سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

انتقاد قاضی پور از روزنامه‌ دولت

نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: وزیر انگار تسلطی به بیت‌المال ندارد و اجازه می‌دهد روزنامه‌های دولتی با پول بیت‌المال قبیله‌‌گرایی کنند.
کد خبر : ۳۷۷۰۱

به گزارش صراط به نقل از فارس: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس با بیان اینکه امیدوارم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ایران در سال 1404 کشوری برتر در منطقه شود، گفت: با تلاش و کوشش و عمل به تاکیدات رهبری و سند چشم‌انداز ایران می‌تواند رتبه نخست در زمینه اقتصادی در منطقه شود.

وی در ادامه از رئیس جمهور خواست تا دریاچه ارومیه را از نابودی نجات دهد و اضافه کرد: مردم استان‌های آذربایجان منتظر عمل به وعده‌های هیئت دولت در خصوص دریاچه ارومیه هستند و از رئیس جمهور می‌خواهند تا دستور انتقال آن از رودخانه ارس به دریاچه ارومیه را صادر کنند.

این نماینده مجلس در ادامه با تذکر به سازمان تامین اجتماعی در رابطه با ماده 10 بازنشستگی گفت: این سازمان به دلیل اینکه بازنشستگی با 25 سال سابقه بار مالی دارد این ماده را اجرا نمی‌کند اما در این قانون تمام شرایط مشخص شده است و مشکلی پیش نمی‌آید.

قاضی‌پور همچنین با انتقاد از تعطیل شدن مدارس در روزهای پنج‌شنبه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شما با تعطیل کردن پنج‌شنبه‌ها مشکلی را برای خانواده‌هایی که والدین آنها در این روز بر سرکار هستند و کودکان آنها در منزل تنها می‌ماند به وجود آورده‌اید.

وی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: وزیر انگار که تسلطی به بیت‌المال ندارد و اجازه می‌دهد روزنامه‌های دولتی به پول بیت‌المال قبیله‌‌گرایی کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: جای سؤال است که چرا با روزنامه ایران که با پول بیت‌المال چاپ می‌شود برخورد نمی‌کنند. چرا در این روزنامه به نیروهای خدوم انقلاب توهین کرده‌اند که نمونه اخیر آن توهین به آقای لاریجانی که یکی از نیروهای خالص نظام است، بود.

قاضی‌پور همچنین گفت: آقای لاریجانی در روزهای سخت توهین به مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و سپاه و همچنین در دوران اصلاحات یکی از اصلی‌ترین مدافعان نظام و انقلاب بود و صدا و سیما که در آن دوران ریاست آن را وی به عهده داشت در آن زمان به سنگر حمایت از نظام و رهبری تبدیل شده بود.

وی در پایان گفت که وزیر جهاد کشاورزی باید مشکلات دامداران را پیگیری کند تا بازار لبنیات به سرنوشت بازار تخم‌مرغ دچار نشود.