ولايتمداري يعني اينكه ....................................
تو وامثال تو اصلا مهم نيستيد.بلكه مهم مردم هستند.كه خودتون خوب ميدونيد نظرشون چييه
شما فقط سياه نمايي بلديد.
اين دوستان حقيقي كه ادعا ميكني از اح............ جدا شدند چه كساني هستند.؟
مگه كساني كه جايگزين شده اند كافر يا صهيونيست هستند؟
ايا زماني كه اين دوستان جدا شده در كنار اقاي اح.............. بودند شما به انها ارادت داشتيد يا حالا كه از دولت جداشدند .اينقدر عزيز شده اند؟
اقا نادي.شما گفتيد
جناب اح............! به شما رای دادیم تا کار کنید و سرباز ولی فقیه باشد نه به تئوری پردازی بپردازید. محل ارایه ی تئوری در محافل دانشگاهی و حوزوی است نه در کرسی ریاست جمهوری. رییس جمهور باید کار کند و کار کند..
اقاي نادي تئوريه پردازي مورد نظرتان چيست؟
ببخشيدمگه شما چكاره مملكتيد كه براي تئوريه پردازي زمان ومكان مشخص ميكنيد؟
برادر عزيز چرا دروغ ميگي؟شما حتي به گفته خودت هم احترام نميگذاري.طيف شما نه تئوريه پردازي حوزه رو قبول داره نه تئوريه پردازي دانشگاه رو..
حتي تئوريه پردازي مقام معظم رهبري رو هم قبول نداريد.
شماها فقط تئوريه ايي روقبول داريد كه در جهت تخريب رييس جمهور محبوب و درجهت منافع خودتون باشه

شما در بيانات گوهر بار خود.با بي انصافي محض .مقصر برهنگي فرهنگي رو دولت ميدانيد
اما موقع تئوريه پردازي كه ميرسه .دولت رو ازدخالت در ان نهي ميفرماييد؟
به به عجب منطق زيبايي.
نظرتان راجع به تئوريه پردازي اميخته با دروغ و كينه و دشمني چيست؟
شب قبل از هدفمند سازي يارانه ها.
اقاي احمدي نژاد فرمودند پول يارانه ها متعلق به مملكت امام زمان است
اما رفيق به اصطلاح ......... شما با تحريف وتمسخر سخنان رييس جمهور محبوب.
ادعا ميكند كه رييس جمهور فرمودند.
پول يارانه مال امام زمان است
وبا اين دروغ وتحريف بزرگ موجبات توهين و فحاشي به رييس جمهور را فراهم ميكند.
رييس جمهور محبوب در مورد بيداري انساني
صحبت ميكنند(گرچه كه برخي از متحجرين مسلمانان را جزء انسانها محسوب نميكنند)
اما افراد دروغگوي چاپلوس .رييسجمهور را متهم ميكنند كه ايشان بيداري در منطقه را كار امريكا ميداند
وبدين ترتيب باز هم موجبات توهين وفحاشي به رييس جمهور را فراهم ميكنند.
اقاي نادي.نظر شما چيست؟
ابا اين تئوريه پردازي هاي شيطاني را قبول داريد؟.
اقاي نادي اشكالي نداره.باز هم به همين تئوريه پردازي هابتان ادامه دهيد
تاببينيم كه تئوريه پردازيهاي رييس جمهور محبوب به حقيقت مي پيوندد يا تئوريه پردازيهاي شما ورفقاي خواننده شما
يزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به ميتي خودم آفرين الحق كه خوب از فرمايشات و نظريه پردازي هاي مح ...... جان دفاع كردي تركانيدي ! مي بينمت عزت زايد !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان ، ضمن خیر مقدم دوباره و ابراز احساس دلتنگی حقیر برای دست نوشته های روشن گرانه تان ، از آنجا که حقیر با بر و بچه های شهرستان ملا..... حشر و نشری دارم و جناب آقای نادی رو هم ای ...... تقریباً می شناسم ، بهتر نیست ایشون با این صدای زیبائی که دارند به همون کار مداحی بپردازند تا از خیل رانده شدگان از درگاه آقا نباشند؟؟؟؟ - مراسم فاطمیه رو که به خاطر دارید ؟؟؟؟؟
حق یار
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
جريان انحرافي توي شيلي يا ..... هم شعبه زده ؟
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمناي ولايت واسه هم نوشابه وا مي كنن
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهران دوست عزيز سلام عليكم.
باارزوي توفيق وسلامتي براي شما.
كامنت دادم اما باز هم اين قلدره كامنت من رو حذف كرد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آقای مهران آزادپی وقتی شما و آدم هایی مثل شما به من می گویند متحجر از ته دل می خندم اگر حقوق بگیر احمدی باشی حرف شماها مثل ظنز است برای همین یه حرفی بزنم و برم کنار بعد کلی بخندم.اگه از حقوق بگیران نباشی ناراحت می شم که می بینم چرا یکی به یکی دیگه سواری می دهد. کسی وقت می گذارد و آن هم مطلب می نویسد(به کامنتت نگاه کن) آن هم بدون پول اعصاب همچین آدم هایی را ندارم یکی به دو کنم آدمی نیستم جواب آدم هایی مثل تو را بدهم این دفعه بهت افتخار دادم جوابت را دادم وگرنه آدمی نیستم جواب کسی را بدهم .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان تو و امثال تو به خاطر دیدگاه متحجرانه ای که دارید ، خصیصه تک بعدی نگری را هم با خود یدک می کشید و نتیجه تک بعدی نگری تو پیش داوری در مورد وضعیت حقیر بوده و نتیجه ای هم که گرفتی ، متناسب با طرز فکر کوتاه و تک بعدیته !!!! ( اخوی ما دنیا را اینطور که تو می بینی ، نمی بینیم - که برای ابراز عقیده هم باید پول گرفت و حقوق گرفت و اتفاقاً عقیده داریم که بعضی مواقع برای گسترش و بسط عدالت ، باید بسیاری از هزینه های آنرا هم بپردازیم که مقابله با افرادی مثل تو بخشی از این هزینه هاست که پرداخت می کنیم ، حتی به قیمت تخریب شخصیتمان وگر نه حرف های شما اساساً قابل پاسخگوئی نیست ! )- اخوی ما هم انتظاری بیش از این از تو نداریم !!! و اما در مورد جواب نوشتن یا ننوشتن هم ، هر طور که راحتی ! و البته به نظر حقیر هرچقدر که بیشتر می نویسی دیدگاههای متحجرانه ات بیشتر مشهود می شود و حقیر هم عقیده دارم ، همان ننویسی بهتر است !!!!( زحمت ما هم کم می شود )
حق یار