سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰

عبد المالک ریگی را شما بازداشت کنید

کد خبر : ۳۸۱۵۶

به گزارش صراط به نقل از فارس، حجت الاسلام واحدي در بازديد از غرفه ارتش در پنجمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال گفت: امروز در كشورمان صنعت بازي هاي رايانه اي و ديجيتالي خوشبختانه رشد خوبي داشته است و ما با يك نگاه فرهنگي به اين مقوله تصميم گرفتيم تا از مأموريت هاي جذاب ارتش جمهوري اسلامي ايران در دريا، آسمان و زمين الگو گيري كرده، بازي هايي متناسب با هيجانات كودكان و نوجوانان توليد كنيم.

واحدي تصريح كرد: كشورهاي استكباري با توليد بازي هاي رايانه اي به دنبال آن هستند تا آقايي و سروري خود را از نظر فرهنگي و تفكري بر جهان ديكته كنند و ما مي خواهيم اعلام كنيم كه آنها همه كاره جهان، قهرمانان هميشگي و ناجي دنيا نيستند، ضمن اينكه اگر آنها به انگيزه تهاجم، چپاول گري و تجاوز، بازي هاي خود را به خورد كودكان و جوانان مي دهند، ما با چنين هدفي كار نمي كنيم بلكه با رويكرد ارائه پيام فرهنگي مبتني بر دفاع كه از آموزه هاي اسلامي و كلام امام (ره) نشات مي گيرد، بازي توليد خواهيم كرد.

وي در ادامه افزود: سازمان عقيدتي سياسي ارتش در اين راستا از توليد كنندگان بازي هاي رايانه اي كه با موضوع حماسه ها و افتخارآفريني هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران به تهيه و توليد بازي اقدام كنند، حمايت مي كند.

حجت الاسلام واحدي همچنين با اشاره به اينكه دومين بازي رايانه اي ارتش در عرصه افتخارات نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران است و بزودي در قالب پروژه «دفاع» كليد خواهد خورد، افزود: پيش بيني اين پروژه براي ۱۴ بازي رايانه اي است كه مبارزه در خليج عدن اولين نمونه آن بود.

حجت الاسلام واحدي در ادامه گفت: يكي ديگر از بازي هاي تدوين شده در قالب پروژه «دفاع» در رابطه با افتخار آفريني نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در به زمين نشاندن هواپيماي حامل عبدالمالك ريگي و دستگيري اين شرور است كه سال آينده عرضه خواهد شد.

معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران در پايان، نمايشگاه امسال رسانه هاي ديجيتال را خوب توصيف كرد و ضمن تقدير از نگاه مسولين به مقوله توليد بازي هاي رايانه اي، ابراز اميدواري كرد مركزي براي سياست گذاري توليدات بازي هاي رايانه اي و همچنين ساماندهي توليدكنندگان اين عرصه براي جلوگيري از موازي كاري و حضور شاخصه هاي فرهنگي در بازي ها تأسيس شود.