سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

نوار ویدئویی پله برای مسی

کد خبر : ۳۸۷۲۵

پله اسطوره برزیلی فوتبال در واکنش به اظهارات لیونل مسی بازیکن تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین که گفته بود بازی کردن پله را ندیده است ، فیلمی مستند از زندگی خود را برای وی ارسال کرد.


پله که برای بازدید از مناطق زلزله زده و سونامی زده ژاپن به این کشور سفر کرده است در اظهاراتی به شبکه «تی وی گلوبو» ژاپن گفت :" اگر (مسی) مرا قبلا ندیده است با او همان کاری را می کنم که با مارادونا (اسطوره آرژانتینی فوتبال) انجام دادم و برایش فیلم پله را می فرستم تا ببیند."

این فیلم که فیلمی مستند است در سال دو هزار و چهار توسط "انیبال ماسانی نتو" ساخته شد که در آن بهترین حرکات و مهارتهای پله و بخشی از هزار و ۲۸۴ گلی را که در تیمهای سانتوس و نیویورک کاسموس پیش از کناره گیری از فوتبال در سال هزار و نهصد و هفتاد و هفت یعنی ده سال پیش از تولد مسی به ثمر رسانده ، جمع آوری کرده است.

با وجود این اظهارات مسی ، پله گفت: احساس مسی را که دو بار در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورده است و گاهی اوقات او را با ستاره های گذشته فوتبال مقایسه می کنند ، درک می کند.

مسی در اظهاراتی گفته بود مارادونا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین بدون شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وی تاکید کرده بود :" پله را ندیده ام."

برچسب ها: پله لیونل مسی فیلم